pinnutz_789 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 am o problema, R6-2003, dupa ce merg cu motorul destul timp se incalzeste bine, nu mai sta la relanti, moare, cand apas pe ambreiaj, sau cand opresc moare, si nu mereu, doar de 3 ori pana acum, are momente, relantiul este bine reglat, chiar l-am mai marit putin, si deseori dupa ce merg si este motorul la 90 grade, si ma opresc si vreau sa pornesc iar, porneste greu, adica invarte mult si o ia asa incet cu un relanti moale,dar daca o tin putin accelerata o ia imediat. Ce este de vina ? sa fi avut vreo picatura de apa in rezervor ca am pus si benzina de la Lukoil? sa schimb filtrul de benzina? sa schimb bujiile ? cine stie ce poate avea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 am o problema, R6-2003, dupa ce merg cu motorul destul timp se incalzeste bine, nu mai sta la relanti, moare, cand apas pe ambreiaj, sau cand opresc moare, si nu mereu, doar de 3 ori pana acum, are momente, relantiul este bine reglat, chiar l-am mai marit putin, si deseori dupa ce merg si este motorul la 90 grade, si ma opresc si vreau sa pornesc iar, porneste greu, adica invarte mult si o ia asa incet cu un relanti moale,dar daca o tin putin accelerata o ia imediat. Ce este de vina ? sa fi avut vreo picatura de apa in rezervor ca am pus si benzina de la Lukoil? sa schimb filtrul de benzina? sa schimb bujiile ? cine stie ce poate avea ? Amestec bogat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 e bine sa-ii masori si cmpresia si daca e buna incearca si cu alte bobine --- Mesaj completat în 26 Feb 2008 20:03 -------------compresia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 am o problema, R6-2003, dupa ce merg cu motorul destul timp se incalzeste bine, nu mai sta la relanti, moare, cand apas pe ambreiaj, sau cand opresc moare, si nu mereu, doar de 3 ori pana acum, are momente, relantiul este bine reglat, chiar l-am mai marit putin, si deseori dupa ce merg si este motorul la 90 grade, si ma opresc si vreau sa pornesc iar, porneste greu, adica invarte mult si o ia asa incet cu un relanti moale,dar daca o tin putin accelerata o ia imediat. Ce este de vina ? sa fi avut vreo picatura de apa in rezervor ca am pus si benzina de la Lukoil? sa schimb filtrul de benzina? sa schimb bujiile ? cine stie ce poate avea ? Verifica intai de toate bujiile si culoare aceastora(tre sa fie de culoare caramiziu), daca sunt negre sau inchise la culoare ii amestecul prea bogat, daca sunt prea deschise la culoare e amestecul prea sarac ... daca is ude catusi de putin dupa ce dai putin la cheie(fara sa porneasca si fara sa ii dai tu ceva gaz) sunt bujiile duse, desi primul pas si cel mai simplu ar fi sa schimbi benzina(daca te indoiesti de calitatea acesteia) si daca tot face asa un set nou de bujii niciodata nu strica unui motor daca tot face si tot face regleaza/sincronizeaza carburatoarele Offtopic: esti invitat sa vizitezi si sa iti faci un cont pe forumul de la semnatura mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Februarie 27, 2008 Autor Share Postat Februarie 27, 2008 mi-am facut comanda de bujii, CR10EK cum scrie in carte, maine imi sosesc. Am uitat sa precizez ca prin noiembrie am schimbat si filtrul de aer, i-am pus filtru de aer K&N. Si nu am cum sa sincronizez carburatoarele, pentru ca e pe injectie, deci amestecul prea bogat/sarac, nu prea poate fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Te inseli , punandui filtru de aer k&n mai permisiv, sonda de oxigen din filtru de aer detecteaza cantitatea de aer mai mare care trece prin filtru si implicit mareste timpul de deschidere al injectoarelor si astfel baga mai multa benzina . Trebuie micsorat timpul de deschidere al injectoarelor ceea ce e destul de dificil fara un tester profesional si un meserias in injectie . Daca tot nu folositi motocicletele pe circuit unde relantiul nu conteaza de ce puneti filtre de aer sport { putere este din belsug } care oricum nu prea fac treaba pe strazile patriei jegoase cum sunt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Februarie 28, 2008 Autor Share Postat Februarie 28, 2008 atunci, am sa le iau pe rand, dupa ce schimb bujiile daca face in continuare, pun inapoi filtrul original, daca face in continuare schimb si filtrul de benzina, si daca face in continuare... ma duc la un service de moto, nu stiu ce sa zic, dar sa speram ca nu va mai face. --- Mesaj completat în 28 Feb 2008 09:46 -------------si mai am o intrebare, daca ar fi de vina filtrul de aer, nu ar trebui sa faca mereu asa? adica si cand e motorul rece si cand e cald? mie-mi face cand e cald, doar cand e cald 90 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Nu , cand e rece motorul , o gramada de senzori cum ar fi , presiune , temperatura ulei si temperatura chiuloasa , presiune filtru aer dau cu totul alte informatii cdi -ului decat un motor cald > din contra la rece chiar are nevoie de un amestec bogat , ehivalentul socului la un motor pe carburatoare numai ca aici totul se face automat . Un motor pe carburatoare daca e lasat cu socul tras dupa ce se incalzeste se opreste ptr ca are benzina multa . Cam asa se poate intampla la tine . Totusi it recomad si o verificare si curatare a tuturor contactelor si mufelor cu spray contacte si o ungere cu W 40 a axului motorasului pas cu pas . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 Mai ramane sa-ti recomande unii sa desfaci motorul bucatzi, etc. Da-i ralenti-ul mai tare, atat. . Sa fie vreo 1100-1200. Si mai completeaza lichidul de racire. --- Mesaj completat în 01 Mar 2008 04:50 ------------- mi-am facut comanda de bujii, CR10EK cum scrie in carte, maine imi sosesc. Am uitat sa precizez ca prin noiembrie am schimbat si filtrul de aer, i-am pus filtru de aer K&N. Si nu am cum sa sincronizez carburatoarele, pentru ca e pe injectie, deci amestecul prea bogat/sarac, nu prea poate fi. Daca i-ai pus Kn si nu i-ai pus si toba sport, degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 SI INJECTIA SE SINCRONIZEAZA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 nu numai ca injectia se sincronizeaza dar si filtrul k&n, desi permisiv se murdareste mult mai repede! curata-l cu un kit pt. k&n dupa ce l-ai suflat in prealabil cu un furtun de la o vulcanizare. daca nu ai schimbat macar toba fa ceva pe el filtru si ia unul nou dar original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 nu numai ca injectia se sincronizeaza dar si filtrul k&n, desi permisiv se murdareste mult mai repede! curata-l cu un kit pt. k&n dupa ce l-ai suflat in prealabil cu un furtun de la o vulcanizare. daca nu ai schimbat macar toba fa ceva pe el filtru si ia unul nou dar original. FIltru sport nu se sufla niciodata cu aer comprimat! Scrie si pe cutia lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.