Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

La 09.05.2019 la 22:22, Nea Valy a spus:

 

salut !

 

sincer nu stiu ce sa zic pt. ca inca nu e pregatita de vanzare  .... poze acum nu pot sa-i fac pt.  ca am "despuiat-o" de plastice ca sa pot lucra la ea . Pot pune doar o poza mai veche , cam tot asa arata si acum....

Chucki tu ai fost la mine , ai ascultat motorul ....

clar , Nu o bag la vanzare pana nu o fac "brici" .

2014-06-13-751.jpg

Salut, detaliază te rog din ce material e făcută șaua ta .... arată interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 11 ore, raducod a spus:

Salut, detaliază te rog din ce material e făcută șaua ta .... arată interesant.

Salut. Am un prieten vechi care este tapițer de meserie ... Nu știu din ce material mi-a făcut-o dar și spre surprinderea mea a rezistat destul de bine în timp (are vreo 8-9 ani să zic). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.05.2019 la 12:22, raducod a spus:

Salut, detaliază te rog din ce material e făcută șaua ta .... arată interesant.

Rosie ca focul :)! Asteptam in continuare vesti despre starea tehnica si pretul Big-ului !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptiu... Ca nu-mi veni ideea. Si asa am un mz desfacut de vreo 10 ani pe undeva pe la tara. Cum tot aveam motoru spart la vitezana ( rf 900r) bagam motoru de la MZ. Scuteam un ban...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-i, bre, pe vitezană motorul de BIG. Nu contează că unul are 900 și altul 800 cmc. 100 de cmc inseamnă ceva cam cât un cubuleț de supă concentrată cu latura de vreo 4,5 cm.

Chiar nu se observă. Viteza vitezanei e dată de roțile ei și poziția aplecată nu de mărimea motorului. Hai, nu săriți cu pietre, am glumit !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încă nu este gata dar mai e puțin... Am senzația aia pe care o ai can te revezi cu un vechi prieten... Prima mea motocicleta. 

IMG-20190518-WA0009.jpg

IMG-20190511-WA0004.jpg

IMAG0970.jpg

IMAG0971.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost super! Mii de mulțumiri, mai ales pentru impuls. Dacă nu ne-am fi întâlnit la Lepșa probabil și acum ar fi colectat praf. Sper sa ne revedem și anul acesta. 

Editat de Hyena986
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi. Azi am testat un Big de 800 si a fost.... dragoste la prima calareala :) ! Deci, caut un Big de 800/750 in stare buna de functionare, sau daca vreun posesor de aici vrea sa schimbe categoria, pot da la schimb GPZ -ul meu de 500 si o diferenta ,daca este cazul. Zilele acestea sper sa testez si rse-ul de 650 ,sa pot face o comparatie.  Numai bine si salutari cu farul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Andriu,

Te-am bagat in seama, chiar am citit cu atentie ce ai scris, dar mie mi-a dat cu virgula urmatoarea chestie, zici ca ai desfacut complet, verificat, bibilit, sablat alea alea si acum intrebi daca decompresorul actioneaza o supapa sau 2 ?

Daca ai o bataie in motor si tocmai ce ai verificat totul, inseamna ca ceva n-ai verificat, sau metoda de verificare n-a fost buna. Sau poate ce ai facut la motor n-a fost dupa cartea de reparatii sau n-ai avut uneltele potrivite.

 

Oricum, e bine sa faci afirmatii in cadru acestui topic, pe care sa le poti sustine, ca altfel nu vei avea multe reactii, fara suparare.

 

Legat de problema motorului, pot fi multe cauze. Eu as incepe sa verific joc la supape, pentru ca bataia parca are acel ritm, si observa daca toate-s la loc. 

Daca totul arata bine, trebuie sa te apuci sa desfaci din ce in ce mai mult.

Tine-ne la curent si spor.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andriu

 

Supapele sunt actionate de un singur culbutor comun. Asta daca n-o fi vreun model foarte nou...Deci, posibil ca axul decompresorului nu e bine reglat, cablu, etc si atunci zgomotul sa fie provocat de atingerea dintre culbutor si ax. Partea aia tesita din ax trebuie sa stea liber fara sa atinga nimic. Nu am prea prea multa expertiza pe modelul asta dar verifica sa fie totul ca la manualul de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai reglat supapele? Nu ai uitat vreo contrapiulita nestransa? 

Nu stiu cum e la 650, dar la 750-800 ( si presupun ca sunt asemanatoare)  nu e mare inginerie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca esti victima unui motor facut sa mai merga un pic, ceva de genul lant batut cu ciocanelu' sau piulita sudata pe intinzator... 

Daca sustii ca nu te prea pricepi la mecanica, te felicit, ramii asa si studiaza, si du motorul la cineva care poate si stie ce are de facut. 

Cu mare drag te-as ajuta daca ai putea aduce motorul la Cluj 😁

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zgomotul este din zona chiulasei, cel mai probabil supapele. Decompresorul la tine este actionat cu cablu sau electric ? Daca e pe cablu verifica piulitele de reglaj si daca nu se agata cablul undeva sau arcul de rapel e sarit de la locul lui sau rupt. Daca e electric...nu stiu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- suspectez culbutor de evacuare uzat pe talpa care vine in contact cu axul cu came. Cel mai probabil nivel scazut de ulei sau o problema pe pompa de ulei care nu mai aduce ulei la axul cu came pentru ungere. Cel mai bine se da capacul jos si se inspecteaza cei 2 culbutori.

 

Restul cu lanturi batute cu ciocanelul si piulite pe intinzatoare de distributie sunt povesti. Eu am circulat mult si bine cu o asemenea piulita sudata de fostul proprietar pe intinzator , fara ca sa stiu si nu au fost probleme. Doar ca uzura lantului m-a determinat, sa pun unul nou si sa dau jos acea piulita. A fost o improvizatie de moment, insa baiatul nu era cu bani pe el. Cat despre lanturi batute cu "ciocanelul" iata ca suntem in 2019  si se fac 29 de ani de cand a iesit pe portile fabricii si furia inca merge , aducandu-mi cate un zambet cand mai apuc sa o calaresc.

 

Inspecteaza totusi si cele 2 lanturi , balansier si cel de distributie, am ascultat putin filmul pus de tine dar tare ma tem ca e culbutorul de evacuare....

 

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna seara colegi ! Azi am batut 650 km sa testez un Big 750 . motorul nu avea batai la axul cu came sau culbutori, dar , dupa ce l-am forjat putin, a inceput sa scoata un  sunet harsait, ca si cum ar freca ceva, pe partea stanga. M-a gandesc ca ar putea fi lantul balansieri sau mai rau distributia. Aveti idee la cat ajunge un kit complet distributie si un lant balansieri ? Am cautat pe cateva site-uri , dar nimic. Nu stiu daca merita sa ma incurc ! Multumesc anticipat !

In alta ordine de idei... In aceiasi curte era si un transalp, l-am testat si pe ala si am ramas dezamagit complet. Toata lumea lauda transalpul, dar mie mi s-a parut complet inferior la toate capitolele, in comparatie cu big-ul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In comparatie cu big-ul transalpul este dezamagitor la anumite capitole ( putere si acceleratie). Big-ul mi se pare net superior in soft off. 

Distributia nu este kit, doar lant care este in jur de 250 roni si se schimba relativ simplu. Lantul de la balansieri eu nu l-am gasit in romania si este destul de complicat de schimbat, in sensul ca iti trebe ceva scule speciale pentru a da rotorul jos. Altfel e simplu. Poate trebuie doar intins...

De curiozitate: cat e halatu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cautat in trecut lant balansier pentru modelul 650, insa nu il prea aduce nimeni, de existat pe stoc nici nu se pune problema, iar pretul acum vreo 4 ani in urma era 120-150euro. Am testat  transalp si vstorm de 650 din pacate, parere persoanala, nu erau ce cautam eu,, erau mult prea calme si echilibrate. Frate nicio vibratie pe ele, ma lua somnul. Sa nu mai zic de pornirea la buton, care parca pierde tot farmecul old school bike.

 

Saptamana trecut mi-am facut Itp la "motoreta"  si nu va spun ca din 15 in 15min ma tot chema inspectorul in hala sa i-o pornesc, mi-a spus, ca l-a dovedit si ca nu reuseste deloc sa o porneasca singur, desi i-am explicat cum se face. Mi-a spus si el ca nu prea se pricepe la motocicletele vechi.

 

La prima chemare imi zice, i-a sa vad eu acum, cate pedale ii dai, sa o pornesti si i-am arat, una de incalzire cat sa sara decompresorul apoi una serioasa. A ramas ala masca. I-am zis ca poate controla luminile si cu ea oprita, dar a tinut sa vada cum o pornesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...