Aleko Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 Ma duceam frumos pe la 70 la ora si ma apuca un dor sa apas decompresorul Bun, il apas si sare in mers... , merge Iju ce merge vreo 200m si il opresc ca-mi dau seama ca are ceva . Cand ma uit, partea culisanta si arcul sarisera, supapa nu se vedea . Pai dau jos chiulasa si cand ma uit era infipta supapa in piston . Bafta mea ca supapa, de marimea unui surub, n-a gaurit pistonul si doar a ciupit-o un pic din chiulasa ... Tre sa gasesc insa decompresor ...Pana atunci am bagat o bujie . Deci: ATENTIE! ca sa nu aveti problema lui Aleko mergeti toti acu la Ij Planeta si verificati decompresorul , parta culisanta sa fie bine in filetata pe supapa Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 supapa aia are o crestatura in cap, care se cracaneaza nitel cu surubelnita dupa ce insurubezi placuta peste arc Oricum, lustruieste ciupiturile din chiulasa si piston, sa nu iti faca detonanta de la puncte fierbinti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 17, 2005 Autor Share Postat Aprilie 17, 2005 Asa fac, mersi. Parca tzacane un pic ceva...O fi strambat biela de la momentul generat ca supapa nu a lovit pe centrul pistonului ci pe margine Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 a facut clantz si a oprit motorul sau doar a atins in piston? Daca a facut clantz e posibil sa fie si biela. Daca nu, mai repede bucsa din biela sau nitel pistonul deformat, Desi cred ca tacanitul se aude de la ceva detonante provocatede ciocurile ascutite Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 Ma duceam frumos pe la 70 la ora si ma apuca un dor sa apas decompresorul Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 nu o sa intelegi niciodata ce frumos suiera decompresorul, pana nu folosesti unul Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 17, 2005 Autor Share Postat Aprilie 17, 2005 Pai nu a facut ciocuri, adica ridicaturi, ci a muscat din piston si din chiulasa...Am scos si respectivele bucati de aluminiu. Detonante nu cred ca va face fiindca fiind adancite nu cred ca genereaza turbulentze, sper De clantz n-a facut nici un clantz , mergea motoru si cu decompresorul sarit, l-am oprit eu ca se auzea ca rasufla. Nu cred ca e obligatoriu sa-ti faca clantz ca sa se indoaie biela, biela se indoaie si fara sa iti dai seama. Cand desfaci motoru si vezi ca va trebui sa iei set si eventual si cilindru atunci te lamuresti Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 (editat) Decompresorul este foarte mishto pe post de claxon Da teroare babelor Editat Aprilie 17, 2005 de Kali Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 Decompresorul este foarte mishto pe post de claxon Da teroare babelor Mie imi place foarte mult sa o opresc asa...dupa ce am scos contactul, in secunda urmatoare am tras decompresorul...super misto...parca ar fi un cal...cand o opresc multi oameni de pe strada se uita ciudat la mine...unii se mira..."Mama cum face!!!" Numa' bine! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 cei aia decompresor si cum face ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 E o supapa in chiuloasa care se deschide cand e actionata de o maneta de pe ghidon prin intermediul unui cablu. Cum face e greu de descris in cuvinte dar imagineaza-ti si tu cum se aude un motor care pierde compresie printr-o gaurica in chiuloasa Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 18, 2005 Autor Share Postat Aprilie 18, 2005 Acu imi doresc sa nu fi avut decompresor. Sa-mi f_ _ una in el de fluier .. Deci atentie, sa-l infiletati klumea, da? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nobloody Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 Aleko, daca ai nevoie de piese, eu plec saptamana aviatoare acasa la Suceava si pot sa-ti aduc ce ai nevoie de la basarabeni( si crede-ma, sunt mai ok decat ce aduce Tunaru, si mai ieftine). Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Aleko, daca ai nevoie de piese, eu plec saptamana aviatoare acasa la Suceava si pot sa-ti aduc ce ai nevoie de la basarabeni( si crede-ma, sunt mai ok decat ce aduce Tunaru, si mai ieftine). Ai idee cam ce pret are un carburator de Minsk? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 19, 2005 Autor Share Postat Aprilie 19, 2005 Mersi mult ca te-ai gandit. Sunt interesat de preturi la urmatoarele articole : -ambielaj -chiulasa originala -cilindru original -rulmenti pe role de ambielaj cu teflon Preturile afisate de Demo in articolul despre piesele aduse de Tunaru deja nu mai corespund Ma intrebam cat m-ar costa sa-mi fac un stoc de piese bune. Daca cilindrul costa in jur de 3 000 000 as vrea sa cumpar... Eu sper... Nobloody daca gasesti un decompresor de Ij ar fi minunat, ca mi-am pus unu de K175 vechi, si mai trebe rectificata asezarea supapei pe scaun si nu merita.. Da-mi un PM cu nr tau de telefon, sa te sun sa vb Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nobloody Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Lista exacta de preturi nu am, dar cand ajung la SV o sa intreb omul si o sa postez pe forum, ok? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 (editat) Baga preturi cu tot ce se poate sa stie si muschii nostrii k ne-am saturat de procarii si batai de cap cu piese care nu se potrivesc, sau se rup !!! Bafta si sa auzim de bine! Editat Aprilie 19, 2005 de Lupu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 21, 2005 Autor Share Postat Aprilie 21, 2005 Bravo Nobloody, abia astept sa aflu preturi pt Planeta mea. Dau o . Chiar sunt curios cat costa acolo in targul Suceava si sa compar cu cele de la Moto Boxer... Azi spre exemplu mi-am luat un cilindru nou de la Cristi. De pretz sunt destul de multzumit: 3 200 000 lei (cilindrul fara piston, galerii admisie, evacuare). Evident ca urmatorul pas este sa fac rost de prezoane, sa honuiesc cilindrul si sa slefuiesc (ca e nefinisat, plin de span, oglinda e toata urme si zgarieturi) Despre Cristi pot sa spun ca este corect: ai luat o piesa si nu se potriveste poti sa o schimbi sau daca vrei banii pe ea sau astepti urmatoarea plecare dupa piese e OK! . Cristi nu te pacaleste, alea sunt piesele pe care le-a adus, au defecte si nu le neaga... Dar poate ca in Suceava se vand mai ieftin , poate din pur noroc se gasesc si piese de calitate superioara Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 22, 2005 Share Postat Aprilie 22, 2005 Duceti-va fratilor la iasi sau la suceava si mai lasati-i pe astia care umfla pretu' de 3 ori! 3.200.000 un (cuvant urat) de cilindru? eu am dat la alt escroc 3.000.000 pe cilindru+piston+segmenti+chiuloasa pt. ij 56 si tot e mult da' macar e nou si nu tre' sa-l honuiesc... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 23, 2005 Share Postat Aprilie 23, 2005 (editat) Acum un an mi-am luat pt Ij-ul meu urmatoarele: cilindru nou ( cu 2 gauri de evacuare)+ galerie admisie + piston + segmenti+ bolt piston+ ambielaj + rulmenti ambielaj+ semeringuri ambielaj si am dat 100$ din care a mai ramas putin si am completat pana mi-am luat si alternator. Piesele mi le-a adus un coleg de peste prut iar el le-a cumparat din ucraina; cilindrul era bun, in tipla , fara zgarieturi singura problema era ca galeria de admisie care era montata pe cilindru nu se potrivea la gaura cu cilindrul( o gaura era patrata si una dreptunghiulara) da asta nu a fost o problema pt ca am pus galeria de la cilindrul vechi care nu avea nimic. Biela arata cam nefinisata da asta e. Am facut pana acum vreo 3000km si nu mi-au creat probleme nici una din piesele pe care le-am mentionat. La Galati in piata moldovenii care vand piese de motocicleta mi-au cerut pe un alternator 1.2mil; colegul asta mi-a adus alternator cu fix 20$( rotor+stator + suport portperii dar fara carbuni) Acum nu stiu daca alea din piata aveau cumva punte redresoare dar cu siguranta aia nu merita diferenta de pret ( mi-am luat una de dacie cu 100k din targ) Acum mi-ar trebui prezoanele de chiuloasa dar rusii din piata mi-au spus ca nu se gasesc decat cu cilindru cu tot. Stiti cumva daca la Moto boxer gasesc asa ceva? Editat Aprilie 23, 2005 de binox Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 23, 2005 Autor Share Postat Aprilie 23, 2005 Prezoanele de chiulasa Bai , iti iei un surub de 10, lung de 1m (se gasesc peste tot la cateva zeci de mii)si tai. Redplanet a venit cu ideea si a mers la Planeta lui. O sa imi fac si eu asa.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 23, 2005 Autor Share Postat Aprilie 23, 2005 De-aia e bun forumu asta ,ca eu aflu de la binox de preturile din Ucraina si el de la mine de prezoane. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 23, 2005 Autor Share Postat Aprilie 23, 2005 O sa trec intr-o zi granitza(eu am trenu moca) la fratzii de la NE si sa vezi ca vin incarcat cu bagaje numa cu piese d-astea care la noi sunt lux. 4 200 000 lei cere la Moto Boxer pe un cil+1 piston+segmenti+galerii. Daca la Ucraina cere <70$ (<2 000 000) pe asa ceva e clar ca se merita. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 24, 2005 Share Postat Aprilie 24, 2005 Preturile de care ti-am zis sunt de acum 1 an dar pt ca erau in dolari nu cred ca sa se fi schimbat semnificativ; Itr-adevar ideea cu surubul de 10 cred ca e buna daca gaurile in care se infileteaza prezoanele in cilindru sunt cu filet normal (mie asa mi s-au parut) Da mai am o intrebare : sa-i pun sau nu garnitura de chiuloasa? Dupa ce am facut motorul i-am pus una dintr-o hartie din care se fac garnituri de chiuloasa (hartia nu avea si armatura, era doar materia prima pt garnituri ) Dupa vreo 1500 de km a cedat da acum nu stiu daca a cedat din cauza lipsei armaturii sau din cauza a 2 prezoane pe care nu puteam sa le strang calumea. Acum nu i-am mai pus da imi manjeste destul de mult cilindrul pe la imbinarea cu chiuloasa desi nu simt o lipsa de putere la motor Voi ce parere aveti? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 24, 2005 Autor Share Postat Aprilie 24, 2005 Nu e nevoie de garnitura . Oricum eu cand am luat-o pe a mea avea 6000 km si era nedesfacuta. Nu avea garnitura si nu rasufla. Daca vrei sa-i scazi un pic compresia prin marirea camerei de ardere n-ai decat. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate