Hiker Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Salutare. Imi vand DR-ul. Daca sunteti interesati sau stiti pe cineva interesat, am sa scriu cateva detalii. Suzuki DR 650 RSE (electric start) an 1993. Motorul este in rodaj, schimbat setul motor si anume: Piston+segmenti+bolt, biela+rulment+bolt, rulmenti motor, lant distributie+intinzator, frai. Mai are urmatoarele imbunatatiri: parbriz MRA touring flip, ghidon Lucas TRW, inaltatoare ghidon buzzetti, protectii ghidon cu insertie de metal, neoprene furca, xenon, semnalizatoare mici. Carenele sunt intacte, cauciucurile au 3000km Mitas E09, kit lant Regina 3000km. Consumabilele schimbate la zi, ulei Motul, ITP facut anul asta. Consum 4.5l/100km Motorul este in rodaj, are cam 700km. Altfel pe bord sunt 33000km. Pret 1500euro Bogdan Olaru - 0721780717 Vreau sa trec pe hard enduro... WR450 sau KTM XC/EXC450. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) Salutare. Imi vand DR-ul. Bafta multa!!! Editat Noiembrie 14, 2011 de popp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Bafta multa!!! Merci Pop! Te-a certat cand ai ajuns acasa duminica? "Ce-ai cautat la coclauri duminica dupa-amiaza!?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Si-acum, ca proaspat proprietar, la ce "figuri" sa ma astept din partea Big-ului? Fostul proprietar i-a montat un releu pe contact ca sa nu mai fure curent (facea figura asta) si manere incalzite (Saito). Anul trecut in toamna au fost schimbate toate consumabilele, inclusiv gumele. Mobra am luat-o cu gandul s-o tin cat mai pe langa asfalt si pe viitor sa colind unde vad cu ochii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Merci Pop! Te-a certat cand ai ajuns acasa duminica? "Ce-ai cautat la coclauri duminica dupa-amiaza!?" nu tata, nu m-a certat nimeni! am dat usa de perete si am racnit: sar'na sefa! ma dezbrac aici de boarfe sau afara-n curte?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 nu tata, nu m-a certat nimeni! am dat usa de perete si am racnit: sar'na sefa! ma dezbrac aici de boarfe sau afara-n curte?! Arata-i tu cine e sefu si poate-ti ia cheile de la benveu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Arata-i tu cine e sefu si poate-ti ia cheile de la benveu le-am pus in sertaru' cu ciorapi de carpit! n-o sa le gaseasca niciodata!!!!!!!! hai! ai primit oferta pentru tzuzuchi? Cumparatori! baiatul asta a bagat bani multi in mobra aia si merge bine saracia! hai ca-i un pret bun! si e si baiat de treaba si a avut grija mare de agregat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 poate sa ami zica si mie cineva cat e diametru la telescoapele la DR 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 poate sa ami zica si mie cineva cat e diametru la telescoapele la DR 600 Nu stiu raspunsul la intrebarea ta, dar daca te intereseaza o pereche de telescoape de DR 650 RSE 1991, te pot ajuta sub pretul pietei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Dimensiunea la telescoapele de dr 600 ii de 3,9! poi daca te gandesti sa pui de 600 pe 650 iti trebe si juguri si axu de fata si distantier stanga, Roata se potriveste! si pe 600 si 650 si pe big-urii! Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) HELLO! A facut POC! ... adica DR-ul meu minutat pe care-l batjocoream in ultimul hal si-a dat demisia! A refuzat sa mai porneasca: cand dau la demaror se aude un sunet asemanator unui guitzat de porc inainte de taiere si nu mai da motorul peste cap! Desfacand motorul am observat ca piesa nr. 1 si nr. 10 din poza din atasament sunt uzate.... asa ca vreau sa cumpar aceste piese... Multumesc! Motorul este un Suzuki DR 650 RSE din 1994 ... Btw! Credeti ca e mai ok sa imi pun KICK STARTER sau sa raman la demaror? Editat Decembrie 14, 2011 de Flipper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 HELLO! A facut POC! ... adica DR-ul meu minutat pe care-l batjocoream in ultimul hal si-a dat demisia! A refuzat sa mai porneasca: cand dau la demaror se aude un sunet asemanator unui guitzat de porc inainte de taiere si nu mai da motorul peste cap! Desfacand motorul am observat ca piesa nr. 1 si nr. 10 din poza din atasament sunt uzate.... asa ca vreau sa cumpar aceste piese... Multumesc! Motorul este un Suzuki DR 650 RSE din 1994 ... Btw! Credeti ca e mai ok sa imi pun KICK STARTER sau sa raman la demaror? salut 10 daca este uzat atunci trebuie sa il schimbi cu unul nou (sau macar unul buincel). ca si solutie de moment - poti sa mai intinzi arcul de peste role (seamana cu un arc de la simering - mai tracgi de el pana gasesti unul de cumparat (cuplaj unisens ii se spune ansamblului) piesa 1 este un miniambreiaj - destul de greu de crezut ca s-a dus.... daca a fost prevazut cu demaror electric atunci o sa ai ceva de lucru pana il convertesti la kick + ca nu investitia o depaseste cu mult pe cea de remediere a problemelor actuale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 salut 10 daca este uzat atunci trebuie sa il schimbi cu unul nou (sau macar unul buincel). ca si solutie de moment - poti sa mai intinzi arcul de peste role (seamana cu un arc de la simering - mai tracgi de el pana gasesti unul de cumparat (cuplaj unisens ii se spune ansamblului) piesa 1 este un miniambreiaj - destul de greu de crezut ca s-a dus.... daca a fost prevazut cu demaror electric atunci o sa ai ceva de lucru pana il convertesti la kick + ca nu investitia o depaseste cu mult pe cea de remediere a problemelor actuale. MULTUMESC DE SFAT! o sa comand piesa noua, mi se pare si mie mult mai ok! Piesa 10 nici mie nu mi s-a parut prea uzata, dar am zis ca daca ma tot apuc sa le iau pe amandoua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Salutare, Sunt mai mult decat interesat sa cumpar un DR650SE modelul de dupa '96. Ofer un pret bun, poate chiar mai mare decat "media pietei" cu conditia sa fie justificat de conditia motoretei. numa bine, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Salutare, Sunt mai mult decat interesat sa cumpar un DR650SE modelul de dupa '96. Ofer un pret bun, poate chiar mai mare decat "media pietei" cu conditia sa fie justificat de conditia motoretei. numa bine, Adi Sunt rare la noi. Chiar foarte rare. Si pacat ca-s niste motociclete foarte bune. Spor la gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Sunt rare la noi. Chiar foarte rare. Si pacat ca-s niste motociclete foarte bune. Spor la gasit! Stiu ca sunt foarte rare la noi... iar domnii care au conceput normele de poluare din cauza carora nu se mai importa in Europa, au toata "stima" si "urarile de bine" din partea mea Tocmai pentru ca e un model rar pe la noi, ofer un pret bun, in ideea de a "motiva" eventualii vanzatori indecisi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Stiu ca sunt foarte rare la noi... iar domnii care au conceput normele de poluare din cauza carora nu se mai importa in Europa, au toata "stima" si "urarile de bine" din partea mea Mda... sa ii f.ut in gura. Practic motocicleta aia se face si azi neschimbata. Piese sunt garla pentru ea. E ideala pentru oras+distractie prin padure+commuting. In plm in America se vinde ca painea calda. Eu am avut si am dat-o ca prostu'. Hehe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Eu nu stiu daca se potrivesc de la DR, parerea mea e ca nu se va intampla asta. Vezi ce cod de motor are DR-ul ala. Poti intreba la Mymoto cat e un culbutor original, eu estimez un eur 30-40, pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lauris Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 stie cineva daca se mai gasesc segmenti si pistoane noi pt DR 600? daca da, unde si la ce pret? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, cum sa reglez carburatorul? dupa ce am schimbat distributia, am pornit motorul in garaj la caldura ca sa fiu sigur ca porneste, am dat si o tura cu el, toate bune si frumoase, dar azi de dimineata la vreo 3 grade am incercat sa o pornesc si mi-a luat vreo 5-10 minute, iar asta dupa ce am mai desfacut surubul de la relantiu(ala lung si auriu de pe carcasa carburatorului care tine acceleratia) si numai cu socul tras. In configuratia asta a pornit, am tinut-o cu socu tras pana s-a incalzit si ca sa tina relantiu dupa ce am lasat liber socu a trebuit sa strang la loc surubul de relantiu.Desi mergea frumos la relantiu s-a oprit dupa vreun minut. Are cineva habar cum sa o reglez?precizez ca pana acum nu am mai lucrat la carburator, tocmai din cauza ca stiu cat de usor se pot deregla si ca e destul de greu pt. un novice sa gaseasca combinatia optima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, cum sa reglez carburatorul? Daca iei topicul asta de la un cap la altu' ai sa gasesti scris de mine si de altii in vreo 2 - 3 randuri cum se regleaza corect carburatorul la DR. Acum mai e o particularitate. E frig. Pornirea e dificila (dar nu imposibila) si - ATENTIE - nu te apuci sa reglezi decat cand motorul e fierbinte (a ajuns sa lucreze la temperatura de regim). Desigur ca reglajul pentru mers perfect la frig va diferi putin de ala care il va necesita la vara (acum trebuie sa fie usor bogat). Ca sa o pornesti repede ai mai multe modalitati printre care cea mai accesibila - da-i relanti-ul (desurubeaza) cat de mult posibil sa inchizi sertarul de tot pentru a trage cat mai putin aer. Alta metoda ar fi sa obturezi cu carpe intrarea de la airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Alta metoda ar fi sa obturezi cu carpe intrarea de la airbox. Asta n-am stiut-o. In fiecare zi invatam ceva nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Daca iei topicul asta de la un cap la altu' ai sa gasesti scris de mine si de altii in vreo 2 - 3 randuri cum se regleaza corect carburatorul la DR. Acum mai e o particularitate. E frig. Pornirea e dificila (dar nu imposibila) si - ATENTIE - nu te apuci sa reglezi decat cand motorul e fierbinte (a ajuns sa lucreze la temperatura de regim). Desigur ca reglajul pentru mers perfect la frig va diferi putin de ala care il va necesita la vara (acum trebuie sa fie usor bogat). Ca sa o pornesti repede ai mai multe modalitati printre care cea mai accesibila - da-i relanti-ul (desurubeaza) cat de mult posibil sa inchizi sertarul de tot pentru a trage cat mai putin aer. Alta metoda ar fi sa obturezi cu carpe intrarea de la airbox. Multumesc de sfat, o sa incerc, sper sa reusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Asta n-am stiut-o. In fiecare zi invatam ceva nou! Pentru un efect si mai si, carpele pot fi inmuiate in benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 ca orice mandru posesor de DR, mai arunc cate un ochi pe forum la fiecare 2-3 zile. sunt absolut surprins, fata de alte topic-uri, ca "problemele" de care se lovesc DR-isti sunt: - cum il poti porni mai usor iarna - pareri vis-a-vis de achizitii - recomandari de "surse" de consumabile - poze de prin turele cu DR-ul - ... si alte "maruntisuri" desigur ca izolat mai sunt si probleme tehnice puse in discutie ca padure fara uscaturi nu prea intalnesti... ... dar concluzia mea este ca totusi este un motor "fenomenal"... pe alte topic-uri sunt kilometri de dicutii pe probleme ivite si pareri legate de corectia lor. sa fie oare asa bun DR-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.