irinel2006 Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 un mic secret pentru ajustarea carbunilor. Faci rost de o bucata de sticla pe care lipesti un smirghel de 400-600 finetea. Apoi cu atentie incepi sa freci carbunele pe laterale tinand carbunele in mana si miscandu-l pe sticla. Sticla este perfect plana iar carbunele se va modela exact la cotele dorite de tine. Nu iti trebuie freza ci doar rabdare.... Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Pentru ca sunt in concediu de 2 saptamani si altceva nu am facut decat sa muncesc, m-am suparat. Facut rezervare pentru saptamana viitoare (12,13,14,15) Nessebar ma rog...pe aproape. Se mai baga cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 (editat) O mare ar merge după un munte...tocmai m-am întors. Ceva poze pentru amuzament. Editat August 8, 2016 de Muretto Grundieg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Pai??? Deci ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Cam multe zile in acelasi loc, daca nu iti place sa stai ca pisica la soare te plictisesti repede prima zi/noapte in nessebar o sa iti placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Ai o pisica la profil. Imi place asta. Scuze sunt relayiv beat si dupa maimult de 12 ore de munca. Si mai scriu si dupa telefon. Deci vine cineva in Nessebar. Prima zi plimbare, a doua somn. A trei a somn, si ultima intoarcere. Poate suferi modificari. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Va fi mare dar jumătatea mea cea mai bună a hotărât să fie Marea Neagră...litoral românesc...Nu, nu e vorba de patriotism. Soacră-mea e din Constanța. Chucki, drum bun și distracție plăcută! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Un motiv in plus sa pleci cat mai departe . Glumesc. Distractie placuta. Sa punem rotele in miscare zic. Pe vremea asta nici nu mai am nevoie de baie cand ajung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 In sfarsit, lucrurile par sa mearga mai bine: Electromotorul l-am reparat pana la urma la un atelier: s-a dovedit ca nu carbunii erau problema, ci bucsa din spatele rotorului era un pic sparta, si de aceea rotorul atinge intr-un punct magentul statorului. In plus, se pare ca am pus gresit saibele la pinioanele de pornire si cand stangeam capacul, strangeam si un pinion. astfel electromotorul nu mai putea sa se invarteasaca. M-am prins pana la urma deoarece se incalzea o anumita zona a capacului de la rotor, cam pe unde erau pinioanele. In plus, ambreiajul cam agata. Mi-am adus aminte ca am vazut pe youtube cum cineva a pilit bratele care tin discurile ambreiajului. De-a lungul timpului, discurile fac niste santuri in acele brate si cand apesi pe ambreiaj, acestea stand in acele santuri, nu mai debreiaja cum trebuie. Acum pleaca f smooth de pe loc, nu are tendinte sa plece cand bag in viteze, nici nu patineaza, dar din pacate schimbarea vitezelor e oarecum dificila, mai ales din 1 in N sau din 2-3. De obicei cand vreau sa scot din viteze, din 1 sare direct in 2 si dupa apas usor catre netru. Sa zicem ca sunt oarecum multumit. Ar trebui sa mentionez ca piulita centrala am lasat-o stransa la mana, pare o problema/cauza comuna a ambreiajului care agata. Acum merge ok, cu exceptia altor probleme minore si una mai importanta: Cand accelerez intr-a 2-a(si a 3-a etc) pe la 4000 rot incepe sa dea in nas si sa smuceasca. Nu prea mi-e clar ce se intampla, presupun ca e de la carburatie. O sa incerc zilele astea sa mai umblu la ac(am inteles ca trebuie sa fie la jumate din cele 5 semne)... Daca mai aveti si alte sugestii. sau alte cauze posibile... ar fi interesant ca sincer nu prea stiu ce sa-i mai fac sa mearga bine.... A, si compresia, dupa ce am pus segmenti noi, rectificat supape etc e tot 9. cam putin. Cred ca cilindrul/pistonu e cam uzat. probabil ar merge segmenti de reparatie, dar pt asta ar trebui alezat cilindrul ceea ce mi se pare deja prea mult pt cat am muncit la el. Partea asta cred ca ramane asa. Va multumesc pentru atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Compresia pare ok, în manual pentru motorul P409 pentru DR650 e dată fix la 9, nici mai mult nici mai puțin. Eu aș zice că e bine așa cum e. Întreruperile alea apar la 4000 rot/min oricând, inclusiv în gol sau numai între a doua și a treia ? » Post actualizat in 12 Aug 2016 12:40Verifică dacă se alimentează cum trebuie, să nu ai robinetul înfundat parțial sau nivelul prea mic în carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Compresia (dupa manualul meu, original Suzuki) e la limita de jos 9. normal e intre 11-15. In sfarsit, sa zicem ca merge. Problema se intampla in sarcina. pe loc, cand nu ceri forta de la el, se tureaza fara probleme pana peste 6 mii... Una din masuri o sa fie inlocuirea cu totul a carburatorului (pentru probe) cu a unui coleg cu motor aproape identic, si, de ce nu, bobinele de inductie. poate au ceva particularitati la anumite regimuri de functionare sau poate au o problema intermitenta fisele... Compresia pare ok, în manual pentru motorul P409 pentru DR650 e dată fix la 9, nici mai mult nici mai puțin. Eu aș zice că e bine așa cum e. Întreruperile alea apar la 4000 rot/min oricând, inclusiv în gol sau numai între a doua și a treia ? » Post actualizat in 12 Aug 2016 12:40Verifică dacă se alimentează cum trebuie, să nu ai robinetul înfundat parțial sau nivelul prea mic în carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Compresia (dupa manualul meu, original Suzuki) e la limita de jos 9. normal e intre 11-15. In sfarsit, sa zicem ca merge. Problema se intampla in sarcina. pe loc, cand nu ceri forta de la el, se tureaza fara probleme pana peste 6 mii... Una din masuri o sa fie inlocuirea cu totul a carburatorului (pentru probe) cu a unui coleg cu motor aproape identic, si, de ce nu, bobinele de inductie. poate au ceva particularitati la anumite regimuri de functionare sau poate au o problema intermitenta fisele... in gol se tureaza ok/are ezitari? contactul de cric (si eventual neutral) functioneaza bine? supapele sunt reglate bine? motorul se incinge? orice diagnoza "clasica" incepe de la scanteie si benzina.... sunt stranse bine bujiile? etans... scoate bujiile si arunca o privire la ele - au culoare ok? sunt identice ca si model? au aceiasi culoare pe electrod? inverseaza fisele de la bujii - merge la fel? curata toate mufele si reaseaza-le. daca astea sunt ok, treci la carburatie... benzina este ok (calitativ)? ai racorduri/flansa carburatoare ok/fara crapaturi? in ralanti este ok? filtru de aer este curat? ai excess de ulei pe epuratorul de gaze din carter? mizerie in carburatoare? socul functioneaza ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 Prin Romania si Burgaria ~ 1500 Km cu oprire in Nesebar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Chuki, vezi că te-au păcălit ! Cu o săptămână în urmă mie mi-au dat adevărata Zagorka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Prin Romania si Burgaria ~ 1500 Km cu oprire in Nesebar. IMG_20160813_101055.jpgIMG_20160813_101151.jpgIMG_20160813_113808.jpgIMG_20160813_115035.jpgIMG_20160813_182024_2.jpgIMG_20160813_185426.jpgIMG_20160814_133700.jpgIMG_20160815_112054.jpgIMG_20160815_112106.jpgIMG_20160815_112114.jpg uite ca se pot face pllimbari faine si fara boxere si nush'ce motorizari exagerate ca sa nu iti vibreze sub coor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Păi, se poate dom' Florin ? Pe mine nu mă lăudați că am făcut 1300 de km cu DR-ul în Macedonia și Bulgaria ? Și de la Dupnitsa am venit cu 3 ațe la cablul de ambreiaj ? Am folosit ambreiajul de maximum 25-30 de ori, doar pentru plecarea de pe loc, restul schimbărilor în sus și în jos au fost la ureche și la turație. Nu întrebați cum am traversat Sofia și Bucureștiul fără să opresc motorul. Când am ajuns acasă am mai tras de manetă, de curiozitate. La a douăsprezecea acționare s-a rupt cablul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 felicitarile sunt transmiste tuturor... frumoasa jucarie DR-ul... am avut si 350 si 650... in schimb, dupa noile curente, este de neimaginat sa calatoresti intr-un singur cilindru'... deh, vibratiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 A, asta e altă modă. Nu numai că e mono dar nici n-are putere destulă. M-apucă vertijul când îi aud pe unii că nu le ajung 40-50 CP, mai ales începători. Le-aș recomanda să facă Passo Stelvio cu 125 cmc cum am făcut eu, singur, doar de amorul artei, să-mi dovedesc că se poate. Noi să fim sănătoși! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 (editat) Păi, se poate dom' Florin ? Pe mine nu mă lăudați că am făcut 1300 de km cu DR-ul în Macedonia și Bulgaria ? Și de la Dupnitsa am venit cu 3 ațe la cablul de ambreiaj ? Am folosit ambreiajul de maximum 25-30 de ori, doar pentru plecarea de pe loc, restul schimbărilor în sus și în jos au fost la ureche și la turație. Nu întrebați cum am traversat Sofia și Bucureștiul fără să opresc motorul. Când am ajuns acasă am mai tras de manetă, de curiozitate. La a douăsprezecea acționare s-a rupt cablul. Pentru ca eu ma laud mai bine . Cam aceasi treaba am facut si eu...si din cauza faptului ca se rupe dar si pentru ca patina de un an. felicitarile sunt transmiste tuturor... frumoasa jucarie DR-ul... am avut si 350 si 650... in schimb, dupa noile curente, este de neimaginat sa calatoresti intr-un singur cilindru'... deh, vibratiile Am bagat si 3500 km anul trecut in plimbare. Si e adevarat ca la un moment dat incepe sa deranjeze monocilindrul. Si la cour si la maini. » Post actualizat in 16 Aug 2016 16:32 » Post actualizat in 16 Aug 2016 16:37 Pentru Banzay: Nu m-am plictisit deloc. O zi numai in old town (cu somn de frumusete la pranz), o zi numai plaja si balaceala, in rest (adica 2 zile) dus-intors plus colindat bazare. As mai fi stat... cel putininca pe atat. Dar am un motiv temeinic pentru care ma intorc: Editat August 16, 2016 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Ce oameni dom'le, astia cu DR-uri ! Dupa ce ca sfideaza logica mergand intr-un singur cilindru, mai fac si calatorii lungi desi stiu ca n-au voie, ca nu e motoreta de touring... Da' poti sa-ti dai seama usor cand blufeaza, ca le tremura tigara-n mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Ce oameni dom'le, astia cu DR-uri ! Dupa ce ca sfideaza logica mergand intr-un singur cilindru, mai fac si calatorii lungi desi stiu ca n-au voie, ca nu e motoreta de touring... Da' poti sa-ti dai seama usor cand blufeaza, ca le tremura tigara-n mana Corect. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Va salut dragi colegi de forum. Va cer o mana de ajutor pentru rezolvarea unei probleme. Pentru DR-ul meu 500 din 1983 (stiu ca nu se incadreaza in categoria topicului) ,am nevoie de o bobina si anume bobina ce alimenteaza CDI-ul. Adresez intrebarea in speranta ca unul dintre voi are cunostinta unde as putea gasi un motor dezmembrat pentru aceasta motocicleta. Au fost cateva la dezmembrat pe olx dar au disparut. Sper ca nu la "fer vechi". Sper ca nu am poluat topicul cu interventia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Stai liniștit colegule, nu poluezi nimic. Ăsta e topic dirt bike, deci tot ce e murdar se potrivește Referitor la problema ta cred că singura soluție dacă nu găsești piesa originală e s-o dat la reparat pe aia veche, e posibil să poată fi refăcut bobinajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 bobina.jpgVa salut dragi colegi de forum. Va cer o mana de ajutor pentru rezolvarea unei probleme. Pentru DR-ul meu 500 din 1983 (stiu ca nu se incadreaza in categoria topicului) ,am nevoie de o bobina si anume bobina ce alimenteaza CDI-ul. Adresez intrebarea in speranta ca unul dintre voi are cunostinta unde as putea gasi un motor dezmembrat pentru aceasta motocicleta. Au fost cateva la dezmembrat pe olx dar au disparut. Sper ca nu la "fer vechi". Sper ca nu am poluat topicul cu interventia mea. pune cateva poze si cu tot ansamblul si locasul de montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 (editat) Mulțumesc pentru răspuns. Problema este mai complexă. Nu am această bobină. Un mecanic "priceput" a înlocuit-o cu una de Mobră sau asemanatoare. Nu are cum să functioneze cu aşa ceva din cauza dimensiunilor diferite.Aceasta din urmă,mai mică fiind nu închide circuitul magnetic şi implicit nu poate genera tensiune. Poza ataşata este luată de pe net. Este pentru informare. Sistemul este diferit față de 600,650 şi următoarele. Am să pun şi poze. » Post actualizat in 18 Aug 2016 06:35 Editat August 18, 2016 de iosifnicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.