Sari la conținut

Probleme La O Honda Cr 125


DonHacker
 Share

Postări Recomandate

Motocicleta in cauza este o Honda CR 125.Dupa ce am cumparat-o,am dus-o la mecanic sa o desfaca sa imi spuna daca trebuie schimbat ceva,sa nu ma lase in padure/camp (cum am patit-o cu Derbi-ul,din vina mea).Bun ... dupa 2 zile ma suna ca trebuie schimbat piston/cilindru/simeringuri etc ( f multe componente din motor) + lant,pinioane ... etc,in fine :blbl: . Dupa ce am asteptat aproape 2 luni sa il faca,il iau,platesc ( 2000 RON ++ ) :lol: si duc motorul.Inca mai era vreme buna de RS si nu m-am dat pe teren.Prin decembrie merg cu un prieten (ocs) sa ne dam cu motoarele,ma chinui sa pornesc CR-ul,il pornesc intr-un final dupa ce am incalzit bujia de nu stiu cate ori,ma dau putin pe acolo (max 10 min),il opresc sa-mi iau echipamentul si cand sa-l pornesc,nu mai porneste :kiss: , imi introduc ceva in el de motor si il las acolo,nu ma mai chinui sa-l pornesc.Saptamana trecuta merg iara cu un prieten sa ne dam cu motoarele,il chem pe mecanic sa-l porneasca el :P , porneste ... ma dau 1 zi mai k-lumea (aproximativ 5 ore),bun totul ok :lol: , a doua zi mergem iara sa ne dam,CR-ul iara porneste f greu,porneste intr-un final ... si ii dau iara vreo 20 de min si mi se opreste brusc ( pedala de pornire mi se blocheaza ) :lol: ceea ce inseamna ca s-a gripat motorul,nu ? :wink:

 

Dupa o zi de functionare !!! :)

Precizez ca am facut amestecul benzina-ulei cat se poate de corect si nici nu prea i-am dat (avand in vedere ca era in rodaj :lol: )

 

Nu mi se pare corect sa platesc peste 2000 RON si sa ma dau numai o zi :lol:

 

Cu ce dreaq am gresit eu ? :)

 

Sau trebuie sa merg sa-l iau pe mecanic de gat ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

setul motor este de proasta calitate sau nu a respectat toleranta termica dintre piston si cilindru( probabil a cumparat doar pistonul iar cilindrul la alezat). m-ai poate fi si amestecul prea sarac. oricum , parerea mea este ca ai fost jefuit. ai platit mult pentru nimic (dovada ca motocicleta nu functioneaza in parametri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... dap e calat.... daca sa blocat pedala, da e calat!

 

la sportive am avzut e pe cineva care i sa blocat roata in mers, si mort a fost motoru acela.... cand dadeam la automat nu se misca nimic.

 

incearca sa iei legatura cu mecanicul si sa il pui sa il desfaca si sa vada ce are... dupa constatare daca e vina lui punel sal faca pe banii lui :wink:

 

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:huh: .. Am avut si eu un cr250. Am avut cu el o "problema". Detaliat cam asa a fost :

La o iesire dupa ce mam dat vreo 30km ...pedala sa blocat . Fiind pe un deal iam facut avant , mam suit pe ea, am bagat 2 si a luato.

Alta data...cand sa ies la o tura...dau sa pornesc dar iar blocata pedala...Am pus motoru pe suport am bagat a2 si am tras roata inapoi (ca asami veni mie atunci).Dupa ce am traso de cateva ori ...1-2 rotatii....am verificat pedala....si mergea. AM pornito si am plecat la tura.

A 3oara...ultima :huh: .Ma dadeam prin padure.... la un moment am vrut sa intorc motoru in loc .....Turez fac juma de intoarcere si moare deodata. Dau so pornesc blocata pedala. Stau 40min so pornesc si nu pot.... Ajung acasa (tractat de altcineva) desfac motoru ...si surpriza :cheers: , pistonu era varza...lipsea din el bucati mari...iar biela si ambilaju erau blocate. Cum ghinionu nu se terminase....cand inspectez mai bine cilindru era si el zgariat....iar pistonu era pe ultima cota de reparatie; ceea ce insemna ca treb sa schimb cilindru sau camasa acestuia.

 

In concluzie mie mi sa blocat pedala de vreo 3 ori pana sa oprit definitiv.La inceput se blocase pt ca sarise din piston bucati si se blocase... am pornito cu forta si am mers cu ea pana am zapacit pistonu. Inca de la prima blocare...auzeam un sunet metalic ce nu se mai auzise ....lucru ce lam elucidat cand am scos toba si am gasit in ea niste bucati din piston.

Mecanicu... imi spune ca ce am patit poate sa fie si de la amestecu sarac in ulei si pt ca sa mers prea mult cu pistonu ...Sa mers prea mult cu pistonu fortand lateralele acestuia ....ceea ce a dus la ruperea lor.

Orice motor mic ce dezvolta puteri f mari NU va fi niciodata fiabil ...de aceea intretinerea lui e scumpa.

 

Desfa motoru si spunene care e pbl.

 

asa arata pistonu meu 1414132li3.th.jpg

Editat de M!rra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor mic ce dezvolta puteri f mari NU va fi niciodata fiabil ...de aceea intretinerea lui e scumpa.

 

Desfa motoru si spunene care e pbl.

 

asa arata pistonu meu 1414132li3.th.jpg

 

Stiu ca nu e fiabil dar m-a costat prea mult o iesire :cheers:

O sa iti arat si celalalt piston sa il vedeti si saptamana asta duc motorul sa vad cum arata pistonul actual :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

setul motor este de proasta calitate sau nu a respectat toleranta termica dintre piston si cilindru( probabil a cumparat doar pistonul iar cilindrul la alezat). m-ai poate fi si amestecul prea sarac. oricum , parerea mea este ca ai fost jefuit. ai platit mult pentru nimic (dovada ca motocicleta nu functioneaza in parametri)

 

Sau:

 

A pus totul bine si a venit randul rulmentilor de la ambielaj sa se duca.(care nu au fost schimbati probabil niciodata). :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...