Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Fain... s'o stapanesti sanatos si... cat mai mult timp liber ca s'o pui in valoare pe drum! Adica ai sa ai model 2009, asta prezentat acu' la EICMA ?

 

Aaa ??? :moto: ..... interesanta intrebare ! Asteptam reaspunsul lui nea' Dan !

 

Trebuie sa recunosc ca si eu am viste umede cu un 990 Adv. R ... ala de 115 caluti ! :drink:

 

...... vom vedea !

 

 

bravo petrica,

ma bucur ca ti-ai revenit si ti-ai pastrat LC8! pentru lupta avem timp toata iarna sa ne pregatim pentru anul viitor.

 

Stii ce mi-am propus ? Hai sa-ti spun, ... dar ramane intre noi !

Vreau sa duc LC8-ul meu, cat se poate de mult peste ,,pragul critic" de 100000km, ...... sau 200000km ! Sa dau cu tifla in nas la astia cu tractoare bavareze ! Asa d'al dracu' ! :sick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stii ce mi-am propus ? Hai sa-ti spun, ... dar ramane intre noi !

Vreau sa duc LC8-ul meu, cat se poate de mult peste ,,pragul critic" de 100000km, ...... sau 200000km ! Sa dau cu tifla in nas la astia cu tractoare bavareze ! Asa d'al dracu' ! :drink:

 

atunci o sa ai nevoie de martori care sa confirme nr. de km. Eu o sa fiu unul dintre ei tot cu un LC8!

 

 

Fain... s'o stapanesti sanatos si... cat mai mult timp liber ca s'o pui in valoare pe drum! Adica ai sa ai model 2009, asta prezentat acu' la EICMA ?

 

 

sa vedem ce spune dan, dar din informatiile mele modelul 2009 va aparea la vanzare de abia in ian-feb, eu tot asta astept!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema nu este sa faci multi km cu un motor, ci dupa acei km cat la suta din motorul original mai este pe el. Am dat de un american pe net care ajunsese la 4-500000 km cu un R1200 GS facand inconjorul pamantului, dar cu ocolisuri si schimbase la el o gramada de piese, dar fiecare piesa importanta ( ambreiaj, cardan, chiulase, camasi si pistoane) tinuse destul. Tipul a tinut o evidenta stricta cu nr de km intre diversele interventii si costul acestora. Mai multe amanunte gasiti in sectiunea dedicata GS/ GS Adv a rivalilor vostri. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema nu este sa faci multi km cu un motor, ci dupa acei km cat la suta din motorul original mai este pe el. Am dat de un american pe net care ajunsese la 4-500000 km cu un R1200 GS facand inconjorul pamantului, dar cu ocolisuri si schimbase la el o gramada de piese, dar fiecare piesa importanta ( ambreiaj, cardan, chiulase, camasi si pistoane) tinuse destul. Tipul a tinut o evidenta stricta cu nr de km intre diversele interventii si costul acestora. Mai multe amanunte gasiti in sectiunea dedicata GS/ GS Adv a rivalilor vostri. :drink:

 

Nea Bogdane faci o confuzie noi astia cu KTM nu avem rivali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie destul de interesanta .......

 

Dupa ce am citit tot ce era de citit despre windscreen-urile LC8-urilor, pe AdvRider. Despre protectia slaba a parbrizului stock si de turbulentele ce le provoaca parbrizul mare de touring .... mi-am zis asa:

 

,,... cu ala original nu merge ! Te bate vantul la viteze mari ! Cu ala touring (alien) se produc turbulente la partea superioara ! Ce e' de facut ?"

 

Asa ca ........ le-am pus dracu' pe amandoua ! De unde mi-a vnit ideea ? Nu de pe AdvRider, ci de la ...... fosta mea Honda VFR800 ! :haha:

Aceasta are in partea de jos a parbrizului, o fanta ce face ca aerul, deflectat de parbriz sa aiba o curgere laminara, fara turbulente.

 

Peste parbrizul stock al LC8-ului, am montat si parbrizul ,,alien", numai ca ... in partea de jos ele sunt apropiate, dar se departeaza treptat spre partea superioara, ... astfel se creeaza o zona de fuga a curentului de aer ce intra printre cele doua parbrize, prin spatiul din jurul farului.

Curentul de aer ce iese printre cele doua windscreen-uri ,,loveste" curentul preluat direct de parbrizul mare, atenuand semnificativ turbulentele.

 

Am facut o plimbare scurta sa vad cum functioneaza smecheria. Daca la inceput am fost scceptic, acum ... m-am lamurit ! La 120km/h poti rula cu viziera saltata, la 160km/h ..... o adevarata placere ! :10:

 

Intre cele doua windscreen-uri am pus niste distantiere din cauciuc, facute din-trun furtun de pompa de umfalt rotile. Pompa de Dacie. Toata shmecheria este de a determina lungimea acestor segmente de furtun.

Eu, initial le-am taiat de 1.5cm. Nu a fost bine pentru ca distanta era prea mare intre perbrize si curentul dintre cele doua era prea slab. Am redus lungimea distantierelor la 1cm si efectul sa imbunatatit considerabil.

 

E o chestie ... pe cat de simpla de facut, pe atat de mare este efectul obtinut ! Treaba este ca trebuie sa aveti cele 2 windscreen-uri.

 

Bafta ! :what:

 

P.S. Asta e varianta ,,pentru touring" ... pentru ,,varianta anduro", dureaza doar 10 minute sa demontezi parbrizul cel mare si ramai cu cel mic ! :rock:

post-10224-1227014883_thumb.jpg

post-10224-1227014904_thumb.jpg

post-10224-1227014927_thumb.jpg

post-10224-1227014946_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recunosc,n-am mai vz si auzit despre asa ceva dar trebuie sa-mi scot chipiul pt gaselnita ta :rock: .sunt necunoscator in domeniul asta si intreb;care e diferenta intre un LC8 S,unul EFI si alte LC8-uri,daca mai exista si altele...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recunosc,n-am mai vz si auzit despre asa ceva dar trebuie sa-mi scot chipiul pt gaselnita ta :D .sunt necunoscator in domeniul asta si intreb;care e diferenta intre un LC8 S,unul EFI si alte LC8-uri,daca mai exista si altele...?

 

Tot respectul frate Cristi !

 

... cat despre ce intrebi tu mai sus ...... toate sunt ,,ale KTM-ului". Deci:

 

Tate motoarele 2V de la KTM se numesc LC8, sau RC8, in cazul recentei supersportive a firmei.

LC8- reprezinta doar motorizarea, ce echipeaza mute dintre modelele austriace. LC8 echipeaza motocicletele Adventure, SuperEnduro, SuperMoto, SuperDuke.

EFI = Electronic Fuel Injection, se refera la varianta mai noua de LC8. In speta aceea de 990 ccm, care are alimentare prin injectie. Vechile LC8-uri ... alea de 950ccm sunt pe carburatie. Carburatia se gaseste la modelele din 2003 si pana in 2006. In 2007, LC8-ul a mai luat cativa centimetrii cubi in plus si alimentarea prin injectie, ABS la modelel non-S, computer de bord.

 

Varianta ,,S" a modelului Adventure este modelul ,,mai rau" nu prin motorizare ci prin bicicleta. Adica are cursa mai mare la suspensii, garda la sol este mai mare, inaltimea seii si unghiul de fuga al furcii, care este mai mare cu aproape 2 grade decat la modelele ,,non-S". Cu alte cuvinte este mai potrivit pentru iesirile off-road. Asta nu inseamna ca un model non-S, nu se descurca, dar ..... asa a vrut austriacul.

 

In 2009, modelul S va fi inlocuit cu modelul R, care pe langa unele imbunatatiri la ciclistica, va suferii si modificari la motor. V2-ul care initial are 98CP, va fi avansat la rangul de ..... 115CP ! :10: ........iar in viitorul mai indepartat KTM va lansa si varianta Adventure Traveler, ce va fi echipat cu motorul vitezistei RC8 (1190ccm), care (cred ?!) il va mai domolii in ture pentru un cuplu mai bun ......... de parca nu ar avea ! :haha: Traveler-ul se va situa undeva pe la aprox. 140-150CP. :rock:

 

Cam atat ! ...... mai intreaba si daca ma duce capu', iti raspund !

 

Bafta ! :what:

 

P.S. Dar ce faci renunti la chopper, ca de ceva timp vad ca citesti pe la Enduro Touring ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu renunt la chopper,e prima mea iubire,o am in sange,e ca nevasta...vreau si o amanta!ce sa zic,imi place viata :rock: !sunt multe locuri in tara unde as vrea sa ajung calare,dar cu Vulcanul nu prea se poate.asa ca ,pana in primavara tre sa ma hotarasc,oscilez intre KTM 990 adv si BMW 1200 ADV.de-aia tot citesc polemicile voastre,in ideea ca ma ajuta sa iau finalmente o decizie.recunosc,la un moment dat am pus ochiul pe S-ul tau.f misto!sa te poarte sanatos si ma bucur ca nu ai mai fost constrans sa-l dai!BAFTA! ...si multumesc pt sfaturi,cred ca o sa te mai bat la cap ,ca prea te-am vazut inimos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......vreau si o amanta!...

 

Atunci ....... 990, clar ! Este chiar o amanta cu nabadai ! Trebuie sa te tii de ea, ca altfel te lasa ! :rock:

 

Glumeam .... ! Orice ai alege ..... bine ai venit in ,,coltul Adventure" ! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci ....... 990, clar ! Este chiar o amanta cu nabadai ! Trebuie sa te tii de ea, ca altfel te lasa ! :rock:

 

Glumeam .... ! Orice ai alege ..... bine ai venit in ,,coltul Adventure" ! :what:

stai sa vin...cat despre amanta,daca nu ma tin de ea nu tre sa ma lase,o dau chiar eu la altul :haha: dar nu cred ca e cazul! si inca ceva;cum se descurca pe asfalt S-ul fata de celelalte LC8-uri,e dif mare?stiu ca S-ul nu are ABS...

Editat de rockhchris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain... s'o stapanesti sanatos si... cat mai mult timp liber ca s'o pui in valoare pe drum! Adica ai sa ai model 2009, asta prezentat acu' la EICMA ?

 

 

Nu,am LC8 din 2008,deja pot spune ca-mi place f. tare.Pacat ca nu prea am timp sa merg mai mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......cum se descurca pe asfalt S-ul fata de celelalte LC8-uri,e dif mare?stiu ca S-ul nu are ABS...

 

Avand garda mai mare la sol, S-ul cica se apleaca mai bine pe curbe ..... zic astia prin reviste. Eu am S, dar nu m-am dat cu un non-S, decat asa cateva sute de metrii. Nu am reusit sa vad vre-o diferenta .

 

Insa ..... asta vara pe Transfagarasean, am reusit sa ating cu scarita de asfalt intr-un viraj. Nu imi propusesem asta, dar sa brodit ! Asta cu caiciucurile stock - Pirelli Scorpion, care sunt gume destul de ... ,,intermediare". Adica fac treaba buna si pe asfalt si pe coclauri. In schimb daca iti pui gume dedicate pentru asfalt ..... stresezi vitezanele pe Cheia ! Apropo's de asta ... se gaseste Michelin Pilot Road pe 18'' si 160cm latime ! Merge de minune pe roata spate de Adv. . Este foarte potrivit pentru cei care baga touring mai mult pe asfalt. In viraje e net superior Scorpioanelor ce echipeaza, din fabrica, Adv.-ul.

 

Hai sa-ti spun o chestie ..... dar sa nu mai spui la nimeni ! :D

Eu am 1.70m si calaresc (cu succes) un model S. Te-am vazut de multe ori pe la RomExpo, la salonul moto, in multi ani ! Sa tot ai la 1.80m, inaltime ... zic eu !? Asa ca ........ cumpara-ti mai nene un 990 Adventure S, ca este cel mai frumos dintre toate. O sa poti merge cu el ! Iti garantez ! Daca ,,un bidon indesat" ca mine poate sa piloteze asa ceva, tu de ce sa nu poti ?

 

Nu vreau sa supar ceilalti posesori de Adv. non-S, dar trebuie sa recunoasteti ..... S-urile au o combinatie de culori mishtoaca de tot ! Albastru-portocaliu :rock: ... si arata cel mai ,,rally-raid" dintre toate !

 

Ai facut drive-test ? Te-ai dat cu LC8 ? Mergi prima data la un test, apoi faci investitia ! Este un motor destul de brutal, cu care nu-ti vine sa mergi incet !

Daca nu lasi putin cauciuc pe asfalt la semafoare, nu te simti bine ! ... crede-ma ! :10:

 

... cu bine ! :what:

 

 

 

 

Nu,am LC8 din 2008,deja pot spune ca-mi place f. tare.Pacat ca nu prea am timp sa merg mai mult!

 

Sa-l stapanesti sanatos ! Descopera-l ... si o sa-ti placa si mai tare !

O sa te duca prin locuri pe unde un 1200GS, doar viseaza sa ajunga ! ..... Hai't ! :haha: ... ce-am zis ? iar incep ? fir' ar' al dreacu' ... gura asta ..... na, na ,na !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa te duca prin locuri pe unde un 1200GS, doar viseaza sa ajunga ! ..... Hai't ! :what: ... ce-am zis ? iar incep ? fir' ar' al dreacu' ... gura asta ..... na, na ,na !

 

 

Nu te-ai plictisit mah de afirmatii de genul asta??? Fiecare cu a lui. Ce k.k.t atata flencaneala despre care e mai buna? "Tie" iti place ktm-ul iar "mie" bmw-ul. Nu e loc pentru amandoi?

 

Si daca totusi nu poti sa traiesti de grija altuia, compara mai bine 990-ul cu F-ul 800 GS. Sunt mult mai apropiate. Dar chiar si asa, ce drak atatea comparatii? "Tu" n-o sa ma convingi pe "mine" in veci sa-mi mai iau ktm si nici "eu" n-o sa te conving pe "tine" sa-ti iei bmw, si nici nu vreau asta.

 

Asa ca, las-o drak si hai sa ne vedem fiecare de ale lui.

 

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te-ai plictisit mah de afirmatii de genul asta??? Fiecare cu a lui. Ce k.k.t atata flencaneala despre care e mai buna? "Tie" iti place ktm-ul iar "mie" bmw-ul. Nu e loc pentru amandoi?

 

Si daca totusi nu poti sa traiesti de grija altuia, compara mai bine 990-ul cu F-ul 800 GS. Sunt mult mai apropiate. Dar chiar si asa, ce drak atatea comparatii? "Tu" n-o sa ma convingi pe "mine" in veci sa-mi mai iau ktm si nici "eu" n-o sa te conving pe "tine" sa-ti iei bmw, si nici nu vreau asta.

 

Asa ca, las-o drak si hai sa ne vedem fiecare de ale lui.

 

Hai mai Angi ca era o gluma ! De ce sari asa ? :haha: Stii bine pozitia mea in ceea ce consta BMW ! Am tot respectul pentru marca asta, dar era ... o gluma ! Recunoaste ca si tu faci glume din astea ! ........ raule !

 

:rock: :what: :10:

______________________________________________________________________________________________________________________

 

Lasand la o parte cele de mai sus ..... uite ceva interesant ! Pentru cine vrea sa se dea tare pe viraje, dar sa nu schimbe rotile ! :D

post-10224-1227082114_thumb.jpg

post-10224-1227082128_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult Petrica,inafara de partea cu culorile,toate inf tale,legate de S sunt importante pt mine.am 1,86m,deci e mult mai ok intr-o anumita privinta :what: mersi frumos si bafta.nu ma deranjeaza daca mai primesc asemenea info de la tine.cred ca ele prind bine si altor curiosi in situatia mea! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult Petrica,inafara de partea cu culorile,toate inf tale,legate de S sunt importante pt mine.am 1,86m,deci e mult mai ok intr-o anumita privinta :haha: mersi frumos si bafta.nu ma deranjeaza daca mai primesc asemenea info de la tine.cred ca ele prind bine si altor curiosi in situatia mea! :rock:

 

Nu ai pentru ce !

Sa ne arati si noua ,,bivolul" cand il vei cumpara !

 

:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult Petrica,inafara de partea cu culorile,toate inf tale,legate de S sunt importante pt mine.am 1,86m,deci e mult mai ok intr-o anumita privinta :what: mersi frumos si bafta.nu ma deranjeaza daca mai primesc asemenea info de la tine.cred ca ele prind bine si altor curiosi in situatia mea! :rock:

 

ia in considerare faptul ca S-ul nu are ABS. io de asta nu mi-am luat Su. prin oras/sosea o sa-i simti lipsa rau...mai ales daca nu esti un as al ghidonului

 

la varianta normala, ABSul este decuplabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia in considerare faptul ca S-ul nu are ABS. io de asta nu mi-am luat Su. prin oras/sosea o sa-i simti lipsa rau...mai ales daca nu esti un as al ghidonului

 

la varianta normala, ABSul este decuplabil

 

Corect ! Am uitat ... sorry ! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica, spune-mi te rog e vreo diferenta intre seaua cu gel si ce stock. Se simte o diferenta de confort pe o distanata de 3-400 de km? am vazut ca tu ai una cu gel pe care o folosesti.

 

Intre saua cu gel si saua stock a unui model non-S, nu este o diferenta prea mare !

Intre saua cu gel si saua stock a unui model S, este o diferenta mai mare !

Cum S-ul este considerat ,,mai de enduro", printre altele si saua (portocalie) este mai inalta si mai tare.

 

Chiar si asa, pentru 300-400km nu ai de ce sa-ti faci probleme ! Neplacerile apar dupa 700-800km si mai mult de 8 ore de stat in sa.

 

Eu visez la o sa ca cea din poza, dar se gaseste numai USA ! Poate gasesc un tapitzer priceput care sa-mi faca asa ceva ?!

post-10224-1227162144_thumb.jpg

post-10224-1227162159_thumb.jpg

post-10224-1227162169_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu visez la o sa ca cea din poza, dar se gaseste numai USA ! Poate gasesc un tapitzer priceput care sa-mi faca asa ceva ?!

 

 

Poti visa in continuare pentru ca adusa in RO costa cam 1000 euro, asta daca nu ai pe cineva in USA care sa o comande si sa o si ridice de la ei.

Mae

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre saua cu gel si saua stock a unui model non-S, nu este o diferenta prea mare !

 

Eu as zice ca e destul de mare diferenta, seaua stock (la fara S) are un profil oarecum rotund in sectiune, cea cu gel este mai ingusta cu vreo 2 cm si este mai plata (o suprafata mai mare de contact) ... pana la urma depinde de c.u.r.u' fiecaruia cert este ca pe ambele se poate sta timp de un plin... numa' ca pentru unii aia 2 cm s-ar putea sa conteze foarte mult :rock:

 

Parerea mea e ca nu prea se merita schimbata saua pentru drumuri mai lungi, in caz ca mergi o zi intreaga in sea poti sa-ti pui pe deasupra o perna de aia Airhawk de la louis pe care toata lumea o lauda:

http://www.louis.de/_30e0697509d5a75561a0a...2&anzeige=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu visez la o sa ca cea din poza, dar se gaseste numai USA ! Poate gasesc un tapitzer priceput care sa-mi faca asa ceva ?!

 

 

 

Poti visa in continuare pentru ca adusa in RO costa cam 1000 euro, asta daca nu ai pe cineva in USA care sa o comande si sa o si ridice de la ei.

Mae

 

Hai mah, ca nu dracu chiar asa de negru ! Trebuie sa existe si la noi vre'un atelier de tapitzerie care, dupa ce ii arat niste poze sa faca asa ceva !

...... este o sa, nu o nava cosmica !

 

 

Parerea mea e ca nu prea se merita schimbata saua pentru drumuri mai lungi, in caz ca mergi o zi intreaga in sea poti sa-ti pui pe deasupra o perna de aia Airhawk de la louis pe care toata lumea o lauda:

http://www.louis.de/_30e0697509d5a75561a0a...2&anzeige=0

 

... asta daca ai cracii lungi, daca nu ..... nu prea iti foloseste perna aia ! Pe mine unul m-ar incurca, in special la opriri ..... :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice ca e destul de mare diferenta, seaua stock (la fara S) are un profil oarecum rotund in sectiune, cea cu gel este mai ingusta cu vreo 2 cm si este mai plata (o suprafata mai mare de contact) ... pana la urma depinde de c.u.r.u' fiecaruia cert este ca pe ambele se poate sta timp de un plin... numa' ca pentru unii aia 2 cm s-ar putea sa conteze foarte mult :rock:

 

Parerea mea e ca nu prea se merita schimbata saua pentru drumuri mai lungi, in caz ca mergi o zi intreaga in sea poti sa-ti pui pe deasupra o perna de aia Airhawk de la louis pe care toata lumea o lauda:

http://www.louis.de/_30e0697509d5a75561a0a...2&anzeige=0

 

Cam ciudata perna asta. Am impresia ca oricand poate sa-ti alunece de sub fund. Deja cred ca o sa se scoata accesorii sa poti sa si dormi pe motocicleta.

a mers cineva cu asa ceva?

 

Hai mah, ca nu dracu chiar asa de negru ! Trebuie sa existe si la noi vre'un atelier de tapitzerie care, dupa ce ii arat niste poze sa faca asa ceva !

...... este o sa, nu o nava cosmica !

 

 

 

poti sa incepi sa te interesezi la /index.php?...291530&st=0 eacolo un baiat care pare ca se pricepe la sei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...