Sari la conținut

Ajutor (Te-ai impiedicat? Arata-ne busteanul!)


piromaniakkk
 Share

Postări Recomandate

am si eu o problema cu motoru meu(cbr600f)are pompa de benzina anulata_ii pe direct,mere el da se cam bilbiie intre 6 si 7 mii de ture si nu trece de 11 mii,sa fie din cauza lipsei pompei de benzina?,si daca da cit ar costa una(second)?

 

poate gasesti un raspuns in forumurile specializate, cum ar fi aici sau aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut. Miercuri sau joi merg sa-mi iau un motor din tg mures sar nu am casca :laugh: cine ma poate ajuta cu una de imprumut pt 2 zile cat merg sa-l iau ? ca nu imi mai ajung baniiii sa mi iau si casca. sunt la limita. Nu stiu ce marime port dar orice casca af fi buna. Multumesc anticipat! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In n cazuri tehnice rezolvarea e "vezi la un strungar ca se face usor", dar ca aici la Brasov in patria strungurilor eu nu stiu niciun strungar, sau vreo firma care sa imi faca ceva contracost, am dat seach si am gasit doar alte 2 intrebari despre strungari, fara raspuns.

 

Stiti vreun strungar sau firma care se ocupa, contracost, am nevoie de producerea unui mic sant in care sa bag un o-ring; Operatiunea in sine nu cere mare dibacie, strung sa fie.

 

Indumati-ma :( gasitorului recompensa in bere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In n cazuri tehnice rezolvarea e "vezi la un strungar ca se face usor", dar ca aici la Brasov in patria strungurilor eu nu stiu niciun strungar, sau vreo firma care sa imi faca ceva contracost, am dat seach si am gasit doar alte 2 intrebari despre strungari, fara raspuns.

 

Stiti vreun strungar sau firma care se ocupa, contracost, am nevoie de producerea unui mic sant in care sa bag un o-ring; Operatiunea in sine nu cere mare dibacie, strung sa fie.

 

Indumati-ma :( gasitorului recompensa in bere

 

Salut,

Suna-ma la tel. 0729161121,dupa ora 17.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa imi spuna si mie cineva daca se potriveste codita de la Bandit-ul de 250 sau 400 la cel de 600. Am un Bandit de 600 din 1996 si astazi l-am trantit, imi trebuie cateva piese, dar cea mai importanta este partea dreapta a coditei. Pe langa codita mai am nevoie de ghidon, oglinzi si semnalizatoare spate, dar astea nu e nevoie sa fie de Bandit. Daca stiti ceva de vanzare va rog un PM. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa imi spuna si mie cineva daca se potriveste codita de la Bandit-ul de 250 sau 400 la cel de 600. Am un Bandit de 600 din 1996 si astazi l-am trantit, imi trebuie cateva piese, dar cea mai importanta este partea dreapta a coditei. Pe langa codita mai am nevoie de ghidon, oglinzi si semnalizatoare spate, dar astea nu e nevoie sa fie de Bandit. Daca stiti ceva de vanzare va rog un PM. Multumesc.

 

Dc nu lasi codita la urma? ca plasticul se repara ,vezi oglinzile si semnalizarea....,nu arata asa rau plasticul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva care-i procedura pentru schimbare motor la RAR?

pe site vad ca scrie asa:

Actele necesare sunt:

- act identitate detinator vehicul;

- cerere activitate R.A.R. (cererea se va completa olograf de catre solicitant pe propria sa raspundere, va fi semnata in prezenta angajatului R.A.R. care efectueaza prestatia);

- carte de identitate vehicul;

- adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului.

 

Problema e ca adeverinta de la atelier n-am, pentru ca am facut modificarea in curte. Nu merge declaratie pe proprie raspundere? Merge facuta identificarea o data cu ITP-ul, sau sunt 2 taxe separate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te intreaba nimeni nimic, te duci cu actele care le ai, ceri ITP si ii spui mecanicului cand iti face ITPul, ca ai schimbat motorul (motorul e piesa de schimb, doar daca ai pus un motor diferit de sasiu, spre ex. un motor de gsx1000r pe un sasiu de gsx750R iti trebuie hartie de la service autorizat), astfel iti va face identificarea noului motor si o va trece in cartea de indentitate. toata afacerea identificare/ITP e undeva la 180-190, parca atat a fost la mine cu tot cu schimbare de proprietar pe CI, dar la un Z1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te intreaba nimeni nimic, te duci cu actele care le ai, ceri ITP si ii spui mecanicului cand iti face ITPul, ca ai schimbat motorul (motorul e piesa de schimb, doar daca ai pus un motor diferit de sasiu, spre ex. un motor de gsx1000r pe un sasiu de gsx750R iti trebuie hartie de la service autorizat), astfel iti va face identificarea noului motor si o va trece in cartea de indentitate. toata afacerea identificare/ITP e undeva la 180-190, parca atat a fost la mine cu tot cu schimbare de proprietar pe CI, dar la un Z1000.

 

intai cred ca o sa-i faca o autentificare,si dupa o sa-i faca un ITP ,si banuiesc ca va trebui sa plateasca iar o taxa de talon ca se va schimba seria in talon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa merg intr-o dimineata pana la RAR.

multumesc de raspunsuri :P

 

la rar vezi ca e un tip cu gusha super de treaba du-te la el si intreaba-l pe el.el se ocupa de vehicule pe 2 roti pe acolo din cate am vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand i-am facut schimbarea de motor la Jawra l-am sunat pe FLR cu aceeasi problema. El mi-a spus ca a facut asa ceva o singura data, cu o dacie, iar atunci, pentru faptul ca nu avea devizu ala de la service, a trebuit sa aduca la RAR inclusiv motorul vechi pentru identificare. Cum eu nu mai aveam motorul vechi, am lasat totul balta, deci nu am alte detalii. Ar fi posibil sa fie si mai neagra treaba, si sa trebuiasca sa mergi la rar cu scooterul cu motorul vechi pe el, aia sa-l identifice frumos ca in orice alta situatie, apoi sa faci o cerere de schimbare de motor, ei sa vada noul motor, sa-si dea acordul vis-a-vis de schimbare, facand cartea de identitate direct pe noua serie, urmand ca dupa ce ai terminat toate cele sa iti duci scooteru acasa si sa-i schimbi in curte motorul. De aia chestiile astea trebuie facute la un service! E mult mai simplu din perspectiva actelor. Ah, si s-ar putea sa-ti ceara un act de provenienta al motorului. Ceva act de vanzare cumparare, factura, bon, scrisoare de mana pe o bucata de hartie igienica, orice.

P.S.: In consecinta nu te du la RAR cu scooterul cu alt motor, ca poate iti confisca aia dreacu actele sau chiar scooteru pentru circulatie in afara normelor legale. Meri cu autopingeaua sau ceva de genu, intrebi, afli, abea dup-aia sari cu mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de confiscat nu cred ca il confisca ,mai bn merge intai pe jos sa ceara sfaturi si dupa vede cum se fac actele,daca e sa-i ceara deviz poate sa mearga la un service sa vorbeasca sa-i ii elibereze, desigur contra cost.

Mesaj completat

Intrebare de baraj.am o honda cbr f2,vreau sa ii schimb guma pe spate ,cine stie care e latimea maxima care ar intra ?ar merge de 170 -180?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia de la service sunt responsabili pentru munca lor. Daca RARu gaseste ceva neinregula cu noul motor, sau cu felul in care a fost instalat, iar QXQ le da foaia cum ca servisul a facut instalarea, ghici cine pica de prost. De aia nu te astepta sa-ti dea un service devizu ala prea repede, chiar daca e contra cost. Dar ma rog, in Romania se fac multe, si mai e si criza.

Mesaj completat

Fata de guma ta... Teoretic orice motoreta are din fabrica o marja de eroare de pana la 30-40mm in care iti poti lati guma fara sa modifici furca spate. In consecinta, daca original aveai 140 pe spate, ceea ce vrei tu ar trebui sa fie ok. Cel mai simplu este sa masori, luand in calcul toata zona in care roata intra. Sa nu atinga de lant, furca, aripa sau mai stiu eu ce mai ai pe acolo. Ar trebui totusi sa lasi un 10 mm macar ca marja de eroare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva care-i procedura pentru schimbare motor la RAR?

pe site vad ca scrie asa:

Actele necesare sunt:

- act identitate detinator vehicul;

- cerere activitate R.A.R. (cererea se va completa olograf de catre solicitant pe propria sa raspundere, va fi semnata in prezenta angajatului R.A.R. care efectueaza prestatia);

- carte de identitate vehicul;

- adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului.

 

Problema e ca adeverinta de la atelier n-am, pentru ca am facut modificarea in curte. Nu merge declaratie pe proprie raspundere? Merge facuta identificarea o data cu ITP-ul, sau sunt 2 taxe separate?

 

 

Salut,

 

in 2005 am mers cu masina la RAR Brasov pt indentificare, aveam motorul schimbat si uitasem sa le zic, la un moment dat ma intreaba " baiatu ai schimbat motoru?" mi-a spus ca o sa ma coste 70 de lei in plus (sa treaca noua serie in cartea de indentitate) atat!!!

 

numa bine! bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult! o sa vad eu

Mesaj completat

Salut,

 

in 2005 am mers cu masina la RAR Brasov pt indentificare, aveam motorul schimbat si uitasem sa le zic, la un moment dat ma intreaba " baiatu ai schimbat motoru?" mi-a spus ca o sa ma coste 70 de lei in plus (sa treaca noua serie in cartea de indentitate) atat!!!

 

numa bine! bafta

 

asta depinde ca a fost in 2005 ,daca s-a schimbat politica?pote au alte reguli acuma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va spun din perspectiva unuia care chiar a vrut sa-si puna un motor de vulcan pe cadru de jawa. Daca ar fi fost atat de simplu cu inregistrarea noului motor o si faceam. Ca sa nu mai spun ca unele jigodii ar face chestia asta "imprumutand" un motor de pe strada. Nu sunt decat vreo 4 suroabe, firele le tai cu cutitu. Treaba de 2 minute in 3 insi sa-l urce in porbagaj. E si mai greu de depistat ca furt decat intreg motorul, etc. L-ai pus pe un cadru de comunista pe care ai dat 150 de lei cu acte, si-ti faci chopper vulcan in 500 de lei. Chiar crezi ca raru o sa te intrebe doar atat? Baiete, i-ai schimbat motoru? Baga 70 de lei in plus?

Un motor de masina e practic imposibil de furat. Tre sa fii distrus rau sa incerci asa ceva. Dar la motocicleta?

Poate nu e p...a chiar atat de neagra, dar din punctul meu de vedere va zic, terminati cu prostiile. Am trait in romania, am cunoscut bisnitari, am vazut ce manevre se pot face si ce se mai fura, s-au prins si politzaii intr-un final de majoritatea. Chiar daca voi faceti vre-o manareala 99% legala (in teorie nu ai voie sa umbli la motor daca nu esti autorizat sa faci asa ceva, tocmai ca sa nu faci vreo prostie si sa omori pe careva ca ti s-a blocat motorul la 100 la ora pentru ca ai pus un segment stramb, s-a rupt, a cazut in blocu motor si acolo a blocat vre-un pinion) in spatele ei sunt cel putin 200 care au incercat acelasi lucru cu chestii 0% legale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...