Marius94 Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 si a mea se infrana dar apasam decopresoru si nu mai asteptam sa sara dadeam cu el apasat ca sa apuce motoru se se invarta mai mult asa am pornito ca daca ll lasam sa sara si o inpingeam dupa nu aveai nici o sansa. compresie are calumea am 82kg si daca ma las pe pedala ma tine in sus si dupa 10 secunde se mai lasa o treapta pedala pana iese din compresie si merge mai usurel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 (editat) Mie imi miroase a distributie sarita de la punct. Iti recomand sa dai din nou capacul jos si sa verifici distributia. Pune-o la punct. Eu cand am schimbat distributia la mine, am pus acel semn |T pe mijlocul gaurii, apoi axul cu came a fost pe baza celor 2 semne pus paralel cu marginea chiuloasei.. Pe marginea pinionului de la axul cu came sunt 2 semne, care trebuiesc puse paralele cu marginea chiuloasei. Apoi pe compresie am reglat evacuarea si admisia : 0.1 admisie, 0.15 evacuare.. Pistonul urca de 2 ori sus, deci trebuie sa nimeresti cand e compresia, ca altfel , daca ii reglezi intre, o sa ai surpriza ca nu iti sta decompresorul tras. Am uitat sa zic, pistonul sus in PMS sa il ai. Editat Mai 24, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius94 Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 o sa mai verific distributia dar 100% nu e sarita am luato si babeste sa vad cand se deschid supapele in functie de poziti pistonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiyo Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Salut, Am achizitionat de curand un DR650RE (SP45B) din 95, care arata destul de ok pe exterior si care parea ca merge bine. De curand l-am dus la un mecanic sa o desfaca si sa schimbe tot ce e de schimbat si reparat la ea. Astazi am primit vestea proasta: chiuloasa este crapata, axul este tocit supapele de evacuare sunt arse. Are careva dintre voi una de vanzare in stare cat mai buna? cam cat ar costa una noua? Motorul as vrea sa il pastrez. Multumesc anticipat si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 @mihaiyo exemplu: 80 de dolari pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiyo Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 @mihaiyo exemplu: 80 de dolari pe ebay Multumesc, de raspuns, ai cumva si un link, eu nu am gasit nici cum pt modelul si anul meu, sau dupa ce ar trebui sa caut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 http://www.ebay.com/itm/99-DR-650-DR650-Suzuki-engine-head-rocker-arm-box-cover-cam-shaft-valve-camshaft-/311596270750 foloseste cuvant cheie "dr650 cylinder head" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius94 Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 revin cu detalii Am dus motocicleta la meseriasu de la care am luato el fiind priul proprietar al ei si el stiind reglajele ei sa uitat la distributie a mai invarit de ea a pus capacu a dat la pedala si nu mai dadea peste picior ia mai dat niste pedale si nu mai sarea pedala inapoi (ciudat faptul ca si mie imi mersese asa dar dupa ce am oprito si am vrut sa o pornesc hop sa imi rupa picioru ) i-am explicat acest lucru si a zis ca de ce nu face si la el asa. Nu am mai zis nimic . ia tras soclu ia dat cateva pedala si a pornit , si sa oprit ia mai dat cateva a lasato pornita dar daca incerca sa il lase soclu pe 0 nu mai mergea nu se accelera si dadea rateuri si cu soclu tras si cu el inpins cand o accelera dadea rateuri. a apito si se gandea bun de la ce sa fi. Jocu la supape il reglase totu erea ok. O mai porneste o data o lasa putin si o accelereaza si sa auzit un scartit si sa oprit motoru instant am zis cred ca a sarit distributia saU ceva a incercat sa o porneasca iara si nu mai vruia avea compresie se invartea totul normal dar nu mai pornea am desfacut a 2 zi capacu la chiuloasa totul era la fel destributia pusa perfect totu la locu lui. AM MONTAT TOT dar nu mai vroia sa porneasca AM traso cu masina o lua si murea si dupa nimic. EL a zis ca nu are ce sa ii faca a incercat tot si ca e din aprindere bun, dar de ce da scanteie AM desfacut capacu la volanta sa vad daca cumva sa rupt pana de a facut scartaitu ala dat totu erea pus la locu lui. am verificat scanteia si o da cand trebuie. EL a zis ca e din aprindere sau din cdi ca nu da scanteia bine porneste si dupa da scanteia aiurea sau nu mai citeste cdi senzoru holl. dar ed ce da scanteie daca scot fisa totul pare ok eu ma gandesc CA TOT BALAMUCU ASTA SA NU FiE DIN CARBURATOR dar nu imi explic dc sa auzis scartitu ala si a murit motoru instant ca si cand sar fi blocat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Marius94, se stie ca DR-urile merg doar daca proprietarul stie limba romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius94 Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) andrei belcic Eu zic ca se intelege destul de bine ce am scris lasa comentarile astea prostesti, Postez aici in speranta ca un om cu cap ma va ajuta sa o fac. NU imi plac comentarile astea daca nu itelegi ceva si vrei sa ma ajuti imi specifici si iti explica baiatu pana intelegi dar nu trebuie sa ne batem joc pe forum ca sa mai gresit un cuvand o litera sau nu m-m exprimat corect. Prin deducere si gandire chiar daca ar fi ceva ce nu ai intelege citind din nou cu cap si mai multa atentie o sa intelegi mai bine, dar daca citesti in batjocura macar nu mai comenta aiurea sa superi pe cineva. NU STII ce are, NU te mai baga in seama aiurea cu comentari prostesti ! Editat Mai 28, 2016 de Marius94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Deci se poate! Maine iti va porni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 andrei belcic Eu zic ca se intelege destul de bine ce am scris lasa comentarile astea prostesti, Postez aici in speranta ca un om cu cap ma va ajuta sa o fac. NU imi plac comentarile astea daca nu itelegi ceva si vrei sa ma ajuti imi specifici si iti explica baiatu pana intelegi dar nu trebuie sa ne batem joc pe forum ca sa mai gresit un cuvand o litera sau nu m-m exprimat corect. Prin deducere si gandire chiar daca ar fi ceva ce nu ai intelege citind din nou cu cap si mai multa atentie o sa intelegi mai bine, dar daca citesti in batjocura macar nu mai comenta aiurea sa superi pe cineva. NU STII ce are, NU te mai baga in seama aiurea cu comentari prostesti ! Pentru ca tu ai scris normal ca intelegi. Nu ma intelege gresit dar prima oara am citit de pe telefon si nu am inteles nimic. D-abia acum am recitit si am inteles cat de cat. Nu cred ca se ia nimeni de tine daca mai pocesti un cuvant sau ignori cratima dar macar fraza sa fie cat de cat aranjata. Reciteste si tu prima fraza si vezi cum suna. Vezi ca Andrei a dat destul de multe sfaturi utile pe aici (nu-l cunosc, nu l-am vazut in viata mea....ba chiar parca ne-am contrat p-aci) dar trebuie sa intelegi ca daca ceri ajutorul macar sa fi explicit. Probabil ai fost nervos, agitat cand ai scris si asta e de inteles. Acum despre mobra eu zic asa: aloca o zi doar pentru ea. Cu manualul in mana verifica tot in amanunt : distributie, aprindere (ai valorile in manual), supape.etc. Cu rabdare si meticulozitate. Daca toate sunt in regula da carburatoarele jos, dezasanbleaza-le in bucatele pentru ca mai apoi sa le refaci conform manualului. Si atunci e aproape imposibil sa nu mearga. PS: reglajele de supape si restul le-ai facut dupa manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius94 Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Nu am manualu ei eu le-m reglat 0.10 admisie si 0.15 evacuare. MESTERU dupa ce a reglat din nou distributia a facut si reglajul la supape dar nu stiu exact cu ce dimensiuni lea reglat, DAaca are cineva poze din manual as ramane dator. SI inca ceva eu cand am schimbat sementi am schimbat si semeringurile la supape si cred ca am incurcat arcurile intre ele le-am pus pe toate pe masa intr-o tava si am dat peste ele si au cazut tot in tava dar pe orizontala. parca stiu ca arcurile au forte diferite ? sau gresesc undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Eu zic sa incerci cu alte bujii. In trecut am avut probleme cu genul asta de bujii. Cand le scoteam afara aveau o scanteie de ma orbeau, cand le montam kariciu. Pe atunci desfacusem carburatie si ma scarpinam in cap, pana a trecut un pensionar si mi-a spus ca nu am nimic de pierdut daca le schimb. Am comandat 2 bujii si ce sa vezi, miracol. Imi venea sa il pup pe batranel, mai tarziu aflasem ca e motociclist din '60 si ca patise asa ceva cu un ij. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Eu zic sa incerci cu alte bujii. In trecut am avut probleme cu genul asta de bujii. Cand le scoteam afara aveau o scanteie de ma orbeau, cand le montam kariciu. Pe atunci desfacusem carburatie si ma scarpinam in cap, pana a trecut un pensionar si mi-a spus ca nu am nimic de pierdut daca le schimb. Am comandat 2 bujii si ce sa vezi, miracol. Imi venea sa il pup pe batranel, mai tarziu aflasem ca e motociclist din '60 si ca patise asa ceva cu un ij. » Post actualizat in 29 May 2016 07:24 Am uitat sa precizez, pe atunci aveam jawa 350 ts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Hm. Java, IJ - 2T... Astea sunt mai sensibile la bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Rateuri în evacuare ? Asta îți poate da de gândit. Ajunge benzină nearsă acolo. Dacă nu găsești manual îți trimit eu, doar să spui ce preferi, franceză sau engleză. Bagă adresa de e-mail pe PM sau unde dorești. » Post actualizat in 30 May 2016 05:15Întrebare pentru cine are pe acasă arcuri vechi de ambreiaj DR600. Am schimbat ambreiajul cu totul pentru că începuse să patineze. Spre mirarea mea, arcurile noi (Gecko) care se zice că sunt cu 15% mai puternice decât cele originale, sunt cu sârmă mai subțire decât arcurile vechi, respectiv 2,63 mm față de 3 mm. Cu toate acstea, kitul nou patinează bine mersi ca și cel vechi. Discurile metalice conduse, cele noi, sunt și ele mai subțiri cu 2-3 zecimi față de cele vechi. Colac peste pupăză, unele documentații îndică 7 discuri, altele 6. În fine, întrebarea : cât de groasă trebuie să fie sârma arcului original ? Precizez că ambele seturi de arcuri, noi și vechi sunt în specificație (34 mm) și au 37, respectiv 36 mm. Gata, am băgat naveta de bere la rece ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Poate ai cablul prea strans la ambreiaj ? Lasa-i un joc de 3-4mm la cablu. Eu cand am schimbat la a mea discurile cu unele ebc, am folosit atat placile metalice cat si arcurile,pe cele originale si merge super de bine, nu imi patineaza. Am lasat in schimb o lejeritate la cablu. Andrei Belcic - ai dreptatea cu sensibilitatea bujiilor. Foloseam la fosta 14N21 apoi am trecut la 14N24 mai reci, insa un set de 14n21 imi facea figura cu scanteia afara , iar cand le montam ba un cilindru mergea iar celalalt infrana motorul. Cand desfaceam gaseam bujia uda, semn ca mergea innecata. Muretto - cred ca acum ar fi bine sa scoti berea de la rece )) Editat Mai 30, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Sunt deșcă bătrână, nu mă las păcălit de reglaje. Eu tot am sentimentul că mai încape o pereche de discuri acolo... Să fiu eu norocosul cu modelul ăla de 7 discuri în loc de 6 ? Am găsit pe undeva pe la americani, pe unul care zicea că a mai băgat un disc de tablă, ca să nu lucreze ferodoul direct pe aluminiu. E drept, nici n-a mai revenit să ne povestească ce rezultate a avut. Ieri am mai desfăcut o Suzi de 400 cmc și am găsit aceeași chestie, sandwișul începe și se termină cu ferodo, Lucrează într-adevăr pe aluminiu, mă rog, dural, ce-o fi. Sau...revine problema uleiului...semi-sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) La modelul meu e cu 7 discuri, insa nu imi amintesc ca ferodoul sa se fi pus in direct cu aluminiu. E un disc mai gross decat celelalte 6, asta imi aduc aminte foarte bine. La discuri in carte era undeva 2.9-3.1 std iar limita de service 2.6. Eu avusesem setul vechi pe care l-am vandut, iar un singur disc avea 2.80 restul erau in apropierea de 2.9. Tu ai unul din discuri mai gros 3 si ceva.... si 2 "saibe mari", distantoare ? Astea is fostele mele discuri, dupa cum observi primul e cel mai gross....sub el intra cele 2 saibe, distantoare mari. » Post actualizat in 30 May 2016 08:55Nu am facut niciodata proba cu uleiul semisintetic, nu ma pot pronunta. Mineral vrea, mineral ii dau. Nu are rost sa fac experimente cu alte tipuri de ulei. Din info adunate pana acum , lumea s-a cam plans de semi-sintetic. Pur si simplu nu prea il tolereaza. Face "bubutze pe fata" ) Editat Mai 30, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Am 5 discuri de 3.50 grosime și unul mai subtire de 3,1 mm, așa scrie și în carte. Tot 6 discuri am găsit și la demontare. N-am găsit însă cele 2 șaibe, nr.6 și nr.7 din desen. Ziceau niște băieți că merge și fără ele ?! Se pare că ar avea sarcina de a mai prelua din șocuri însă eu nu le-am simțit niciodată lipsa. Cred că o desfac din nou și îi schimb arcurile. Empiric, am luat o greutate și am pus-o pe arcul vechi. S-a comprimat 0,7 mm. Pe arcul nou, aceeași greutate a comprimat arcul 1,4 mm. Concluzie, arcurile noi sunt mai subțiri și mai moi decât arcurile vechi. Ceea ce era realmente uzat, erau ferodourile. Ar fi trebuit probabil să pun ferodourile noi și arcurile vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Pune discul 7 de metal si merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Mi-a mai zis cineva, dar ăla are BMW, nu poți să ai încredere în el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Editat Mai 30, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Masoara tot ansamblul, si compara cu dimensiunile din manual si o sa imi dai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.