Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Salutare baieti. Sunt posesorul unui Ktm990 Adv de anul trecut si in 4 iesiri am reusit sa fac 5000km. Am citit tot ce s-a scris aici inainte si intradevar sunt putini cei ce scriu aici.

Prea curand nu cred ca voi iesi cu motorul pentru ca mi se naste feciorul (intr-o luna) si tre sa stau pe poponeata meu pana in Aprilie. Dar pe urma................., am doi tovarasi cu care ies si de obicei facem cam ~ 800 - 900 intr-o zi. Vrem sa marim anturajul asa ca putem discuta.

Bafta si ne vedem pe caprioare.

post-8173-1234391923_thumb.jpg

post-8173-1234391962_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva pe KTM lc8 TKC 80 de la continental ? Daca da, poate-mi spune si mie cum se comporta pe asfalt pt ca pe offroad sunt convins ca da clasa la Scorpioane.

A schimbat cineva bateria cu una la amperaj mai mare ( Yuasa de preferat), daca da sa-mi spuna si mie cum a facut loc pentru ea.

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva pe KTM lc8 TKC 80 de la continental ? Daca da, poate-mi spune si mie cum se comporta pe asfalt pt ca pe offroad sunt convins ca da clasa la Scorpioane.

 

 

multumesc.

 

Sunt destul de bune pe asfalt ! Nu mai poti lua virajele cum le luai cu Scorpioanele, insa sunt destul de ok. In afara soselei nu sunt cu mult peste Scorpioane ... se incarca la fel ! ... poate chiar mai repede !

 

Au marele dezavantaj ca se tocesc al dracului de repede. Daca ai un stil de pilotat mai agresiv, guma spate o sa o schimbi o data cu uleiul de motor !

 

Scorpion rules ! ... altfel mai ia-ti o pereche de roti si incalta-le in crampoane ... SERIOASE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasoala treaba! Sunt un pic dezamagit de ce-mi spui Petrica. Speram ca acele Continentaluri sa mearga cu multe clase peste Scorpion. Asta este, din pacate nu prea ai de ales, asa ca o sa-mi iau TKC chiar daca am scorpioanele aproape noi, vad cum merg si daca nu-mi place pun la loc Scorpioanele.

Multumesc pentru sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasoala treaba! Sunt un pic dezamagit de ce-mi spui Petrica. Speram ca acele Continentaluri sa mearga cu multe clase peste Scorpion. Asta este, din pacate nu prea ai de ales, asa ca o sa-mi iau TKC chiar daca am scorpioanele aproape noi, vad cum merg si daca nu-mi place pun la loc Scorpioanele.

Multumesc pentru sfat.

 

 

Sau Metzeler Karoo? Sau Michelin Desert? Sau Dunlop D908? Sau Bridgestone Trail Wing 302?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau Metzeler Karoo? Sau Michelin Desert? Sau Dunlop D908? Sau Bridgestone Trail Wing 302?

 

Primele doua si ultimul nu merg pe janta lata a LC8-ului, iar Dunlopul nu prea il gasesti cu una cu doua !

Tot ce e cramponat ... se duce extrem de repede.

 

Sunt doua chestii diferite. Ori gume de asfalt, ori de off ... cu cat guma este ,,mai polivalenta" cu atat nu-si face treaba nici pe asfalt si pe coclau.

 

Scorpioanele m-au scos din niste coclauri de unde nici nu speram sa mai ies vre'o data, iar pe asfalt ....... lux !

 

Mersul cu LC8-ul prin coclauri, tine si de gumele cu care esti echipat, dar nu inseamna ca ai rezolvat totul cu o pereche de gume ! Mai trebuie ,,ceva". Se piloteaza un pic diferit fata de caprele mai usoare. Daca nu-ti asiguri o viteza mai mare, cand treci printr-un obstacol, poti sa o uiti acolo ... cu mama crampoanelor !

Asa ca mai bine ,,investesti" in antrenament si apoi incepi sa compari gumele ! Parerea mea ..... no offance ! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari tuturor,

de ieri sunt fericitul posesor al unui 990 adv.

azi am fost la motomania sa-l vad si de-abia astept sa vina cartea de identitate si sa-l inmatriculez si sa incep sa ma bucur de aceasta bijuterie.

va pun si niste poze facute in show-room.

Salut sa-l stapanesti sanatos !!!

Cat a fost total in varianta in care este acum ca vad ca are multe extra adaugate ?

Thank's !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele doua si ultimul nu merg pe janta lata a LC8-ului, iar Dunlopul nu prea il gasesti cu una cu doua !

Tot ce e cramponat ... se duce extrem de repede.

 

Sunt doua chestii diferite. Ori gume de asfalt, ori de off ... cu cat guma este ,,mai polivalenta" cu atat nu-si face treaba nici pe asfalt si pe coclau.

 

Scorpioanele m-au scos din niste coclauri de unde nici nu speram sa mai ies vre'o data, iar pe asfalt ....... lux !

 

Mersul cu LC8-ul prin coclauri, tine si de gumele cu care esti echipat, dar nu inseamna ca ai rezolvat totul cu o pereche de gume ! Mai trebuie ,,ceva". Se piloteaza un pic diferit fata de caprele mai usoare. Daca nu-ti asiguri o viteza mai mare, cand treci printr-un obstacol, poti sa o uiti acolo ... cu mama crampoanelor !

Asa ca mai bine ,,investesti" in antrenament si apoi incepi sa compari gumele ! Parerea mea ..... no offance ! :burnout:

 

 

Multumesc mult pentru sfaturi si informatiile pt anvelope, chiar am cautat ceva si mi-au trebuit cam 6 telefoane de dat sa ma lamuresc ca nu prea am de ales ori TKC ori Scorpioane. In partea a doua a discutiei ce pot sa spun este ca m-am indragostit de moto si m-am hotarat sa-mi iau cand eram pe-un African la 140 pe macadam in Dobrogea(pasager binenteles). primii ~6000km am sofat in offroad pt ca nu aveam permis. Primul motor Pegasso cumparat nou, vandut la 27000km, al doilea motor Caponord cumparat la 30.000 vandut la 112.000 km. Legat de experienta Petrica, pot sa-ti spun ca am mers ceva, iar Ktm-ul asta e caprioara pt mine in comparatie cu Caponordul. La anvelope in schimb aveam multe umbre de indoiala .

multumesc mult si poate facem iesire cu mobrele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ... chestie de ultima ora !

 

Ieri, duminica, am iesit la plimbarea de frumusete de dupa-amiaza ! Plimbarea a fost scurta. Pana la Zimnicea si inapoi, 100km ... un fleac !

 

Insa ... la vre'o 10km de Zimnicea, spre est, intre comunele Bujoru si Nasturelu, soseaua se intersecteaza cu raul Vedea. Aceasta regiune poarta denumirea de Gorgan. De ce ? ..... pentru ca este un deal imens. Se poate face si parapantism acolo ... cu putina experienta. :huh:

Ideea este ca am facut un popas acolo, iar cei cu vitezane (ramasi pe asfalt) au putut admira un animal (in speta, o vaca) ce se catzara foarte sprintena pe acest deal.

In concluzie cu antrenament si curaj, LC8-ul te duce prin niste locuri demne de un EXC. Imi pare rau ca nu a facut nimeni fotografii ca sa va faceti o idee asupra locului ...... poate data viitoare.

 

A inceput sa-mi placa la nebunie sa ma catzar calare pe vaca ! :agree: Parca creste inima in tine cand te vezi ajuns sus, iar un LC4 cu 70kg mai usor ,,sa pierdut pe drum" ! ;)

 

Sanatate si sa ne vedem sanatosi ! :burnout:

@petrica

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc caponord! :crack: Ce poza interesanta ai la avatar, oare eu am facut-o? :laugh:

Legat de gume, am gasit Dunlop 908RR doar ca nu stiu daca merg si pe Adventure ca la mine astea sunt dimensiunile: 140/80-18. Eu o sa ma bag la o comanda in curand, in caz ca te intereseaza, da un semn.

 

Hai sa ne vedem la primavara dupa ce se naste urmasu' :) !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc caponord! :crack: Ce poza interesanta ai la avatar, oare eu am facut-o? :laugh:

Legat de gume, am gasit Dunlop 908RR doar ca nu stiu daca merg si pe Adventure ca la mine astea sunt dimensiunile: 140/80-18. Eu o sa ma bag la o comanda in curand, in caz ca te intereseaza, da un semn.

 

Hai sa ne vedem la primavara dupa ce se naste urmasu' :) !!!

 

 

Te sun maine sa-mi dai si mie datalii legate de Danlop. Si da esti piesa de fotograf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate intereseaza pe cineva link ul asta, avand in vedere autonomia scazuta pentru un Adventure :

 

http://www.bestrestproducts.com/c-114-pegpacker.aspx

 

Interesanta ideea, insa asta presupune sa pleci fara pasager !

Pe AdvRider sunt mute optiuni de montaj ale rezervoarelor suplimentare.

 

Acum, apropo's de ,,autonomia scazuta" ... cat de agresiv ai merge, tot faci 300km. Am mers o data potolit, la 4000 rot/min - 120-125km/h si am facut fix 412km. Eu zic ca este o autonomie destul de ok.

Problema apare daca ne gandim sa plecam prin vre'o pustietate, gen Siberia, Africa ... sau mai stiu eu ce Patagonie; abia acolo se pune problema de autonomie ! Insa putini dintre noi reusesc ,,excursii" de genul asta, asa ca sunt suficienti cei 22 litri (24 l - reali), ai rezervorelor de pe Adv.

 

Totusi ... cine are probleme cu autonomia poate apela la o idee extrem de simpla. In drum te poti opri, se cumpara 2 peturi de bere, se bea berea :laugh: iar recipientele golite se umple cu benzina si se leaga pe portbagaj.

 

Bafta si sa dea Domnu' sa avem nevoie de rezervoare auxiliare ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti va spun doar atat: este crizaaaaaaaa :crack:

 

Glumeam binenteles. Ieri am vazut cum s-a vandut a 3-a bucata pe anul asta de Ktm lc8. Halal criza, dar asta spun eu ca ar trebuii sa ne bucure pentru ca vom fi mai multi si mai buni sa speram(la inima).

Asa ca abia imi astept copilul sa se nasca, ca prin Aprilie asa sa bag o tura cu caprioara pe macadam.....

 

Doamne-ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta ideea, insa asta presupune sa pleci fara pasager !

Pe AdvRider sunt mute optiuni de montaj ale rezervoarelor suplimentare.

 

Acum, apropo's de ,,autonomia scazuta" ... cat de agresiv ai merge, tot faci 300km. Am mers o data potolit, la 4000 rot/min - 120-125km/h si am facut fix 412km. Eu zic ca este o autonomie destul de ok.

Problema apare daca ne gandim sa plecam prin vre'o pustietate, gen Siberia, Africa ... sau mai stiu eu ce Patagonie; abia acolo se pune problema de autonomie ! Insa putini dintre noi reusesc ,,excursii" de genul asta, asa ca sunt suficienti cei 22 litri (24 l - reali), ai rezervorelor de pe Adv.

 

Totusi ... cine are probleme cu autonomia poate apela la o idee extrem de simpla. In drum te poti opri, se cumpara 2 peturi de bere, se bea berea :crack: iar recipientele golite se umple cu benzina si se leaga pe portbagaj.

 

Bafta si sa dea Domnu' sa avem nevoie de rezervoare auxiliare ! :crack:

Eu, incarcat cu toate alea pe motoreta si mers un pic mai sus, ca viteza de croaziera ( 140 km/ h ) , la 250 km intram pe rosu . Prietenul de calatorie cu capra lui ( BMW 1200 gs adventure) si rezervor de 33 l ( daca nu ma insel ) ajungea la peste 540 km autonomie. Oarecum frustrant .

Alte solutii date pe adv rider : rezervoarele de la Touratech - pret 1200 eur :crack:

fuell cells auxiliare - dezavantajele vin la montaj ( ma refer la cele de capacitati mai mari ) - ocupa spatiu

In alta ordine de idei : Sa dea domnul sa avem nevoie de rezervoare auxiliare

P.S.: Hai ca a inceput din nou sa ninga, asta ca sa mai rasuceascsa un pic cutitul in rana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul pentru o autonomie mai mare:

 

1.- Set de rezervoare (45 litri) - 1299 euro - cod: 01-370-0300-0

2.- Kit aditional (doar la 950Adv.) - 80 euro - cod: 01-370-0309-0

3.- Crash bars for large tanks - 230 euro - cod: 01-370-0310-0

_____________________________________________________

Total: 1609 euro x 4.3 lei = 6918.7 lei ...... adica vre'o 70 de milioane !

 

Produsele sunt din catalogul Touratech.

Cu asemenea rezervoare autonomia creste, in medie pana la 700km. Un lucru extraordinar ! Nu spun ca nu mi-ar placea ideea unei astfel de autonomii, insa pretul ....... ma da pur si simplu, pe spate ! Cu banii astia imi mai cumpar un motor !

 

E' o chestie sa cobori din sa abia dupa 700km ....... cred ca te da jos cu shpaclu ! :crack:

 

Hmm ... nu stiu ce imi rezerva viata !? ... cine stie !? :crack:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema apare daca ne gandim sa plecam prin vre'o pustietate, gen Siberia, Africa ... sau mai stiu eu ce Patagonie; abia acolo se pune problema de autonomie ! Insa putini dintre noi reusesc ,,excursii" de genul asta, asa ca sunt suficienti cei 22 litri (24 l - reali), ai rezervorelor de pe Adv.

 

Exact asta vroiam sa spun si eu. In afara de cazurile astea, e imposibil sa nu gasesti o benzinarie in 250 km. Iar un rezervor foarte mare nu face altceva decat sa faca vaca si mai vaca, mai mare si mai grea, pentru ca vei avea mereu tendinta sa-l umpli pe tot, ca sa fie.

O autonomie chiar si de 250 km e suficienta. Eu am facut excursii mari prin tara calare pe un ttr de 600 cu un rezervor de 11 L. Nu numai ca n-am ramas in pana de benzina, dar o data chiar am avut de unde sa-i dau unui amic benzina. Omul avea rezervor de 8 L. I-a fost lene sa alimenteze la ultima benzinarie unde am alimentat toti si a facut pana prostului. Dar altfel, pana nici el nu a avut probleme cu ceasca aia de rezervor.

Una peste alta, daca nu plecati la capatul pamantului, fiti fericiti cu ce aveti, ca e mai mult decat suficient.

 

bafta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,Tinere", nu dispera ! Va iesii Soarele si pe strada noastra ...... totul este sa ne mai tina picioarele ! :crack:

 

Speranta moare ultima!

Doi ani am asteptat si iata ca visul a devenit realitate.

Va doresc la fel.

Mae

14000 si ceva km.

Editat de mae
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speranta moare ultima!

Doi ani am asteptat si iata ca visul a devenit realitate.

Va doresc la fel.

Mae

14000 si ceva km.

 

Cum am mai spus ..... esti idolul meu ! Sper sa mi se intample si mie asta !

Poate ne zici si noua cat te-a costat distractia asta ! ...... asa sa ne facem o idee !

 

Bafta ! :)

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am mai spus ..... esti idolul meu ! Sper sa mi se intample si mie asta !

Poate ne zici si noua cat te-a costat distractia asta ! ...... asa sa ne facem o idee !

 

Bafta ! :)

 

Salut,

ieri am ajuns acasa, dupa ce le pun cap la cap pe toate o sa stim si cit a fost distractia.

Mae

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

ieri am ajuns acasa, dupa ce le pun cap la cap pe toate o sa stim si cit a fost distractia.

Mae

 

 

cat sa fie, "un fleac"...!

depinde de multe amanunte, si toate incep cu pregatitea motocicletei...fiecare cum crede de cuviinta, apoi ce cheltui pe drum, poti sa dormi doar in cort sau doar la hotel sau combinat, la fel e si cu mancarea...toate variaza enorm dar un minim pleaca de pe la 3-4000 de euro si apoi mai e ceva f important: depinde cat stai (2 sapt sau o luna sau 2 luni...

 

 

...si depinde cu ce te intorci... :)

 

scuza-ma Mae ca m-am bagat da' ma plictiseam si eu de dimineata... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...