ovidiu810101 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 BMW F650 in perioadele in care temperatura scade sub 10 grade ca sa o pot porni fac cam asa: 1. soc la maxim - contact - .... nu porneste (schema asta o repet de vreo 5 ori pentru ca dupa aia miroase puternic a benzina ... probabil semn ca s-a inecat). 2. dau bujiile jos, le curat si le pun la incalzit ... timp in care mai dau putin la demaror ca sa iasa gazele care mai raman in cilindru. 3. pun bujiile - soc - contact ... nu porneste asa ceva fac de vreo 3-4 ori dupa care o ia. Asta daca intre timp nu a murit bateria si atunci o leg la redresor. Intotdeauna a pornit (pana la urma) dar este foarte enervant sa stai tot timpul cu trusa de scule dupa tine. Cum arata bujiile cand le scot? Ori negre ori ude...ori si negre si ude 0730110582 ... dati beep si va sun eu daca ma puteti ajuta cu vreun sfat sau ca sa va lamuresc cu problema asta (poate nu am explicat prea bine). Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 schimba bujiile,ar fi bine sa incerci unele cu iridium.Sper ca dai la automat doar cu sock si fara acceleratie..... Dupa ce faci astea si tot nu merge ar cam trebuii sa vezi ce combresie are,peste temperatura de 10grade porneste bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu810101 Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 am avut bujii cu iridium ... mai rau face ... mai rau m-am chinuit cu ele. am dpr9ea-9 acum astazi, de exemplu, mi-a facut la fel ... si au fost cred ca peste 14 grade Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vali M Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) Schimba bujiile. Ar trebui sa pui NGK D8EA sau CHAMPION RA6HC (recomandate de producator) si eventual sa verifici starea filtrului de aer si daca nu-ti este greu verifica daca ai 4,5 ture la aer. Editat Februarie 26, 2008 de Vali M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drunken master Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 salut, aceeasi problema o am si eu. am conectat-o la o baterie de masina dar nu a pornit deloc. electromotorul invartea dar nu se intampla nimic ulterior. cu 3 exceptii cand a bubuit ceva pe tzeava de esapament (ca nivel de zgomot peste o petarda mica, a iesit lumea sa se uite, tot tacamul) pentru F650 ST bujiile sunt identice? (e varianta cu 2 bujii). gasesc pe net/forum instructiuni sa le schimb sau mai bine un mare necunoscator ca mine sa mearga cu ea la cineva care se pricepe. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Si eu am in garaj motorul unui var, o Aprilia Pegaso 650 din 99, cu care ma mai dau si eu. Nu e obosita deloc, are sub 20 mii. Nu te ajuta cu nimic informatia dar si asta face fix la fel cum descrii tu si din cate stiu motorul e cam acelasi cu cel de pe bmw-ul tau. Sunt foarte curios care e rezolvarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 asa gion ca facem asa cum am vb si se va rezova intr-un fel sau altul Astept sa ne delectam la reparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 aceeasi problema o am si eu cu fzr-u iarna ! vara e ok daca o pornesc macar o data pe sapt ! Porneste enorm de greu !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu810101 Postat Februarie 27, 2008 Autor Share Postat Februarie 27, 2008 ne delectăm cu cea mai intensă placere cum verific cele 4,5 ture la aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 pai cu surubelnita Inchizi pana la capat si apoi dai inapoi 4.5 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drunken master Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 (editat) am gasit Editat Februarie 28, 2008 de drunken master Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 pai cu surubelnita Inchizi pana la capat si apoi dai inapoi 4.5 ture Nu este cam mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Ba da dar m-a intrebat cum da alea 4.5 ture inapoi Personal o sa i le fac la 2.5 si daca nu merge mai lucram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 incearca sa schimbi benzina baga cu pb de proba,eu asa am reusit sa pornesc ceva atv-uri si mai erea si minus 10c, si turele inapoi dadeam 2,5-3,incearca si bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 am avut bujii cu iridium ... mai rau face ... mai rau m-am chinuit cu ele. am dpr9ea-9 acum Bujiile recomandate pentru F650 sunt NGK D8EA, bujii fara rezistenta de deparazitare, aceasta rezistenta fiind inclusa in pipele de la bujii. Daca ai montat DPR9EA e normal sa ai pornire mai grea, scanteia e mai slaba pentru ca astea au rezistenta inclusa si impreuna cu rezistenta din pipele de bujii iti atenueaza puterea la scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 BMW F650 in perioadele in care temperatura scade sub 10 grade ca sa o pot porni fac cam asa: 1. soc la maxim - contact - .... nu porneste (schema asta o repet de vreo 5 ori pentru ca dupa aia miroase puternic a benzina ... probabil semn ca s-a inecat). 2. dau bujiile jos, le curat si le pun la incalzit ... timp in care mai dau putin la demaror ca sa iasa gazele care mai raman in cilindru. 3. pun bujiile - soc - contact ... nu porneste asa ceva fac de vreo 3-4 ori dupa care o ia. Asta daca intre timp nu a murit bateria si atunci o leg la redresor. Intotdeauna a pornit (pana la urma) dar este foarte enervant sa stai tot timpul cu trusa de scule dupa tine. Cum arata bujiile cand le scot? Ori negre ori ude...ori si negre si ude 0730110582 ... dati beep si va sun eu daca ma puteti ajuta cu vreun sfat sau ca sa va lamuresc cu problema asta (poate nu am explicat prea bine). Multumesc! Incearca sa elimini pe rand cauzele descrise aici. Eu pateam cam la fel (dar nu chiar sa scot bujiile) iar dupa ce am curatat filtru de aer o fost OK. Legat de bujii. Bujiile originale sunt NGK D8EA. Pt consum si felul in care merg recomand NGK DR8EIX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu810101 Postat Februarie 29, 2008 Autor Share Postat Februarie 29, 2008 mi-au dat DPR9EA pe baza certificatului de inmatriculare (m-am dus la un magazin cu specific). Nu mi-au zis nimic de alte bujii ca s-ar potrivi sau ca ar fi mai bune. DPR8EA IX - inseamna ca sunt cu iridium, corect? eu am avut DPR9EA IX - si nici macar nu dadea semne ca ar vrea sa porneasca. o sa incerc sa schimb si bujiile. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vali M Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Uite aici specificatii: Hubraum: 652 ccm Zylinder: 1 PS/KW: 48/35 - 34/25 Ventilspiel (Ein): KALT 0,10-0,20 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,10-0,20 MM Leerlaufdrehzahl: 1300-1400 U/MIN Vergaserluftschraube: 4,5 AUSDREHUNGEN - aici sunt turele pentru aer Reifendruck (vorn): 1,8 BAR Reifendruck (hinten): 1,9 (2,5) BAR ZĂźndkerze 1: NGK D8EA ZĂźndkerze 2: CHAMPION RA6HC Elektrodenabstand: 0,6-0,7 MM Lenker/Standrohr Ø: 41 MM Ritzel/Kettenrad: 16/47 ZĂHNE Kette: 110 GLIEDER Bafta la mestereala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JoeBlack Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Fratilor ajutati`ma si pe mine am un F650 din `97 nu invarte electromotoru ` imi bazaie ceva langa baterie ...nu stiu ce este dar este situat langa bateria si din chestia aia pleca la electromotor aveti idee ce o fii!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clickerfux Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 ala e releul de pornire...schimba-l, k si-a pierdut rezistenta sau s-a impuscat...si mai incarca si tu bateria aia un pic...bafta si spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 in primul rand verificati sa aveti scanteie la bujie ,verifica daca aveti curatate capetele fiselor de la bobine se mai aduna mizerie sa poate ceva ulei scurs de la sonda de ulei daca nu a fost inchisa bine sau va-ti uitat cand mergea motorul , .indiferent ce faceti nu trageti de acceleratie ,la minea au fost pipele ,facea exact cum ati spus voi ,le-am sckimbat si a mers ok,bujiile lasati-le alea care recomanda fabrica ca nu o sa faceti avion dintr-un vapor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vici Biker Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Fratilor ajutati`ma si pe mine am un F650 din `97 nu invarte electromotoru ` imi bazaie ceva langa baterie ...nu stiu ce este dar este situat langa bateria si din chestia aia pleca la electromotor aveti idee ce o fii!? exact lafel imi face si mie cand aveam bateria terminata schimba bateria si o sa mearga bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JoeBlack Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 exact lafel imi face si mie cand aveam bateria terminata schimba bateria si o sa mearga bafta Mersi .... mult asa o fost bateria era varza .... bafta multa si drumuri libere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Daca nu gasesti nimik urmad instructiunile care au mai fost prezentate mai sus poti incerca sa verifici nivelul din carb. La f650 STul prietenei mele era o pb la cuiele pointeau si nivelul era f mare) am dus o in service ca eu nu mi bag nasu la carb si s a rezolvat,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticubenn Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) BMW F650 in perioadele in care temperatura scade sub 10 grade ca sa o pot porni fac cam asa: 1. soc la maxim - contact - .... nu porneste (schema asta o repet de vreo 5 ori pentru ca dupa aia miroase puternic a benzina ... probabil semn ca s-a inecat). 2. dau bujiile jos, le curat si le pun la incalzit ... timp in care mai dau putin la demaror ca sa iasa gazele care mai raman in cilindru. 3. pun bujiile - soc - contact ... nu porneste asa ceva fac de vreo 3-4 ori dupa care o ia. Asta daca intre timp nu a murit bateria si atunci o leg la redresor. Intotdeauna a pornit (pana la urma) dar este foarte enervant sa stai tot timpul cu trusa de scule dupa tine. Cum arata bujiile cand le scot? Ori negre ori ude...ori si negre si ude 0730110582 ... dati beep si va sun eu daca ma puteti ajuta cu vreun sfat sau ca sa va lamuresc cu problema asta (poate nu am explicat prea bine). Multumesc! -Fisele de la bujii (rezistentele de 1Kohm sunt duse) Si eu am patit acelasi lucru la F -ul meu. Problema ca sunt scumpe la Bavaria BMW (100 Ron /buc) si nu stiu daca face bine la bobina de inductie ca sa le strapezi. Editat Iulie 16, 2008 de ticubenn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.