andrei belcic Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Deci se poate! Maine iti va porni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 andrei belcic Eu zic ca se intelege destul de bine ce am scris lasa comentarile astea prostesti, Postez aici in speranta ca un om cu cap ma va ajuta sa o fac. NU imi plac comentarile astea daca nu itelegi ceva si vrei sa ma ajuti imi specifici si iti explica baiatu pana intelegi dar nu trebuie sa ne batem joc pe forum ca sa mai gresit un cuvand o litera sau nu m-m exprimat corect. Prin deducere si gandire chiar daca ar fi ceva ce nu ai intelege citind din nou cu cap si mai multa atentie o sa intelegi mai bine, dar daca citesti in batjocura macar nu mai comenta aiurea sa superi pe cineva. NU STII ce are, NU te mai baga in seama aiurea cu comentari prostesti ! Pentru ca tu ai scris normal ca intelegi. Nu ma intelege gresit dar prima oara am citit de pe telefon si nu am inteles nimic. D-abia acum am recitit si am inteles cat de cat. Nu cred ca se ia nimeni de tine daca mai pocesti un cuvant sau ignori cratima dar macar fraza sa fie cat de cat aranjata. Reciteste si tu prima fraza si vezi cum suna. Vezi ca Andrei a dat destul de multe sfaturi utile pe aici (nu-l cunosc, nu l-am vazut in viata mea....ba chiar parca ne-am contrat p-aci) dar trebuie sa intelegi ca daca ceri ajutorul macar sa fi explicit. Probabil ai fost nervos, agitat cand ai scris si asta e de inteles. Acum despre mobra eu zic asa: aloca o zi doar pentru ea. Cu manualul in mana verifica tot in amanunt : distributie, aprindere (ai valorile in manual), supape.etc. Cu rabdare si meticulozitate. Daca toate sunt in regula da carburatoarele jos, dezasanbleaza-le in bucatele pentru ca mai apoi sa le refaci conform manualului. Si atunci e aproape imposibil sa nu mearga. PS: reglajele de supape si restul le-ai facut dupa manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius94 Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Nu am manualu ei eu le-m reglat 0.10 admisie si 0.15 evacuare. MESTERU dupa ce a reglat din nou distributia a facut si reglajul la supape dar nu stiu exact cu ce dimensiuni lea reglat, DAaca are cineva poze din manual as ramane dator. SI inca ceva eu cand am schimbat sementi am schimbat si semeringurile la supape si cred ca am incurcat arcurile intre ele le-am pus pe toate pe masa intr-o tava si am dat peste ele si au cazut tot in tava dar pe orizontala. parca stiu ca arcurile au forte diferite ? sau gresesc undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Eu zic sa incerci cu alte bujii. In trecut am avut probleme cu genul asta de bujii. Cand le scoteam afara aveau o scanteie de ma orbeau, cand le montam kariciu. Pe atunci desfacusem carburatie si ma scarpinam in cap, pana a trecut un pensionar si mi-a spus ca nu am nimic de pierdut daca le schimb. Am comandat 2 bujii si ce sa vezi, miracol. Imi venea sa il pup pe batranel, mai tarziu aflasem ca e motociclist din '60 si ca patise asa ceva cu un ij. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Eu zic sa incerci cu alte bujii. In trecut am avut probleme cu genul asta de bujii. Cand le scoteam afara aveau o scanteie de ma orbeau, cand le montam kariciu. Pe atunci desfacusem carburatie si ma scarpinam in cap, pana a trecut un pensionar si mi-a spus ca nu am nimic de pierdut daca le schimb. Am comandat 2 bujii si ce sa vezi, miracol. Imi venea sa il pup pe batranel, mai tarziu aflasem ca e motociclist din '60 si ca patise asa ceva cu un ij. » Post actualizat in 29 May 2016 07:24 Am uitat sa precizez, pe atunci aveam jawa 350 ts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Hm. Java, IJ - 2T... Astea sunt mai sensibile la bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Rateuri în evacuare ? Asta îți poate da de gândit. Ajunge benzină nearsă acolo. Dacă nu găsești manual îți trimit eu, doar să spui ce preferi, franceză sau engleză. Bagă adresa de e-mail pe PM sau unde dorești. » Post actualizat in 30 May 2016 05:15Întrebare pentru cine are pe acasă arcuri vechi de ambreiaj DR600. Am schimbat ambreiajul cu totul pentru că începuse să patineze. Spre mirarea mea, arcurile noi (Gecko) care se zice că sunt cu 15% mai puternice decât cele originale, sunt cu sârmă mai subțire decât arcurile vechi, respectiv 2,63 mm față de 3 mm. Cu toate acstea, kitul nou patinează bine mersi ca și cel vechi. Discurile metalice conduse, cele noi, sunt și ele mai subțiri cu 2-3 zecimi față de cele vechi. Colac peste pupăză, unele documentații îndică 7 discuri, altele 6. În fine, întrebarea : cât de groasă trebuie să fie sârma arcului original ? Precizez că ambele seturi de arcuri, noi și vechi sunt în specificație (34 mm) și au 37, respectiv 36 mm. Gata, am băgat naveta de bere la rece ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Poate ai cablul prea strans la ambreiaj ? Lasa-i un joc de 3-4mm la cablu. Eu cand am schimbat la a mea discurile cu unele ebc, am folosit atat placile metalice cat si arcurile,pe cele originale si merge super de bine, nu imi patineaza. Am lasat in schimb o lejeritate la cablu. Andrei Belcic - ai dreptatea cu sensibilitatea bujiilor. Foloseam la fosta 14N21 apoi am trecut la 14N24 mai reci, insa un set de 14n21 imi facea figura cu scanteia afara , iar cand le montam ba un cilindru mergea iar celalalt infrana motorul. Cand desfaceam gaseam bujia uda, semn ca mergea innecata. Muretto - cred ca acum ar fi bine sa scoti berea de la rece )) Editat Mai 30, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Sunt deșcă bătrână, nu mă las păcălit de reglaje. Eu tot am sentimentul că mai încape o pereche de discuri acolo... Să fiu eu norocosul cu modelul ăla de 7 discuri în loc de 6 ? Am găsit pe undeva pe la americani, pe unul care zicea că a mai băgat un disc de tablă, ca să nu lucreze ferodoul direct pe aluminiu. E drept, nici n-a mai revenit să ne povestească ce rezultate a avut. Ieri am mai desfăcut o Suzi de 400 cmc și am găsit aceeași chestie, sandwișul începe și se termină cu ferodo, Lucrează într-adevăr pe aluminiu, mă rog, dural, ce-o fi. Sau...revine problema uleiului...semi-sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) La modelul meu e cu 7 discuri, insa nu imi amintesc ca ferodoul sa se fi pus in direct cu aluminiu. E un disc mai gross decat celelalte 6, asta imi aduc aminte foarte bine. La discuri in carte era undeva 2.9-3.1 std iar limita de service 2.6. Eu avusesem setul vechi pe care l-am vandut, iar un singur disc avea 2.80 restul erau in apropierea de 2.9. Tu ai unul din discuri mai gros 3 si ceva.... si 2 "saibe mari", distantoare ? Astea is fostele mele discuri, dupa cum observi primul e cel mai gross....sub el intra cele 2 saibe, distantoare mari. » Post actualizat in 30 May 2016 08:55Nu am facut niciodata proba cu uleiul semisintetic, nu ma pot pronunta. Mineral vrea, mineral ii dau. Nu are rost sa fac experimente cu alte tipuri de ulei. Din info adunate pana acum , lumea s-a cam plans de semi-sintetic. Pur si simplu nu prea il tolereaza. Face "bubutze pe fata" ) Editat Mai 30, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Am 5 discuri de 3.50 grosime și unul mai subtire de 3,1 mm, așa scrie și în carte. Tot 6 discuri am găsit și la demontare. N-am găsit însă cele 2 șaibe, nr.6 și nr.7 din desen. Ziceau niște băieți că merge și fără ele ?! Se pare că ar avea sarcina de a mai prelua din șocuri însă eu nu le-am simțit niciodată lipsa. Cred că o desfac din nou și îi schimb arcurile. Empiric, am luat o greutate și am pus-o pe arcul vechi. S-a comprimat 0,7 mm. Pe arcul nou, aceeași greutate a comprimat arcul 1,4 mm. Concluzie, arcurile noi sunt mai subțiri și mai moi decât arcurile vechi. Ceea ce era realmente uzat, erau ferodourile. Ar fi trebuit probabil să pun ferodourile noi și arcurile vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Pune discul 7 de metal si merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Mi-a mai zis cineva, dar ăla are BMW, nu poți să ai încredere în el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Editat Mai 30, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Masoara tot ansamblul, si compara cu dimensiunile din manual si o sa imi dai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Dau și bere nu numai dreptate. Dar unde găsesc grosimea pachetului ? Eu n-am văzut pe nicăieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Dau și bere nu numai dreptate. Dar unde găsesc grosimea pachetului ? Eu n-am văzut pe nicăieri. Nu merge sa mai adaugi o saiba pe fiecare surub? La mine are rezultate metoda.... si eu am discurile blana si patina rau.....aproape ca nu mai puteam pleca de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Ai grosimea fiecarei saibe, fiecarui disk, operatii de aritmetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius94 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Azi am stat de ea , am reglat cu calm si spor, i-am refacut o parte din instalatia electrica , am montat ramasitele ramase i-am dat pedala A PORNIT DUPA 15 pedale deoarece imi era frica sa ma mai las pe pedala si ii dadeam ca la scuter, am pornito am reglat carburatorul. am lasato pornita 60 min la relanti am oprito dupa care am verificat daca mai porneste greu si a luato la prima pedala. Dupa am fost sa ma razbun pe ia.IAM DAT IN GUSA SA II ARAT CINE E SEFU..... ... AKUM AM INBLANZITO si II E FRICA DE MINE DUPA SEGMENTARE AM OBSERVAT CA- NU mai mananca ulei - dupa ce am incalzito bine se vedea ff. foarte foarte putin cand acceleam in comparatie cu prima data cand am luato si nu mai vedeai de fum- trage de rupe e turbata acum daca bag mana peste jumate in gaz in timp ce merg se da peste cap am experimentat asta cu mine si un pasager am dat a 2-a si cand m-am dat putin la ea sa ridicat de fata si am mers 2 m pana sa desprins pasageru si a cazut )))))) si ma injura de pe jos ca nu se mai suie pe ea ca eu il omor )))) (DIN nefericire nu a patit nimic ) Una peste alta pare totu in regula parca se mai aude din cand in cand cate o mica bataie in motor nustiu de la ce o fi dar daca stai atent si asculti cand e la relanti se aude foarte incet Trebuie sa imi dispara teama de a sari pe pedala fara a'mi mai fi frica ca imi rupe gleznele , acum ( o pornesc cu ghete dar o sa revin la slapii de cauciuc ) ))))) Editat Mai 30, 2016 de Marius94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Vezi ca se poate?! Daca faci totul ca la carte nu are de ce sa nu mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 @george13 Înainte de a-l desface din nou, vreau să testez un ulei mineral și după aia fac cezariana. După capul meu, are mult sens și ce spune Chucki , adică dacă vâr o șaibă sub arc atunci apasă mai tare. Vedem în weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Vezi ca nu eu am inventat roata. Am citit pe aici si de nevoie a trebuit sa probez si eu. Si chiar merge de cel putin 1000 km. E adevarat ca totusi pare o solutie provizorie. In iarna cand ma apuc de reconditionat e pe lista si ambreiajul care in cazul meu costa cam 700 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Azi am stat de ea , am reglat cu calm si spor, i-am refacut o parte din instalatia electrica , am montat ramasitele ramase i-am dat pedala A PORNIT DUPA 15 pedale deoarece imi era frica sa ma mai las pe pedala si ii dadeam ca la scuter, am pornito am reglat carburatorul. am lasato pornita 60 min la relanti am oprito dupa care am verificat daca mai porneste greu si a luato la prima pedala. Dupa am fost sa ma razbun pe ia. IAM DAT IN GUSA SA II ARAT CINE E SEFU..... ... AKUM AM INBLANZITO si II E FRICA DE MINE DUPA SEGMENTARE AM OBSERVAT CA - NU mai mananca ulei - dupa ce am incalzito bine se vedea ff. foarte foarte putin cand acceleam in comparatie cu prima data cand am luato si nu mai vedeai de fum - trage de rupe e turbata acum daca bag mana peste jumate in gaz in timp ce merg se da peste cap am experimentat asta cu mine si un pasager am dat a 2-a si cand m-am dat putin la ea sa ridicat de fata si am mers 2 m pana sa desprins pasageru si a cazut )))))) si ma injura de pe jos ca nu se mai suie pe ea ca eu il omor )))) (DIN nefericire nu a patit nimic ) Una peste alta pare totu in regula parca se mai aude din cand in cand cate o mica bataie in motor nustiu de la ce o fi dar daca stai atent si asculti cand e la relanti se aude foarte incet Trebuie sa imi dispara teama de a sari pe pedala fara a'mi mai fi frica ca imi rupe gleznele , acum ( o pornesc cu ghete dar o sa revin la slapii de cauciuc ) ))))) Eu stiam ca dupa segmentare primii kilometrii motorul nu se forteaza , se merge fara smuncituri si accelerari bruste, asta pana se face putin rodajul. Tot din experienta mea iti spun ca acest tip de motor nu trebuie lasat pe loc pornit 60minute, pentru ca racirea lui se face atat cu aer cat si cu ulei, ori la relantiu, nici pompo nu baga cum trebuie , nici aerul nu circula si ai sa te trezesti cu un motor calat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 @chucki Cam alea-s prețurile...733 lei am dat eu pe toate, inclusiv garnitura de la carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius94 Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Eu stiam ca dupa segmentare primii kilometrii motorul nu se forteaza , se merge fara smuncituri si accelerari bruste, asta pana se face putin rodajul. Tot din experienta mea iti spun ca acest tip de motor nu trebuie lasat pe loc pornit 60minute, pentru ca racirea lui se face atat cu aer cat si cu ulei, ori la relantiu, nici pompo nu baga cum trebuie , nici aerul nu circula si ai sa te trezesti cu un motor calat. Stiu asta dar cati nervi si batai de cap mi'a adus am avut o pica in suflet de care nu puteam scapa numai in felu ala. De mini rodajul pe care i l'am facut pot pune ca motorul nu sa incalzit peste parmetri normali a fost supravegheta temperatura si parametri motorului dand tarcoale pe langa ea. de fortat nu are nimik un mic cox cat i-am dat eu nu se strica asa cu una cu 2. mecanicu de la ktm de unde am comndat piesele a zis ca nu exista rodaj cum se facea pe timpuri. intradevar nu trebuie depasita turatia de 4000rpm , viteza de 60km/h si nu trebuie fortata o perioada de timp sau un anumit nr de km dar nu se intampla nimik daca se forteaza o scurta perioada de timp cum am facut eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.