Jump to content

SUZUKI DR 600/650/ BIG 750/800 - TOPICUL POSESORILOR


Recommended Posts

Salutare. Imi vand DR-ul. Daca sunteti interesati sau stiti pe cineva interesat, am sa scriu cateva detalii.

Suzuki DR 650 RSE (electric start) an 1993.

Motorul este in rodaj, schimbat setul motor si anume: Piston+segmenti+bolt, biela+rulment+bolt, rulmenti motor, lant distributie+intinzator, frai.

Mai are urmatoarele imbunatatiri: parbriz MRA touring flip, ghidon Lucas TRW, inaltatoare ghidon buzzetti, protectii ghidon cu insertie de metal, neoprene furca, xenon, semnalizatoare mici.

Carenele sunt intacte, cauciucurile au 3000km Mitas E09, kit lant Regina 3000km. Consumabilele schimbate la zi, ulei Motul, ITP facut anul asta. Consum 4.5l/100km

Motorul este in rodaj, are cam 700km. Altfel pe bord sunt 33000km.

Pret 1500euro

Bogdan Olaru - 0721780717

 

Vreau sa trec pe hard enduro... WR450 sau KTM XC/EXC450.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bafta multa!!! :friends:

 

Merci Pop! Te-a certat cand ai ajuns acasa duminica? "Ce-ai cautat la coclauri duminica dupa-amiaza!?" :haha:

Link to post
Share on other sites

Si-acum, ca proaspat proprietar, la ce "figuri" sa ma astept din partea Big-ului?

Fostul proprietar i-a montat un releu pe contact ca sa nu mai fure curent (facea figura asta) si manere incalzite (Saito). Anul trecut in toamna au fost schimbate toate consumabilele, inclusiv gumele.

Mobra am luat-o cu gandul s-o tin cat mai pe langa asfalt si pe viitor sa colind unde vad cu ochii.

Link to post
Share on other sites

Merci Pop! Te-a certat cand ai ajuns acasa duminica? "Ce-ai cautat la coclauri duminica dupa-amiaza!?" :haha:

 

 

nu tata, nu m-a certat nimeni! am dat usa de perete si am racnit: sar'na sefa! ma dezbrac aici de boarfe sau afara-n curte?! :rusinica:

Link to post
Share on other sites

nu tata, nu m-a certat nimeni! am dat usa de perete si am racnit: sar'na sefa! ma dezbrac aici de boarfe sau afara-n curte?! :rusinica:

 

Arata-i tu cine e sefu si poate-ti ia cheile de la benveu

Link to post
Share on other sites

Arata-i tu cine e sefu si poate-ti ia cheile de la benveu

 

le-am pus in sertaru' cu ciorapi de carpit! n-o sa le gaseasca niciodata!!!!!!!! :smoke:

 

hai! ai primit oferta pentru tzuzuchi?

 

Cumparatori! baiatul asta a bagat bani multi in mobra aia si merge bine saracia! hai ca-i un pret bun! si e si baiat de treaba si a avut grija mare de agregat! :moto:

Link to post
Share on other sites

poate sa ami zica si mie cineva cat e diametru la telescoapele la DR 600

Nu stiu raspunsul la intrebarea ta, dar daca te intereseaza o pereche de telescoape de DR 650 RSE 1991, te pot ajuta sub pretul pietei... :grinbandit:

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Dimensiunea la telescoapele de dr 600 ii de 3,9! poi daca te gandesti sa pui de 600 pe 650 iti trebe si juguri si axu de fata si distantier stanga, Roata se potriveste! si pe 600 si 650 si pe big-urii! Succes.

Link to post
Share on other sites

HELLO!

 

A facut POC! ... adica DR-ul meu minutat pe care-l batjocoream in ultimul hal si-a dat demisia! A refuzat sa mai porneasca: cand dau la demaror se aude un sunet asemanator unui guitzat de porc inainte de taiere si nu mai da motorul peste cap!

Desfacand motorul am observat ca piesa nr. 1 si nr. 10 din poza din atasament sunt uzate.... asa ca vreau sa cumpar aceste piese...

Multumesc! Motorul este un Suzuki DR 650 RSE din 1994 ... Btw! Credeti ca e mai ok sa imi pun KICK STARTER sau sa raman la demaror?

post-555-0-23776100-1323853460_thumb.gif

Edited by Flipper
Link to post
Share on other sites

HELLO!

 

A facut POC! ... adica DR-ul meu minutat pe care-l batjocoream in ultimul hal si-a dat demisia! A refuzat sa mai porneasca: cand dau la demaror se aude un sunet asemanator unui guitzat de porc inainte de taiere si nu mai da motorul peste cap!

Desfacand motorul am observat ca piesa nr. 1 si nr. 10 din poza din atasament sunt uzate.... asa ca vreau sa cumpar aceste piese...

Multumesc! Motorul este un Suzuki DR 650 RSE din 1994 ... Btw! Credeti ca e mai ok sa imi pun KICK STARTER sau sa raman la demaror?

 

salut

 

10 daca este uzat atunci trebuie sa il schimbi cu unul nou (sau macar unul buincel).

 

ca si solutie de moment - poti sa mai intinzi arcul de peste role (seamana cu un arc de la simering - mai tracgi de el pana gasesti unul de cumparat (cuplaj unisens ii se spune ansamblului)

 

piesa 1 este un miniambreiaj - destul de greu de crezut ca s-a dus....

 

daca a fost prevazut cu demaror electric atunci o sa ai ceva de lucru pana il convertesti la kick + ca nu investitia o depaseste cu mult pe cea de remediere a problemelor actuale.

Link to post
Share on other sites

salut

 

10 daca este uzat atunci trebuie sa il schimbi cu unul nou (sau macar unul buincel).

 

ca si solutie de moment - poti sa mai intinzi arcul de peste role (seamana cu un arc de la simering - mai tracgi de el pana gasesti unul de cumparat (cuplaj unisens ii se spune ansamblului)

 

piesa 1 este un miniambreiaj - destul de greu de crezut ca s-a dus....

 

daca a fost prevazut cu demaror electric atunci o sa ai ceva de lucru pana il convertesti la kick + ca nu investitia o depaseste cu mult pe cea de remediere a problemelor actuale.

 

MULTUMESC DE SFAT! o sa comand piesa noua, mi se pare si mie mult mai ok! Piesa 10 nici mie nu mi s-a parut prea uzata, dar am zis ca daca ma tot apuc sa le iau pe amandoua!

Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Sunt mai mult decat interesat sa cumpar un DR650SE modelul de dupa '96. Ofer un pret bun, poate chiar mai mare decat "media pietei" cu conditia sa fie justificat de conditia motoretei.

 

numa bine,

Adi

Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Sunt mai mult decat interesat sa cumpar un DR650SE modelul de dupa '96. Ofer un pret bun, poate chiar mai mare decat "media pietei" cu conditia sa fie justificat de conditia motoretei.

 

numa bine,

Adi

 

Sunt rare la noi. Chiar foarte rare. Si pacat ca-s niste motociclete foarte bune. Spor la gasit! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Sunt rare la noi. Chiar foarte rare. Si pacat ca-s niste motociclete foarte bune. Spor la gasit! :cheers:

 

Stiu ca sunt foarte rare la noi... iar domnii care au conceput normele de poluare din cauza carora nu se mai importa in Europa, au toata "stima" si "urarile de bine" din partea mea :kick:

 

Tocmai pentru ca e un model rar pe la noi, ofer un pret bun, in ideea de a "motiva" eventualii vanzatori indecisi.

Link to post
Share on other sites

Stiu ca sunt foarte rare la noi... iar domnii care au conceput normele de poluare din cauza carora nu se mai importa in Europa, au toata "stima" si "urarile de bine" din partea mea :kick:

 

Mda... sa ii f.ut in gura. Practic motocicleta aia se face si azi neschimbata. Piese sunt garla pentru ea. E ideala pentru oras+distractie prin padure+commuting. In plm in America se vinde ca painea calda.

Eu am avut si am dat-o ca prostu'. Hehe. :wacko:

Link to post
Share on other sites

vin si eu cu o intrebare

 

am desfacut azi capacul de chiuluasa la un suzuki gn 250,batea culbutorii aia ca dreq,fiind acelasi neam banuiam ce voi descoperi,si anume - culbutorii conopida,varza e putin spus,axa am 'pelucrat-o' cu flexu,culbutorii sunt compromisi,'geaba..

 

ultima oara cand am desfacut dr a fost acum fo 2 ani,insa culbutorii imi par asemanatori.

 

intrebarea - aveti careva idee daca se potrivesc de dr? daca da - aveti? si care ar fi pretul?

 

sper sa nu-mi dati raspunsuri d'alea tipic mioritice ca nu-s curios.

 

 

Va multumesc :cheers:

post-57709-0-94717300-1324661987_thumb.jpg

post-57709-0-84557400-1324662006_thumb.jpg

post-57709-0-84728600-1324662025_thumb.jpg

post-57709-0-40227600-1324662040_thumb.jpg

post-57709-0-19020400-1324662054_thumb.jpg

Edited by nime'n drum
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, cum sa reglez carburatorul? dupa ce am schimbat distributia, am pornit motorul in garaj la caldura ca sa fiu sigur ca porneste, am dat si o tura cu el, toate bune si frumoase, dar azi de dimineata la vreo 3 grade am incercat sa o pornesc si mi-a luat vreo 5-10 minute, iar asta dupa ce am mai desfacut surubul de la relantiu(ala lung si auriu de pe carcasa carburatorului care tine acceleratia) si numai cu socul tras. In configuratia asta a pornit, am tinut-o cu socu tras pana s-a incalzit si ca sa tina relantiu dupa ce am lasat liber socu a trebuit sa strang la loc surubul de relantiu.Desi mergea frumos la relantiu s-a oprit dupa vreun minut. Are cineva habar cum sa o reglez?precizez ca pana acum nu am mai lucrat la carburator, tocmai din cauza ca stiu cat de usor se pot deregla si ca e destul de greu pt. un novice sa gaseasca combinatia optima.

Link to post
Share on other sites

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, cum sa reglez carburatorul?

 

Daca iei topicul asta de la un cap la altu' ai sa gasesti scris de mine si de altii in vreo 2 - 3 randuri cum se regleaza corect carburatorul la DR.

Acum mai e o particularitate. E frig. Pornirea e dificila (dar nu imposibila) si - ATENTIE - nu te apuci sa reglezi decat cand motorul e fierbinte (a ajuns sa lucreze la temperatura de regim). Desigur ca reglajul pentru mers perfect la frig va diferi putin de ala care il va necesita la vara (acum trebuie sa fie usor bogat). Ca sa o pornesti repede ai mai multe modalitati printre care cea mai accesibila - da-i relanti-ul (desurubeaza) cat de mult posibil sa inchizi sertarul de tot pentru a trage cat mai putin aer. Alta metoda ar fi sa obturezi cu carpe intrarea de la airbox.

Link to post
Share on other sites

Alta metoda ar fi sa obturezi cu carpe intrarea de la airbox.

 

 

Asta n-am stiut-o. In fiecare zi invatam ceva nou! :bounce:

Link to post
Share on other sites

Daca iei topicul asta de la un cap la altu' ai sa gasesti scris de mine si de altii in vreo 2 - 3 randuri cum se regleaza corect carburatorul la DR.

Acum mai e o particularitate. E frig. Pornirea e dificila (dar nu imposibila) si - ATENTIE - nu te apuci sa reglezi decat cand motorul e fierbinte (a ajuns sa lucreze la temperatura de regim). Desigur ca reglajul pentru mers perfect la frig va diferi putin de ala care il va necesita la vara (acum trebuie sa fie usor bogat). Ca sa o pornesti repede ai mai multe modalitati printre care cea mai accesibila - da-i relanti-ul (desurubeaza) cat de mult posibil sa inchizi sertarul de tot pentru a trage cat mai putin aer. Alta metoda ar fi sa obturezi cu carpe intrarea de la airbox.

Multumesc de sfat, o sa incerc, sper sa reusesc.

Link to post
Share on other sites

Asta n-am stiut-o. In fiecare zi invatam ceva nou! :bounce:

 

Pentru un efect si mai si, carpele pot fi inmuiate in benzina. ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...