Jump to content
sebi dr

SUZUKI DR 600/650/ BIG 750/800 - TOPICUL POSESORILOR

Recommended Posts

@chuckiSă trăiți și dv ! N-avem presă de lanț, eu sunt mai comod și folosesc sistemul cu siguranță. Nu m-a trădat niciodată. Am mai auzit povești diverse dar dacă mie nu mi s-a întâmplat, ce să zic ? Că nu e bun ? Dacă aveți voi povești, turnați-le aici, să facem de râs zaua de legătură și siguranță!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 ore, Muretto Grundieg a spus:

@chuckiSă trăiți și dv ! N-avem presă de lanț, eu sunt mai comod și folosesc sistemul cu siguranță. Nu m-a trădat niciodată. Am mai auzit povești diverse dar dacă mie nu mi s-a întâmplat, ce să zic ? Că nu e bun ? Dacă aveți voi povești, turnați-le aici, să facem de râs zaua de legătură și siguranță!

Sa traiti! Da domnule, si eu sunt adeptul sistemului cu siguranta. Actualul lant are in jur de 25.000 fara problema. 

Presa im trebuia pentru o distributie. Aia n-are za cu siguranta.... Sau nu stiu eu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut ce poate Dr-ul cu mult timp inainte sa il iau poate de asta nici nu m-am uitat prea mult cand am luat-o , actele au fost prioritatea, am inscris-o zilele astea a venit si talonul.Filmarea din ce se vede e un drum de tara unde cam orice moto chiar si viteza merge depinde de ce nebun e la ghidon :)) . Dr-ul din punctul meu de vedere e ce trebuie sa poti merge “legal” pe strada si la limita de cross , dual sau alte nebunii de concepte nu sunt valabile pt Romania la noi e putin altfel totul din pacate dar asta e alta discutie.Imi plac caprele mari cu doua roti sau picioare , daca aveam buget pt moto as fi mers spre ceva cu motor mai mare , dar Dr-ul a picat din cer si era pacat sa-l ratez si sa visez la ktm-uri si alte sf-uri unde distractia se calculeaza in ore ca la “fetite” .Dr-ul meu are o varsta si a trecut de majorat si sper sa nu incep sa le umplu frigiderul la japonezi cu tehnologia si materialele folosite portbagajul si  la mine e crapat dar cred ca a luat o tranta serioasa si roata spate e lovita pe aceeasi parte, nu e zamac sigur e ceva aliaj de Mg turnat/injectat care e casant ca sa disipe energia de impact in caz de nevoie . Imi pare grea ca nu prea am experienta sa le ridic prefer sa merg mai in slow motion nu la extrem imi plac plimbarile pe cross nu cursele una e un 250 in 2t pe langa DR de 160kg la alea daca nu te uiti bine zici ca nici nu e tot motorul pe ea si au toti draqi in carter cand urca in ture, am crescut cu motoare 2t si mirosul de benzina cu ulei ars imi aduce aminte de copilarie, dar sunetul de 4t e din liceu de la simson250 am sarit la un m750cm3 din 1900 toamna de ii puteai nr rotatiile :)) si Dr-ul nesimtit relanti la 1400rpm .

Am vb cu unu dupa olx pt roata are multe la dezmembrat doar ca in anunt are una tipla ( si cum e vb s-a dat imediat) in realitate altceva era de vanzare.Am pus anunt la cumparari poate poate dar slabe sanse in Ro ma apuc de ebay :(

779FDE52-250C-4519-A39C-3B580DFCF614.jpeg

761DDD23-3610-435B-A984-8B82F28C4FE7.jpeg

35797A8C-6F8B-4207-B737-70AB6B19ED5A.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 22.02.2019 la 8:01, Muretto Grundieg a spus:

@chuckiSă trăiți și dv ! N-avem presă de lanț, eu sunt mai comod și folosesc sistemul cu siguranță. Nu m-a trădat niciodată. Am mai auzit povești diverse dar dacă mie nu mi s-a întâmplat, ce să zic ? Că nu e bun ? Dacă aveți voi povești, turnați-le aici, să facem de râs zaua de legătură și siguranță!

Salut. Eu am reminiscente de la Mobra si mi-i greu sa le uit. Deci, fara za de lagatura la mine.

Pe de alta parte, nu sunt diferente de material, teoretic, intre zaua de lagatura si cele din lant ? Daca iei un lant de la un producator/lot si zaua de legatura de la alt fabricant, de exemplu,  nu apar uzuri diferite ? intreb. Adica, un lant care e produs/asamblat intr-un flux versus varianta cu zaua de legatura  - SINGULARITATEA - :eek:

... Chucki << merci de apreciere... merg si eu cum pot ... Ca sa inteleaga lumea:  domnilor, sunt tot pe frina, nu ma dau tare, sa fim seriosi. O mai pișc din când în când, dar sportiv, nimica grav. Pe un forestier,  deschis, vi se pare mult 110-120 ??? ca pe drumul ala de l-a postat chucki ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 29 minute, raducod a spus:

Salut. Eu am reminiscente de la Mobra si mi-i greu sa le uit. Deci, fara za de lagatura la mine.

Pe de alta parte, nu sunt diferente de material, teoretic, intre zaua de lagatura si cele din lant ? Daca iei un lant de la un producator/lot si zaua de legatura de la alt fabricant, de exemplu,  nu apar uzuri diferite ? intreb. Adica, un lant care e produs/asamblat intr-un flux versus varianta cu zaua de legatura  - SINGULARITATEA - :eek:

... Chucki << merci de apreciere... merg si eu cum pot ... Ca sa inteleaga lumea:  domnilor, sunt tot pe frina, nu ma dau tare, sa fim seriosi. O mai pișc din când în când, dar sportiv, nimica grav. Pe un forestier,  deschis, vi se pare mult 110-120 ??? ca pe drumul ala de l-a postat chucki ? 

Sa traiti. Nu stiu daca e mai bine sau nu dar la modelul asta distributia este pe mijlocul motorului. Drept urmare este imposibil sa bagi lantul intreg fara sa crapi absolut tot motorul. De altfel asa si spune manual: ce de genul ca la scimbatea lantului se taie lantul vechi, se leaga lantul nou si se trage ca sa poti sa-l dai de dupa pinionul de jos iar apoi se nituieste. La mine chiar e distractiv ca ne mai existand ala vechi o sa ma vhinui ca draq sa-l dau de dupa pinionul de pe arbore.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, chucki a spus:

Sa traiti. Nu stiu daca e mai bine sau nu dar la modelul asta distributia este pe mijlocul motorului. Drept urmare este imposibil sa bagi lantul intreg fara sa crapi absolut tot motorul. De altfel asa si spune manual: ce de genul ca la scimbatea lantului se taie lantul vechi, se leaga lantul nou si se trage ca sa poti sa-l dai de dupa pinionul de jos iar apoi se nituieste. La mine chiar e distractiv ca ne mai existand ala vechi o sa ma vhinui ca draq sa-l dau de dupa pinionul de pe arbore.

 

.. pai cum ? sa nu te bucuri sa dai jos bascula, sa te mai uiti si pe la rulmentii aia , care tipa dupa vaselina, sa mai speli cu putintica benzina p-acolo, si gitlejul cu o bericica sau cu-n vinisor, la o poveste cu vecina, alea alea ... ehhhh ? secolul vitezei, rpd rpd rpd .... Eu nu, fara zale de imbinare. Clasic, batrineste si sigur. Cine n-are experienta de lant rupt sau desfacut in mers/curba, nu intelege ( o data e de ajuns ). Poate sunt, dar n-au mai apucat sa zica... :love:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, raducod a spus:

.. pai cum ? sa nu te bucuri sa dai jos bascula, sa te mai uiti si pe la rulmentii aia , care tipa dupa vaselina, sa mai speli cu putintica benzina p-acolo, si gitlejul cu o bericica sau cu-n vinisor, la o poveste cu vecina, alea alea ... ehhhh ? secolul vitezei, rpd rpd rpd .... Eu nu, fara zale de imbinare. Clasic, batrineste si sigur. Cine n-are experienta de lant rupt sau desfacut in mers/curba, nu intelege ( o data e de ajuns ). Poate sunt, dar n-au mai apucat sa zica... :love:

HELOOO!!!! Am ramasa cu canguru in gand? Suntem inca plecati prin cine stie ce colturi de planeta?  DISTRIBUTIE..... Vorbim de distributie.... NU transmisie....D I S T R I B U T I E

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, chucki a spus:

HELOOO!!!! Am ramasa cu canguru in gand? Suntem inca plecati prin cine stie ce colturi de planeta?  DISTRIBUTIE..... Vorbim de distributie.... NU transmisie....D I S T R I B U T I E

Aha, distributie zici, sorry, da, pe distributie ar merge nu zic nu. Oricum acolo am pus intotdeauna lant silent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putina joaca cu un pistol de sablat de la Lidl si nisip de la AdePlast,  jantele de Gilera pentru DR-u'. Pentru prima oara ( si prima mana) nu cred ca  au iesit prea groaznic.

20190226_190642.jpg

20190226_185951.jpg

20190226_185913.jpg

20190226_185823.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In alta ordine de idei, cine doreste varianta care nu mai da batai de cap cu curs ulei pe la dop .... sa-mi lase PM

 

dop 30.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut.

Vreau sa cumpar un DR650SE inmatriculat si in stare buna.

Daca aveti de vanzare sau stiti vreunul, va rog dati un pm sau vreun semn.

Multumesc.

O zi buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cam cat ar fi un buget orientativ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare dragi colegi . Scot motorul (DR 800)  de la naftalină și aș vrea să-i fac o revizie generală. Cu această ocazie am să apelez la cunoștințele voastre în domeniu și vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri . Prima întrebare ar fi ce ulei îmi recomandați ? 

P.S. motorul nu a mai fost pornit de vreo 2-3 ani 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, Nea Valy a spus:

Salutare dragi colegi . Scot motorul (DR 800)  de la naftalină și aș vrea să-i fac o revizie generală. Cu această ocazie am să apelez la cunoștințele voastre în domeniu și vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri . Prima întrebare ar fi ce ulei îmi recomandați ? 

P.S. motorul nu a mai fost pornit de vreo 2-3 ani 🤔

Salut, citi km are si pe unde-ti propui sa te dai ?

Oricum, probabil ca va fi mai mult decit doar ulei :D

Iti recomand revizie carburatoare (schimbat toate garniturile) pentru ca de acolo poti avea consum exagerat si contaminare ulei mult mai repede decit normal + pornire greoaie cu uzura inutila a bateriei si a electromotorului. Daca la rece porneste fara soc = nu e bine.

Daca nu-ti aduci aminte cind/daca ai verificat lant balansieri, n-ar fi rau sa DA. Daca nu este reglat, uzura lantului din cauza aparitiei socurilor in acest lant este exagerat de mare si se petrece in timp mult mai scurt. Lantul distributie este antrenat de cel de balansieri, respectiv orice joc la lant balansieri duce la cel putin acel joc si la distributie !!  Suzuki recomanda la 6000km inspectie lant balansieri, dar depinde de stilul de mers daca verifici mai des.

Daca motul porneste usor si toate-s bune, poti alege o baterie clasica/ieftina. Altfel, iti recomand Yuasa AGM sau altele mai scumpe LipoFe4 

Anvelopa pe fata n-ar fi rau sa fie DOT nu mai vechi de 2-3 ani.

 

Radu

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, apriliacluj a spus:

si cam cat ar fi un buget orientativ?

Depinde foarte mult de an si stare.

Deocamdata pana la 1800 de euro m-as duce

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Când întreabă prietena ce era în coletul de 70 de euro venit din Germania 😬🤕

IMAG0949.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 18 ore, johny77 a spus:

1800 de euro

buget decent de tot, ar trebui sa gasesti unu'  bibelou!

succes!

 

...BTW, la banii astia as zice ca gasesti chiar si un DRZ, dar la care ar mai trebui sa surubaresti o leaca....

 

daca vezi ceva interesant, pune si aici un link, macar sa ne dam cu parerea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea sunt de vanzare multe.

M-am.uitat si pe site-uri din afara, acolo sunt scumpe sau prea departe de oamenii care mi le pot aduce.

La drz nu m-as uita, ca am de mers si pe asfalt pana la coclau, sau uneori in ture de 2-3 zile trebuie sa il incarc cu 20 de kg de bagaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 35 minute, Muretto Grundieg a spus:

Prin Germania, pleaca de la 1100 eur si ajung la 5700. Incredibil.

... pai la atita ajunge un motor in stare buna ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 07.05.2019 la 11:41, raducod a spus:

Salut, citi km are si pe unde-ti propui sa te dai ?

Oricum, probabil ca va fi mai mult decit doar ulei :D

Iti recomand revizie carburatoare (schimbat toate garniturile) pentru ca de acolo poti avea consum exagerat si contaminare ulei mult mai repede decit normal + pornire greoaie cu uzura inutila a bateriei si a electromotorului. Daca la rece porneste fara soc = nu e bine.

Daca nu-ti aduci aminte cind/daca ai verificat lant balansieri, n-ar fi rau sa DA. Daca nu este reglat, uzura lantului din cauza aparitiei socurilor in acest lant este exagerat de mare si se petrece in timp mult mai scurt. Lantul distributie este antrenat de cel de balansieri, respectiv orice joc la lant balansieri duce la cel putin acel joc si la distributie !!  Suzuki recomanda la 6000km inspectie lant balansieri, dar depinde de stilul de mers daca verifici mai des.

Daca motul porneste usor si toate-s bune, poti alege o baterie clasica/ieftina. Altfel, iti recomand Yuasa AGM sau altele mai scumpe LipoFe4 

Anvelopa pe fata n-ar fi rau sa fie DOT nu mai vechi de 2-3 ani.

 

Radu

 

Salut. Ca de obicei promt și la obiect d-nu Radu 😁 Mulțam

Km vreo 53000 parcă  ( trebuie să mă uit pe bord) și intenționez să o fac pt vânzare ....

Carburator reglat în service moto + schimbate garniturile

Balansierii și distribuția urmează (bine că ai precizat de balansieri)

Bateria este moartă și îngropată deci clar tre' una nouă

Cu siguranță vor mai fi și altele dar dacă mai aveți și alte indicații le aștept cu plăcere !

 

O zi buna tuturor !

La 07.05.2019 la 11:41, raducod a spus:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, Nea Valy a spus:

 

Salut. Ca de obicei promt și la obiect d-nu Radu 😁 Mulțam

Km vreo 53000 parcă  ( trebuie să mă uit pe bord) și intenționez să o fac pt vânzare ....

Carburator reglat în service moto + schimbate garniturile

Balansierii și distribuția urmează (bine că ai precizat de balansieri)

Bateria este moartă și îngropată deci clar tre' una nouă

Cu siguranță vor mai fi și altele dar dacă mai aveți și alte indicații le aștept cu plăcere !

 

O zi buna tuturor !

 

Salut, am raspuns repede ca eram prin zona ...  😂

Indiferent daca o dai sau nu, ulei se schimba o data cu verificare/reglaj/schimb lant balansieri. SI ITI RECOMAND sa tragi uleiul care ramine in motor, sub balasierul de jos, cu o seringa, care altfel nu iese. In cazul acesta , cu schimb de filtru ulei, ai nevoie de cam 3.5 L ulei. Motul 5100 10W40 e o alegere buna. Pentru o performanta optima a racirii/ungerii la BIGuri recomand Putoline offroad4 10W40.

Daca schimbi lantul de balansieri va trebui sa dai jos si distributia, care duce si la oportunitatea reglajului supapelor, respectiv , ar mai trebui umblat la reglaj carburatoare (ca sa fie de nota 10)

Daca-l vinzi, o solutie buna e de a avea o baterie, chiar si de masina pentru a porni motorul, urmind ca noul proprietar sa ia bateria care si-o doreste, avind garantia intreaga pe ea.

 

Radu

0722496633

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, johny77 a spus:

 

La drz nu m-as uita, ca am de mers si pe asfalt pana la coclau, sau uneori in ture de 2-3 zile trebuie sa il incarc cu 20 de kg de bagaj.

deci eu am si DRZ, merge si pe asfalt, merge si pe coclauri, si duce fara probleme si doo' persoane sanatoase a 150kg cumulat!!

eu as lua fara clipire inca un DRZ in mintile lui pe la 2k euro..., numa' sa gasesc....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...