Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Cred ca ai dreptate cu verificarea vitezei maxime.dar cum se face acesta limitare de putere..prin micsorarea diametrului interiorului (prizelor de aer)carburatoarelor cu obturatoare cu diametru mai mic?

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

retrag postu' precedent.

nu vand nimic, nu schimb mobra.

lc8-ul a fost o dezamagire.

go big!!!

Mesaj completat

Salutare!! as vrea sa va rog sa-mi raspundeti la o intrebare:cum iti dai sema daca un DR 800 este varianta de 50 cp sau ce limitata de 34 cp?multumesc anticipat Raul!! :grinbandit:

1. daca cauciucul spate e pe panza dupa 8000km, indiferent de fabricant, e de 50cp.

2. daca atingi 180 pe ceas, categoric e cel de 50cp.

3. daca in a doua face 'wheelie' din gaz... 50cp

4. iei din talon codul VIN. cauti pe net free VIN decoder. bagi codul si iti zice tot despre vehiculul tau.

asa a aflat un bun prieten cu twinul personal nu e xrv cu nxr, varianta de dakar, rare si ceva mai tari.

 

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat asa ceva post-28174-1253077692_thumb.jpg

 

si nu stiu cat de normal te poti deplasa pe asfalt de la garaj pana la locul ales de "iesit in natura" ?

:grinbandit: la ce pret?

Mesaj completat

:wacko: mai am o zii si o sa fiu si eu posesor de BIG!!!Imi plac moto mari si a fost un din cele mai bune solutii sa menajez GS-ul de lupta cu off road-ul!! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:grinbandit: la ce pret?

Mesaj completat

:wacko: mai am o zii si o sa fiu si eu posesor de BIG!!!Imi plac moto mari si a fost un din cele mai bune solutii sa menajez GS-ul de lupta cu off road-ul!! :unsure:

 

 

La pretul de 250 ron. Calitatea imi pare a fi superr!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aripa aia originala de RS / RSE / RSu e cam problematica oricum. Retine noroiul cu foarte mare usurinta. Cel mai bine iti iei o aripa de la Polisport (de enduro) si o montezi sus, sub carena.

 

Daca totusi vrei aripa originala intreb un prieten sa vad daca o mai are si iti dau PM. :grinbandit:

 

Mesaj completat

 

 

Salut,

 

Pe mine ma intereseaza cea originala pt ca eu nu ma prea endurizez, 99% petrecand in asfalt.

 

Daca aflii ceva de aripa da-mi de veste.

 

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Gata ..l-am luat!!sunt din nou motociclist..vibreza,ma doare fundul,viziera este plina de muste.e.t.c...motocicleta adevarata!!!! :) revin cu poze!!

Mesaj completat

:D ce ulei folositi in general? stiu ca 10w40 dar ce marca se preteaza cel mai bine la acest motor,fiind racit cu aer si mersul pe un forestier il fac sa se incinga destul de tare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Gata ..l-am luat!!sunt din nou motociclist..vibreza,ma doare fundul,viziera este plina de muste.e.t.c...motocicleta adevarata!!!! :) revin cu poze!!

Mesaj completat

:D ce ulei folositi in general? stiu ca 10w40 dar ce marca se preteaza cel mai bine la acest motor,fiind racit cu aer si mersul pe un forestier il fac sa se incinga destul de tare!

 

Salut,

 

Incearca un ulei 15w50 sau 20w50, am cerut si io sfat pentru asta si "lupu" mi-a recomandat astea doua tipuri.

 

stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAl, si la mine la sat eram multi enduristi dar totii familie copii am mai ramsa 2 din 14 , yo si un preten cu un dr din 92 de 600cc cu 93 000 km care reparam pe el din 2 in 2 sapt!! al meu mai trebe sami vina citu de lant si ma pot plimba :D !!!!

parca facusei motorul praf...de curand.Supape lant de distributie..deja l-ai facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D baga ceva date de traseu!! :D

 

Destul de interesant zic eu dupa umila-mi experienta. Sunt doua dealuri cu paduri si luminisuri, cu urcari pe poteca de picior ori de caruta, cu urcari destul de abrupte (pentru cine vrea) unde intalnesti si drum de pas, si pietris, pietre mari, etc.

Aici se organizeaza in 15-18 oct Cupa Off Road Romania - deocamdata AUTO - sectiunea MOTO inca fiind pusa in discutie la participare. Traseul se poate concepe functie de experiente si de motor. Daca esti experimentat si ai in dotare un motor usor (110-130 kg) poti alege trasee chiar hard enduro.

Eu nu vreau sa fac asa ceva. Locurile sunt mult prea frumoase de parca ar fi si pacat daca nu le-ai admira.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca facusei motorul praf...de curand.Supape lant de distributie..deja l-ai facut?

 

 

 

Tin sa te anunt ca am luat bani inprumut platesc pe luna 4 mil si toata distractia ma costat 25 E supapa, 70 E lant distributie 20 RON sudat la intinzator 50 RON intinzator lant si 140 E pinioane +lant transmisie Reghina !!

250 euro toata distractia lantu si pinioanele imi sosesc joi!!

Asa ca Dracu tot se plimba cu motoru!! :D :blink:

Mesaj completat

Ce bine i-ti merge Stretuleeee, ai reparat motoreta in nici 10 zile. :jump:

Mesaj completat

 

Bravo si mai pune deoparte inca 400 euri, ca nu sti cind ai nevoie :) .Bafta.

 

 

 

 

Tu ai o problema poate cand cresti mai mare o descoperi BAFTA :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un DR 800 BIG pe care nu l-am mai pornit demult.De obicei daca nu'l pornesc o vreme o ia mai greu,adik trebuie sa dau mai mult la automat.Am inteles k e din cauza k se duce benzina din carburatoare.Azi m-am gandit sa-l pornesc si am dat la automat pana s-a dus bateria si tot nici un semn de viata.Ma gandesc sa-i dau curent de la masina si sa ii dau pana o ia.Am alte solutii??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am luat de curand BIG-ul si am incercat sa-i pun un esapament aftermarket dar nu imi mai tine relantiul!!ce ar trebui facut?orice idee este buna!!sigur trebuie umblat la carburatoare dar in ce sens..imbogatit amestecul sau" saracit"?

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un DR 800 BIG pe care nu l-am mai pornit demult.De obicei daca nu'l pornesc o vreme o ia mai greu,adik trebuie sa dau mai mult la automat.Am inteles k e din cauza k se duce benzina din carburatoare.Azi m-am gandit sa-l pornesc si am dat la automat pana s-a dus bateria si tot nici un semn de viata.Ma gandesc sa-i dau curent de la masina si sa ii dau pana o ia.Am alte solutii??

 

Scoate-i afara bujiile si curata-le, eventual schimba-le daca au n-shpe mii de ani. Pune bateria si incarc-o calumea pe redresor - si chiar asa e bine sa te ajuti si cu o baterie de masina in procesul de pornire (Big-ul e un ditamai monocilindru si ii este destul de dificil starterului sa invarta ditamai galeata :rose: )

Poti sa iti usurezi munca cu un spray de pornire (sau chiar un body-spray FARA nici o gluma), in timp ce dai la starter dai si cateva fasuri la filtrul de aer. Asigura-te ca ai benzina buna, proaspata si ca curge (trece de robinet) in carburatoare.

 

Salut am luat de curand BIG-ul si am incercat sa-i pun un esapament aftermarket dar nu imi mai tine relantiul!!ce ar trebui facut?orice idee este buna!!sigur trebuie umblat la carburatoare dar in ce sens..imbogatit amestecul sau" saracit"?

 

Iei o surubelnita mica si te apuci si invarti de surubul de amestec intr-un sens sau in altul foarte incet, progresiv. La un moment dat motorul o sa inceapa sa se accelereze si tu vei continua miscarea pana in punctul in care are cea mai mare (si mai stabila) turatie. Apoi o ajustezi din surubul de relanti sa stea la 1300 - 1500 rpm.

L.E.: era sa uit - operatia trebuie facuta musai cu motorul cat de cat cald, adica te chinui o pornesti asa dereglata si o tii accelerata pana se incalzeste ca s-o reglezi.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am o problema(mica! mare?), problema care-i ca nu este de acuma este de 5 luni la el dar nu tot timpu, il apuca trilu lilu se trureaza ca si trenu! :laugh: , am avut prob cu guma ce tine carburatoru am pus una noua , trage aer fals, am pus silicon rosu k izolatie am pus montaj kit bizon care lipeste usa de tavan nimik tot trage aer fals :laugh:

Pe la soc iara dar am verificat nui de acolo , dar nu tot timpu merge asa , cand vrea el sau ma duce in hopuri. :laugh:

Ce mam gandit am zis sa fac ca si la ktm guma de la carburator sa fac la strung dintro bucata de aluminiu aproape k guma originala ! Si so sudez de chiuloasa la un profi! si carb sal prind normal cu colier dar si de flansa tot cu colier dar pastrez diametru si lungimea flansei de la carb pana la chiuloasa!

Si cu colier prind si de flansa , numa ca la ktm ii ceva mai original astept pareri nu oale sparte-n cap :)

Editat de StreetFighter69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am o problema(mica! mare?), problema care-i ca nu este de acuma este de 5 luni la el dar nu tot timpu, il apuca trilu lilu se trureaza ca si trenu! :) , am avut prob cu guma ce tine carburatoru am pus una noua , trage aer fals, am pus silicon rosu k izolatie am pus montaj kit bizon care lipeste usa de tavan nimik tot trage aer fals :laugh:

Pe la soc iara dar am verificat nui de acolo , dar nu tot timpu merge asa , cand vrea el sau ma duce in hopuri. :laugh:

Ce mam gandit am zis sa fac ca si la ktm guma de la carburator sa fac la strung dintro bucata de aluminiu aproape k guma originala ! Si so sudez de chiuloasa la un profi! si carb sal prind normal cu colier dar si de flansa tot cu colier dar pastrez diametru si lungimea flansei de la carb pana la chiuloasa!

Si cu colier prind si de flansa , numa ca la ktm ii ceva mai original astept pareri nu oale sparte-n cap :)

NU te apuca de magarii de genul pentru ca faci alte prostii!!!daca ai guma buna pune coliere calumea si la guma si la filtru de aer si regleaza-ti bine carburatorul. altceva nu ai de facut!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...