Sari la conținut

DN1 - Pod Ikeea - 23.02.2008


MotoPlus
 Share

Postări Recomandate

Nu a fost acum ceva vreme, dar nu demult un accident cu o Hayabusa care a luat-o de-adura prin camp (sau printre pomi) dupa ce au cazut ocupantii (sau a pierdut pilotul controlul, sau a explodat motrul, nu stiu exact ce anume dintre astea) si a omorat un om care lucra departe de drum?!? Chiar in Romania, parca??

 

Asta referitor la cei care merg "in siguranta".

 

Ah, scuze. Nu trebuia sa comentez. Eu sunt un frustrat care se da pe o "drujba".

 

Referitor la protagonistul accidentului din discutie si desfasurarea evenimentelor si a circumstantelor caracteristice aceluiasi accident - nu comentez, pentru ca chiar nu stiu.

Scuze de off-topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca majoritatea va certati pe prostii fara sa stiti de fapt bine cum se merge prin Bucuresti si cum stau lucrurile acolo:

- Cel mai sigur loc sa mergi mai tare in Bucuresti (mai sigur decat in afara localitatii) e prin pasajele rutiere subterane si supraterane, pentru ca nu poti sa gasesti nici catei (deja sunt morti cand ajungi tu la ei) nici copii care se joaca nici babe care traverseaza aiurea, nici vaci sau oi sau alte tampenii pe care le-ai putea intalni de exemplu pe autostrada de Constanta;

- Pasajele subterane iti ofera atuuul ca fiind in groapa vezi mult inainte si incepi sa nu mai vezi la franare (la iesire), pe cand cele supraterane arata ca o trecere dreapta peste deal dar cu sensurile de mers cat de cat despartite, asa ca nu poti stii sigur ce te asteapta dupa "coama dealului";

- Cele 4 pasaje supraterane de pe DN1 arata in acest moment impecabil (asfalt de buna calitate uscat si curat) si au toate aproximativ 3 benzi, asa ca si eu merg in regim de "in afara localitatii" pe sensul inspre Ploiesti;

- Din cauza lipsei unui pasaj (subtera, care se va face incepan din aprilie anul asta) la Aeroportul Baneasa zilnic sunt cozi la intrarea in oras; realizarea cele doua pasaje noi (Ikea ci Citroen) si desfiintarea semaforului de la Aleea Privighetorilor (la Police Academy) nu au descongestionat cine stie ce traficul, ci doar au facut ca sa nu mai stai la coada de la centula ci doar de la Ikea; cam tot omul din Bucuresti care circula pe DN1 stie ca coada incepe la Ikea indiferent de ora (poate doar in weekend la anumite ore sa fie mai lejer), singura problema pe care ti-o pui e daca incepe inainte de pod, pe pod sau dupa pod;

- Daca nu lucrezi prin zona (centura, Otopeni, etc) s-ar putea sa nu ai habar de acest obicei, asa ca s-ar putea sa fii surprins de faptul ca coada incepe exact dupa coama podului (adica acolo unde cand urci inca nu vezi nimic;

- Daca mergi in regim de "in afara localitatii" pe podul de la Ikea, dupa ce ajungi in varf s-ar putea sa fii pus in situatia sa franezi in 15-20 de metri, si cum un motor opreste in circa 12 m la 40 km/h si in circa 40 de metri la 100 km/h, aici viteza chiar conteaza.

 

Eu cand merg pe serpentine merg pe principiul "nu vad - nu ma bag", dar probabil un incepator sau cineva ne-familiarizat cu coada "traditionala" de la intrarea in Bucuresti poate usor sa cada in plasa pe pasajele astea care arata momentan mai bine decat 99% din autostrazile romanesti cu o singura deosebire - nu ai pe ele vizibilitate.

 

Oricum nu cred ca are rost sa va certati din asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca majoritatea va certati pe prostii fara sa stiti de fapt bine cum se merge prin Bucuresti si cum stau lucrurile acolo:

- Cel mai sigur loc sa mergi mai tare in Bucuresti (mai sigur decat in afara localitatii) e prin pasajele rutiere subterane si supraterane, pentru ca nu poti sa gasesti nici catei (deja sunt morti cand ajungi tu la ei) nici copii care se joaca nici babe care traverseaza aiurea, nici vaci sau oi sau alte tampenii pe care le-ai putea intalni de exemplu pe autostrada de Constanta;

- Pasajele subterane iti ofera atuuul ca fiind in groapa vezi mult inainte si incepi sa nu mai vezi la franare (la iesire), pe cand cele supraterane arata ca o trecere dreapta peste deal dar cu sensurile de mers cat de cat despartite, asa ca nu poti stii sigur ce te asteapta dupa "coama dealului";

- Cele 4 pasaje supraterane de pe DN1 arata in acest moment impecabil (asfalt de buna calitate uscat si curat) si au toate aproximativ 3 benzi, asa ca si eu merg in regim de "in afara localitatii" pe sensul inspre Ploiesti;

- Din cauza lipsei unui pasaj (subtera, care se va face incepan din aprilie anul asta) la Aeroportul Baneasa zilnic sunt cozi la intrarea in oras; realizarea cele doua pasaje noi (Ikea ci Citroen) si desfiintarea semaforului de la Aleea Privighetorilor (la Police Academy) nu au descongestionat cine stie ce traficul, ci doar au facut ca sa nu mai stai la coada de la centula ci doar de la Ikea; cam tot omul din Bucuresti care circula pe DN1 stie ca coada incepe la Ikea indiferent de ora (poate doar in weekend la anumite ore sa fie mai lejer), singura problema pe care ti-o pui e daca incepe inainte de pod, pe pod sau dupa pod;

- Daca nu lucrezi prin zona (centura, Otopeni, etc) s-ar putea sa nu ai habar de acest obicei, asa ca s-ar putea sa fii surprins de faptul ca coada incepe exact dupa coama podului (adica acolo unde cand urci inca nu vezi nimic;

- Daca mergi in regim de "in afara localitatii" pe podul de la Ikea, dupa ce ajungi in varf s-ar putea sa fii pus in situatia sa franezi in 15-20 de metri, si cum un motor opreste in circa 12 m la 40 km/h si in circa 40 de metri la 100 km/h, aici viteza chiar conteaza.

 

Eu cand merg pe serpentine merg pe principiul "nu vad - nu ma bag", dar probabil un incepator sau cineva ne-familiarizat cu coada "traditionala" de la intrarea in Bucuresti poate usor sa cada in plasa pe pasajele astea care arata momentan mai bine decat 99% din autostrazile romanesti cu o singura deosebire - nu ai pe ele vizibilitate.

 

Oricum nu cred ca are rost sa va certati din asta.

 

:)

Editat de MotoPlus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca majoritatea va certati pe prostii fara sa stiti de fapt bine cum se merge prin Bucuresti si cum stau lucrurile acolo:

- Cel mai sigur loc sa mergi mai tare in Bucuresti (mai sigur decat in afara localitatii) e prin pasajele rutiere subterane si supraterane, pentru ca nu poti sa gasesti nici catei (deja sunt morti cand ajungi tu la ei) nici copii care se joaca nici babe care traverseaza aiurea, nici vaci sau oi sau alte tampenii pe care le-ai putea intalni de exemplu pe autostrada de Constanta;

- Pasajele subterane iti ofera atuuul ca fiind in groapa vezi mult inainte si incepi sa nu mai vezi la franare (la iesire), pe cand cele supraterane arata ca o trecere dreapta peste deal dar cu sensurile de mers cat de cat despartite, asa ca nu poti stii sigur ce te asteapta dupa "coama dealului";

- Cele 4 pasaje supraterane de pe DN1 arata in acest moment impecabil (asfalt de buna calitate uscat si curat) si au toate aproximativ 3 benzi, asa ca si eu merg in regim de "in afara localitatii" pe sensul inspre Ploiesti;

- Din cauza lipsei unui pasaj (subtera, care se va face incepan din aprilie anul asta) la Aeroportul Baneasa zilnic sunt cozi la intrarea in oras; realizarea cele doua pasaje noi (Ikea ci Citroen) si desfiintarea semaforului de la Aleea Privighetorilor (la Police Academy) nu au descongestionat cine stie ce traficul, ci doar au facut ca sa nu mai stai la coada de la centula ci doar de la Ikea; cam tot omul din Bucuresti care circula pe DN1 stie ca coada incepe la Ikea indiferent de ora (poate doar in weekend la anumite ore sa fie mai lejer), singura problema pe care ti-o pui e daca incepe inainte de pod, pe pod sau dupa pod;

- Daca nu lucrezi prin zona (centura, Otopeni, etc) s-ar putea sa nu ai habar de acest obicei, asa ca s-ar putea sa fii surprins de faptul ca coada incepe exact dupa coama podului (adica acolo unde cand urci inca nu vezi nimic;

- Daca mergi in regim de "in afara localitatii" pe podul de la Ikea, dupa ce ajungi in varf s-ar putea sa fii pus in situatia sa franezi in 15-20 de metri, si cum un motor opreste in circa 12 m la 40 km/h si in circa 40 de metri la 100 km/h, aici viteza chiar conteaza.

 

Eu cand merg pe serpentine merg pe principiul "nu vad - nu ma bag", dar probabil un incepator sau cineva ne-familiarizat cu coada "traditionala" de la intrarea in Bucuresti poate usor sa cada in plasa pe pasajele astea care arata momentan mai bine decat 99% din autostrazile romanesti cu o singura deosebire - nu ai pe ele vizibilitate.

 

Oricum nu cred ca are rost sa va certati din asta.

 

 

Excelent post. .mai completa documentare decat asta, nu a facut nimeni.

 

Bravo. .

 

 

PS: Mai bine nu pomeneai de catzei. .:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explicatie foarte pertinenta. Dar mai bine nu pomeneai de catzei. :)

 

MotoPlus...daca studiezi mai bine acest forum ,o sa gasesti o parere generalizata asupra consecintelor vitezei.Din nefericire destul de multe comentarii sint incheiate scurt '"RIP"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explicatie foarte pertinenta. Dar mai bine nu pomeneai de catzei. :)

 

MotoPlus...daca studiezi mai bine acest forum ,o sa gasesti o parere generalizata asupra consecintelor vitezei.Din nefericire destul de multe comentarii sint incheiate scurt '"RIP"

 

 

Todesengel, eu stiu cum este cu viteza, am vrut doar sa spun ca nu viteza e periculoasa, caci daca stii cum sa o controlezi poti sa iesi din situatie, periculos este Bikerul care nu stie ce insamna viteza! si asta nu o spun numai eu! sper k ma intelegi! unii nu inteleg! se cred profesori , se urca pe motoare puternice si iata consecintele! cunosc multi bikeri care habar nu au ca se mai schimba si lichidul de frana, si placutele.. si habar nu au cum sa franeze, sau sa Nu franeze in anumite situatii! sunt multe de spus! in ROmania nu sunt scoli moto, sunt niste aberatii! trebuie sa stii sa mergi si la 50 si la 100km/h si la 150 si la 200....cunosc bikeri care merg la 200 f bine, si altii care la 90 sunt pericol public! mereu exista o iesire, asta inseamna experienta..sau sa ai " mana"! ...sper sa fie din ce in ce mai putine accidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perfect de acord..la 50-60 km/h reactionezi/ poti controla altfel motoru' decit la peste 120.. in plus, pe podu' ala (nu numai acolo, in tot bucurestiu'...si in iasi, si in constanta am remarcat) este mizerie (nisip, pietris etc.) de asta iarna... asa ca atentie marita..

o faza super.. pe 19 sau 20 februarie, pe la Piata Victoriei am mers dupa o tipa cu doua urechiuse prinse pe casca (eu eram cu masina).. la un moment dat, fata se apropie de o zona umeda si ii spun tipului din dreapta mea: "fii atent, acum o sa reduca" (mergea oricum foarte prudent fata - un 10 mare din partea mea!!!).. asa a fost: a redus putin.. si, dupa aia, a inceput sa ii fuga fundu'...nu o data, nu de doua ori, de vreo patru ori...daca avea 10 km in plus, se ducea..asa, a reusit sa o reechilibreze...repet: un 10 mare din partea mea!!! :P

atentie, fratilor... primavara e jale, pina se mai spala soselele de praf, nisip, pietris etc., ramase de la dezapezirile din iarna...

sanatate bikerului!!

wow...mi-a zis un amic ca ai scris despre mine...

Mda eu eram atunci...adevarul ca am intrat si eu cam repede in intersectie, numai ca am vazut ca e ud am incetinit...nici acum nu stiu cum am putut sa tin motorul, ideea e ca dupa ce a fugit a doua oara i-am dat putin gaz si s-a asezat singura inapoi drept. La romana imi tremurau picioarele...

Merci de acei 10 :)

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm...acei multi de 10 sunt dati din toata inima si pe buna dreptate...ai redresat'o fff frumos, in locuri in care altii care au scris de sute de ori pe forum o dadeau in bara (nu urit, pentru ca, repet, spre cinstea ta, nu aveai viteza in curba aia care pare simpla, dar iarna nu e)..ai un pm.. astept semnal.. :wave:

 

wow...mi-a zis un amic ca ai scris despre mine...

Mda eu eram atunci...adevarul ca am intrat si eu cam repede in intersectie, numai ca am vazut ca e ud am incetinit...nici acum nu stiu cum am putut sa tin motorul, ideea e ca dupa ce a fugit a doua oara i-am dat putin gaz si s-a asezat singura inapoi drept. La romana imi tremurau picioarele...

Merci de acei 10 :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o saptamana de polemica despre mersul pe motocicleta, stie totusi cineva ce s-a intamplat acolo?

 

Pai noi ceilalti ne-am cam clarificat. .S-a entuziasmat ala GP racing la urcare pe podul liber si s-a transformat in film Stephen King cand a inceput sa coboare. .Nu e asa complicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...