Sari la conținut

Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx


Radu46
 Share

Postări Recomandate

Mi-a bagat un prieten in cap gandul la un XX ca urmator motor. Acum sa va bat pe voi la cap cu intrebari:

1. Cat consuma la drum la mers normal (croaziera 120-130 pe DN)?

2. Cum livreaza puterea? Trebuie sa recunosc ca sunt putin terifiat de ideea a 150+ CP sub oo.

3. Care sunt problemele cunoscute la el? Presupun ca releul de incarcare ar fi una din ele, doar e o Honda... :)

4. Am inteles ca e perceputa ca o motocicleta fiabila. Da sau nu?

5. Cum sta cu confortul la drum lung? A facut cineva, pana acum, macar 600km intr-o zi? A mers cineva macar o saptamana non-stop?

6. S-au plans pasagerii de confort si/sau pozitie?

7. Cat de scumpa e mentenanta?

8. Voi presupune ca nu e tocmai motor de dat pe curbe, dar macar le face fata?

 

Mulțumesc

Salut!

 

Răspunsuri punctuale:

1. Mie imi ia cam 6.6-7 ( nu am scăzut niciodată sub 6)-motoreta din 98 pe carburație

2. Foarte lin, la 7000 ture se simte tot cuplul dar nu e nici o problema cu ruperea aderentei

3. In 3 ani de zile am schimbat doar consumabile si releul de încărcare (GSXR 1000) :)

4. Cam toate motoretele sunt fiabile

5.Am făcut anul trecut concediu moto România-Austria-Olanda-Germania-Franța-Ro (8000km) + pasager și bagaje

Spre deosebire de mobra de serie am o sa cu gel. Pauze la maxim 2 ore. Pasagerul adormea in spate cîteodată :D

Am avut 2 zile de autostrada de cca 1200km fără pb (obosit dar fara probleme)

6. Pozitia mi se pare f comoda la 1.82 cat am eu si la fel pentru pasager.

7. Normala ca la orice mobra, se uzeaza mai repede placutele de frana de pe spate de la CBS ( la un schimb pe fata 2 pe spate); si intra 4 l de ulei in ea

8. Face fata numai sa faca fata si pilotul :P

 

Bafta

Mesaj completat

Punctul 8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 533
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-a bagat un prieten in cap gandul la un XX ca urmator motor. Acum sa va bat pe voi la cap cu intrebari:

1. Cat consuma la drum la mers normal (croaziera 120-130 pe DN)?

a mea e carburatie , pe autostrada (A1+A2) pana in 150 a reusit performanta sa ia 5.5, in rest cam 7%, mers pe autostrada 200-240, pe dn 130-170

2. Cum livreaza puterea? Trebuie sa recunosc ca sunt putin terifiat de ideea a 150+ CP sub oo.

puterea o livreaza liniar, tre sa te obisnuiesti cu acceleratia sa nu bruschezi, mai bine mergi mai subturat pana te inveti, sau daca suprafata de mers nu prezinta incredere. rupe aderenta daca tragi de acceleratie si esti in viteza inferioara, iar aderenta este scazuta

3. Care sunt problemele cunoscute la el? Presupun ca releul de incarcare ar fi una din ele, doar e o Honda... :)

am cu a mea aproape 50000 si nu am nici o problema la ea. poate ca o sa-i iau sa fiu pregatit de un releu de incarcare, distributie

4. Am inteles ca e perceputa ca o motocicleta fiabila. Da sau nu?

da

5. Cum sta cu confortul la drum lung? A facut cineva, pana acum, macar 600km intr-o zi? A mers cineva macar o saptamana non-stop?

excelenta la drum. ma oboseste daca merg incet, parca stau in maini, dar dupa ce ia viteza ma tine vantul. cei mai multi km facuti dintro bucata pitesti-atena cu opriri doar de benzina si mancat ceva + o sg pauza mai mare de 3 ore ca ii astptam pe niste prieteni. un drum Arges-Constanta il fac in 3.5 ore, opresc doar la benzinarie, nu am nevoie de alte pauze.

6. S-au plans pasagerii de confort si/sau pozitie?

printre pasagerii de ss a fost apreciata. banuiesc ca pe un bmw gs sta mult mai bine pasagerul decat pe xx

7. Cat de scumpa e mentenanta?

preturile sunt normale, prietena mea are un cbr600f4 si nu am vazut diferente notabile intre consumabile, placute de frana 40eu, ulei 4l, ulei furca cam 900ml, lichid de frana+ambreiaj 200 ml, kitul de lant este un pic mai scump, 6-700 lei si poate cauciucurile din cauza ca se duc destul de repede

8. Voi presupune ca nu e tocmai motor de dat pe curbe, dar macar le face fata?

nu este o jucarie cum e un ss dar face fata cu brio. greutatea si marimea o simti in oras cand nu te poti strecura la fel de usor pintre masinile de la semafor

astea sunt pareri pur personale, rezultatul experientelor mele. poate altora le-a iesit altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Răspunsuri punctuale:

1. Mie imi ia cam 6.6-7 ( nu am scăzut niciodată sub 6)-motoreta din 98 pe carburație

2. Foarte lin, la 7000 ture se simte tot cuplul dar nu e nici o problema cu ruperea aderentei

3. In 3 ani de zile am schimbat doar consumabile si releul de încărcare (GSXR 1000) :)

4. Cam toate motoretele sunt fiabile

5.Am făcut anul trecut concediu moto România-Austria-Olanda-Germania-Franța-Ro (8000km) + pasager și bagaje

Spre deosebire de mobra de serie am o sa cu gel. Pauze la maxim 2 ore. Pasagerul adormea in spate cîteodată :)

Am avut 2 zile de autostrada de cca 1200km fără pb (obosit dar fara probleme)

6. Pozitia mi se pare f comoda la 1.82 cat am eu si la fel pentru pasager.

7. Normala ca la orice mobra, se uzeaza mai repede placutele de frana de pe spate de la CBS ( la un schimb pe fata 2 pe spate); si intra 4 l de ulei in ea

8. Face fata numai sa faca fata si pilotul :D

 

salut:D is interesat de punctul 5 .. asi vrea sa fac si eu o tura prin europa ... la ce bani te.a ajuns sa faci 8000 de km ?

Bafta

Mesaj completat

Punctul 8

Editat de sergiu_andy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa-mi iau modelul asta, oricum as lua unul pe injectie. Pentru mentenanta mai scazuta, consum mai mic si pentru stabilitatea amestecului.

 

Altfel, ma bucur sa aflu ca este confortabila. Intotdeauna am fost impotriva pozitiei de pe vitezane deoarece consideram ca e stresanta pentru muschii picioarelor si ai mainilor. Asta mi-a fost oarecum confirmata de VFR-ul 800 cu care am mers la un moment dat, mobra cu care nu m-am inteles de nicio culoare. Insa Ducati-ul imi vine ca o manusa (am 1.92). Pozitie mai buna si mai confortabila nu am gasit pe niciun alt motor pana acum. Poate doar pe K 1100/1200 LT, doar ca sunt mult prea detasate. Si da, toti pasagerii pe care i-am carat pe GS au adormit. Din fericire, se pare ca-i schimb destul de repede :laugh:

 

De asemenea, se pare ca eu am o istorie cu mobre cunoscute ca fiind fiabile dar care, in prima luna de la cumparare, mie-mi crapa :D

 

Un asemenea model nu-l tin ca mobra de oras. Ne-am stresa amandoi inutil. Pentru urban inca mai am DR-ul. Mobra mare de touring vede orasul mai mult de fitze sau noaptea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?...4323&st=130

 

Uite pe aici si-a mai dat lumea cu parerea in ceea ce priveste XX-ul, cand mi-am luat eu al doilea motor. Tot ce am scris acolo despre ea ramane valabil, chiar daca a trecut timpul.

 

XX-ul este un motor foarte confortabil, destul de puternic si foarte rafinat. O motoreta foarte reusita. Dar eu nu am mers pe modelul pe injectie, experienta mea se rezuma la doua modele pe carburator pe care le-am mai calarit.

 

Dupa un Buc-Cheia-Brasov-Siriu-Buzau-Buc eram fresh, parca imi venea sa mai plec undeva. Pe curbe se tine bine, dar este totusi o motoreta destul de grea cu orientare sport-touring. Atinge cu carenele pe jos daca exagerezi.

 

Mi se pare o mobra de om matur, care s-a mai linistit si vrea sa mearga confortabil, fara sa renunte la putere si la partea sportiva cand are chef.

Franele sunt foarte bune cu sistemul ala combinat, chiar daca nu are ABS.

 

Bafta! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut pasaroiu doi ani....

as vrea sa le raspund celor care sunt cu adevarat interesati de aceasta motocilcleta ....nu celor care intreaba dar pentru a-si mari numarul de posturi.....spun asta deoaerce motocicleta e atat de iubita si de cunoscuta incat cu o minima documentare prelabila ( atat pe site-uri locale cat si internationale http://www.cbrxx.com/, http://superblackbird.arnolddegraaf.nl/index.php,

http://www.cbr1100xx.org sau

http://www.bikersoracle.com/blackbird/forum/ ) ati fi aflat cam tot ce va putea interesa.....

pentru cei cu adevarat interesati va pot ajuta cu urmatoarele....

motocicleta este deosebita.....ca touring cu ridicate pretentii spre sport sau sport touring cum zic fabricantii ( nu hipersport )

calitati..comoda, rapida.. 300+, silentioasa, adapteaza cam orice sistem de bagaje, fiabila, franare deosebita - CBS, pasager fericit..

defecte...none( din partea mea)

probleme....mananca gume ( normal prntu o mobra de 250 kg si 163 cai ), intinzatorul de lant de distributie la primele modele( eu am avut aceasta problema ..creeaza un rontait intre 2500 si 4500 de ture..costa 60 eur) .. si se pare ( problema clasica honda)..regulatorul de tensiune...pe care eu n-am intalnit-o

consum... scazut in exploatare touring ( chiar si la viteze foarte mari ) 7-8 l/100 spre 10 peste 250km/h si peste apoi....marit in exploatare sport ( mai mic totusi ca alte mobre sport chiar cu motor mult mai mic ..600 :lol: )

consumabile.... nu mai puneti fratilor intrebarea asta.....toate sunt la fel..un filtru si 4 l de ulei...cat sa coste....oricum toti luam motul si K&N(eu incerc acum Bardhal)...bujii NGk....voi mai ppuneti altceva???

 

nu e mobra de incepator..dar in caz ca va streseaza puterea sau cuplu.. cam asa se dezvolta...pentru varianta cu carburatie si fara catalizator ( cea mai puternica ...si preferata mea )

 

CBR 1100 XX stock

RPM Nm Hp

3000 93,0 46,0

4000 104,0 61,0

5000 108,0 77,0

6000 114,0 100,0

7000 133,0 128,0

8000 127,0 148,0

9000 123,0 171,0

10000 110,0 166,0

11000 98,0 155,0

 

diferentele constructive intre anii de fabricatie sunt minore...injectie, ram air, bord electronic, culori...si cam atat..

 

eu am busa de 2 ani acum...sunt plusuri fata de XX la manevrabilitate si putere si minusuri la franare ( mai ales) si finete ( busa vibreaza ca tractoru :smoke: )...per total busa mi se pare ceva mai sport si xx-u mai finutz si mai touring..

 

am manuale si la xx si la busa....asa ca ...daca pot sa va ajut cu ceva ...cu placere....

bafta....

si asfalt....de orice fel..numai sa-l folositi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara sa vreau sa fiu neaparat carcotas, dyno-ul dosului meu zica ca XX-ul nu are in nici un caz mai mult de 110Nm de cuplu,nici macar in jurul valorii de 7000,acolo unde are cuplu maxim.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1100XX

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...1100xx%2097.htm

 

Hai,uite am gasit si 119Nm,dar pana la 133 ai mai pus de la tine! :smoke:

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara sa vreau sa fiu neaparat carcotas, dyno-ul dosului meu zica ca XX-ul nu are in nici un caz mai mult de 110Nm de cuplu,nici macar in jurul valorii de 7000,acolo unde are cuplu maxim.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1100XX

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...1100xx%2097.htm

 

Hai,uite am gasit si 119Nm,dar pana la 133 ai mai pus de la tine! :smoke:

 

 

 

bineee

asta am asta ti-am dat....

aa...mai am si asta

CBR 1100 XX + Yoshimura RS-3 (4 into1) + Dynojet

RPM Nm Hp

3000 102,0 47,0

4000 112,0 64,0

5000 119,0 84,0

6000 114,0 106,0

7000 141,0 141,0

8000 138,0 159,0

9000 138,0 178,0

10000 127,0 184,0

11000 117,0 181,0

 

 

datele sunt de la nenea asta..si el le-a luat de la niste reviste germane si olandeze dupa cum vezi

 

http://superblackbird.arnolddegraaf.nl/specifications.php

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum Busa stock si ZX14 au cam 154Nm,inainte de ZX14 Busa era cea mai tare, modelul cum ai tu. Se simte si la mana ca XX-ul nu ajunge nici macar la cuplul unui ZX12...

 

Nu vorbim de mobre modificate ca nu are rost,ma refeream doar la variantele stock. Oricum, a fost doar o observatie care mi-a sarit in ochi, nu o lua ca pe chef de cearta.

Oricum,toate astea mari sunt mobre misto de plimbat!

Bafta! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum Busa stock si ZX14 au cam 154Nm,inainte de ZX14 Busa era cea mai tare, modelul cum ai tu. Se simte si la mana ca XX-ul nu ajunge nici macar la cuplul unui ZX12...

 

Nu vorbim de mobre modificate ca nu are rost,ma refeream doar la variantele stock. Oricum, a fost doar o observatie care mi-a sarit in ochi, nu o lua ca pe chef de cearta.

Oricum,toate astea mari sunt mobre misto de plimbat!

Bafta! :lol:

 

nu am niciodata chef de cearta..

poate daca ne certam la o B R :cheers: si o platesti tu....

oricum trebuie sa tii cont ca mobrele astea au fost proiectate in 96 si 98....ninja eu chiar o consider peste la performante..dar mai rau in rest...

zzr14....s-a nascut mult dupa...si nu prea mi se pare NINJAAA !!! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am niciodata chef de cearta..

poate daca ne certam la o B R ;) si o platesti tu....

oricum trebuie sa tii cont ca mobrele astea au fost proiectate in 96 si 98....ninja eu chiar o consider peste la performante..dar mai rau in rest...

zzr14....s-a nascut mult dupa...si nu prea mi se pare NINJAAA !!! ;)

 

 

Salut,

 

Mai bine de 1 an m-am documentat la greu despre XX, eram disperat dupa acest model insa pana la urma am concluzionat ca pentru ce aveam eu nevoie (touring) erau necesare cam prea multe modificari (inaltat ghidon, suporti bagaje, parbriz schimbat etc). Am testat mai multe modele - cele carburate sunt mai nervoase insa stau mai prost la capitolul elasticitate/reprize (injectia are o curba de cuplu mai constanta/generoasa). Tot primele (cele pe carburator) stateau mai prost la balansarea franelor combinate fata/spate iar cutia/ambreiajul erau mai brutale (cele pe injectie au 2 discuri in plus iar schimbarea vitezelor este mai silentioasa si mai 'smooth'). Mi se pare in continuare o motocicleta foarte reusita, pentru cei care doresc si o folosire mai sportiva existau kituri pentru 'de-combinarea' franelor (eliminarea Dual-CBS) si pentru transformarea suspensiei fata in una reglabila (cea stock nu are reglaje pentru furca nici la compresie, nici la extensie etc).

Acum referitor la comparatia cu alte motociclete, XX-ul a fost NO1 de la prezentarea din Sept '96 pana in 99 cand a aparut BUSA. Insa la comparatia cu BUSA si ZX12 sau ZZR1400 trebuie tinut cont ca acestea sunt mult mai orientate spre sport decat spre sport-touring. In teste comparative XX-BUSA-ZX12 ultimile doua castigau clar la sportivitate insa XX avea de castigat la capitole gen confort, protectie aerodinamica pilot etc. Si daca a venit vorba de ZZR1400/ZX14 cam ramane in urma fata de BUSA, mai ales la capitolul cuplu la turatii mici (elasticitate/reprize).

 

Numai bine tuturor XX-stilor!

Editat de cocoon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o zi ploioasa, din plictiseala m-am gandit sa fac ceva util:

- una bucata far cbr1100xx

- doua bucati beghete cu led-uri

- un proiector cu lupa

- un spray negru mat

Ce a iesit veti vedea zilele astea ca nu am apucat sa fac poze ziua.

Mesaj completat

Intr-o zi ploioasa, din plictiseala m-am gandit sa fac ceva util:

- una bucata far cbr1100xx

- doua bucati beghete cu led-uri

- un proiector cu lupa

- un spray negru mat

Ce a iesit veti vedea zilele astea ca nu am apucat sa fac poze ziua.

post-44027-1278422710_thumb.jpg

post-44027-1278422740_thumb.jpg

post-44027-1278422783_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Si daca a venit vorba de ZZR1400/ZX14 cam ramane in urma fata de BUSA, mai ales la capitolul cuplu la turatii mici (elasticitate/reprize).

 

Ai citit tu bine pe undeva,dar s-au enervat aia cand au auzit criticile astea si in 2008 i-au facut curba de cuplu aproape identica cu a Busei, chiar un pic mai mult in zona de jos si midrange. Vorbesc doar din citite, dar ultimele revew-uri de dupa aparitia modelului 2008 toate sunt de acord ca aceasta problema nu mai exista.

 

A fost o abordare pe care o are si XX-ul, anume motocicleta sa se poata conduce in sitem lejer pana in 7000 de ture si doar cand ai chef de joaca si stii ca esti pus pe treaba dai drumul la toti caii de care ai nevoie.

 

Doar ca abordarea asta are si criticii ei, care spun ca daca si-au luat o motocicleta atat de puternica si cu un cuplu atat de mare chiar asta si-au dorit. Si nu mai au chef de restrictii d-astea, power is never enough! :D

 

Asa ca acum curbele de cuplu la ZX14 si Busa sunt aproape identice! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o zi ploioasa, din plictiseala m-am gandit sa fac ceva util:

- una bucata far cbr1100xx

- doua bucati beghete cu led-uri

- un proiector cu lupa

- un spray negru mat

Ce a iesit veti vedea zilele astea ca nu am apucat sa fac poze ziua.

Mesaj completat

Interesanta inventie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva impresii dupa 500km pe XX '97:

- ma asteptam sa fie brutal, in schimb am dat de, poate, cel mai docil motor pe care am mers

- vibratii aproape deloc

- cuplul motor excelent peste 4000rpm, terifiant peste 7000rpm

- trebuie retrogradat doua trepte pentru o depasire la 120km/h

- are un sunet pe admisie de zici ca e turbo

- alimentarea cu benzina aproape perfecta exceptand o mica balbaiala pe la 2500-3000 de ture

- protectie aerodinamica buna

- nu se incalzeste foarte-foarte tare, insa nu vrei sa atingi din greseala cadrul cu genunchii

- ambreiaj greu

- consum 8% pe autostrada, 6.5% pe DN

- singura problema pe care i-am gasit-o a fost pozitia si ergonomia. A se tine cont ca am 1.91/70kg. Au trecut trei zile de atunci si inca ma mai dor incheieturile mainilor si partea interioara a pulpelor. Pozitia este foarte aplecata, iar parbrizul "double-bobble" nu imi trimite suficient aer in piept incat sa imi ia greutatea de pe maini. Proprietarul spunea ca a facut si 1200km intr-o zi, eu eram rupt dupa 200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- trebuie retrogradat doua trepte pentru o depasire la 120km/h

depinde in ce treapta si la ce turatie esti la 120 :(

- alimentarea cu benzina aproape perfecta exceptand o mica balbaiala pe la 2500-3000 de ture

iarasi in ce treapta si ce viteza ?

- nu se incalzeste foarte-foarte tare, insa nu vrei sa atingi din greseala cadrul cu genunchii

in oras zici ca mergi calare pe cuptoru pornit :P

- consum 8% pe autostrada, 6.5% pe DN

e relativa treaba cu consumul, depinde de cum mergi :D : am reusit sa scot consum 7 - 8 minim in afara nu am calculat exact si am reusit sa consum si tot rezervoru pe un drum buc - calarasi, dar in general ai autonomie cam 300 de km la rezervorul de 22 de l

Editat de BeerBelly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva impresii dupa 500km pe XX '97:

- ma asteptam sa fie brutal, in schimb am dat de, poate, cel mai docil motor pe care am mers

- vibratii aproape deloc

- cuplul motor excelent peste 4000rpm, terifiant peste 7000rpm

- trebuie retrogradat doua trepte pentru o depasire la 120km/h

- are un sunet pe admisie de zici ca e turbo

- alimentarea cu benzina aproape perfecta exceptand o mica balbaiala pe la 2500-3000 de ture

- protectie aerodinamica buna

- nu se incalzeste foarte-foarte tare, insa nu vrei sa atingi din greseala cadrul cu genunchii

- ambreiaj greu

- consum 8% pe autostrada, 6.5% pe DN

- singura problema pe care i-am gasit-o a fost pozitia si ergonomia. A se tine cont ca am 1.91/70kg. Au trecut trei zile de atunci si inca ma mai dor incheieturile mainilor si partea interioara a pulpelor. Pozitia este foarte aplecata, iar parbrizul "double-bobble" nu imi trimite suficient aer in piept incat sa imi ia greutatea de pe maini. Proprietarul spunea ca a facut si 1200km intr-o zi, eu eram rupt dupa 200.

Am mers intr-o zi Buc-Valeni-Cheia-Brasov-Siriu-Buzau-Buc, aproximativ 470 de km cu aceeasi motocicleta (Cyp e si prietenul meu :D ), eu am 1,89m si 125kg in viu, despre ce greutate zici tu ca ai lasat-o pe incheieturi la 70 de kg::P)

Eu dupa 470km imi venea sa o iau de la capat, eram perfect relaxat. Poate nu esti obisnuit cu sport si sport-touring.

 

Eu prima data cand am facut o tura lunga cu ZX9 am zis ca il vand, mi se umflasera incheieturile de zici ca imi iesisera niste oase in plus pe acolo. Apoi am invatat sa merg pe o motocicleta sport touring, sa-mi tin corpul din genunchi,abdomen si muschii lombari ai spatelui, astfel incarcatura pe incheieturi scade si totul devine suportabil.

La inceput am fost si la sala sa-mi antrenez lombarii pentru asta.

 

Apoi m-am obisnuit asa de mult incat si ZX9 mi se pare lejer. Am mers si 700km pe zi pe ZX9 si nu ma mai simt daramat. De XX nu mai zic, pare un fel de fotoliu pe roti pentru cineva care piloteaza sportive. Si spatiul la picioare este cam cel mai mare din clasa, asa ca si tu ar trebui sa incapi foarte bine.

Pentru mine acum caracterul motorului la Honda mi se pare prea bland, dar asta nu inseamna ca nu este o motocicleta foarte reusita pentru plimbare. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drept e, eu vin de pe touring si inca nu m-am adaptat perfect pozitiei sportive, insa pe Ducati am facut si 700km fara sa ma plang de vreo durere.

 

Am stat si am mai cugetat putin la toata intamplarea. Lasand la o parte parbrizul de pe XX care trimitea aerul undeva la mijlocul castii, manetele nu sunt reglabile, iar cea de ambreiaj era pusa de Cyp prea ridicata pe semi-ghidon. Eu m-am obisnuit sa tin tot timpul doua degete pe frana si trei pe ambreiaj si e posibil ca asta sa-mi fi fortat mai mult incheieturile, in special pe cea stanga care inclusiv acum doare. Si da, mi-a zis Cyp cum ai mers cu XXu' si ti s-a parut canapea. Aparent Honda nu face motociclete pe calapodul meu. Nici cu VFRu' 800, pe 100km, nu m-am inteles la confort.

 

Altfel, la fel ca pe VFR, urasc CBS-ul. In caz ca ai venit prea tare in curba sau a aparut ceva si trebuie sa "inchizi" virajul prin trail-braking, nu poti face asta deoarece frana spate de scoate in exteriorul trasei, nu in interiorul ei. In plus, imi era teama sa franez prea tare cu spatele pentru ca nu stiam ce se va intampla cu fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi detinatori de xx, am facut un test asa de curiozitate

xx (carburatie) vs busa

 

xx cu foaie cu 44 dinti (42 stock) se tine bine, daca nu chiar o face pe busa.

plecand de la vit a-3 a din 7mii ..pana pe la 290 m-au tinut bilutele ...nu de alta dar am carenele strabe si mi-e frica sa nu se faca vo' turbulenta sa-mi schimbe brusc traiectoria :laugh:

 

asa ca povestile ca busa trage si face...

acum ce e drept nu stiu daca pui 2 dinti la busa ce se intampla. dar la o adica mergem pe burta daca e vre'un "concurs"

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh,acum veniti cu povesti nemuritoare! Bineinteles ca se poate sa faci o Busa, mai ales ca toti cei care vad o Busa sau un ZX14 vor neaparat sa i-o dea sa arate ca motoretele alea sunt degeaba, dar totusi este departe de adevar. Cel putin in linie dreapta.

Toate testele serioase facute au demonstrat ca XX-ul nu este la fel de tare nici ca Busa si nici macar ca ZX12-le din vremea aia. XX-ul e mai slab la cuplu si viteza maxima.

Cei de la FastBikes care au facut unele din cele mai misto filmulete cu aceste motoare chiar au renuntat sa mai aduca XX-ul la comparativul cu ZX12 si Busa pentru ca nu era "chiar" in aceeasi liga.

Deci povestioarele astea tin mai mult de mana pilotului decat de motor in sine, iar daca valoarea pilotilor este intradevar apropiata Busa nu poate fi facuta de un XX.

Parerea mea... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...