binox Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 E tare ciudat ce se intampla la tine, adica cu o persoana se da pe o roata si cu 2 nu pleaca de pe loc; Vezi daca nu cumva cand se aseaza a doua persoana sa nu frece aripa de roata sau sa se actionze intr-un mod ciudat frana spate.Ar mai fi si varianta lantului mult prea intins da mai putin probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 17, 2005 Autor Share Postat Mai 17, 2005 gataaaa.. am rezolvat am fost aseara pe motor, repet pe motor la moshulik. trage de rupe si in plus toti soferii au fost foaaarte amabili cu mine, nu claxoane, impingeri de pe banda etc. m-au lasat sa schimb benzile... eh, moshulik a observat ca se apasa frana pe spate cand se aseza a doua persoana. am reglat oleaca tija si merge pefect acu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Mai 21, 2005 Share Postat Mai 21, 2005 hi, felicitari prt. Voshodul repus pe drumuri, sa ai numai bucurii de EA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 21, 2005 Autor Share Postat Mai 21, 2005 merci azi m-am plimbat prin oras toata ziua si nu oricum ci pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 felicitari nu am avut rabdare sa citesc 10 pagini cite sunt la problema ta dar sper ca ai inlocuit pistonul si cilindru .mai subtire cu datu peo rota sa nu ramii cu atit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 (editat) hi, am vazut bine ca l-ai pus la vanzare???? am vazut dupa carburator Editat Mai 24, 2005 de jack2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 (editat) mda, nu-i place lui nevasta-mea ca face zgomot si fum in plus, cred ca il vede ca pe un concurent direct, pt ca acum imi petrec timpul mai mult pe motor. ma duc si zilnic la servici cu el, mai bricolez seara.... speram sa-mi gasesc ceva in 4t sau un mezeu, poate reusesc s-o inbunez Editat Mai 25, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 Zi mai bine ca ti-a iesit pe nas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 (editat) ti s-a parut din mesajele mele ca mi-a iesit pe nas? citeste mai bine. daca-l dau, ies in pierdere, pt ca munca mea n-o mai recuperez. mi-a facut placere sa lucrez la el, si l-am facut tzutz, un cric lateral ii mai pun si e gata. dar daca ai fi un pic mai matur ai intelege ce zic. Editat Mai 25, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 (editat) Nu trebuie sa te superi pe mine dar treaba cu nevasta e..... discutabila!Vezi ca si MZ-ul face zgomot si fum!Dar intr-adevar e mult mai fiabil.Deci revin: zi mai bine ca ti-a iesit pe nas. PS. Bafta la vanzare! Editat Mai 25, 2005 de Catallin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 Hm... Eu personal la Simson am muncit mult de tot, dar m-am despartzit cel mai greu de el, m-am razgandit de vreo 4-5 ori de la a-l vinde sau nu. La Gilera am muncit putzin, a avut o duda mare si cam atat. Am vandut-o fara prea mari regrete. Acum mi-am luat o Honda mare, enduro, de 600. La asta nu am nimic de reparat, dar din lipsa de garaj, o pun la vanzare. Fara nici un regret as vinde-o primului venit. Treaba e ca atunci cand investesti munca intr-un motor, se creaza asa... o legatura, care sigur nu iti iese pe nas. In cel mai rau caz, la nervii aia mari, ii tragi un ciocan in carter si gata. Dar dupa ce muncesti o luna la motoreta, o faci si merge bine, crede-ma ca nu iti vine sa o vinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 (editat) @catallin: daca n-ai nici nevasta si din ce vad in profil, nu ai nici motor (poate nu ai acum, nu stiu) eu as zice sa nu mai persisti in concluzii tampite. (concluziile, da? nu tu) tonul tau mai prietenos din al doilea post tot n-a reusit sa stearga jignrea, sa stii! ori nu ai facut in viata ta un motor ori urasti mecanica ori amandoua, daca crezi ca mi-a iesit pe nas! imi cer scuze pt ca m-am aprins, dar sa vii pe topicul omului doar ca sa-i dai in cap, nu-i frumos! de ce n-ai sarit acu 2-3 sapt cu sfaturi daca esti asa tatic? pareri din astea personale as avea si eu gramada acum despre tine, dar incerc sa ma abtin. sper sa fie doar o greseala omeneasca ce ai scris mai sus si sa nu ne purtam dusmanie. dar mai gandeste-te..... Editat Mai 25, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 Ticolino eu nu am avut de gand sa te jignesc!Referitor la nevasta si motor te asigur ca am ambele.Cat despre mecanica:iar te inseli!Nu te-am ajutat fiindca la moto nu am umblat deocamdata,fiindca am motor de putin timp, si nu am vrut sa-ti dau sfaturi eronate.Asta e, eu pana acum am facut numai motoare de autoturisme!Dar nu-i mare diferenta si in curand o sa ma specializez si la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 Si inca ceva: cand am spus ca ti-a iesit pe nas, am spus-o din experienta proprie!Eu am vandut diferite harburi cand pur si simplu ma saturasem de stat pe sub ele si "imi iesise pe nas".Asa ca te-ai aprins degeaba!Tipic romanesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 mi-am cerut deja scuze ca m-am aprins, dar tot tipic romanesc mi s-a parut si sa apari asa dintr-o data, prin pagina 10-11 a unui topic serios, cu un mesaj "la misto" daca ai si nevasta si motocicleta, sa-ti traiasca amandoua! dar sa stii totusi ca este o mare diferenta intre motorul de masina si cel de motocicleta. chiar daca acum am curaj ma bag in orice motor de comunista, n-as avea curaj sa ma bag la motorul masinii! daca mi-ar fi iesit pe nas, as fi abandonat-o, cum era, stricata, nu m-as mai fi chinuit nici macar sa pun motorul la loc pe cadru. am avut momente mai grele, cand aveam motorul insirat in bucatarie, dar am trecut cu brio, cu ajutorul sfaturilor de pe forum. daca mi-ar fi iesit pe nas as fi vandut-o pe piese sau in stare "puzzle", cam am vazut un minsk cred ca tot aici pe forum. cand ai facut motorul si merge, ai trecut de faza cu iesitul pe nas. ajungi in faza in care te atasezi de el. iar motorul meu nu cred ca se poate numi un harb. a avut un surub cazut in cutia de viteze, care a blocat-o. atata tot. am scos surubul si gata. nu s-a gripat, nu i-a sarit biela, nu nimic. rotile cutiei sunt intacte, cilindrul e cota 0, deci merge honuit cu incredere pe viitor. acum nu mai are nici o problema majora, decat de estetica, dar nu ma intereseaza asta. i-am luat duminica semnalizatoare noi din targ si acum ma invart sa-i fac un cric lateral. si daca vii diseara la arc poate o sa-l si vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 Hai ba, terminati cu cearta si vedeti ca am bagat poze cu Nipru custom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 Hi, ticolino eu te iteleg ca vrei sa vinzi motorul... asa am patit si eu... l-am cumparat, era aproape noua /300 km/ (acum are 1800 km) dar nu reusisem sa-i reglez relantiul... cred ca am desfacut si am dat jos carburatorul de 100 de ori multa munca, si mult timp pierdut degeaba, si cand porneam tot asa urat urla incat speriam vecinii... dupa o luna m-am inervat si lam pus la vanzare... nu l-am dat ca nimeni n-a vrut sa-mi deie suma macar pe care o cumparasem eu... am ramas cu "EA".... am gasit elemente noi de carburator... m-am pus din nou pe munca, am schimbat toate elementele carburatorului, am curatat orificiile si si-a revenit la normal... pe langa astea ma mai inervat foarte mult telescoapele spate-fata, montarea portbagajului (care acuma sa dus drqlui) etc... si eu sunt la parerea ca daca cineva i-mi da banii la care lam cumparato eu o dau... mult noroc si bafta la vanzare PS... 1. eu cred ca dupa reparatia capitala a motorului poti sa ceri si 400 de euroi... 2. vezi ca se gasesc elemente de carburator separat - poate reusesti sa-l pui pe cel original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 26, 2005 Autor Share Postat Mai 26, 2005 doar de curiozitate, cati bani ai dat pe ea, daca ai luat-o doar cu 300km ?! acuma, sa revenim. nu o dau ca am avut probleme la ea. ar insemna sa dau vrabia din mana pe cioara de pe gard. eu nu am nevoie de mai mult. am vrut o motocicleta care sa mearga, nu una frumoasa, nu una "brici". avantajul la asta este ca o cunosc acuma ca-n palma. a doua oara cand am desfacut motorul si cutia de viteze (scrie in acest topic) am facut operatia in cateva ore. sunt multumit ca merge, si acuma orice problema apare, stiu s-o rezolv. orice motor sh as lua, nu am o garantie ca n-o sa am probleme. iar marele dezavantaj ar fi ca as lua-o de la capat. iar nervi, cum se desface aia, cum se da jos cealalata, si pumni in cap ca "uite cati bani am dat pe asta si tot am probleme". prefer vrabia. dar sa nu fiu ipocrit, bineinteles ca mi-ar place un motor care sa nu scoata fum (al meu nu stiu ce are, ca scoate cam mult) si nici asa mult zgomot, si daca se poate sa fie si nou. dar sunt constient banii in plus pe care i-as da nu-mi garanteaza zile linistite. daca vrea cineva voshodul meu, bine. il dau si-mi iau altceva. e ieftin, merge bine, acuma nu mai are probleme, daca e cineva care-si doreste un motor si nu prea are bani, e perfect pt el. daca nu-l vrea nimeni, iarasi bine. merg zilnic cu el la servici, ma bucur de el, iar in toamna il dau f.ieftin ca n-am unde sa-l tin peste iarna si am terminat. argumentul cu sotia nu a fost scos din burta. "efectiv" (© stoiceasca) il uraste, din cauza ca in ultima vreme i-am dat mai multa atentie motorului decat ei. nu ca l-ar fi placut vreodata, a fost o antipatie la prima vedere, la primele poze, ca "e urat". si cand a vazut si cat zgomot si fum scoate, gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Mai 26, 2005 Share Postat Mai 26, 2005 /index.php?showtopic=13881 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 26, 2005 Autor Share Postat Mai 26, 2005 mda, 600e e multisor..... si chiar daca avea doar 300km, tot ai avut probleme cu ea. ceea ce imi demonstreaza teoria de mai sus oricum, marea problema la comuniste e cu piesele de schimb. mi-a zis tot un voshodist ca si-a luat un set motor nou si nu s-a potrivit a dat banii degeaba. oricum, sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 26, 2005 Share Postat Mai 26, 2005 cum sa nu se potriveasca setu' motor mai? poate ca... a! voshod-ul are doua tipuri de motoare: intr-o toba (mai bun, are si muzicuta din fabrica) care e acelasi motor de pe sova si ala mai raspandit in doua... ala intr-o toba are si admisia direct in carter, fara galerie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.