Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

lantul de distributie, nu. Se intinde singur prin patina + intinzator cu arc.

Lantul poate si uzat/intins si patina nu mai are ce intine, sau patina e uzata si nu mai poate intinde sau arc rupt in intinzatorul patinei(vezi ceva posturi in urma, este o discutie despre asa ceva, eu n-am vazut un intinzator rupt dar se pare se intimpla), sau toate trei.

Ideea e ca lanturile astea, daca sunt cu joc, zornaie cind motorul merge. Motorul oricum are un fel de suierat/zornait normal dar diferenta intre ele se capata in timp :)

 

Daca desfaci capacul lateral ca sa umblii la lantul balansieri, poti verifica, mai greu, daca ai joc mare la distributie, este pinionul mic cu lant. Acela e capatul de jos al distributiei. Lantul tre sa stea intins lemn !!!

Atfel trebuie sa desfaci sus.

 

Suna-ma daca ai intrebari.

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu indragesc o scula care mi-am facut-o dintr-un stetoscop vechi la care am scos palpatorul din capat si am infipt o teava de inox de 4x3x200.

E o unealta care este de multa vreme pe lista sculelor din garajele auto/moto, nu e inventie.

DAR, cu stetoscopul ala auzi ce n-ai auzit niciodata ! apropie-l de motorul mergind si vei auzi o gramada de sunete. Dupa ce incepi sa le inveti o sa poti sa-ti dai sema din timp ce si unde "arde" :)

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pentru ca am facut o pauza fortata de ploaie si pentru ca deja m-a lovit o nedumerire compun.

Ma asteptam oarecum sa dau si de ceva nasol ca pre repede am gasit si rectificat buba din carburator (oringurile de la scaunele cuiul poantou terminate....practic cuiele inchideau dar venzina cred ca venea pe langa scaune. Remediat imi trage liba pe teava.).

Buba cea mare este distributia (cum draq nu am vazut-o pana acum nu stiu). Si anume ea este intinsa dar nu lemn. In momentul in care apas pe dansa, cu degetul si cu toata forta se deplaseaza 1~2mm. Joc nu pare sa aiva pe pinion, adica in nici un caz nu pot sa o misc sus/ jos pe dintele pinionului decat foarte putin dreapta/stanga.

Acum vine intrebarea: ce draq fac? Distributia nu vrea sa o fac eu, ci la mecanic. Problema e ca la cata incredere am eu in mecanici nu as risca sa oschimb acum, mai degraba dupa ce m-as intoarce din concediu. Dar nu cumva e pra grava treaba si nu ar trebui sa plec cu motoreta asa?

Atasez si 2 poze, poate puteti sa va faceti o idee. Mentionez ca motorul are cam acelasi zgomot decand l-am luat, poate chiar un pic mai silentios decat era acum 3 ani dupa ce i-am mai intins lantul de la balansieri. Si mai mentionez ca nu este vorba neaparat de bani (desi incepe sa ma cam indoaie) ci numai de frica de mecanici in special de interesul pe care si-l dau acestia.

post-72436-0-07310400-1403360265_thumb.jpg

post-72436-0-63964700-1403360290_thumb.jpg

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai incercat sa il mai tensionezi din intinzator? La mine intinzatorul era automat, adica il deblocam cu o surubelnita si cand ii dadeam drumul strangea cat era nevoie. Intr-un final mi-am inlocuit lantul de distributie caci era prea uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai incercat sa il mai tensionezi din intinzator? La mine intinzatorul era automat, adica il deblocam cu o surubelnita si cand ii dadeam drumul strangea cat era nevoie. Intr-un final mi-am inlocuit lantul de distributie caci era prea uzat.

N-am incercat....mi-era frica sa nu stric ceva (in manual scrie sa desfaci intinzatorul numai daca urmeaza sa desfaci motorul bucati)....cred ca o sa merg cu dansa asa inca 2 luni si daca constat ca se mareste volumul cantecului de motor trag la service. Merci de raspuns.

Restul operatiunilor terminate cu succes. poze:

» Post actualizat in 22 Jun 2014 10:00

ai incercat sa il mai tensionezi din intinzator? La mine intinzatorul era automat, adica il deblocam cu o surubelnita si cand ii dadeam drumul strangea cat era nevoie. Intr-un final mi-am inlocuit lantul de distributie caci era prea uzat.

N-am incercat....mi-era frica sa nu stric ceva (in manual scrie sa desfaci intinzatorul numai daca urmeaza sa desfaci motorul bucati)....cred ca o sa merg cu dansa asa inca 2 luni si daca constat ca se mareste volumul cantecului de motor trag la service. Merci de raspuns.

Restul operatiunilor terminate cu succes. poze (Scuze dar tel. meu e cam prost si mai bate si soarele):

post-72436-0-17581800-1403430952_thumb.jpg

post-72436-0-67035300-1403430979_thumb.jpg

post-72436-0-83602800-1403430994_thumb.jpg

post-72436-0-16769400-1403431010_thumb.jpg

post-72436-0-54359100-1403431058_thumb.jpg

post-72436-0-06026500-1403431070_thumb.jpg

post-72436-0-18841100-1403431092_thumb.jpg

post-72436-0-14703300-1403431111_thumb.jpg

post-72436-0-69608900-1403431127_thumb.jpg

post-72436-0-06242000-1403431153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca daca nu are joc liber si poti sa-l intinzi asa cum ai descris tu insemna ca e la capat de drum dar inca mai poti merge cu el asa ! si cind are joc liber motorul functioneaza, rau dar functioneaza. E vorba de riscul pe care ti-l asumi sa nu se rupa intinzatorul sau patina si sa dai in problema supape indoite, chiuloasa sau alte nenorociri ...

Parerea mea este ca te poti incumeta sa mai faci excusia cu el, asa cum este lantul de distributie din descrierea ta. Dac avea joc liber era altceva.

 

Intinzatorul este automat si nu se poate regla presiunea patinei pe lant, si nici nu trebuie dupa opinia mea!

Un lant uzat este un lant uzat si trebuie schimbat. Teoria e identica cu orice lant, inclusiv cel de antrenare a rotii spate, daca nu schimbi lantul cind zice fabricantul mai ai de schimbat si pinioanele pina la urma ! iar la distributie devine un cost interesant... si de evitat. Sigur, daca vrei sa scoti "untul" din motor si sa-l arunci dupa aceea, da, poti sa gasesti o varianta tehnica de a intinde mai mult patina si te vei mai bucura un pic de motor si dupa aceea , PA !

 

La carburatoare ai schimbat doar oringul de la scaunul cuiului poantou !!??? Daca un oring este terminat e foarte probabail ca toate sunt aproape in aceeasi stare ! SCHIMBA-LE PE TOATE

 

Radu


» Post actualizat in 22 Jun 2014 10:18

N-am incercat....mi-era frica sa nu stric ceva (in manual scrie sa desfaci intinzatorul numai daca urmeaza sa desfaci motorul bucati)....cred ca o sa merg cu dansa asa inca 2 luni si daca constat ca se mareste volumul cantecului de motor trag la service. Merci de raspuns.

Restul operatiunilor terminate cu succes. poze:


» Post actualizat in 22 Jun 2014 10:00

N-am incercat....mi-era frica sa nu stric ceva (in manual scrie sa desfaci intinzatorul numai daca urmeaza sa desfaci motorul bucati)....cred ca o sa merg cu dansa asa inca 2 luni si daca constat ca se mareste volumul cantecului de motor trag la service. Merci de raspuns.

Restul operatiunilor terminate cu succes. poze (Scuze dar tel. meu e cam prost si mai bate si soarele):

No fain !

Filtru de aer conic arata bine. Felicitari! Celalat e fain si el :)

Pe telescoape nu te gindesti sa pui protectii ? e pacat sa le ciupesti cu pietre samd ...

Daca te duci la drum(asfalt) eu cred ca e pacat de Karoo/TKC de pe spate. Nu mai bine te gindesti la ceva mai de strada ? chiar daca e SH ?

 

Vad ca motorul tau e tipul mai vechi, dar n-are nimica :)

 

si nu in ultimul rind, de ca n-ai spus ca nu esti singur ? cu asa un ajutor (mitzele) era clar ca n-aveai nevoi de sfaturi :crack:

 

Drum bun sa ai , si fara peripetii.

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca daca nu are joc liber si poti sa-l intinzi asa cum ai descris tu insemna ca e la capat de drum dar inca mai poti merge cu el asa ! si cind are joc liber motorul functioneaza, rau dar functioneaza. E vorba de riscul pe care ti-l asumi sa nu se rupa intinzatorul sau patina si sa dai in problema supape indoite, chiuloasa sau alte nenorociri ...

Parerea mea este ca te poti incumeta sa mai faci excusia cu el, asa cum este lantul de distributie din descrierea ta. Dac avea joc liber era altceva.

 

Intinzatorul este automat si nu se poate regla presiunea patinei pe lant, si nici nu trebuie dupa opinia mea!

Un lant uzat este un lant uzat si trebuie schimbat. Teoria e identica cu orice lant, inclusiv cel de antrenare a rotii spate, daca nu schimbi lantul cind zice fabricantul mai ai de schimbat si pinioanele pina la urma ! iar la distributie devine un cost interesant... si de evitat. Sigur, daca vrei sa scoti "untul" din motor si sa-l arunci dupa aceea, da, poti sa gasesti o varianta tehnica de a intinde mai mult patina si te vei mai bucura un pic de motor si dupa aceea , PA !

 

La carburatoare ai schimbat doar oringul de la scaunul cuiului poantou !!??? Daca un oring este terminat e foarte probabail ca toate sunt aproape in aceeasi stare ! SCHIMBA-LE PE TOATE

 

Radu

» Post actualizat in 22 Jun 2014 10:18

No fain !

Filtru de aer conic arata bine. Felicitari! Celalat e fain si el :)

Pe telescoape nu te gindesti sa pui protectii ? e pacat sa le ciupesti cu pietre samd ...

Daca te duci la drum(asfalt) eu cred ca e pacat de Karoo/TKC de pe spate. Nu mai bine te gindesti la ceva mai de strada ? chiar daca e SH ?

 

Vad ca motorul tau e tipul mai vechi, dar n-are nimica :)

 

si nu in ultimul rind, de ca n-ai spus ca nu esti singur ? cu asa un ajutor (mitzele) era clar ca n-aveai nevoi de sfaturi :crack:

 

Drum bun sa ai , si fara peripetii.

 

Radu

Asa am sa fac mai ales ca lantul mi se pare ca sta suficient de intins iar motorul nu e foarte zgomotos. Daca devine mai galagios, am sa ma duc sa-l schimb. Daca nu in toamana.

La anu sa bag ceva burdufe pe telescoape.

Cauciucurile nu au costat o avere (mitas), chiar destul de putin. Mai am unul de strada destul de ok, dar cu dot vechi. Cred ca totusi am sa plec cu astea mai ales ca vreau sa mai bag si ceva drumuri de munte.

La carburatoare am schimbat toate oringurile si garnituril. De mers acum mere frumos/ rotund, se tureza bine. Dupa-masa o sa le testez la drum.

Singur nu sunt....suntem toatl 6 (4mieuniti).

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ca vad ca mai e cineva care foloseste tipul asta de cutii laterale, care desi ieftine in prima faza, vreau sa spun ca fac toti banii. Pe ale mele le-am folosit la capacitate maxima de statea motocicleta ca avionul la decolare. Sigur ca a trebuit sa imi fac alte urechi de prindere din inox caci plasticul de pe placa de prindere era slab. Fain filtru de aer. Am facut o cursa cu filtru confectionat de mine si vreau sa spun ca motorul zburda pe sosea, totusi pentru evitarea complicatiilor pe viitor mi-am comanda unul aftermarket de la Champion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am doua remarci :

 

Furtunul de frina care iese din rezervorul de pe ghidon, trebuie sa faca 5grade in sus. La tine sta in jos din cit vad din poza. Verifica sa fie corect (pag 10-47 din manual)

Vad ca jugul l-ai lasat mai jos pe telescope. Asa ai vrut tu ? Eu am simtit o diferenta in comportament daca to joci acolo. Daca tot timpul le-ai avut asa, incearca si varianta normala/corecta (pag 6-15 din manual) sa vezi daca-ti convine mai mult .

 

radu


» Post actualizat in 22 Jun 2014 10:39

uite ca vad ca mai e cineva care foloseste tipul asta de cutii laterale, care desi ieftine in prima faza, vreau sa spun ca fac toti banii. Pe ale mele le-am folosit la capacitate maxima de statea motocicleta ca avionul la decolare. Sigur ca a trebuit sa imi fac alte urechi de prindere din inox caci plasticul de pe placa de prindere era slab. Fain filtru de aer. Am facut o cursa cu filtru confectionat de mine si vreau sa spun ca motorul zburda pe sosea, totusi pentru evitarea complicatiilor pe viitor mi-am comanda unul aftermarket de la Champion.

Salut. Intradevar sant faine panierele. Ma gindesc si eu sa-mi montez dar ma stringe inima cind o sa-l las pe o parte si le voi zdrobii.

Pe celalate motoare am avut paniere si de fiecare data am avut problema gabaritului. Initodeauna uitam de ele si agatam oglinzi in oras. Ma gindesc ca e vorba de obisnuinta pina la urma ..... :)

 

Radu


» Post actualizat in 22 Jun 2014 10:42

chucki: Nu e complicat sa-ti schimbi lantul de distributie ! poti sa-l schimbi singur. Cind vei vrea, sa-mi zici si te ghidez cu drag :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ca vad ca mai e cineva care foloseste tipul asta de cutii laterale, care desi ieftine in prima faza, vreau sa spun ca fac toti banii. Pe ale mele le-am folosit la capacitate maxima de statea motocicleta ca avionul la decolare. Sigur ca a trebuit sa imi fac alte urechi de prindere din inox caci plasticul de pe placa de prindere era slab. Fain filtru de aer. Am facut o cursa cu filtru confectionat de mine si vreau sa spun ca motorul zburda pe sosea, totusi pentru evitarea complicatiilor pe viitor mi-am comanda unul aftermarket de la Champion.

Parca iti cerusem si eu ceva poze cu adaptarile alea la placa. D-asta ca stiam ca plasticul ala nu rezista prea bine (Am si eu una identica cu a ta). Acum am avut noroc de le-am gasit p-astea care sunt un pic mai mari si cel mai important au placa de prindere din tabla cred ca de 3-4, adica destul de tepene. Eu zic ca ai facut bine cu filtru. Oricum si eu la filtru am zis ca cel putin pentru bucuresti, si forestiere peste filtrul conic am sa fac un fel de saculet pe care sa-l pot pune/scoate usor cu elastic (cred) la capat din material d-ala de vin castile noi sa le protejeze de praf.

 

mai am doua remarci :

 

Furtunul de frina care iese din rezervorul de pe ghidon, trebuie sa faca 5grade in sus. La tine sta in jos din cit vad din poza. Verifica sa fie corect (pag 10-47 din manual)

Vad ca jugul l-ai lasat mai jos pe telescope. Asa ai vrut tu ? Eu am simtit o diferenta in comportament daca to joci acolo. Daca tot timpul le-ai avut asa, incearca si varianta normala/corecta (pag 6-15 din manual) sa vezi daca-ti convine mai mult .

 

radu

» Post actualizat in 22 Jun 2014 10:39

Salut. Intradevar sant faine panierele. Ma gindesc si eu sa-mi montez dar ma stringe inima cind o sa-l las pe o parte si le voi zdrobii.

Pe celalate motoare am avut paniere si de fiecare data am avut problema gabaritului. Initodeauna uitam de ele si agatam oglinzi in oras. Ma gindesc ca e vorba de obisnuinta pina la urma ..... :)

 

Radu

» Post actualizat in 22 Jun 2014 10:42

chucki: Nu e complicat sa-ti schimbi lantul de distributie ! poti sa-l schimbi singur. Cind vei vrea, sa-mi zici si te ghidez cu drag :)

Din jug am lasat-o eu un pic mai jos. Are centrul de greutate foarte sus si daca o aplecam pe loc cu mare greutate reuseam sa o indrept. La furtun trebuie sa ma uit. E prima oara cand imi atrage cineva atentia la asta.

Cutiile le-am pus strict pentru iesirile afara. In oras nu circul cu ele....ar trebui sa fiu nebun sa merg prin buc cu ele.

Ma gandesc cand ma voi intoarce, oricum va trebui sa schimb iar uleiul...poate schimb si distributia. Oricum am notat telefonul si daca dau de belea am sa devin eu o belea.

Planul ar fi asa: Saptamana viitoare Bucuresti- rasnov si retur (timp pentru reglajele finale.

31.07 bucuresti-draganesti olt-transalpina-sibiu-transfagarasan-bucuresti (02.08) testul final

04.08 placare grecia.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operatiunea saculetzul:

Motoreta tragea ca nebuna, semn ca filtrul de aer lasa usor si mult aer sa treca (la asta ma asteptam). De aceea am pus in practica ideea saculetzul. Cu saculetz parca isi mai revine si se vede ca trece ceva mai greu aerul. Momentan sunt multumit de cum merge. Mai ramane sa-i fac un consum la sfarsitul saptamanii iar apoi sa verific culoarea bujiilor.

post-72436-0-10179300-1403627872_thumb.jpg

post-72436-0-93393700-1403627882_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operatiunea saculetzul:

Motoreta tragea ca nebuna, semn ca filtrul de aer lasa usor si mult aer sa treca (la asta ma asteptam). De aceea am pus in practica ideea saculetzul. Cu saculetz parca isi mai revine si se vede ca trece ceva mai greu aerul. Momentan sunt multumit de cum merge. Mai ramane sa-i fac un consum la sfarsitul saptamanii iar apoi sa verific culoarea bujiilor.

vezi cind se uda sacu !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi, un gind mai vechi, 1 bar, facut !

miine va zic cum se simte la drum si daca are sens ....

Radu

 


» Post actualizat in 27 Jun 2014 08:53

Mare diferenta !

Fata sta mai rigida decit normal, nu mai pica ca naiba cind pisti frina.

Poate 1 bar e cam mult. Oricum o las asa pina ma duc un pic pe drum gri si mai vad daca reduc din presiune.

O sa vad daca sta in fond si la urma urmei presiunea dupa un drum mai dur. Poate nu sta !!?? :bike-037:

 

Bafta.

Radu

post-55585-0-74125700-1403811055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am gasit un pic de timp pentru o plimbare de 40km. Totul a decurs normal, in schimb cand am ajuns acasa, dupa ce am oprit motorul, la vreo 10 minute mi-a picurat 4 picaturi, parca de ulei pe la surubul de reglat aerul de la carburator. Nu stiu daca e normal, nu m-am mai intalnit cu asa ceva. Recunosc ca am cam ridicat-o in 6000rot/mi. Poate stie cineva vreo explicatie, e normal?

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi, un gind mai vechi, 1 bar, facut !miine va zic cum se simte la drum si daca are sens ....Radu » Post actualizat in 27 Jun 2014 08:53

Mare diferenta !Fata sta mai rigida decit normal, nu mai pica ca naiba cind pisti frina.Poate 1 bar e cam mult. Oricum o las asa pina ma duc un pic pe drum gri si mai vad daca reduc din presiune. O sa vad daca sta in fond si la urma urmei presiunea dupa un drum mai dur. Poate nu sta !!?? :bike-037: Bafta.Radu

O fi diferenţa dar pentru cine poate să modifice presiunea din telescoape. Eu nu pot aşa ca rezist tentaţiei de a schimba starea amortizoarelor prin servisarea lor cu diferite vascozitati de ulei.

Azi mi-am gasit un pic de timp pentru o plimbare de 40km. Totul a decurs normal, in schimb cand am ajuns acasa, dupa ce am oprit motorul, la vreo 10 minute mi-a picurat 4 picaturi, parca de ulei pe la surubul de reglat aerul de la carburator. Nu stiu daca e normal, nu m-am mai intalnit cu asa ceva. Recunosc ca am cam ridicat-o in 6000rot/mi. Poate stie cineva vreo explicatie, e normal?

Eşti sigur ca era ulei? Ulei nu poate fi decât din filtru de aer, dar oricum nu prea ar avea cum să ajungă acolo. Vezi să nu o iei pe urmă mea cu carburatorul pisacios....dar de benzină.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi, un gind mai vechi, 1 bar, facut !

miine va zic cum se simte la drum si daca are sens ....

Radu

 

» Post actualizat in 27 Jun 2014 08:53

Mare diferenta !

Fata sta mai rigida decit normal, nu mai pica ca naiba cind pisti frina.

Poate 1 bar e cam mult. Oricum o las asa pina ma duc un pic pe drum gri si mai vad daca reduc din presiune.

O sa vad daca sta in fond si la urma urmei presiunea dupa un drum mai dur. Poate nu sta !!?? :bike-037:

 

Bafta.

Radu

 

La EXC exista niste suruburi de aerisire in telescoape cu scopul de a elibera presiunea acumulata in ele. In offroad o furca mai tare nu e intotdeauna mai buna. Imi amintesc ca, atunci cand am vandut Tenere-ul, a venit un tip obisnuit doar cu vitezane si a fost oripilat de cat de moale e suspensia fata la Tenere. Bineinteles ca a spus ca trebuie o revizie capitala a furcii fata ca sa o aduca pe "linia de plutire". Pe de alta parte, la Africana actuala, am ventile din fabrica la telescoape iar manualul spune sa se bage pana la 0.7 atm (bar, PSI).

La struto-camilele gen DR, Tenere, AT, etc... e greu de gasit compromisul: suspensie ferma pe asfalt si moale pe non-asfalt. Eu, pt intarirea suspensiei fata, nu as umbla la partea de amortizare prin folosirea unui ulei mai gros sau bagarea de presiune in telescoape, ci as schimba arcurile cu unele mai tari sau as comprima arcurile existente cu niste distantiere, in genul in care se intareste arcul pe spate din piulita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi diferenţa dar pentru cine poate să modifice presiunea din telescoape. Eu nu pot aşa ca rezist tentaţiei de a schimba starea amortizoarelor prin servisarea lor cu diferite vascozitati de ulei.

Eşti sigur ca era ulei? Ulei nu poate fi decât din filtru de aer, dar oricum nu prea ar avea cum să ajungă acolo. Vezi să nu o iei pe urmă mea cu carburatorul pisacios....dar de benzină.

 

Era sambata seara si nu am stat foarte atent, poate am timp in aceasta seara sa studiez problema. Ma gandesc sa nu care cumva sa se desfacut iar vreun surub de sub rezervor si sa mi se prelinga ulei si eu sa fii crezut ca pe acolo curge. Pana nu desfac, iar, nu imi pot face o ideie. Incepe sa semene dr meu, cu fosta Jawa. 50km facuti , o zi in reparatii :)) Precum spuneam suntem in teste si din ce am auzit pana acum, cred ca trebuie sa dau jos si capacul de pe partea lantului de la balansieri, pt ca imi face galagie mare pe turatii. Deci, avem treaba toata vara. :))

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu in we vreo 400 km. Motoreta trage bine si off si on.

Plecat cu nevasta si bagaje full . Consum 5,5 (practic dupa plin au mai intrat 10L dupa 180 km). Regim de viteza 110 - 130 cu 70 in localitati si cam 30 km off in noroaie grave.

Zic eu onorabil. Probabil as putea scoate sub 5 la o veteza de 90 km/h.


» Post actualizat in 30 Jun 2014 09:50

vezi cind se uda sacu !!!!

Intrec masura?

Puteti face un tutorial ca pentru prosti cu ce inseamna schimbul de distributie? Ca ma cam roade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor !

Ideea cu comprimarea telescoapelor a venit din mai multe directii:

Arcurile progresive pt DR 800 facute de Wilbers, care sunt un must have recunoscut, ating un cost care nu incape acum().

Ideea comprimarii nu e de loc noua, asa cum ai zis si tu Andrei, si probabil o sa scad la 0,7-0,8 bar, iar costul a fost infim fata de restul variantelor (arcuri sau distantatoare/inaltatorae in telescop)

Oricind pot scoate aerul din telescoape si sunt la "de fabrica"

 

Telescoapele de la DR, de noi, cu uleiul recomandat, sunt prea moi pentru drumurile care le fac, citeodata. De aceea am incercat/experimentat sa gasesc varianta ieftina, nedistructiva si cu cale usoara de intoarcere la original !

 

irirnel: evident ca nu e normal sa ai ulei in locul ala. Practic niciunde nu e normal sa gasesti ulei decit in motor. Eu zic sa-ti speli bine motorul si du-te cu el si urmareste dira/pata de ulei. Asa o sa identifici de unde vine. Eu sunt convins ca e de pe sus de pe la capace tacheti, dop de cauciuc lateral din chiuloasa etc. Pete de fosta benzina sunt oarecum normale daca te duci/zbori pe drumuri foresiere, lasi motorul pe o parte etc De obicei, un lant uzat care nu mai sta intins suna la turatii joase/medii. Daca la tine suna in blana o fi altceva ??!!

 

 

chucki: daca vrei sa schimbi lantul de ditributie, e asa:

- dai jos cablu decompresor, capacul cu tacheti

- jos uleiul sau inclini motorul pe dreapta

- dai jos scut,sch viteze,capac motor magnetou

- pune motorul in PMS

- desfaci surubul de cu cap de 14 de pe cilindru. Acolo bagi o surubelnita dreapta sau stea si gasesti pozitia in care "prinde" si rasucesti. O sa vezi ca lantul de distributie nu mai sta intins.

- intinzatorul din fata are un surub/ax. scoate-l

- pe axul cu came ai 2 suruburi, saiba antidesfacere si niste repere. casca ochii, fa o poza, notaeza-ti. Desfa suruburile, da jos roata dintata.

- cu manevrarea surubelnitei, si roata jos, elibereaza lantul si lasa-l sa cada

- din lateral, destul de strimt, scoate de tot lantul.

- pui la loc in ordine inversa totul.

 

dupa remontaj, trebuie reglat joc supape.

nu uita ca trebuie ulei :)

e bine sa te uiti in manual la cuplurile de stringere la toate suruburile !

 

Trebuie sa stii a distributia este antrenata de lantul de balansieri. Daca asta e "gata" n-are sens sa schimbi lantul de distributie, ci cel de balansieri. ntervalul de reglaj lant balansieri este 1000km !!! unde se recomanda si schimbul de ulei

Ma gindesc ca la citi km ati facut cu motoarele nu mai trebuie sa fie o necunoscuta reglatul lui , nu :crack:

 

Daca nu se intelege sau am omis ceva , ziceti sau tel ...

Radu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa stii a distributia este antrenata de lantul de balansieri. Daca asta e "gata" n-are sens sa schimbi lantul de distributie, ci cel de balansieri. ntervalul de reglaj lant balansieri este 1000km !!! unde se recomanda si schimbul de ulei


Ma gindesc ca la citi km ati facut cu motoarele nu mai trebuie sa fie o necunoscuta reglatul lui , nu




Stai ca m-ai bagat in ceata total. Poate nu am inteles eu, dar daca la fiecare 1000km reglam lantul de la balansieri,schimbam si uleiul ...ce facem la cursele mai lungi de 1000km ? Eu stiam ca la dr, la ulei mineral, e undeva 6500km, eu il schimb pe la 4500.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...