chucki Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Parerea mea este ca daca nu are joc liber si poti sa-l intinzi asa cum ai descris tu insemna ca e la capat de drum dar inca mai poti merge cu el asa ! si cind are joc liber motorul functioneaza, rau dar functioneaza. E vorba de riscul pe care ti-l asumi sa nu se rupa intinzatorul sau patina si sa dai in problema supape indoite, chiuloasa sau alte nenorociri ... Parerea mea este ca te poti incumeta sa mai faci excusia cu el, asa cum este lantul de distributie din descrierea ta. Dac avea joc liber era altceva. Intinzatorul este automat si nu se poate regla presiunea patinei pe lant, si nici nu trebuie dupa opinia mea! Un lant uzat este un lant uzat si trebuie schimbat. Teoria e identica cu orice lant, inclusiv cel de antrenare a rotii spate, daca nu schimbi lantul cind zice fabricantul mai ai de schimbat si pinioanele pina la urma ! iar la distributie devine un cost interesant... si de evitat. Sigur, daca vrei sa scoti "untul" din motor si sa-l arunci dupa aceea, da, poti sa gasesti o varianta tehnica de a intinde mai mult patina si te vei mai bucura un pic de motor si dupa aceea , PA ! La carburatoare ai schimbat doar oringul de la scaunul cuiului poantou !!??? Daca un oring este terminat e foarte probabail ca toate sunt aproape in aceeasi stare ! SCHIMBA-LE PE TOATE Radu » Post actualizat in 22 Jun 2014 10:18 No fain ! Filtru de aer conic arata bine. Felicitari! Celalat e fain si el Pe telescoape nu te gindesti sa pui protectii ? e pacat sa le ciupesti cu pietre samd ... Daca te duci la drum(asfalt) eu cred ca e pacat de Karoo/TKC de pe spate. Nu mai bine te gindesti la ceva mai de strada ? chiar daca e SH ? Vad ca motorul tau e tipul mai vechi, dar n-are nimica si nu in ultimul rind, de ca n-ai spus ca nu esti singur ? cu asa un ajutor (mitzele) era clar ca n-aveai nevoi de sfaturi Drum bun sa ai , si fara peripetii. Radu Asa am sa fac mai ales ca lantul mi se pare ca sta suficient de intins iar motorul nu e foarte zgomotos. Daca devine mai galagios, am sa ma duc sa-l schimb. Daca nu in toamana. La anu sa bag ceva burdufe pe telescoape. Cauciucurile nu au costat o avere (mitas), chiar destul de putin. Mai am unul de strada destul de ok, dar cu dot vechi. Cred ca totusi am sa plec cu astea mai ales ca vreau sa mai bag si ceva drumuri de munte. La carburatoare am schimbat toate oringurile si garnituril. De mers acum mere frumos/ rotund, se tureza bine. Dupa-masa o sa le testez la drum. Singur nu sunt....suntem toatl 6 (4mieuniti). Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 uite ca vad ca mai e cineva care foloseste tipul asta de cutii laterale, care desi ieftine in prima faza, vreau sa spun ca fac toti banii. Pe ale mele le-am folosit la capacitate maxima de statea motocicleta ca avionul la decolare. Sigur ca a trebuit sa imi fac alte urechi de prindere din inox caci plasticul de pe placa de prindere era slab. Fain filtru de aer. Am facut o cursa cu filtru confectionat de mine si vreau sa spun ca motorul zburda pe sosea, totusi pentru evitarea complicatiilor pe viitor mi-am comanda unul aftermarket de la Champion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 mai am doua remarci : Furtunul de frina care iese din rezervorul de pe ghidon, trebuie sa faca 5grade in sus. La tine sta in jos din cit vad din poza. Verifica sa fie corect (pag 10-47 din manual) Vad ca jugul l-ai lasat mai jos pe telescope. Asa ai vrut tu ? Eu am simtit o diferenta in comportament daca to joci acolo. Daca tot timpul le-ai avut asa, incearca si varianta normala/corecta (pag 6-15 din manual) sa vezi daca-ti convine mai mult . radu » Post actualizat in 22 Jun 2014 10:39uite ca vad ca mai e cineva care foloseste tipul asta de cutii laterale, care desi ieftine in prima faza, vreau sa spun ca fac toti banii. Pe ale mele le-am folosit la capacitate maxima de statea motocicleta ca avionul la decolare. Sigur ca a trebuit sa imi fac alte urechi de prindere din inox caci plasticul de pe placa de prindere era slab. Fain filtru de aer. Am facut o cursa cu filtru confectionat de mine si vreau sa spun ca motorul zburda pe sosea, totusi pentru evitarea complicatiilor pe viitor mi-am comanda unul aftermarket de la Champion. Salut. Intradevar sant faine panierele. Ma gindesc si eu sa-mi montez dar ma stringe inima cind o sa-l las pe o parte si le voi zdrobii. Pe celalate motoare am avut paniere si de fiecare data am avut problema gabaritului. Initodeauna uitam de ele si agatam oglinzi in oras. Ma gindesc ca e vorba de obisnuinta pina la urma ..... Radu » Post actualizat in 22 Jun 2014 10:42chucki: Nu e complicat sa-ti schimbi lantul de distributie ! poti sa-l schimbi singur. Cind vei vrea, sa-mi zici si te ghidez cu drag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 uite ca vad ca mai e cineva care foloseste tipul asta de cutii laterale, care desi ieftine in prima faza, vreau sa spun ca fac toti banii. Pe ale mele le-am folosit la capacitate maxima de statea motocicleta ca avionul la decolare. Sigur ca a trebuit sa imi fac alte urechi de prindere din inox caci plasticul de pe placa de prindere era slab. Fain filtru de aer. Am facut o cursa cu filtru confectionat de mine si vreau sa spun ca motorul zburda pe sosea, totusi pentru evitarea complicatiilor pe viitor mi-am comanda unul aftermarket de la Champion. Parca iti cerusem si eu ceva poze cu adaptarile alea la placa. D-asta ca stiam ca plasticul ala nu rezista prea bine (Am si eu una identica cu a ta). Acum am avut noroc de le-am gasit p-astea care sunt un pic mai mari si cel mai important au placa de prindere din tabla cred ca de 3-4, adica destul de tepene. Eu zic ca ai facut bine cu filtru. Oricum si eu la filtru am zis ca cel putin pentru bucuresti, si forestiere peste filtrul conic am sa fac un fel de saculet pe care sa-l pot pune/scoate usor cu elastic (cred) la capat din material d-ala de vin castile noi sa le protejeze de praf. mai am doua remarci : Furtunul de frina care iese din rezervorul de pe ghidon, trebuie sa faca 5grade in sus. La tine sta in jos din cit vad din poza. Verifica sa fie corect (pag 10-47 din manual) Vad ca jugul l-ai lasat mai jos pe telescope. Asa ai vrut tu ? Eu am simtit o diferenta in comportament daca to joci acolo. Daca tot timpul le-ai avut asa, incearca si varianta normala/corecta (pag 6-15 din manual) sa vezi daca-ti convine mai mult . radu » Post actualizat in 22 Jun 2014 10:39 Salut. Intradevar sant faine panierele. Ma gindesc si eu sa-mi montez dar ma stringe inima cind o sa-l las pe o parte si le voi zdrobii. Pe celalate motoare am avut paniere si de fiecare data am avut problema gabaritului. Initodeauna uitam de ele si agatam oglinzi in oras. Ma gindesc ca e vorba de obisnuinta pina la urma ..... Radu » Post actualizat in 22 Jun 2014 10:42 chucki: Nu e complicat sa-ti schimbi lantul de distributie ! poti sa-l schimbi singur. Cind vei vrea, sa-mi zici si te ghidez cu drag Din jug am lasat-o eu un pic mai jos. Are centrul de greutate foarte sus si daca o aplecam pe loc cu mare greutate reuseam sa o indrept. La furtun trebuie sa ma uit. E prima oara cand imi atrage cineva atentia la asta. Cutiile le-am pus strict pentru iesirile afara. In oras nu circul cu ele....ar trebui sa fiu nebun sa merg prin buc cu ele. Ma gandesc cand ma voi intoarce, oricum va trebui sa schimb iar uleiul...poate schimb si distributia. Oricum am notat telefonul si daca dau de belea am sa devin eu o belea. Planul ar fi asa: Saptamana viitoare Bucuresti- rasnov si retur (timp pentru reglajele finale. 31.07 bucuresti-draganesti olt-transalpina-sibiu-transfagarasan-bucuresti (02.08) testul final 04.08 placare grecia. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 asa arata Freewindul de la Lori....testat pana acum aprox. 1000 km....merge f.bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 asa arata Freewindul de la Lori....testat pana acum aprox. 1000 km....merge f.bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Operatiunea saculetzul: Motoreta tragea ca nebuna, semn ca filtrul de aer lasa usor si mult aer sa treca (la asta ma asteptam). De aceea am pus in practica ideea saculetzul. Cu saculetz parca isi mai revine si se vede ca trece ceva mai greu aerul. Momentan sunt multumit de cum merge. Mai ramane sa-i fac un consum la sfarsitul saptamanii iar apoi sa verific culoarea bujiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Operatiunea saculetzul: Motoreta tragea ca nebuna, semn ca filtrul de aer lasa usor si mult aer sa treca (la asta ma asteptam). De aceea am pus in practica ideea saculetzul. Cu saculetz parca isi mai revine si se vede ca trece ceva mai greu aerul. Momentan sunt multumit de cum merge. Mai ramane sa-i fac un consum la sfarsitul saptamanii iar apoi sa verific culoarea bujiilor. vezi cind se uda sacu !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 teoretic dureaza maxim 2 min sa-scot/pun...asa ca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 azi, un gind mai vechi, 1 bar, facut ! miine va zic cum se simte la drum si daca are sens .... Radu » Post actualizat in 27 Jun 2014 08:53Mare diferenta ! Fata sta mai rigida decit normal, nu mai pica ca naiba cind pisti frina. Poate 1 bar e cam mult. Oricum o las asa pina ma duc un pic pe drum gri si mai vad daca reduc din presiune. O sa vad daca sta in fond si la urma urmei presiunea dupa un drum mai dur. Poate nu sta !!?? Bafta. Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 (editat) Azi mi-am gasit un pic de timp pentru o plimbare de 40km. Totul a decurs normal, in schimb cand am ajuns acasa, dupa ce am oprit motorul, la vreo 10 minute mi-a picurat 4 picaturi, parca de ulei pe la surubul de reglat aerul de la carburator. Nu stiu daca e normal, nu m-am mai intalnit cu asa ceva. Recunosc ca am cam ridicat-o in 6000rot/mi. Poate stie cineva vreo explicatie, e normal? Editat Iunie 28, 2014 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 azi, un gind mai vechi, 1 bar, facut !miine va zic cum se simte la drum si daca are sens ....Radu » Post actualizat in 27 Jun 2014 08:53 Mare diferenta !Fata sta mai rigida decit normal, nu mai pica ca naiba cind pisti frina.Poate 1 bar e cam mult. Oricum o las asa pina ma duc un pic pe drum gri si mai vad daca reduc din presiune. O sa vad daca sta in fond si la urma urmei presiunea dupa un drum mai dur. Poate nu sta !!?? Bafta.Radu O fi diferenţa dar pentru cine poate să modifice presiunea din telescoape. Eu nu pot aşa ca rezist tentaţiei de a schimba starea amortizoarelor prin servisarea lor cu diferite vascozitati de ulei.Azi mi-am gasit un pic de timp pentru o plimbare de 40km. Totul a decurs normal, in schimb cand am ajuns acasa, dupa ce am oprit motorul, la vreo 10 minute mi-a picurat 4 picaturi, parca de ulei pe la surubul de reglat aerul de la carburator. Nu stiu daca e normal, nu m-am mai intalnit cu asa ceva. Recunosc ca am cam ridicat-o in 6000rot/mi. Poate stie cineva vreo explicatie, e normal? Eşti sigur ca era ulei? Ulei nu poate fi decât din filtru de aer, dar oricum nu prea ar avea cum să ajungă acolo. Vezi să nu o iei pe urmă mea cu carburatorul pisacios....dar de benzină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 azi, un gind mai vechi, 1 bar, facut ! miine va zic cum se simte la drum si daca are sens .... Radu » Post actualizat in 27 Jun 2014 08:53 Mare diferenta ! Fata sta mai rigida decit normal, nu mai pica ca naiba cind pisti frina. Poate 1 bar e cam mult. Oricum o las asa pina ma duc un pic pe drum gri si mai vad daca reduc din presiune. O sa vad daca sta in fond si la urma urmei presiunea dupa un drum mai dur. Poate nu sta !!?? Bafta. Radu La EXC exista niste suruburi de aerisire in telescoape cu scopul de a elibera presiunea acumulata in ele. In offroad o furca mai tare nu e intotdeauna mai buna. Imi amintesc ca, atunci cand am vandut Tenere-ul, a venit un tip obisnuit doar cu vitezane si a fost oripilat de cat de moale e suspensia fata la Tenere. Bineinteles ca a spus ca trebuie o revizie capitala a furcii fata ca sa o aduca pe "linia de plutire". Pe de alta parte, la Africana actuala, am ventile din fabrica la telescoape iar manualul spune sa se bage pana la 0.7 atm (bar, PSI). La struto-camilele gen DR, Tenere, AT, etc... e greu de gasit compromisul: suspensie ferma pe asfalt si moale pe non-asfalt. Eu, pt intarirea suspensiei fata, nu as umbla la partea de amortizare prin folosirea unui ulei mai gros sau bagarea de presiune in telescoape, ci as schimba arcurile cu unele mai tari sau as comprima arcurile existente cu niste distantiere, in genul in care se intareste arcul pe spate din piulita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 (editat) O fi diferenţa dar pentru cine poate să modifice presiunea din telescoape. Eu nu pot aşa ca rezist tentaţiei de a schimba starea amortizoarelor prin servisarea lor cu diferite vascozitati de ulei. Eşti sigur ca era ulei? Ulei nu poate fi decât din filtru de aer, dar oricum nu prea ar avea cum să ajungă acolo. Vezi să nu o iei pe urmă mea cu carburatorul pisacios....dar de benzină. Era sambata seara si nu am stat foarte atent, poate am timp in aceasta seara sa studiez problema. Ma gandesc sa nu care cumva sa se desfacut iar vreun surub de sub rezervor si sa mi se prelinga ulei si eu sa fii crezut ca pe acolo curge. Pana nu desfac, iar, nu imi pot face o ideie. Incepe sa semene dr meu, cu fosta Jawa. 50km facuti , o zi in reparatii ) Precum spuneam suntem in teste si din ce am auzit pana acum, cred ca trebuie sa dau jos si capacul de pe partea lantului de la balansieri, pt ca imi face galagie mare pe turatii. Deci, avem treaba toata vara. ) Editat Iunie 30, 2014 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Am facut si eu in we vreo 400 km. Motoreta trage bine si off si on. Plecat cu nevasta si bagaje full . Consum 5,5 (practic dupa plin au mai intrat 10L dupa 180 km). Regim de viteza 110 - 130 cu 70 in localitati si cam 30 km off in noroaie grave. Zic eu onorabil. Probabil as putea scoate sub 5 la o veteza de 90 km/h. » Post actualizat in 30 Jun 2014 09:50vezi cind se uda sacu !!!! Intrec masura? Puteti face un tutorial ca pentru prosti cu ce inseamna schimbul de distributie? Ca ma cam roade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Salut tuturor ! Ideea cu comprimarea telescoapelor a venit din mai multe directii: Arcurile progresive pt DR 800 facute de Wilbers, care sunt un must have recunoscut, ating un cost care nu incape acum(). Ideea comprimarii nu e de loc noua, asa cum ai zis si tu Andrei, si probabil o sa scad la 0,7-0,8 bar, iar costul a fost infim fata de restul variantelor (arcuri sau distantatoare/inaltatorae in telescop) Oricind pot scoate aerul din telescoape si sunt la "de fabrica" Telescoapele de la DR, de noi, cu uleiul recomandat, sunt prea moi pentru drumurile care le fac, citeodata. De aceea am incercat/experimentat sa gasesc varianta ieftina, nedistructiva si cu cale usoara de intoarcere la original ! irirnel: evident ca nu e normal sa ai ulei in locul ala. Practic niciunde nu e normal sa gasesti ulei decit in motor. Eu zic sa-ti speli bine motorul si du-te cu el si urmareste dira/pata de ulei. Asa o sa identifici de unde vine. Eu sunt convins ca e de pe sus de pe la capace tacheti, dop de cauciuc lateral din chiuloasa etc. Pete de fosta benzina sunt oarecum normale daca te duci/zbori pe drumuri foresiere, lasi motorul pe o parte etc De obicei, un lant uzat care nu mai sta intins suna la turatii joase/medii. Daca la tine suna in blana o fi altceva ??!! chucki: daca vrei sa schimbi lantul de ditributie, e asa: - dai jos cablu decompresor, capacul cu tacheti - jos uleiul sau inclini motorul pe dreapta - dai jos scut,sch viteze,capac motor magnetou - pune motorul in PMS - desfaci surubul de cu cap de 14 de pe cilindru. Acolo bagi o surubelnita dreapta sau stea si gasesti pozitia in care "prinde" si rasucesti. O sa vezi ca lantul de distributie nu mai sta intins. - intinzatorul din fata are un surub/ax. scoate-l - pe axul cu came ai 2 suruburi, saiba antidesfacere si niste repere. casca ochii, fa o poza, notaeza-ti. Desfa suruburile, da jos roata dintata. - cu manevrarea surubelnitei, si roata jos, elibereaza lantul si lasa-l sa cada - din lateral, destul de strimt, scoate de tot lantul. - pui la loc in ordine inversa totul. dupa remontaj, trebuie reglat joc supape. nu uita ca trebuie ulei e bine sa te uiti in manual la cuplurile de stringere la toate suruburile ! Trebuie sa stii a distributia este antrenata de lantul de balansieri. Daca asta e "gata" n-are sens sa schimbi lantul de distributie, ci cel de balansieri. ntervalul de reglaj lant balansieri este 1000km !!! unde se recomanda si schimbul de ulei Ma gindesc ca la citi km ati facut cu motoarele nu mai trebuie sa fie o necunoscuta reglatul lui , nu Daca nu se intelege sau am omis ceva , ziceti sau tel ... Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 trebuie sa stii a distributia este antrenata de lantul de balansieri. Daca asta e "gata" n-are sens sa schimbi lantul de distributie, ci cel de balansieri. ntervalul de reglaj lant balansieri este 1000km !!! unde se recomanda si schimbul de ulei Ma gindesc ca la citi km ati facut cu motoarele nu mai trebuie sa fie o necunoscuta reglatul lui , nu Stai ca m-ai bagat in ceata total. Poate nu am inteles eu, dar daca la fiecare 1000km reglam lantul de la balansieri,schimbam si uleiul ...ce facem la cursele mai lungi de 1000km ? Eu stiam ca la dr, la ulei mineral, e undeva 6500km, eu il schimb pe la 4500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 dada, greseala mea, m-am trompat ! e la fiecare 6000 km sau 1 an ... verificare de 1000km era la schimbare si eu am ramas cu ideea de 1000 .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 intrebare pt astia mai priceputi la mecanica... treaba sta cam asa: acum o saptamana mi s-a crapat T-ul din care se alimenteaza cele 2 carbelitoare... l-eam dat jos am incercat sa bag divort intre ele nu a mers. Am batut in suruburi, am dat cu wd-u, am incercat cu menc]ghina singura solutie era sa apelez la zeama de flex asa ca am renuntat la idee si am montat carbelitoarele de rezerva. Astea de rezerva le-am desperechat, demontat si curatat reglat cu manualul in fata si apoi reasamblat si trantit pe motor. Nu mai curge nimic dar s-au modificat treburile: in primul rand nu mai am frana de motor sau mai bine zis frana de motor nu asa violenta inainte cand o lasam in frana de motor se oprea imediat si dadea niste mici rateuri acum nimic... era sa trec pe rosu intr-o intersectie obijnuit cu frana de motor zdravana pe care o aveam ca pe franele ei nu prea imi pun baza. A 2 cheste mai putin deranjanta este relantiul care are fluctuati intre 1500 si 2000. Eu m-a gandesc ca trage aer fals pe undeva dar astept si alte pareri, carburatoarele zic eu ca sunt reglate bine pentru ca trage mult mai bine ca inainte si consumul a scazut de la 7,2 la 4,9 consum facut azi targoviste bucuresti mers cu 30 de lei 96 de kmastept pareri sfaturi si alte cele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) La modelul meu reglam doar aerul din carburator si imi dispareau acele rateuri in toba in deaccelerare plus ca aveam, simteam, acea frana de motor foarte bine. Sambata asta mi-am reglat culbutorii singur, folosind o lera. Am facut admisia 0.1 pt ca a fost reglata gresit in trecut de cineva si imi pornea destul de greu, in schimb pe evacuare am facut 0.15, desi stiu ca in carte da 0.17-0.22, dar cred ca voi regla si pe aceasta la 0.1, caci cred ca am uzura in capul supapelor, ca simt o usoara bataie. Poate e adancita treaba acolo si desi o reglez la 0.15 sa nu o aiba mai mare. La mana simt distanta destul de mare. Editat Iulie 7, 2014 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Salut, Manifestarea e la rece sau/si la cald ? Motorul porneste cu sau fara soc ? Oringurile de la mansoanele de prindere a carburatoarelor pe chiuloasa le-ai schimbat/verificat ? Furtunul de comanda la pompa de benzina sa fie montat. Jiglerele de aer de pe pilnia de aer sa nu fie inversate. Cum arata bujiile ? Face indiferent daca e rezevorul relativ plin sau face si daca ai 2l in rezervor? Carburatoarele au nevoie de schimbul tuturor oringurilor ca sa nu ai ulterior manifestari ciudate sau intrebari fara raspuns. ai asa: - oring pe carcasa cui poantou - oring pe tubul din ansamblul plutitorului - oring pe surubul de reglaj amestec - oring de sub corpul de plastic alb/gri - saibele de pisla de la axul clapetei de aer(eu le-am dat cu vaselina din belsug ) Daca astea le-ai schimbat sau verificat ca sunt okay si "culca" pe curat, verifica garniturile de la butoiasul de soc, tubul de egalizare presiune sa stea liber si orientat spre spate(cutia filtrului de aer), membrane neciupite, tubul de alama negaurit in urma corodarii s.a. Mai sunt multe motive pentru care sa ai ralantiul sau regimul de mers neregulat, dintre care: lant balansieri si/sau de ditributie cu joc, joc tacheti incorect etc DAR , din toate astea, cel mai intilnit este faptul ca nivelul din CNC nu ramine constant din cauza cuiului/scaunului poantou sau a oringului de pe carcasa lui, sau acest oring nu etanseaza pe corpul carburatorului. Radu » Post actualizat in 07 Jul 2014 09:54La modelul meu reglam doar aerul din carburator si imi dispareau acele rateuri in toba in deaccelerare plus ca aveam, simteam, acea frana de motor foarte bine. Sambata asta mi-am reglat culbutorii singur, folosind o lera. Am facut admisia 0.1 pt ca a fost reglata gresit in trecut de cineva si imi pornea destul de greu, in schimb pe evacuare am facut 0.15, desi stiu ca in carte da 0.17-0.22, dar cred ca voi regla si pe aceasta la 0.1, caci cred ca am uzura in capul supapelor, ca simt o usoara bataie. Poate e adancita treaba acolo si desi o reglez la 0.15 sa nu o aiba mai mare. La mana simt distanta destul de mare. Salut, Cu lera poti face un reglaj minim al jocului pentru ca suprafata capului supapei si a surubului de reglaj se intimpla sa nu mai fie plan pe semisferic ! Problema este sa nu fie mai putin decit trebuie Eu m-am dus intotdeauna pe valorie maximale pentru ca e mai nasol sa nu inchida supapa decit sa inchida/deschida mai putin. Si la 750/800 supapele de evacuare sa frig iute si definitiv. Tacanitul vine de la tot ansamblul tacheti, care are si el joc in axe.. ca doar nu mai au 20000km .... N-am cartea la mine sa confirm valorile scrise de irinel2006 pt 650/750/800 dar asa o fi Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) Salut, Manifestarea e la rece sau/si la cald ? Motorul porneste cu sau fara soc ? Oringurile de la mansoanele de prindere a carburatoarelor pe chiuloasa le-ai schimbat/verificat ? Furtunul de comanda la pompa de benzina sa fie montat. Jiglerele de aer de pe pilnia de aer sa nu fie inversate. Cum arata bujiile ? Face indiferent daca e rezevorul relativ plin sau face si daca ai 2l in rezervor? Carburatoarele au nevoie de schimbul tuturor oringurilor ca sa nu ai ulterior manifestari ciudate sau intrebari fara raspuns. ai asa: - oring pe carcasa cui poantou - oring pe tubul din ansamblul plutitorului - oring pe surubul de reglaj amestec - oring de sub corpul de plastic alb/gri - saibele de pisla de la axul clapetei de aer(eu le-am dat cu vaselina din belsug ) Daca astea le-ai schimbat sau verificat ca sunt okay si "culca" pe curat, verifica garniturile de la butoiasul de soc, tubul de egalizare presiune sa stea liber si orientat spre spate(cutia filtrului de aer), membrane neciupite, tubul de alama negaurit in urma corodarii s.a. Mai sunt multe motive pentru care sa ai ralantiul sau regimul de mers neregulat, dintre care: lant balansieri si/sau de ditributie cu joc, joc tacheti incorect etc DAR , din toate astea, cel mai intilnit este faptul ca nivelul din CNC nu ramine constant din cauza cuiului/scaunului poantou sau a oringului de pe carcasa lui, sau acest oring nu etanseaza pe corpul carburatorului. Radu » Post actualizat in 07 Jul 2014 09:54 Salut, Cu lera poti face un reglaj minim al jocului pentru ca suprafata capului supapei si a surubului de reglaj se intimpla sa nu mai fie plan pe semisferic ! Problema este sa nu fie mai putin decit trebuie Eu m-am dus intotdeauna pe valorie maximale pentru ca e mai nasol sa nu inchida supapa decit sa inchida/deschida mai putin. Si la 750/800 supapele de evacuare sa frig iute si definitiv. Tacanitul vine de la tot ansamblul tacheti, care are si el joc in axe.. ca doar nu mai au 20000km .... N-am cartea la mine sa confirm valorile scrise de irinel2006 pt 650/750/800 dar asa o fi Radu Eu cred ca ma las pagubas anul asta cu desfacutul motorului, mai ales ca merge bine. Am mai tras o tura we asta de vreo 400 km, si motoreta a mers bine. Consum mic la o incarcare aproape de maxim. Pornire usoara, relanti stabil. Deci am sa plec cu ea asa, si in toamna bag motorul intr-o revizie capitala. Pana atunci ne bucuram impreuna de km si de:/index.php?/topic/708717-refugiul-de-touring-nr1-rasnov-romania/page-30&do=findComment&comment=3789530 PS: Multumesc pentru scurtul tutorial. Am sa pastrez pagina si mai mult ca sigur la iarna are sa-mi foloseasca tare. Editat Iulie 7, 2014 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Salut, Manifestarea e la rece sau/si la cald ? Motorul porneste cu sau fara soc ? Oringurile de la mansoanele de prindere a carburatoarelor pe chiuloasa le-ai schimbat/verificat ? Furtunul de comanda la pompa de benzina sa fie montat. Jiglerele de aer de pe pilnia de aer sa nu fie inversate. Cum arata bujiile ? Face indiferent daca e rezevorul relativ plin sau face si daca ai 2l in rezervor? Carburatoarele au nevoie de schimbul tuturor oringurilor ca sa nu ai ulterior manifestari ciudate sau intrebari fara raspuns. ai asa: - oring pe carcasa cui poantou - oring pe tubul din ansamblul plutitorului - oring pe surubul de reglaj amestec - oring de sub corpul de plastic alb/gri - saibele de pisla de la axul clapetei de aer(eu le-am dat cu vaselina din belsug ) Daca astea le-ai schimbat sau verificat ca sunt okay si "culca" pe curat, verifica garniturile de la butoiasul de soc, tubul de egalizare presiune sa stea liber si orientat spre spate(cutia filtrului de aer), membrane neciupite, tubul de alama negaurit in urma corodarii s.a. Mai sunt multe motive pentru care sa ai ralantiul sau regimul de mers neregulat, dintre care: lant balansieri si/sau de ditributie cu joc, joc tacheti incorect etc DAR , din toate astea, cel mai intilnit este faptul ca nivelul din CNC nu ramine constant din cauza cuiului/scaunului poantou sau a oringului de pe carcasa lui, sau acest oring nu etanseaza pe corpul carburatorului. Radu » Post actualizat in 07 Jul 2014 09:54 Salut, Cu lera poti face un reglaj minim al jocului pentru ca suprafata capului supapei si a surubului de reglaj se intimpla sa nu mai fie plan pe semisferic ! Problema este sa nu fie mai putin decit trebuie Eu m-am dus intotdeauna pe valorie maximale pentru ca e mai nasol sa nu inchida supapa decit sa inchida/deschida mai putin. Si la 750/800 supapele de evacuare sa frig iute si definitiv. Tacanitul vine de la tot ansamblul tacheti, care are si el joc in axe.. ca doar nu mai au 20000km .... N-am cartea la mine sa confirm valorile scrise de irinel2006 pt 650/750/800 dar asa o fi Radu Dr 650 Admisie 0.08 -0.13 Evacuare 0.17-0.22 Pana la urma cred ca voi lasa treaba cum e acum, vorba ta, decat sa nu imi inchida bine supapele, mai bine o mica bataie. Tinand cont de caldura degajata si de proprietatile materialului de a se dilata cred ca distanta aia se va mai micsora putin in timpul functionarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Salut, Manifestarea e la rece sau/si la cald ? Motorul porneste cu sau fara soc ? Oringurile de la mansoanele de prindere a carburatoarelor pe chiuloasa le-ai schimbat/verificat ? Furtunul de comanda la pompa de benzina sa fie montat. Jiglerele de aer de pe pilnia de aer sa nu fie inversate. Cum arata bujiile ? Face indiferent daca e rezevorul relativ plin sau face si daca ai 2l in rezervor? Carburatoarele au nevoie de schimbul tuturor oringurilor ca sa nu ai ulterior manifestari ciudate sau intrebari fara raspuns. ai asa: - oring pe carcasa cui poantou - oring pe tubul din ansamblul plutitorului - oring pe surubul de reglaj amestec - oring de sub corpul de plastic alb/gri - saibele de pisla de la axul clapetei de aer(eu le-am dat cu vaselina din belsug ) Daca astea le-ai schimbat sau verificat ca sunt okay si "culca" pe curat, verifica garniturile de la butoiasul de soc, tubul de egalizare presiune sa stea liber si orientat spre spate(cutia filtrului de aer), membrane neciupite, tubul de alama negaurit in urma corodarii s.a. Mai sunt multe motive pentru care sa ai ralantiul sau regimul de mers neregulat, dintre care: lant balansieri si/sau de ditributie cu joc, joc tacheti incorect etc DAR , din toate astea, cel mai intilnit este faptul ca nivelul din CNC nu ramine constant din cauza cuiului/scaunului poantou sau a oringului de pe carcasa lui, sau acest oring nu etanseaza pe corpul carburatorului. Radu la cald cu soc la rece fara la cald da, sunt noi Posibil sa fie crapat am sa il verific nu am umblat la ele Nu stiu nu am verificat dap. indiferent daca e plin sau gol E interesant ca la carburatoarele astea socul chiar merge... la celelalte era cam degeaba socul Daca era joc in tacheti sau lanntul balastier nu cred ca facea brusc o data cu schimbarea bateriei de carburaotare... prea mare coincidenta de la oringurile alea tind si eu sa cred ca e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Daca iti consuma 7,... la suta inainte era si normal sa nu mai faca mai nimic socul. Practic aveai cam tot timpul "socul" tras. Dar nu ti s-a parut un consum mare pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.