Sari la conținut

Moare Motorul La Relanti Cand E Cald


pinnutz_789
 Share

Postări Recomandate

am o problema, R6-2003, dupa ce merg cu motorul destul timp se incalzeste bine, nu mai sta la relanti, moare, cand apas pe ambreiaj, sau cand opresc moare, si nu mereu, doar de 3 ori pana acum, are momente, relantiul este bine reglat, chiar l-am mai marit putin, si deseori dupa ce merg si este motorul la 90 grade, si ma opresc si vreau sa pornesc iar, porneste greu, adica invarte mult si o ia asa incet cu un relanti moale,dar daca o tin putin accelerata o ia imediat. Ce este de vina ? sa fi avut vreo picatura de apa in rezervor ca am pus si benzina de la Lukoil? sa schimb filtrul de benzina? sa schimb bujiile ? cine stie ce poate avea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema, R6-2003, dupa ce merg cu motorul destul timp se incalzeste bine, nu mai sta la relanti, moare, cand apas pe ambreiaj, sau cand opresc moare, si nu mereu, doar de 3 ori pana acum, are momente, relantiul este bine reglat, chiar l-am mai marit putin, si deseori dupa ce merg si este motorul la 90 grade, si ma opresc si vreau sa pornesc iar, porneste greu, adica invarte mult si o ia asa incet cu un relanti moale,dar daca o tin putin accelerata o ia imediat. Ce este de vina ? sa fi avut vreo picatura de apa in rezervor ca am pus si benzina de la Lukoil? sa schimb filtrul de benzina? sa schimb bujiile ? cine stie ce poate avea ?

 

 

Amestec bogat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema, R6-2003, dupa ce merg cu motorul destul timp se incalzeste bine, nu mai sta la relanti, moare, cand apas pe ambreiaj, sau cand opresc moare, si nu mereu, doar de 3 ori pana acum, are momente, relantiul este bine reglat, chiar l-am mai marit putin, si deseori dupa ce merg si este motorul la 90 grade, si ma opresc si vreau sa pornesc iar, porneste greu, adica invarte mult si o ia asa incet cu un relanti moale,dar daca o tin putin accelerata o ia imediat. Ce este de vina ? sa fi avut vreo picatura de apa in rezervor ca am pus si benzina de la Lukoil? sa schimb filtrul de benzina? sa schimb bujiile ? cine stie ce poate avea ?

 

Verifica intai de toate bujiile si culoare aceastora(tre sa fie de culoare caramiziu), daca sunt negre sau inchise la culoare ii amestecul prea bogat, daca sunt prea deschise la culoare e amestecul prea sarac ... daca is ude catusi de putin dupa ce dai putin la cheie(fara sa porneasca si fara sa ii dai tu ceva gaz) sunt bujiile duse, desi primul pas si cel mai simplu ar fi sa schimbi benzina(daca te indoiesti de calitatea acesteia) si daca tot face asa un set nou de bujii niciodata nu strica unui motor :D daca tot face si tot face regleaza/sincronizeaza carburatoarele

 

 

Offtopic: esti invitat sa vizitezi si sa iti faci un cont pe forumul de la semnatura mea

 

:) :P :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am facut comanda de bujii, CR10EK cum scrie in carte, maine imi sosesc. Am uitat sa precizez ca prin noiembrie am schimbat si filtrul de aer, i-am pus filtru de aer K&N. Si nu am cum sa sincronizez carburatoarele, pentru ca e pe injectie, deci amestecul prea bogat/sarac, nu prea poate fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te inseli , punandui filtru de aer k&n mai permisiv, sonda de oxigen din filtru de aer detecteaza cantitatea de aer mai mare care trece prin filtru si implicit mareste timpul de deschidere al injectoarelor si astfel baga mai multa benzina . Trebuie micsorat timpul de deschidere al injectoarelor ceea ce e destul de dificil fara un tester profesional si un meserias in injectie . Daca tot nu folositi motocicletele pe circuit unde relantiul nu conteaza de ce puneti filtre de aer sport { putere este din belsug } care oricum nu prea fac treaba pe strazile patriei jegoase cum sunt . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci, am sa le iau pe rand, dupa ce schimb bujiile daca face in continuare, pun inapoi filtrul original, daca face in continuare schimb si filtrul de benzina, si daca face in continuare... ma duc la un service de moto, nu stiu ce sa zic, dar sa speram ca nu va mai face. :)

 

--- Mesaj completat în 28 Feb 2008 09:46 -------------
si mai am o intrebare, daca ar fi de vina filtrul de aer, nu ar trebui sa faca mereu asa? adica si cand e motorul rece si cand e cald? mie-mi face cand e cald, doar cand e cald 90 grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu , cand e rece motorul , o gramada de senzori cum ar fi , presiune , temperatura ulei si temperatura chiuloasa , presiune filtru aer dau cu totul alte informatii cdi -ului decat un motor cald > din contra la rece chiar are nevoie de un amestec bogat , ehivalentul socului la un motor pe carburatoare numai ca aici totul se face automat . Un motor pe carburatoare daca e lasat cu socul tras dupa ce se incalzeste se opreste ptr ca are benzina multa . Cam asa se poate intampla la tine . Totusi it recomad si o verificare si curatare a tuturor contactelor si mufelor cu spray contacte si o ungere cu W 40 a axului motorasului pas cu pas .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ramane sa-ti recomande unii sa desfaci motorul bucatzi, etc.

 

Da-i ralenti-ul mai tare, atat. . Sa fie vreo 1100-1200.

 

Si mai completeaza lichidul de racire.

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 01 Mar 2008 04:50 -------------

mi-am facut comanda de bujii, CR10EK cum scrie in carte, maine imi sosesc. Am uitat sa precizez ca prin noiembrie am schimbat si filtrul de aer, i-am pus filtru de aer K&N. Si nu am cum sa sincronizez carburatoarele, pentru ca e pe injectie, deci amestecul prea bogat/sarac, nu prea poate fi.

 

Daca i-ai pus Kn si nu i-ai pus si toba sport, degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu numai ca injectia se sincronizeaza dar si filtrul k&n, desi permisiv se murdareste mult mai repede! curata-l cu un kit pt. k&n dupa ce l-ai suflat in prealabil cu un furtun de la o vulcanizare. daca nu ai schimbat macar toba fa ceva pe el filtru si ia unul nou dar original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu numai ca injectia se sincronizeaza dar si filtrul k&n, desi permisiv se murdareste mult mai repede! curata-l cu un kit pt. k&n dupa ce l-ai suflat in prealabil cu un furtun de la o vulcanizare. daca nu ai schimbat macar toba fa ceva pe el filtru si ia unul nou dar original.

FIltru sport nu se sufla niciodata cu aer comprimat!

Scrie si pe cutia lui. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...