Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

proaspătă posesoare de dr650 din '90 dar încă nu am avut curajul să mă urc pe ea

deși am permisul din 2004, nu am condus decât o dată până acum, in 2007 ( /index.php?/topic/91233-help-help/?p=922180 - mă regăsesc în încercarea de atunci de a conduce o motocicletă :) ). așa că am uitat legislația, am uitat să folosesc ambreiajul, am uitat tot. care vă oferiți să mă-nsoțiți la prima ieșire? :)

(titan - bucurești)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

mihneawalker : ia de la un cap la celalat si repara corect, altfel nu vei putea puna mina pe defect sau s-o faci sa mearga bine sau mai bine.

La carburatoare cumpara toate oringurile si inlocuieste-le. Verifica eventualele locuri unde vezi oxid de aluminiu alb, in zona oringurilor si curata-l bec. Nivelul regleaza-l DOAR cu furtun transparent legat la fundul paharului dupa ce umpli carburatorul cu benzina. Trebuie sa fie sub nivelul garniturii cu 1-2 mm. Celelalte reglaje le ei cele implicite , din carte. Citetse care este metoda de reglaj, dar nu inainte de a rezolva alte eventuale probleme mecanice, minimum reglaj supape.

Lantul de distributie si/sau balansieri , daca este uzat trebuie inlocuit. In functie de cit este uzat PESTE LIMITA de utilizare, efectele sunt imprevizibile. Desincronizarea contragreutatilor se accentueaza cu uzura lantului, in mod exponential. Gasesti lanturi echivalente pentru balansieri, mai lesne.

Jocul la supape trebuie sa fie macar verificat , daca nu reglat cu atentie. Aici, efectele sunt corelate cu temperatura respectiv daca sunt diferente la rece si la cald, de aici pot veni...

 

Cum zicea si chuki (salut ! :) ) cum arata bujiile, fum ? de care ? cind ?

 

Daca vrei da-mi un telefon 0735293455

 

Succes,

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

mihneawalker : ia de la un cap la celalat si repara corect, altfel nu vei putea puna mina pe defect sau s-o faci sa mearga bine sau mai bine.

La carburatoare cumpara toate oringurile si inlocuieste-le. Verifica eventualele locuri unde vezi oxid de aluminiu alb, in zona oringurilor si curata-l bec. Nivelul regleaza-l DOAR cu furtun transparent legat la fundul paharului dupa ce umpli carburatorul cu benzina. Trebuie sa fie sub nivelul garniturii cu 1-2 mm. Celelalte reglaje le ei cele implicite , din carte. Citetse care este metoda de reglaj, dar nu inainte de a rezolva alte eventuale probleme mecanice, minimum reglaj supape.

Lantul de distributie si/sau balansieri , daca este uzat trebuie inlocuit. In functie de cit este uzat PESTE LIMITA de utilizare, efectele sunt imprevizibile. Desincronizarea contragreutatilor se accentueaza cu uzura lantului, in mod exponential. Gasesti lanturi echivalente pentru balansieri, mai lesne.

Jocul la supape trebuie sa fie macar verificat , daca nu reglat cu atentie. Aici, efectele sunt corelate cu temperatura respectiv daca sunt diferente la rece si la cald, de aici pot veni...

 

Cum zicea si chuki (salut ! :) ) cum arata bujiile, fum ? de care ? cind ?

 

Daca vrei da-mi un telefon 0735293455

 

Succes,

Radu

Sa traiti!!! Am o impresie ca ne vom revedea curand (pentru prima oara in ultimii 10 ani doar in calitate de vizitator :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A trecut ceva timp, fara progrese notabile din pacate...

Omul de la care comand piese a avut niste probleme asa ca, kitul de carburator + acul de dozaj o sa-mi vina saptamana viitoare candva(miercuri - joi - vineri)

Deocamdata am mai incercat sa schimb niste oringuri dar nu prea se potrivesc si aparent si masurarea nivelului benzinei in carburator e o problema: in primul rand nu prea se poate monta usor un furtun - am reusit cu un pai - si in al doilea rand e oarecum cam sus.

Asa ca, dupa o curatare a carburatorului porneste, dar a doua zi dimineata cand o pornesc, merge <30sec dupa care incepe sa scoata la relanti fum negru si se opreste.... Nu-mi dau seama ce se intampla, figura s-a repetat de mai multe ori, deja e standard. Am obosit sa tot curat carburatorul (Ultima data am reusit sa scot inclusiv tubul de emulsie, m-a sfatuit Radu)....

In sfarsit, astept kitul, si daca nici atunci nu merge, ma dau batut. Oricum, imi expira asigurarea duminica(pe 1 oct) si sapt viitoare ploua... Cu putin(sau f mult) noroc, we urmator am ceva sanse sa dau o tura. Daca mai are cineva chef de jucat cu carburatorul sau macar de o bere la domiciliu cand va veni kitul, ne auzim :)

Zi buna in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta suna bine ! Treaba cu berea adică...

M-am întors și eu de vreo 5 zile și cablul meu încă n-a sosit din Anglia. Așa că m-am enervat și mi-am mai comandat 3 bucăți din România care ajung luni.

În concluzie, weekend fără moto.

Da' pontoul închide bine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habemus cablus! Trei cabluri de lungimi diferite, fiecare mai lung decât celălalt cu 2-3 cm. Diferă și grosimea cablului dar cum nu contează decât distanța dintre capătul cablului și marginea cămășii am ales cablul polonez, în defavoarea celui englezesc și cel japonez. Testat în curte funcționează perfect. Așteptăm și testul timpului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai încape...e loc. Am încercat să găsim azi o trecere dinspre Cătunu spre Nucet. La un moment dat a devenit prea complicat, plouase din greu toată ziua trecută iar un cioban de pe acolo ne-a spus că nu se trece decât cu TAF-ul. Poze din zona scary nu am.Rațiunea a învins și am cedat. Poate la vară, pe uscat repetăm, sau poate găsim pe cineva din zonă să ne lumineze.

post-86604-0-99352400-1476036969_thumb.jpg

post-86604-0-95857700-1476036975_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. da când facem o ieşire a DR BIGiştilor ?

Eu ma gandeam la ceva mai elaborat pentru anul viitor...

Ceva de genul: Balti- Cernobil- Cracovia- Gdansk- mai departe poate finlanda-& stuff...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După Finlanda vine Norvegia și cam toată lumea o taie spre Cape Nord. Nu gândești rău...

Totuși, puritanii or să spună că nu ajungi cu DR-ul până acolo, te rupe în toate cele, vibrează, chestii, n-are mânere încălzite și ABS. Dar m-aș băga dacă-i treaba serioasă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manere incalzite este. Abs... las frana mai neaerisita si nu se mai blocheaza roata neam.

Treaba este serioasa. Imi doresc foarte mult sa merg. In iarna asta vreau sa desfac mobra si sa schimb tot. Deci chiar vreau. Doar necuratu sa nu-si bage coada....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai încape...e loc. Am încercat să găsim azi o trecere dinspre Cătunu spre Nucet. La un moment dat a devenit prea complicat, plouase din greu toată ziua trecută iar un cioban de pe acolo ne-a spus că nu se trece decât cu TAF-ul. Poze din zona scary nu am.Rațiunea a învins și am cedat. Poate la vară, pe uscat repetăm, sau poate găsim pe cineva din zonă să ne lumineze.

 

sau ceva gume 100% off road

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@chucki

Am făcut săpături și am aflat că au mai ajuns DR-uri la Nordkapp. Un DRZ400 cu o fată și două DR600 cu băieți. E drept, plecați din Germania dar ce mai contează 1000 de km în plus ?

 

@florinelu07

Mda, asta ar fi una din probleme. A doua a fost că m-am lăsat păcălit de unii care au făcut traseul astă vară dar după aia am aflat că l-au făcut pe...MTB.

Probabil că le-au luat în spate când nu s-a mai putut. Dar nici eu nu sunt un expert în noroi așa că mai am de învățat.

 

Întrebare generală: știe cineva dacă undele sonore emise de eșapamentul Sebring sunt asemănătoare cu vibrațiile specifice de împerechere ale dulăilor de stână ? Pentru că altă explicație nu găsesc pentru excitația extremă a câinilor când trec pe lângă ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@chucki

Am făcut săpături și am aflat că au mai ajuns DR-uri la Nordkapp. Un DRZ400 cu o fată și două DR600 cu băieți. E drept, plecați din Germania dar ce mai contează 1000 de km în plus ?

 

@florinelu07

Mda, asta ar fi una din probleme. A doua a fost că m-am lăsat păcălit de unii care au făcut traseul astă vară dar după aia am aflat că l-au făcut pe...MTB.

Probabil că le-au luat în spate când nu s-a mai putut. Dar nici eu nu sunt un expert în noroi așa că mai am de învățat.

 

Întrebare generală: știe cineva dacă undele sonore emise de eșapamentul Sebring sunt asemănătoare cu vibrațiile specifice de împerechere ale dulăilor de stână ? Pentru că altă explicație nu găsesc pentru excitația extremă a câinilor când trec pe lângă ei :)

 

 

Am fost si eu in zona aia(Valeni, si mai sus, asa in dreapta) pe jos. Pe la Tabla Butii si spre Lacul Vulturilor, pe jos. Cred ca ne-am intalnit pe drum cu cel putin 6-7 stane cu cainii lor.... E un pic mai deranjant cand esti pe jos cu acei caini in jurul tau :( Noroc ca data viitoare stiu solutia si vin pregatit :D

Cu putin noroc, nu mai ploua cateva zile in we asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...