Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Ma mai bag si eu pe-aci sa ma laud cu ce-am mai plimbat si eu motocicleta. Desi nu pot sa zic ca i-am rezolvat problemele (roata, ax fata si mai nou si bateria care nu are decat 7~8 luni... pentru astea astept iarna care oricum nu-i departe)motoreta sa descurcat exemplar pe toate drumurile: 130~150 km/h pe autostrada (manat de frig ca de: iarna nu-i ca vara) si pe drumuri forestiere (cabana Voinea- cabana Cuca- Cabana Batrana sau ce a mai rams din ea) pe alocuri extrem de faultate si pline de gheta sau de noroi (depinde de cum batea soarele). Cred ca o saptamana, doua, inca se mai poate asa ca bagati..........

post-72436-0-32850400-1381078200_thumb.jpg

post-72436-0-70631800-1381078229_thumb.jpg

post-72436-0-41516400-1381078253_thumb.jpg

post-72436-0-90588200-1381078271_thumb.jpg

post-72436-0-15738800-1381078297_thumb.jpg

post-72436-0-30867000-1381078334_thumb.jpg

post-72436-0-05088400-1381078364_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

as avea nevoie de un stator la dr 600 merg si de pe alte modele de dr?



nu are cineva un stator vechi care s-a ars,insa sa aiba bun senzorul ce da comanda la cdi?al meu dupa ce se incalzeste motorul nu mai da comanda si imi moare brusc motorul,si nu as vrea sa cumpar un stator intreg pentru un amarat de senzor.platesc desigur!

Editat de alex_dr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un sfat. Stau din Iunie cu DR-ul meu la vanzare si tot nu am reusit sa-l dau. Ce-i drept, au venit sa-l vada doar doua persoane, una care nu stia ca are doar pornire la pedala, si una care isi dorea altceva. Poate am cerut prea mult pe el. Acum, l-am pus la pastrare peste iarna, cu ulei si filtru nou, rezervor plin, cu stabilizator. gandindu-ma ca poate la inceput de sezon viitor se arata mai multi interesati. Dar am ajuns sa-i scad si pretul pe la 7-800E.

Ma gandeam totusi daca nu ar merita sa incep sa-l dezmembrez si sa-l dau pe piese. Sau sa-l dau pe tot la un pret mai mic, pentru dezmembrare sau ce-o mai vrea sa faca cu el respectivul. Moto e functionala, porneste usor, are ITP 2015, nu mai are RCA valabil.

Cum nu am unde sa-l tin in fata blocului, platesc garaj luna de luna, asa ca pana in primavara mai pierd vreo 70 de euro.

Ar fi interesat cineva de piese de pe ea, gen motor, roti, etc ? Cat s-ar putea lua pe piesele mari, sa stiu daca raman si eu cu ceva ?

Ma gandeam la piesele mari gen motor, carburator, roti, electronica, rezervor, furca fata, bascula spate, arc/amortizor spate si altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un sfat. Stau din Iunie cu DR-ul meu la vanzare si tot nu am reusit sa-l dau. Ce-i drept, au venit sa-l vada doar doua persoane, una care nu stia ca are doar pornire la pedala, si una care isi dorea altceva. Poate am cerut prea mult pe el. Acum, l-am pus la pastrare peste iarna, cu ulei si filtru nou, rezervor plin, cu stabilizator. gandindu-ma ca poate la inceput de sezon viitor se arata mai multi interesati. Dar am ajuns sa-i scad si pretul pe la 7-800E.

Ma gandeam totusi daca nu ar merita sa incep sa-l dezmembrez si sa-l dau pe piese. Sau sa-l dau pe tot la un pret mai mic, pentru dezmembrare sau ce-o mai vrea sa faca cu el respectivul. Moto e functionala, porneste usor, are ITP 2015, nu mai are RCA valabil.

Cum nu am unde sa-l tin in fata blocului, platesc garaj luna de luna, asa ca pana in primavara mai pierd vreo 70 de euro.

Ar fi interesat cineva de piese de pe ea, gen motor, roti, etc ? Cat s-ar putea lua pe piesele mari, sa stiu daca raman si eu cu ceva ?

Ma gandeam la piesele mari gen motor, carburator, roti, electronica, rezervor, furca fata, bascula spate, arc/amortizor spate si altele.

 

Daca il dai pe piese iesi mai bine la bani. Dezavantajul este ca dureaza mai mult pana ii iei pe toti si te impiedici de fiare pana scapi de ele. Daca ceri preturi mari pe piese, nici asa nu o sa le dai. Daca il dezmembrezi, sa spui. Pe mine ma intereseaza unele lucruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un sfat. Stau din Iunie cu DR-ul meu la vanzare si tot nu am reusit sa-l dau.

salut,

eu l-am dat cu 800 de euro, era un R din '92 fara probleme mari, avea unele mici remediabile.

pur si simplu nu mai mergeam cu el si decat sa il tin degeaba sau sa stau cu el la vanzare luni si ani..cum am vazut ca se poarta pe la noi....

daca fac un calcul...mai bine nu mai fac...ceea ce iti recomand.

 

fie ai un prieten bun si ii faci niste rate, castigati amandoi, fie o dezmembrezi dar doar daca iti ia cineva multe piese deodata, altfel o sa ramai cu o gramada de piese pe care nu o sa le dai probabil niciodata.

 

 

succes!

Editat de throttle
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca mai stric niste bani pe garaj pana in primavara, ca tot m-am chinuit sa o pun la conservat, si in primavara cer 800. Daca nu o dau in 1-2 luni, incep sa o dezmembrez.

De curand am achizitionat un CBR de 600. Nu l-am luat pentru ca il doream foarte tare ci doar pentru ca era foarte bun la pret....Cam toata piata e cazuta si am vrut sa profit de treaba asta. Asadar sfatul meu ar fi sa nu o dai prea curand si nu la banii astia. Daca nu te grabesti si nu ai nevoie de bani mai bine nu-l dai....Daca ai nevoie de bani, mai bine il dai pe bucati...eventual pe bucati mai mari. La cat am muncit la big-ul meu nu ma gandesc sa-l dau nici macar pe 50% in plus fata de achizitie...chiar daca la piata din ziua de azi nici macar bani care i-am dat pe el nu-i mai iau, de investiti nici nu se pune problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dr 650 rs e un motor bun, are el partile lui mai slabe, dar pe ansamblu e ok. Motoreta mea are deja 23 de anisori, e a dracului de tanara la ani astia nu ? Ma intreb oare cum o arata la 40. Din pacate in Romania piata moto e in cadere si atunci singura varianta pentru iubitorii acestui model e conservarea lui ( Nu ma refer aici la tras in tipla si bagat in garaj). Am vazut si multi straini care au ramas la acest tip de motor din obisnuinta, din respect din "dragoste" daca putem spune.

 

Stiu ca te incurca in fata blocului, dar e bine sa ti-l conservi. Cineva, iubitor al acestui model, o sa apara. Poate chiar un colectionar, mai stii ?!

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HMM...sa fac o mare lista....avand in vedere ca nu mi-am rezolvat vesnica problema (ax stramb si roata fata cateva spite intepenite) ma gandeam sa schimb tot asamblu fata roata, disc, etrier, aparatoare disc, amortizoare cu unele de dr 650 pentru ca jugul mi se pare la fel. Ma gandeam si la o roata spate completa ca sa pot schimba in functie de necesitati (una cu cauciuc de strada si una cu roata de off). Daca vreau sa ies la coclau sa schimb repede roata decat sa schimb cauciuc, echilibrat... Dar deocamdata nu sunt bani si daca ma mai aude doamna ca mai iau ceva ma bate.....

Dupa ce am luat cbr-ul nu mai am dreptul la nimic 2~3 luni....nici Mos Craciun, nici Mos Niculae...poate mielu de Sf Vasile. Cred ca d-abia prin martie as putea sa incerc achizitia.....pana atunci poate reusesti totusi sa o dai intreaga.`

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dogaru Florin George nu pot sa cred ce aud , Motoru ala impecabil , te-ai gandit sa il dezmembrezi !!!! Da-poi eu care am bagat 900 e in ea pana acum si nici nu porneste :)) ce sa fac . Motoreta aia merita mult mai mult . Pana la urma 800 e inseamna 35 mil , pentru banii astia nu merita sa scapi de ea. Sfatul meu e sa astepti pana in primavara , cand iese soarele cresc preturile , si o sa caute multi . Poti sa te duci si in fata la autovit sa o turezi putin , cunosc multi care au avut noroc sa vanda pe acolo.

 

Sa imi dai si mie te rog un Pm cu anuntul , sa vad detaliile ca poate mai intreb si eu prin trecere daca vrea cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliile anuntului sunt chiar in semnatura sa. Piata e moarta...chiar aici pe forum era un triumph st 955i din 2000 cu injectie care coborase pana pe la 750 euro 9era sa-l iau eu) in conditiile in care motoreta valoreaza peste 2000 de euroi.....

Piata e cazuta grav si e buna doar pentru cei ce au dosit ceva si pot sa faca un super-bisnitz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am vandut-o pana la urma cu 800, aseara - vazut, placut, dat banii, luat.

Daca asteptam pana in primavara, poate luam 1000, dar garajul peste iarna ma costa 5-6luni x 50 lei.

Ce m-am distrat ca eu am pornit-o chiar din prima pedala dupa o saptamana de nepornit, si stata la rece, iar noul proprietar nu reusea sa o porneasca nici calda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari....poate e mai bine ca ai dat-o asa ....sa se mai bucure cineva de ea...decat sa ajunga bucati. Si eu am bagat big-ul la iernat...am dus-o la tara, desi nu prea voia. S-a opus destul demult (nu a vrut sa porneasca; avea cam o luna de stat) si basca ca, cu 100m inainte de destinatie a dat cu mine de pamant....dar o iert si o sa o fac frumoasa pana la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea deja are 1luna de cand sta cuminte in garaj. George : )) Faza cu pornitul imi aminteste de mine, cand mi-am cumparat motocicleta acum multi ani in urma, era februarie, un frig de se lipeau degetele de manere. De fiecare data cand incercam sa o pornesc faceam febra pe "buca" dreapta :)) .... Dupa un timp cativa baietii mi-au dat o palma peste cap si m-au invatat faza cu decompresorul tinut cu mana, dat mai multe pedale, dupa care efectiv se facea pornirea la auzirea clinketului. Nu zic ca si cu decompresorul tinut, uneori uitam sa trag socul, pe semne ca imi placea sa ma transpir la pornirea ei...... Ce vremuri.....nu imi vine sa cred ca acum iar urmeaza 6 luni de frig . Bine ca ai reusit sa gasesti un client si sa o dai intreaga.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu sunt cel care se chinuia aseara sa porneasca dr-ul lui George, acum al meu.

Motocicleta arata foarte bine pentru varsta ei si am mers astazi cu ea. E foarte ok...mai trebuie totusi reglata carburatia pentru ca se ineaca daca o accelerezi mai brusc, chiar daca e motorul cald. In rest am vaga impresie ca voi tine motocicleta asta pana la adanci batraneti, daca voi reusi sa le prind. :) Intre timp o pornesc mult mai usor :). Incet, incet, o descopar. Sunt curios ce are de oferit. Sunt al 5-lea proprietar...in Romania :)

Editat de mateis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari...sunt convins ca ai facut o achizitie buna. Vad ca mai ai o Yamaha....sunt destul foarte diferite.In nici un caz sa te astepti ca dr-ul sa raspunda la acceleratie ca cealalta. Cu asta incerc si eu inca sa ma obisnuiesc. Poate accelereaza mai greu dar este foarte misto ca iti da libertatea de a merge pe orice fel de drum. Sa te bucuri de ea mult si bine..

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha nu mai am, am vandut-o, dupa un accident. Si eu cred ca e o achizitie buna. Deocamdata nu merge asa cum vreau, trage aer fals pe undeva a fost testata cu spray special, inca nu am depistat pe unde, oricum in zona flansei dintre carburator si motor. Mai e posibil sa fie ceva in zona galeriei de evacuare acolo unde iese din motor, in ture inalte ies ceva gaze pe acolo, foarte putin, probabil si asta contribuie la problema. In orice caz am fost la service si s-a lucrat azi ceva la ea, merge aproape normal, e aproape ce trebuie. O sa i pun filtrul original, pe ea avea un alt filtru, sa vad daca se comporta mai bine. In rest azi erau ceva coloane de masini, compacte, am luat-o putin pe trotuare (erau goale nu sunt chiar vandal) , merge pe oriunde si e tot ce ai nevoie. Poate iesim odata, acum ca sunt si eu dr-ist, sa imi mai impartasiti si mie ponturi despre model si sa ne plimbam.

Editat de mateis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-ti placa cand o sa vezi ce poate sa faca cam pe toate drumurile....Flansele alea sunt o problema cam la toate dr-urile....trepidatii mari si temperatura mare....se coace cauciucul. Daca trage aer fals, sigur pe acolo o face. Ori le schimbi si nu mai ai treaba cu ele sau le dai jos si bagi pe la crapaturi ceva silicon rezistent la temperaturi mari, dar n umai pe exterior (eu asa am facut si n-am mai avut probleme). Enjoy...

PS: din cate stiu daca iti trage aer fals pe acolo ar trebuii sa-ti fluctueze la relanti.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mateis: - daca de celelalte motociclete ti-au placut, de acest tip ai sa te indragostesti., garantez acest lucru. E diferit fata de motoarele in 2 sau 4 pistoane prin modul de conducere. Mereu o sa te surprinda.

 

Intr-un an veneam cu sotia si cu 3 genti de bagaje, de ziceai ca e avion, tocmai de la Borsa. ( 100kile eu, 70sotia si vreo 25 de bagaje) Drumul Iacobeni- Borsa e durere, zici ca e bombardat, Dupa ce am iesit pe europeana din motocicleta offroad s-a transformat intr-un "veritabil" touring. Pe traseu am intalnit un strain cu un suzuki gsx parca, care la aparitia mea in oglinda lui l-a determinat sa accelereze ca un turbat. As fii vrut sa fac drumul in cardasie cu el. Saracul ii dadea un omor pe drumul ala si eu din spatele lui la mica distanta "tumb , tumb". Ce vreau sa subliniez, la drumurile din Romania cu tot cu sotie si bagaje mergeam liniar 110-120. Poate pe autostrada sa incepi sa ii simti limita desi daca e linie dreapta am reusit cu a mea sa ajung pe la 150km, dar nu prea e recomandat, de la 135km simti ca se ridica fata.

 

Sambata e ziua de iesit cu baietii prin padure, soft enduro. Jos gentile si apoi paraiala prin padure. Daca ii pui tipul de ulei cerut de producator si nu dupa ureche, gen semisintetic sau sintetic, Mineral este corect, o sa te tina mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...