Lupu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Hai sa ma bag si eu la "scandal" ca vad ca se poarta. Punctez scurt: 1.motocicleta de pe care era "statorul" respectiv imi este cunoscuta (a fost a unui prieten timp de doi ani), a mers perfect motorul pana in momentul "demolarii". Deci "statorul" nu avea cum sa fie ars. Ba mai mult, la DR statorul functioneaza in ulei, posibilitatea de a se "carboniza" cum a precizat @manuel fiind nula, exceptand cazul in care motocicleta a mers fara ulei, caz exclus, am spus anterior. 2.mie imi miroase a incercare nereusita de tzeapa din partea userului @manuel, care acum face furori fiindca nu a avut succes. Sau, au gasit alta buba la motocicleta (sau un stator mai pe-aproape) si nu au mai vrut statorul respectiv caz in care trebuiau sa specifice. In plus, putea foarte bine sa trimita inapoi un stator ars si mai vroia si 20 RON in plus inafara de transport. 3.usurel cu amenintarile fiindca nu e bine sa mergi in teren necunoscut pe "gheatza subtire"; nu se stie niciodata ce se poate intampla. Eu zic ca e mai bine sa se termine cu scandalurile si injuriile inutile (sa nu mai vorbim de amenintari) fiindca nu are rost, iar cel putin in acest caz nu isi au locul, fiind vorba de alarme aruncate in vant. E prea scurta viata asta pentru a o umple de chestii d-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
byrons13 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 No bun, toate bune si curate. Acuma, are cineva o idee despre o schita desfasurata a scutului unui DR? Daca se poate chiar de dupa 96? Mare multamita, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 No bun, toate bune si curate.Acuma, are cineva o idee despre o schita desfasurata a scutului unui DR? Daca se poate chiar de dupa 96? Mare multamita, Byrons, poti sa masori zona unde trebuie pus scutul, si iti faci unul "custom" din dural care poate sa iasa si mai bine decat ala de DR. Chiar daca il faci mai "patratzos" important e sa fie solid, sa isi faca scopul. E destul de greu sa il scoti "ca de fabrica" dar nu trebuie neaparat sa arate asa. Doar sa te gandesti cam ce design ar trebui sa aiba, masori si te apuci de taiat si indoit. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 m-am apucat si eu de tuning la dr... mi-am facut ambreiajul pe lichid astazi merge mai bine acum se trage si mai usor si decupleaza calumea debraiaza bine.acum vreau sa schimb roata pe spate sa pun de 18 cu disc. saptamana viitoare schimb si roata.si as vrea un rezervor ceva mai mic.. gen cel de dr 350...sau ceva asemanator.. ca mai modific eu si apoi modific si saua dupa rezervor. daca aveti careva sau stiti pe undeva sunt intresat!io am rezervor deala mare de 22 litri...caut unu chear si spart sau lovit ca il rezolv eu cumva va salut si numai bine Salut, ia zi crezi ca ai putea sa detaliezi faza cu ambreiajul pe lichid? eventual si cu niste poze... e interesant. Am avut si eu si sunt curios tu cum ai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) rog cititi partea asta nu cea de sus ca am facut prea multe edituri si nu mai mergea... vreau un exemplu concret de teapa dat de mine. o sa pun poza cu statorul respectiv..da sa nu incepeti ca puteam face poza la orice stator.... se vede clar pirleala,este exact satoru ala...cineva sus ne vede si vai de curu aluia care minte... imi mentin cele scrise mai sus, nu am nimic cu motoreta...fulgerul va fi...peste 5 ani dar va fi,puteti spune ce vreti,sobolanu merita altfel nu scapam de ei...credeti ca ma osteneam atita daca era treaba buna? cit e ,ma, de greu sa recunosti,ma,DA,am trimis o pesa nasoala,imi cer scuze,trimite-o inapoi si gata. de unde stiti voi k statoru respectiv nu e chiar de pe motorul lui si nu de pe acela dezmembrat...le-a inversat fara sa zica ca a lui nu mai incarca (curvele fac asa..cum sa zica ca motorul lui nu :face: aia si aia)si cel bulit la vinzare. cineva a scri mai sus k este in ulei si nu se poate frige,(aici i se vede experientza.punct si sa taca!)..dar cind mere prostu mult timp cu nivelu mic,scazut ?a?..exact cum i s-a intimplat boului ce a schimbat ambielaju si q-lasa...ia intrebati-l!...RECUNOASTE? chiar el zicea pe aici pe undeva ca sa aveti grija la nivel ca strica una alta..... Repet:VREAU EXEMPLU CONCRET DE TEAPA DATA DE MINE CU PIESE! Editat Mai 4, 2009 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Salut, ia zi crezi ca ai putea sa detaliezi faza cu ambreiajul pe lichid? eventual si cu niste poze... e interesant. Am avut si eu si sunt curios tu cum ai facut. o sa detaliez dar sa pun si poze mai intai ca altfel ma chinui sa explic si nu se intelege.oricum in mare am pus o pompa de frana de picior pe post de cilindru..tija unde apasa pedala acum mie imi impinge furca la abreiaj am pus o pompa de frana de scuter pe ghidon si cu racord in pompa de picior fixata pe sasiu...o sa pun poze sambata mai devreme nu pot!!se trage usor debraiaza bine..e la fix Editat Mai 4, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 cineva a scri mai sus k este in ulei si se poate frige...aici i se vede experientza.punct si sa taca! Inainte sa te arunci la afirmatii citeste atent ce se scrie si proceseaza eventual. Am scris ca TOCMAI e in ulei si NU se poate frige. Am vazut ca in al doilea post ai procesat corect si ai contrazis contrazicerea. In fine... Later edit: In privinta injuriilor ce sa mai zic... iar ai aruncat-o. De unde stii ca ala a fost "boul" (te citez) care a mers fara ulei si nu cineva care a avut-o inainte?? Nu mai fii asa reckless ca strica la sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 se arde ,bre,si in ulei mai ales cind mere cu ulei vechi/ars si cind scade nivelu' si o frigi ca turbatu...volanta lucreaza si ca o centrifuga si mai si da o parte din ulei la o parte de pe ea... cind il vezi asa de "mindru" ca sa nu zic capos sau bubuit,infantil ca nu vrea sa-si recunoasca vina iti zic io ca iti ies tot felul de minuni din gura... si mai si zice ca el ma stie pa mine din auzite ca am dat io tepe si ii era frica sa nu trimit alta pesa(HOTUL DE HOT SE FERESTE) dar sa zicem prin absud k trimiteam alta atunci el era in avantaj k cea defecta de la mine este noua pe linga pirlita lui . Later edit: In privinta injuriilor ce sa mai zic... iar ai aruncat-o. De unde stii ca ala a fost "boul" (te citez) care a mers fara ulei si nu cineva care a avut-o inainte?? Nu mai fii asa reckless ca strica la sanatate. Sunt sigur ca el e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Mestere...parca vorbisem sa o termini cu vorbele urate si amenintarile de doi lei nu vezi ca vorbesti singur...mai lasa-ne cu filozofiile tale si vezi-ti de treaba....si nu mai vb urat cu nimeni...nu incerca sa ne explici...ca stim mai bine ca tine....si nu mai baga explicatii...sunt satul...de-al de papa lapte...a si vezi ca nici nu stii sa scrii si nici sa citesti!mai treci pe la clasa a 3 a o data!eu am zis ca asa am luat motocicleta...de la neamt, stricata din cauza ca a pierdut uleiul,nu ca a avut nivelul mic!nu uita ca am adresa si numarul tau de telefon si vin si iti arat ca merge ala si ti-l dau de cap si iti mai dau si 200ron sa ai de sandwis-uri cu linco!daca mai aud vorbe urate si amenintari...ca il cauti tu pe el...ca te-ai interesat nu stiu ce iti fac!!! ...si mai bagi si pe Dumnezeu nu iti e rusine,dupa ce ca stai geana si comentezi la fiecare anunt ce il da asta... fa tu pe duru ca ne mai vedem...si vedem care din noi "bubuie" sau e "bubuit",sper sa fie ultimul avertisment!Motocicleta functiona cand am luat-o si mergeau luminile fraierica,si dak vroiam afacere nu iti dadeam ala cu 180 ron...iti ceream 100E.... multa sanatate Editat Mai 6, 2009 de Florin_VaRu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Mestere...parca vorbisem sa o termini cu vorbele urate si amenintarile de doi lei nu vezi ca vorbesti singur...mai lasa-ne cu filozofiile tale si vezi-ti de treaba....si nu mai vb urat cu nimeni...nu incerca sa ne explici...ca stim mai bine ca tine....si nu mai baga explicatii...sunt satul...de-al de papa lapte...a si vezi ca nici nu stii sa scrii si nici sa citesti!mai treci pe la clasa a 3 a o data!eu am zis ca asa am luat motocicleta...de la neamt, stricata din cauza ca a pierdut uleiul,nu ca a avut nivelul mic!nu uita ca am adresa si numarul tau de telefon si vin si iti arat ca merge ala si ti-l dau de cap si iti mai dau si 200ron sa ai de sandwis-uri cu linco!daca mai aud vorbe urate si amenintari...ca il cauti tu pe el...ca te-ai interesat nu stiu ce iti fac!!! ...si mai bagi si pe Dumnezeu nu iti e rusine,dupa ce ca stai geana si comentezi la fiecare anunt ce il da asta... fa tu pe duru ca ne mai vedem...si vedem care din noi "bubuie" sau e "bubuit",sper sa fie ultimul avertisment!Motocicleta functiona cand am luat-o si mergeau luminile fraierica,si dak vroiam afacere nu iti dadeam ala cu 180 ron...iti ceream 100E.... multa sanatate cred k ai musca pe caciula de ai prins asa de o data aer fals si sari in ture ca ...DR-u'. ce poti tu sa-mi faci?ai coletul?ai facturile de la posta?...poi vezi ? am cu ce! NU i-am promis bataie ci curenteala.vezi diferenta? ai adresa din buletin nu de unde stau( )si numaru de tel e pe o firma deci sa ma cauti. de cautat nu mai caut ca stiu exact unde sa ma duc direct si se va dovedi cind voi ajunge(las un semn clar)...nu sunt amenintari sunt promisiuni si stii cum e cu promisiunea. bubitii de Bucuresti ii stie toooata lumea, nu incerca sa fii tu sefu lor kiar daca iti schimbi useru....NU SUNT TOTI ASA dar se stie ca fiecare padure are ce are... poi vezi ca asa ia luat-o stricata si cum esti tu baiat de capitala ai zis sa dai o teapa prin provincie si daca prostu nu se prinde ca e prost aia e. usor ,usor te spargi singurel.... Spune-mi tu cu mina pe inima ta de pionier ca stateai cu miinile in sin daca ti se intimpla asa ceva. Editat Mai 7, 2009 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) cred k ai musca pe caciula de ai prins asa de o data aer fals si sari in ture ca ...DR-u'.ce poti tu sa-mi faci?ai coletul?ai facturile de la posta?...poi vezi ? am cu ce! NU i-am promis bataie ci curenteala.vezi diferenta? ai adresa din buletin nu de unde stau( )si numaru de tel e pe o firma deci sa ma cauti. de cautat nu mai caut ca stiu exact unde sa ma duc direct si se va dovedi cind voi ajunge(las un semn clar)...nu sunt amenintari sunt promisiuni si stii cum e cu promisiunea. bubitii de Bucuresti ii stie toooata lumea, nu incerca sa fii tu sefu lor kiar daca iti schimbi useru....NU SUNT TOTI ASA dar se stie ca fiecare padure are ce are... poi vezi ca asa ia luat-o stricata si cum esti tu baiat de capitala ai zis sa dai o teapa prin provincie si daca prostu nu se prinde ca e prost aia e. usor ,usor te spargi singurel.... Spune-mi tu cu mina pe inima ta de pionier ca stateai cu miinile in sin daca ti se intimpla asa ceva. BAI NENE,lasa-ne in pace....te uiti la tine asa putin...nu te mai lupta singur mai bine fa-ti un sandwis cu Linco,si pune si putina sare...aici e forum de sfaturi...nu sa ma cert eu cu papagali ca tine,daca tu te ataci singurel...si mai de geaba....eu zic sa stai la un loc...nu a vrut nimeni sa te fraiereasca doar ca tu esti batut in cap...eu nu iti mai zic nimic e mai bine pt mine...chiar am incercat sa evit discutia asta aici....daca ai de gand sa continuii treaba ta, o sfarsesc eu ...IN TEREN...sa iti dea dumnezeu minte,si noroc...si nu uita ca pe 15 septembrie incepe scoala,sa fii baiat cuminte si sa iei coronita! Editat Mai 7, 2009 de Florin_VaRu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) @ Manuel si Florin_VaRu`: V-am rugat pe amandoi sa incetati discutiile in public. Singurul lucru care va mai fi acceptat este o poza a piesei in discutie. Certurile voastre vor ramane aici pentru ca oamenii sa citeasca si sa judece. Continuarea lor e decizia voastra si a mea/noastra. Florin_VaRu` - ai fost avertizat pe PM. Editat Mai 7, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 @manuel si florin varu.....continuarea dioscutiei va rog sa o faceti pe pm, in public sunt destule vorbe. ultimul avertisment inaintea suspendarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 multumin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flory81 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Salutare fratilor....am de vreo luna un Suzuki DR 800 din '94...30.000 km...si am si eu o intrebare: ce marca si tip de ulei folositi ca eu am bagat Motul 10W40 si il cam papa repede...multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Salutare fratilor....am de vreo luna un Suzuki DR 800 din '94...30.000 km...si am si eu o intrebare: ce marca si tip de ulei folositi ca eu am bagat Motul 10W40 si il cam papa repede...multam' sa-l stapanesti sanatos cu Motul 5100 10W40 nu am avut nici o problema...mai degraba iti papa ulei din alte cauze, nu din cauza uleiului...dar incearca si alt tip - Motorex, Putoline, Yacco,Castrol...parerile sunt impartite.. si eu astept pareri de la DR-isti care folosesc alte marci de ulei...asa ca ..DR-isti, CUM MERG MOBRELE VOASTRE CU YACCO/PUTOLINE/MOTOREX/CASTROL..? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 sa-l stapanesti sanatoscu Motul 5100 10W40 nu am avut nici o problema...mai degraba iti papa ulei din alte cauze, nu din cauza uleiului...dar incearca si alt tip - Motorex, Putoline, Yacco,Castrol...parerile sunt impartite.. si eu astept pareri de la DR-isti care folosesc alte marci de ulei...asa ca ..DR-isti, CUM MERG MOBRELE VOASTRE CU YACCO/PUTOLINE/MOTOREX/CASTROL..? bafta Salut!eu am in dr-ul meu motul....si nu il papa...e tot 10w40....mai depinde si de motor....al meu e segmentat de curand (3000km)si nu papa...am gasit acum(si folosesc) REPSOL 10w40 nu am gasit la mare cu ce sa completez... si am luat de asta e super bun merge foarte bine si nici nu consuma!Daca iti consuma incearca cu un 15w40 e puntin mai gros....si yacco e bun,mobil 1,da sunt si scumpute...si dak ma si papa....repsolul e 30 ron litrul si e super bun!Motulul agata putin in treapta intai, da in rest e super nu se incinge...si mai este Agip 10w40 care e ffff bun nu mananca absolut de loc dar se cam incinge motorul(constatarea mea) se simtea la semafor in oras cum ma frige la picioare....cu motul numai tata...e meserie...incearca repsolul ala...ai sa vezi ca e bun,iti intinde mainile cand bagi mana in gaz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 aha, nici al meu nu papa ulei acum deja am comandat Motul dar la schimbul viitor o sa ii bag Repsol sa vedem ce si cum multam ptr post numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoradn Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Salutare, Daca se plimba careva prin imrejurimile sibiului dati un semn si ne putem intalni . Din cate am vazut nu mai prea gasesti multi posesori de dr-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Legat de uleiul din DR-uri, treaba e usor controversata. Pe de o parte fabrica recomanda 10W40 si e de inteles avand in vedere sistemul SACS de pulverizare a uleiului pe fusta pistonului, acesta necesitand o viscozitate cat mai mica (mai ales la rece). Pe de alta parte se afla varsta acestor motociclete (in medie 14 - 16 ani) si mai precis uzura datorata varstei si kilometrilor, la care se adauga temperaturile foarte ridicate din tara noastra in timpul verii (plus variatia uneori brusca a lor) - in acest caz cerandu-se o deosebita atentie la viscozitate (nici iarna prea gros dar nici vara prea subtire). Toate acestea tin ca intr-un cleste hotararea asupra unui ulei bun pentru DR-uri. Bineinteles ca primul factor hotarator este marca (Motul, Yacco, Mobil fiind preferate de departe) dar nu e neaparat cel mai important. Repet, atentia trebuie sa se indrepte mai ales spre viscozitate, natura uleiului si standardele API in care se incadreaza. Eu am ajuns la concluzia ca pe timp de toamna si primavara merge cu un ulei (dar foarte bun) 10W40, de preferinta semisintetic, in timp ce in primavara tarzie si mai ales pe timpul verii este necesara o viscozitate ceva mai mare (15W50), in speta tot semisintetic. Cu Yacco 15W50 semisintetic rezultatele personale au fost foarte multumitoare: consum de ulei aproape inexistent, temperatura maxima a motorului in limitele bunului simt, sunet frumos al motorului. Si Agip face uleiuri bune (si ieftine), conforme cu normele API-SJ. Totusi cu Yacco mi s-a parut ca "ii place" mai mult motocicletei. Urmatoarea mea incercare va fi Motul 15W50 semisintetic, sa vad atunci ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flory81 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Multumesc ptr sfaturi ....mai trag un pic cu uleiul asta ce il am si daupa aceia am sa incerc unul mai gros ...mersi inca odata si sa ne vedem pe drumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Legat de uleiul din DR-uri, treaba e usor controversata. Pe de o parte fabrica recomanda 10W40 si e de inteles avand in vedere sistemul SACS de pulverizare a uleiului pe fusta pistonului, acesta necesitand o viscozitate cat mai mica (mai ales la rece). Pe de alta parte se afla varsta acestor motociclete (in medie 14 - 16 ani) si mai precis uzura datorata varstei si kilometrilor, la care se adauga temperaturile foarte ridicate din tara noastra in timpul verii (plus variatia uneori brusca a lor) - in acest caz cerandu-se o deosebita atentie la viscozitate (nici iarna prea gros dar nici vara prea subtire). Toate acestea tin ca intr-un cleste hotararea asupra unui ulei bun pentru DR-uri. Bineinteles ca primul factor hotarator este marca (Motul, Yacco, Mobil fiind preferate de departe) dar nu e neaparat cel mai important. Repet, atentia trebuie sa se indrepte mai ales spre viscozitate, natura uleiului si standardele API in care se incadreaza. Eu am ajuns la concluzia ca pe timp de toamna si primavara merge cu un ulei (dar foarte bun) 10W40, de preferinta semisintetic, in timp ce in primavara tarzie si mai ales pe timpul verii este necesara o viscozitate ceva mai mare (15W50), in speta tot semisintetic. Cu Yacco 15W50 semisintetic rezultatele personale au fost foarte multumitoare: consum de ulei aproape inexistent, temperatura maxima a motorului in limitele bunului simt, sunet frumos al motorului. Si Agip face uleiuri bune (si ieftine), conforme cu normele API-SJ. Totusi cu Yacco mi s-a parut ca "ii place" mai mult motocicletei. Urmatoarea mea incercare va fi Motul 15W50 semisintetic, sa vad atunci ce si cum. la mine nu merge yaco 15w50...adica cam dispare din el si nu suna foarte frumos... are un tacanit un huruit zornait nu stiu cum exact si asta cum l-am bagat...motorul e segmentat recent nu are mai mult de 4000 de km si joc nu am nici in bolt distributia e buna intinzatoru are cursa calumea sa mai intinda.. nu stiu ce se aude..culbutori nu au joc pt ca i-am si schimbat si reglat de cateva ori tot se aude.inainte am mers pe elf 10w40 compeition st....si nu a papat cine stie ce.... si se auzea frumos motoru..nu avea greturi...acu il schimb iara ca nu-mi prea place cu toate ca nu are nici 1000 de km...mi se pare ca face presiune in capac la chiuloasa..cand am regalt culbutori am pornit motoru fara un capacel sa vad daca arunca ulei..arunca dar facea si presiune ca tineam mana in loc de capac si imi scotea aer pe langa mana.. se simtea ceva ori tragea ori scotea e normal??sau e presinea prea mare??gaurile la chiuloasa le-am curatit cand am facut motorul sita de la pompa filtru schimbat la timp... ..la un atv am bagat ipone... 15w50 semisintetic.... la dr nu am incercat... unde gasesc agip??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 la mine nu merge yaco 15w50...adica cam dispare din el si nu suna foarte frumos... are un tacanit un huruit zornait nu stiu cum exact si asta cum l-am bagat...motorul e segmentat recent nu are mai mult de 4000 de km si joc nu am nici in bolt distributia e buna intinzatoru are cursa calumea sa mai intinda.. nu stiu ce se aude..culbutori nu au joc pt ca i-am si schimbat si reglat de cateva ori tot se aude.inainte am mers pe elf 10w40 compeition st....si nu a papat cine stie ce.... si se auzea frumos motoru..nu avea greturi...acu il schimb iara ca nu-mi prea place cu toate ca nu are nici 1000 de km...mi se pare ca face presiune in capac la chiuloasa..cand am regalt culbutori am pornit motoru fara un capacel sa vad daca arunca ulei..arunca dar facea si presiune ca tineam mana in loc de capac si imi scotea aer pe langa mana.. se simtea ceva ori tragea ori scotea e normal??sau e presinea prea mare??gaurile la chiuloasa le-am curatit cand am facut motorul sita de la pompa filtru schimbat la timp... ..la un atv am bagat ipone... 15w50 semisintetic.... la dr nu am incercat... unde gasesc agip??? SAlut!agip gasesti la orice benzinarie Agip,asta daca au aia pe stoc.....si vezi cu presiunea de care zici tu ca nu e prea normal....este adevarat ca functioneaza cu presiune de ulei f mare,dar presiunea e in ambielaj,axa cu came...nu e normal sa faca presiune cand tii mana in loc de capac...ca e de ulei nu de aer....vezi sa nu ai vreo supapa nasoala si sa iti scape compresie in chiulasa si daca e dus scaunul la supapa asta e si cauza tacanitului de care ziceai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 vine vara ...un 15w50 cred ca bag si eu ..mai ales ca se anunta o caniculara... ... ....(LuPu) Urmatoarea mea incercare va fi Motul 15W50 semisintetic, sa vad atunci ce si cum... a mea la fel .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) deci presiune face sus la culbutori..tin mana in loc de un capacel..(din alea 2 si se simte ceva..ori trage aer ori da afara...in fine motoru merge la fix... si se aude un tacanit ca si cum ar fi culbutoru cand e turatia ff mica la relanti (il am micut) daca maresc f putin relantiul nimic... si nu tacane la rece .pornesc il las putin si cum se incalzeste incepe si sa se auda nu e ff tare dar e ceva... cum pisc putin acceleratia dispare.in mers nu se aude..asta cum am bagat yaco si il cam papa.... cu toate k e segmentat acu vreo 3-4 mi..maxim 4 mi de km.in fine merge..schimb uleiu iara zilele astea.....sa vad ce gasesc. daca iau eu 10w 50? cu 10w 40 era la fix... Editat Mai 9, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.