mihneawalker Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Salutare, Am cam ajuns cu rabdarea si mai ales cu ideile la capat cu motorul meu, asa ca incerc sa cer ajutorul cuiva(din Bucuresti daca se poate) sa-mi reglez cumva carburatia(cred). Problema se prezinta in felul urmator: pe la 4000 rpm intr-a doua, ceva mai jos in treptele urmatoare, motorul incepe sa vibreze ca si cum ceva il taie. Am dat vina pe multiple surse... Inainte de alte idei, sa va spun ce am mai incercat: Am inlocuit de la un DR650 aproape identic urmatoarele(doar pt proba) urmatoarele: carburator(mergea ingrozitor, probabil era altfel reglat, l-am lasat balta), bobinele de inductie si CDI. Cu ocazia asta am si dat cu spray de contacte pe la mufe. La carburatorul meu am ridicat acum 2 liniute - acum e pe mijloc. Surubul de aer de dedesubt desfacut circa o tura si un pic... relantiul tine dupa ce se incalzeste in jur de 1500 destul de stabil, nu se mai opreste etc. Am incercat si cu si fara filtru de aer(de la colegul am unul bun K&N) nu pare sa faca mare diferenta. Astea fiind spuse, sper sa ma ajute cineva cu sfaturi(nu prea mai stiu ce sa-i fac) sau macar sa ne uitam impreuna la carburator sau...ce-o mai fi... Multumesc de pe acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 bujiile cum sunt? In ce zona esti? » Post actualizat in 25 Aug 2016 13:13plutitoarele sunt reglate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 uite, la plutitoare m-am gandit ca ar putea sa nu fie chiar pe pozitie. chiar azi "meditam" la nivelul lor ) Nu stiu cat de mult influenteaza regimul. Nu prea am umblat, de frica sa nu rup plasticul sau tablita aia de la cui... Eu stau in Popesti Leordeni, dar ma pot deplasa oriunde daca e, ca acum merge rezonabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Nu c-aș fi mare meșter dar pot trece dumincă să aruncăm o privire.Patru ochi văd mai bine decât doi. Lasă un telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Vin si eu..... SA FACEM UN AVION!!!!! Acum serios: pot sa vin si eu duminica sau azi pot sa ajung in zona brancoveanu dupa 17.30. 5 ochi vad si mai bine (sunt un pic chior de unu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Ok. Ne auzim la un telefon azi, mai stau un pic la serviciu. Iti dau mesaj cu nr meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 din pacate nu am putut sa=l ajut prea mult pe colegul nostru. Clar este din carburator si sunt aproape sigur ca din plutitoare si restul reglajelor. Poate cinva care are un dr 600 sa fie mai indicat decat mine. Nu mi-am dat seama (nici n-am cautat ca sa fiu sincer) ca carburatoarele sunt totusi altfel. Poate cum a spus el ceva de genul repair party ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Acum chiar cred ca va merge mai bine, daca reusim sa umblam la plutitor fara sa rupem tablita aia... In plus, tot are o vibratie (mai bine zis o bataie) la accelerare si la anumite turatii... Desi am intins lantul de balansare, teoria mea e ca e posibil sa fie cumva contragreutatile desincronizate. Dar, pentru a verifica asta, mi-ar trebui cumva o presa de rotor. Are cineva una de imprumut? Sau o recomandare de unde as putea cumpara una relativ ieftina/o modalitate alternativa de a scoate rotorul.... Multumesc lui Chucki pentru rabdare, si poate ne reauzim pe duminica. Si cu Muretto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 pai reglajul plutitoarelor e usor, ele trebuie sa inchida cuiul cand sunt perfect paralele cu marginea carcasei carburatorului (eu pe ala il iau ca reper). Acolo ii stabilesti nivelul, el merge pe amestec sarac si de aici si lipsa de forta si balbaiala. Cuiul din membrana de cauciuc de sus trebuie sa aiba acea "saiba de plastic" pe canalul din mijloc. Reglajul aerului din surubul dintre carburator si piston se face numai cu motorul fierbinte , dupa cum urmeaza, motocicleta se ridica putin in turatie din surubul de relantiu....apoi cu surubelnita se strange se desface surubul in punctul unde motorul da sa se tureze singur si merge rotund. Apoi se coboara relantiul din surub. E bine de aruncat un ochi pe surubul de la soc, poate iti ramane ala deschis si merge inecata. Foloseste un spray "carbusol =9 ron" si curata carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 (editat) Carburatorul e curat de cate ori l-am desfacut si curatat. Cablul de soc e cam varza dar merge daca tin cu o mana de camasa si il imping. Inainte de interventie cu mult wd40 mergea mult mai greu. Stiu ca dupa aia a consumat mai putin(asta s-a intamplat acu cateva luni, inainte sa ma apuc sa desfac motorul). Apropo, nu cred ca merge sarac, scoate fum, bujiile sunt de-a dreptul afumate, si in plus, dupa cum a remarcat si chucki, motorul e foarte fierbinte. probabil tot de la prea multa benzina, arde prea tare si pus si simplu te frige la picioare, doar de la caldura degajata... Deci intai plutitorul, dupa aceea surubul de amestec de dedesubt... poate imi produc si eu o surubelnita ca sa umblu mai usor ca e foarte greu de umblat si zona e calda. pana acum am reusit sa umbu cu un bit... poate in incarc cu ceva ca sa-l pot invarti usor cu mana. Pana una alta, acum sta stabil la relanti 1500... Sa asteptam "interventia"... Editat August 25, 2016 de mihneawalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 foloseste un cablu schimbator viteze de bicicleta impreuna cu o manta...si maneta schimbator. Inlocuieste cablul ala ca iti produce numai necazuri (cablu soc) Ca si costuri maxim 10 ron. Pana una alta dupa 4 ani si ceva de folosire am schimbat cauciucurile de protectie de pe telescoape. Am procedat la fel ca acum 4 ani, confectionandu-mi tot din 4 mansoane de la capete de bare de dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Din manual, pentru supraîncăzire: Segmenți cocsați Ulei insuficient Pompă de ulei defectă sau circuit ulei înfundat Nivel de benzină prea mic în camera de nivel Aer fals pe la admisie Ulei necorespunzător Pentru fumegat: Prea mult ulei in motor Segmenți sau clindru uzat Simeringuri supape uzate Ghiduri de supape uzate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 ceva frumos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 (editat) Frumos ți-ai mai aranjat-o ! Ai muncit ceva dar a meritat. Uite, te rog să remarci la mine ce top-case gigantic mi-am montat, încap 6 doze de bere în el. Editat August 31, 2016 de Muretto Grundieg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 @ Muretto Grundieg, poza de mai sus unde e facuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 După satul Pastra, spre Iazovir Kalin la vreo 2300 metri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 proaspătă posesoare de dr650 din '90 dar încă nu am avut curajul să mă urc pe ea deși am permisul din 2004, nu am condus decât o dată până acum, in 2007 ( /index.php?/topic/91233-help-help/?p=922180 - mă regăsesc în încercarea de atunci de a conduce o motocicletă ). așa că am uitat legislația, am uitat să folosesc ambreiajul, am uitat tot. care vă oferiți să mă-nsoțiți la prima ieșire? (titan - bucurești) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Azi ? Când n-am primit încă noul cablu de ambreiaj ? Cred că de-abia marți îl primesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Azi ? Când n-am primit încă noul cablu de ambreiaj ? Cred că de-abia marți îl primesc... nu azi că azi nu am timp. azi abia am avut timp să scriu pe forum. deci it's a deal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Da, de ce nu? Cea mai frumoasa muzica e cea produsa de mai multe motoare DR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 (editat) ceva frumos: SUZUKI DR BIG 1200 S.jpg cand am vazut 1200 m-am dus repede cu ochii spre motor....e 2 in v. E frumoasa , liniile curg armonios. 10 de la mine. Editat Septembrie 6, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 salut ! mihneawalker : ia de la un cap la celalat si repara corect, altfel nu vei putea puna mina pe defect sau s-o faci sa mearga bine sau mai bine. La carburatoare cumpara toate oringurile si inlocuieste-le. Verifica eventualele locuri unde vezi oxid de aluminiu alb, in zona oringurilor si curata-l bec. Nivelul regleaza-l DOAR cu furtun transparent legat la fundul paharului dupa ce umpli carburatorul cu benzina. Trebuie sa fie sub nivelul garniturii cu 1-2 mm. Celelalte reglaje le ei cele implicite , din carte. Citetse care este metoda de reglaj, dar nu inainte de a rezolva alte eventuale probleme mecanice, minimum reglaj supape. Lantul de distributie si/sau balansieri , daca este uzat trebuie inlocuit. In functie de cit este uzat PESTE LIMITA de utilizare, efectele sunt imprevizibile. Desincronizarea contragreutatilor se accentueaza cu uzura lantului, in mod exponential. Gasesti lanturi echivalente pentru balansieri, mai lesne. Jocul la supape trebuie sa fie macar verificat , daca nu reglat cu atentie. Aici, efectele sunt corelate cu temperatura respectiv daca sunt diferente la rece si la cald, de aici pot veni... Cum zicea si chuki (salut ! ) cum arata bujiile, fum ? de care ? cind ? Daca vrei da-mi un telefon 0735293455 Succes, Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 salut ! mihneawalker : ia de la un cap la celalat si repara corect, altfel nu vei putea puna mina pe defect sau s-o faci sa mearga bine sau mai bine. La carburatoare cumpara toate oringurile si inlocuieste-le. Verifica eventualele locuri unde vezi oxid de aluminiu alb, in zona oringurilor si curata-l bec. Nivelul regleaza-l DOAR cu furtun transparent legat la fundul paharului dupa ce umpli carburatorul cu benzina. Trebuie sa fie sub nivelul garniturii cu 1-2 mm. Celelalte reglaje le ei cele implicite , din carte. Citetse care este metoda de reglaj, dar nu inainte de a rezolva alte eventuale probleme mecanice, minimum reglaj supape. Lantul de distributie si/sau balansieri , daca este uzat trebuie inlocuit. In functie de cit este uzat PESTE LIMITA de utilizare, efectele sunt imprevizibile. Desincronizarea contragreutatilor se accentueaza cu uzura lantului, in mod exponential. Gasesti lanturi echivalente pentru balansieri, mai lesne. Jocul la supape trebuie sa fie macar verificat , daca nu reglat cu atentie. Aici, efectele sunt corelate cu temperatura respectiv daca sunt diferente la rece si la cald, de aici pot veni... Cum zicea si chuki (salut ! ) cum arata bujiile, fum ? de care ? cind ? Daca vrei da-mi un telefon 0735293455 Succes, Radu Sa traiti!!! Am o impresie ca ne vom revedea curand (pentru prima oara in ultimii 10 ani doar in calitate de vizitator ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 Sa traiti!!! Am o impresie ca ne vom revedea curand (pentru prima oara in ultimii 10 ani doar in calitate de vizitator ). Da da 20-22 luna viitoare la RSF 2016 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 A trecut ceva timp, fara progrese notabile din pacate... Omul de la care comand piese a avut niste probleme asa ca, kitul de carburator + acul de dozaj o sa-mi vina saptamana viitoare candva(miercuri - joi - vineri) Deocamdata am mai incercat sa schimb niste oringuri dar nu prea se potrivesc si aparent si masurarea nivelului benzinei in carburator e o problema: in primul rand nu prea se poate monta usor un furtun - am reusit cu un pai - si in al doilea rand e oarecum cam sus. Asa ca, dupa o curatare a carburatorului porneste, dar a doua zi dimineata cand o pornesc, merge <30sec dupa care incepe sa scoata la relanti fum negru si se opreste.... Nu-mi dau seama ce se intampla, figura s-a repetat de mai multe ori, deja e standard. Am obosit sa tot curat carburatorul (Ultima data am reusit sa scot inclusiv tubul de emulsie, m-a sfatuit Radu).... In sfarsit, astept kitul, si daca nici atunci nu merge, ma dau batut. Oricum, imi expira asigurarea duminica(pe 1 oct) si sapt viitoare ploua... Cu putin(sau f mult) noroc, we urmator am ceva sanse sa dau o tura. Daca mai are cineva chef de jucat cu carburatorul sau macar de o bere la domiciliu cand va veni kitul, ne auzim Zi buna in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.