Lupu Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Lam rupt in noroaie 9 ore sambata Pe Scurt am ramas pe langa dr!! PAGUBE : pinion atac 2 dinti rupti, lant 2 zale rupte {sarea lantu la 300m} , lant distriburie RUPT motor blocat supapa INDOITA!!! intinzator lant distributie carcasa crapata!!!, ghidon indoit, maneta frana fata rupta,far spart,si codita rupta Pe scurt o ajuns o epava lam bagat in reparati pana la sf lu OCTOMBRIe ii gata Investiti 400 E!! Riscurile "meseriei". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Salutare!! as vrea sa va rog sa-mi raspundeti la o intrebare:cum iti dai sema daca un DR 800 este varianta de 50 cp sau ce limitata de 34 cp?multumesc anticipat Raul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 (editat) Salutare!! as vrea sa va rog sa-mi raspundeti la o intrebare:cum iti dai sema daca un DR 800 este varianta de 50 cp sau ce limitata de 34 cp?multumesc anticipat Raul!! Ar fii o chestie dupa kw din talon dar nush sigur , sa ma contrazica cineva ?! daca nam dreptate!! Mesaj completat Riscurile "meseriei". Am o vorba ''Sportu Cere Sacrifici''!!!!!!!!!! Editat Septembrie 21, 2009 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Salutare!! as vrea sa va rog sa-mi raspundeti la o intrebare:cum iti dai sema daca un DR 800 este varianta de 50 cp sau ce limitata de 34 cp?multumesc anticipat Raul!! PROBLEMA ASTA MIAM PUS-O SI EU DE MULTE ORI, DESI NU M-AM LOVIT DE EA CONCRET. O VARIANTA AR FI SA-TI DAI SEAMA DE CUPLU. TE SUI PE EA SI FACI PROBE. DAR ASTA INSEAMNA SA AI CEVA EXPERIENTA CU MOTOCICLETE SIMILARE. SAU, MAI SIMPLU, MERGI CU MOTORETA BLANA SI VEZI DACA SE APROPIE DE VITEZA MAXIMA DATA IN CARTI (NU DIN TALON). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 (editat) Cred ca ai dreptate cu verificarea vitezei maxime.dar cum se face acesta limitare de putere..prin micsorarea diametrului interiorului (prizelor de aer)carburatoarelor cu obturatoare cu diametru mai mic? Editat Septembrie 21, 2009 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 retrag postu' precedent. nu vand nimic, nu schimb mobra. lc8-ul a fost o dezamagire. go big!!! Mesaj completat Salutare!! as vrea sa va rog sa-mi raspundeti la o intrebare:cum iti dai sema daca un DR 800 este varianta de 50 cp sau ce limitata de 34 cp?multumesc anticipat Raul!! 1. daca cauciucul spate e pe panza dupa 8000km, indiferent de fabricant, e de 50cp. 2. daca atingi 180 pe ceas, categoric e cel de 50cp. 3. daca in a doua face 'wheelie' din gaz... 50cp 4. iei din talon codul VIN. cauti pe net free VIN decoder. bagi codul si iti zice tot despre vehiculul tau. asa a aflat un bun prieten cu twinul personal nu e xrv cu nxr, varianta de dakar, rare si ceva mai tari. spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Ce pot sa spun de el ca nu stiu ce model ii zimi ce scrie pe el???? Model Vee Sport ( Made in Thailand) 120/90/17 revin cu amanunte si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Am comandat asa ceva si nu stiu cat de normal te poti deplasa pe asfalt de la garaj pana la locul ales de "iesit in natura" ? la ce pret? Mesaj completat mai am o zii si o sa fiu si eu posesor de BIG!!!Imi plac moto mari si a fost un din cele mai bune solutii sa menajez GS-ul de lupta cu off road-ul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 la ce pret?Mesaj completat mai am o zii si o sa fiu si eu posesor de BIG!!!Imi plac moto mari si a fost un din cele mai bune solutii sa menajez GS-ul de lupta cu off road-ul!! La pretul de 250 ron. Calitatea imi pare a fi superr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 La pretul de 250 ron. Calitatea imi pare a fi superr! de la cine il comanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 de la cine il comanzi? A si ajuns cauciucul si sunt foarte incantat de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 A si ajuns cauciucul si sunt foarte incantat de el. sa-l stapanesti sanatos!!!dar totusi de unde poate fii comandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 sa-l stapanesti sanatos!!!dar totusi de unde poate fii comandat? Ai sa razi 0726673042 - Codlea - Brasov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Aripa aia originala de RS / RSE / RSu e cam problematica oricum. Retine noroiul cu foarte mare usurinta. Cel mai bine iti iei o aripa de la Polisport (de enduro) si o montezi sus, sub carena. Daca totusi vrei aripa originala intreb un prieten sa vad daca o mai are si iti dau PM. Mesaj completat Salut, Pe mine ma intereseaza cea originala pt ca eu nu ma prea endurizez, 99% petrecand in asfalt. Daca aflii ceva de aripa da-mi de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Gata ..l-am luat!!sunt din nou motociclist..vibreza,ma doare fundul,viziera este plina de muste.e.t.c...motocicleta adevarata!!!! revin cu poze!! Mesaj completat ce ulei folositi in general? stiu ca 10w40 dar ce marca se preteaza cel mai bine la acest motor,fiind racit cu aer si mersul pe un forestier il fac sa se incinga destul de tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Gata ..l-am luat!!sunt din nou motociclist..vibreza,ma doare fundul,viziera este plina de muste.e.t.c...motocicleta adevarata!!!! revin cu poze!!Mesaj completat ce ulei folositi in general? stiu ca 10w40 dar ce marca se preteaza cel mai bine la acest motor,fiind racit cu aer si mersul pe un forestier il fac sa se incinga destul de tare! Salut, Incearca un ulei 15w50 sau 20w50, am cerut si io sfat pentru asta si "lupu" mi-a recomandat astea doua tipuri. stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Sal, am cumparat si yo cauciuc de la crazy-motors 200 RON cu transport inclus! Mitas CO2 140-100-17 sper sa intre in bascula imi raman 5 mm pe ficare parte de bascula si am pus 6 dinti in plus la pinion in spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 SAl, si la mine la sat eram multi enduristi dar totii familie copii am mai ramsa 2 din 14 , yo si un preten cu un dr din 92 de 600cc cu 93 000 km care reparam pe el din 2 in 2 sapt!! al meu mai trebe sami vina citu de lant si ma pot plimba !!!! parca facusei motorul praf...de curand.Supape lant de distributie..deja l-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 baga ceva date de traseu!! Destul de interesant zic eu dupa umila-mi experienta. Sunt doua dealuri cu paduri si luminisuri, cu urcari pe poteca de picior ori de caruta, cu urcari destul de abrupte (pentru cine vrea) unde intalnesti si drum de pas, si pietris, pietre mari, etc. Aici se organizeaza in 15-18 oct Cupa Off Road Romania - deocamdata AUTO - sectiunea MOTO inca fiind pusa in discutie la participare. Traseul se poate concepe functie de experiente si de motor. Daca esti experimentat si ai in dotare un motor usor (110-130 kg) poti alege trasee chiar hard enduro. Eu nu vreau sa fac asa ceva. Locurile sunt mult prea frumoase de parca ar fi si pacat daca nu le-ai admira. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 parca facusei motorul praf...de curand.Supape lant de distributie..deja l-ai facut? Tin sa te anunt ca am luat bani inprumut platesc pe luna 4 mil si toata distractia ma costat 25 E supapa, 70 E lant distributie 20 RON sudat la intinzator 50 RON intinzator lant si 140 E pinioane +lant transmisie Reghina !! 250 euro toata distractia lantu si pinioanele imi sosesc joi!! Asa ca Dracu tot se plimba cu motoru!! Mesaj completat Ce bine i-ti merge Stretuleeee, ai reparat motoreta in nici 10 zile. Mesaj completat Bravo si mai pune deoparte inca 400 euri, ca nu sti cind ai nevoie .Bafta. Tu ai o problema poate cand cresti mai mare o descoperi BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Am ramas dator cu niste foto!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor_BIG Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Am un DR 800 BIG pe care nu l-am mai pornit demult.De obicei daca nu'l pornesc o vreme o ia mai greu,adik trebuie sa dau mai mult la automat.Am inteles k e din cauza k se duce benzina din carburatoare.Azi m-am gandit sa-l pornesc si am dat la automat pana s-a dus bateria si tot nici un semn de viata.Ma gandesc sa-i dau curent de la masina si sa ii dau pana o ia.Am alte solutii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) Salut am luat de curand BIG-ul si am incercat sa-i pun un esapament aftermarket dar nu imi mai tine relantiul!!ce ar trebui facut?orice idee este buna!!sigur trebuie umblat la carburatoare dar in ce sens..imbogatit amestecul sau" saracit"? Editat Septembrie 30, 2009 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor_BIG Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 In afara de chat de 2 lei,nu da nimeni un sfat bun pe topicu' asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 (editat) Am un DR 800 BIG pe care nu l-am mai pornit demult.De obicei daca nu'l pornesc o vreme o ia mai greu,adik trebuie sa dau mai mult la automat.Am inteles k e din cauza k se duce benzina din carburatoare.Azi m-am gandit sa-l pornesc si am dat la automat pana s-a dus bateria si tot nici un semn de viata.Ma gandesc sa-i dau curent de la masina si sa ii dau pana o ia.Am alte solutii?? Scoate-i afara bujiile si curata-le, eventual schimba-le daca au n-shpe mii de ani. Pune bateria si incarc-o calumea pe redresor - si chiar asa e bine sa te ajuti si cu o baterie de masina in procesul de pornire (Big-ul e un ditamai monocilindru si ii este destul de dificil starterului sa invarta ditamai galeata ) Poti sa iti usurezi munca cu un spray de pornire (sau chiar un body-spray FARA nici o gluma), in timp ce dai la starter dai si cateva fasuri la filtrul de aer. Asigura-te ca ai benzina buna, proaspata si ca curge (trece de robinet) in carburatoare. Salut am luat de curand BIG-ul si am incercat sa-i pun un esapament aftermarket dar nu imi mai tine relantiul!!ce ar trebui facut?orice idee este buna!!sigur trebuie umblat la carburatoare dar in ce sens..imbogatit amestecul sau" saracit"? Iei o surubelnita mica si te apuci si invarti de surubul de amestec intr-un sens sau in altul foarte incet, progresiv. La un moment dat motorul o sa inceapa sa se accelereze si tu vei continua miscarea pana in punctul in care are cea mai mare (si mai stabila) turatie. Apoi o ajustezi din surubul de relanti sa stea la 1300 - 1500 rpm. L.E.: era sa uit - operatia trebuie facuta musai cu motorul cat de cat cald, adica te chinui o pornesti asa dereglata si o tii accelerata pana se incalzeste ca s-o reglezi. Editat Octombrie 1, 2009 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.