Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

iti recomand sa cauti pe advrider.com informatii despre roti.din ce am aflat eu,nu se potrivesc de la alt model.Petrica stie el ceva despre caponord,dar nu merg schimbate de la aprilia pe ktm.''caponord'' se numesc rotile facute la comanda de Woody's Wheel Works din state,si intr-adevar acestea sunt de 19/17, spitate dar care pot fi folosite tubeless

daca mai astepti o luna doua poate ti le dau eu pe ale mele,sunt inca bune,eu le-am schimbat cu un set de 19/17 de la Woody pe care am sa le probez acum cand ajung acasa.daca sunt multumit de ele,te anunt si ti le pot da,impreuna cu o pereche de anvelope de strada(continental trail attack) folosite cam 500 de km.

 

numai bine

 

Daca nu le vrea Hosszu, le iau eu Indi. Chiar este o varianta buna sa nu mai stau sa schimb anvelope in functie de sezon.

 

Una peste alta lasati vrajala si spuneti se baga careva la o tura weekend-ul asta. Si daca da va astept cu un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

... esti sigur ca vrei in week-endul asta ? :)

_____________________________________________

In alta ordine de idei, intr-o viitoare tura, poate o luati si voi spre sud sa va insotesc si eu ..... pe cat posibil ! Hai, ca va duc in locuri frumoase !

 

A fost o gluma cu weekend-ul asta binenteles.

Urmatoarea tura o sa fie in linii mari pe urm traseu Bucuresti-Giurgiu-Zimnicea-Corabia-Calafat-Drobeta-orsova-Moldova Noua-Oravita-Cheile Nerei-Baile Herculane-TG Jiu-Bucuresti.

Inoptam Sambata seara la o pensiune pe malul Dunarii mai aproape de Oravita.

 

te sun cu cateva zile inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm ... nu suna rau ! Mi-ar placea ! Chiar ma gandeam la traseul asta, in primavara asta !

Zona dintre Orsova si Bazias este ... ,,enervant" de frumoasa ! Au niste pensiuni pe acolo de un rustic autentic ... si un bors de peste ... mama, mama ! :)

 

Clar, as merge ! V-as astepta in com. Bujoru (jud. TR), la ,,rascrucea" spre Zimnicea si am continua impreuna !

 

O singura rezerva am ! :) Daca o sa fiti toti cu LC8 si o sa rulati in ritmul pe care il stiu si eu ..... nu pot sa va incurc ! Altfel un tempo de 120-140km/h, il poate sustine si batranica mea !

 

Sper sa ne auzim ! Bafta mare ! :)

 

P.S. Daca vine si @indi, eu nu mai merg ! :) ............... glumeam ! :lol:

 

Nu am idee cand vine Indi, dar daca va fi si el cu atat mai bine.

In principiu o sa mergem usurel deoarece o sa avem cu totii pasageri. O sa fiu eu cu lc8-ul, un ktm lc8 Superenduro, Bmw 1100gs, transalp si cam atat.

Cred ca weekend-ul 27-28.03 facem tura asta, binenteles daca nu e vremea naspa.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa ... mergem cu femeile ? E bine de stiut, ca sa o pregatesc pe a mea ... psihic ! :)

 

Proprietarul LC8-ului Superenduro, este cumva userul @Pacman ? Intreb asta ca ne cunoastem !

 

Ok...e in regula ! Ne auzim la un telefon mai aproape !

Bafta mare ! :)

 

Da, el este, Pacman (Florin)-superbaiat. Sper sa o pot lua si eu pe mandra mea daca am cu cine sa las bebele. Daca nu il iau pe fina-miu pasager.

Te sun inainte cu o saptamana sa punem detaliile la punct si sa rezervam cazare.

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti recomand sa cauti pe advrider.com informatii despre roti.din ce am aflat eu,nu se potrivesc de la alt model.Petrica stie el ceva despre caponord,dar nu merg schimbate de la aprilia pe ktm.''caponord'' se numesc rotile facute la comanda de Woody's Wheel Works din state,si intr-adevar acestea sunt de 19/17, spitate dar care pot fi folosite tubeless

daca mai astepti o luna doua poate ti le dau eu pe ale mele,sunt inca bune,eu le-am schimbat cu un set de 19/17 de la Woody pe care am sa le probez acum cand ajung acasa.daca sunt multumit de ele,te anunt si ti le pot da,impreuna cu o pereche de anvelope de strada(continental trail attack) folosite cam 500 de km.

 

numai bine

Cat te-a costat transportul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te-a costat transportul?

 

salut,transportul a fost aproape 200 de dolari cred,nu mai tin minte exact.

 

@Caponord...excelent traseul..eu ar trebui sa ajung acasa pe 22,23...deci am sa fiu si eu prezent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,transportul a fost aproape 200 de dolari cred,nu mai tin minte exact.

 

@Caponord...excelent traseul..eu ar trebui sa ajung acasa pe 22,23...deci am sa fiu si eu prezent

 

 

Buna treaba. Te astept cu un telefon cand ajungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LC8-ul avut noroc ca a venit in viteza, altfel putea sa o uite ingropata la baza dealului !

Cel cu enduroaica a gresit copilareste, crezand ca pe suprafata aia are vre'o treaba cu aderenta la viteza mica, altfel ... urca fara probleme !

Sunt constient ca putea sa urce si ala "micu", dar na, e un filmulet care mi-a captat atentia..... :bounce:

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.blue-moon-travel.ro/index.php/t...90-banat-caras-

 

Acesta este locul unde am gasit cazare cel mai avantajos pt noaptea de 27 Martie. O sa postez aici si nr de cont pt ca fiecare sa poata plati in nume propriu, nr de tel il aveti in link, mai am un nr de telefon al persoanelor de la cabana. Va trebuii sa-i sunam sapt viitoare sa le spunem cu ce mancare vrem sa ne primeasca (contra cost binenteles). Camera simpla 40RON, dubla 750 Ron. Sunt 7 duble si 3 simple si daca vrem toata vila este 630ron.

 

Traseul : Bucuresti-Alexandria-Turnu Magurele-Corabia-Calafat-Drobeta-Orsova-Berzasca. ziua 2 : Moldova Noua- Cheile Nerei-Baile Herculane-Tg Jiu- Rm Valcea-acasa(in functie de ora ne intoarcem pe autostrada sau nu)

 

Cam asta este baieti.

Vorbim.

Mesaj completat

http://www.blue-moon-travel.ro/index.php/t...90-banat-caras-

 

Acesta este locul unde am gasit cazare cel mai avantajos pt noaptea de 27 Martie. O sa postez aici si nr de cont pt ca fiecare sa poata plati in nume propriu, nr de tel il aveti in link, mai am un nr de telefon al persoanelor de la cabana. Va trebuii sa-i sunam sapt viitoare sa le spunem cu ce mancare vrem sa ne primeasca (contra cost binenteles). Camera simpla 40RON, dubla 750 Ron. Sunt 7 duble si 3 simple si daca vrem toata vila este 630ron.

 

Traseul : Bucuresti-Alexandria-Turnu Magurele-Corabia-Calafat-Drobeta-Orsova-Berzasca. ziua 2 : Moldova Noua- Cheile Nerei-Baile Herculane-Tg Jiu- Rm Valcea-acasa(in functie de ora ne intoarcem pe autostrada sau nu)

 

Cam asta este baieti.

Vorbim.

 

Rectificare: pentru orice zi de weekend pretul este de 50Ron/persoana si contul este RO02BTRL01401202J14472XX, BANCA TRANSILVANIA,SUCURSALA CONSTANTA, SC BLUE MOON TRAVEL, servicii turistice Perla Clisurii , op-urile trebuie sa ajunga la mine cristianangheloiu@yahoo.com si la adresa de e_mail office@blue-moon-travel.ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ... cum era de asteptat ! Am anuntat nevasta despre calatoria cu pricina .....

Mi-a adus aminte ca saptamana viitoare vine popa la noi sa faca sfestania la casa ...... :drink:

... deci, nici macar singur nu pot sa merg ! Mare rahat ! Chiar imi doream sa ma plimb in duduit de LC8 ! :wink:

 

lasa ca vor mai fi si alte plimbari :D

 

 

Mesaj completat

Te astept cu un semn Indi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! sunt plin de draci...pai sa va zic cu cuvintele mele,poate s-a mai confruntat cineva cu treaba asta.am o problema cu lc8-ul proaspat achizitionat(adventure S din 2006 luat cu 10000km la bord). in sensul ca are momente in care cand demarez,trag ambreiajul si schimb in treapta superioara ,moare ...adica nu mai sta in relanti.ceea ce inseamna ca daca nu esti pe faza sa tragi din nou ambreiajul si sa ai noroc sa fi pe prima banda ca sa tragi pe dreapta,e nasol...se blocheaza roata si incepe lambada...mi s-a intamplat intr-o depasire,am avut zile.se intampla in mod special in treapta a-3-a si a 4-a... ok! ca un bun crestin ce ma aflu.am dus capra la service la Dementor Service,respectiv la George,care a bagat-o pe un tester si a dat verdictul.e vorba despere un swich la ambreiaj care are leg cu cricul.minunat ,mi-am zis...a venit piesa in 3 zile ,a pus-o omul unde trebuie si gata,hai Hrubi sa-ti iei motorul.ma echipez si plec calare catre orasul resedinta Focsangeles! la Voluntari ,surpriza...moare motorul fix cand sa-i dau din a treia in a patra.F.U.C.K!!!!sun la KTM,si-mi spune omul sa o aduc inapoi...ca sa nu am niciun dubiu,se mai opreste nesimtita de 2 ori pe drum.am lasat-o evident la service in speranta ca specialistii ii vor da de cap.bun! voi cei care aveti atatia km pe lc8-uri ,ce credeti ca are? v-ati confruntat cu asa ceva?o fi blestemul Vulcanului meu pe care nu l-am mai bagat prea mult in seama de cand cu LC8-ul?problema mea e ca pe tester zice George ca nu-i arata nimic...ce fac in cazul asta? ii fac o sfeshtanie,o duc la mama Omida sa-i zica de impotenta? va rog respectuos,sa va dati cu parerea.multumesc si Sarbatori Pascale Fericite!

ps.poate e ceva ce gresesc sau imi scapa,dar trebuie sa mentionez aici ca sunt cel mai atehnic motociclist din tara asta!genul care ,mai mult de un ulei ,un filtru,sau o placuta...nu ma bag!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! sunt plin de draci...pai sa va zic cu cuvintele mele,poate s-a mai confruntat cineva cu treaba asta.am o problema cu lc8-ul proaspat achizitionat(adventure S din 2006 luat cu 10000km la bord). in sensul ca are momente in care cand demarez,trag ambreiajul si schimb in treapta superioara ,moare ...adica nu mai sta in relanti.ceea ce inseamna ca daca nu esti pe faza sa tragi din nou ambreiajul si sa ai noroc sa fi pe prima banda ca sa tragi pe dreapta,e nasol...se blocheaza roata si incepe lambada...mi s-a intamplat intr-o depasire,am avut zile.se intampla in mod special in treapta a-3-a si a 4-a... ok! ca un bun crestin ce ma aflu.am dus capra la service la Dementor Service,respectiv la George,care a bagat-o pe un tester si a dat verdictul.e vorba despere un swich la ambreiaj care are leg cu cricul.minunat ,mi-am zis...a venit piesa in 3 zile ,a pus-o omul unde trebuie si gata,hai Hrubi sa-ti iei motorul.ma echipez si plec calare catre orasul resedinta Focsangeles! la Voluntari ,surpriza...moare motorul fix cand sa-i dau din a treia in a patra.F.U.C.K!!!!sun la KTM,si-mi spune omul sa o aduc inapoi...ca sa nu am niciun dubiu,se mai opreste nesimtita de 2 ori pe drum.am lasat-o evident la service in speranta ca specialistii ii vor da de cap.bun! voi cei care aveti atatia km pe lc8-uri ,ce credeti ca are? v-ati confruntat cu asa ceva?o fi blestemul Vulcanului meu pe care nu l-am mai bagat prea mult in seama de cand cu LC8-ul?problema mea e ca pe tester zice George ca nu-i arata nimic...ce fac in cazul asta? ii fac o sfeshtanie,o duc la mama Omida sa-i zica de impotenta? va rog respectuos,sa va dati cu parerea.multumesc si Sarbatori Pascale Fericite!

ps.poate e ceva ce gresesc sau imi scapa,dar trebuie sa mentionez aici ca sunt cel mai atehnic motociclist din tara asta!genul care ,mai mult de un ulei ,un filtru,sau o placuta...nu ma bag!

 

Hrubi in momentul cind schimbi viteza se actioneaza doua comutatoare:

cel de pe maneta de ambreiaj si cel din cutia de viteze (comutatorul care spune calculatorului in ce viteza esti).

Dupa parerea mea cu cel din maneta este simplu, demontezi il prinzi linga maneta si gata este scos din circuit cit despre celalalt trebuie inlocuit sa te lamuresti.

Despre acesta este vorba: http://ktmteamwest.com/oxid/out/anleitunge...geanleitung.pdf

Daca nu exista pe stoc dupa Paste iti pot da eu unul sa verifici.

Spor,

Mae

PS Il recomand pe cel de la Ktmteamwest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hrubi in momentul cind schimbi viteza se actioneaza doua comutatoare:

cel de pe maneta de ambreiaj si cel din cutia de viteze (comutatorul care spune calculatorului in ce viteza esti).

Dupa parerea mea cu cel din maneta este simplu, demontezi il prinzi linga maneta si gata este scos din circuit cit despre celalalt trebuie inlocuit sa te lamuresti.

Despre acesta este vorba: http://ktmteamwest.com/oxid/out/anleitunge...geanleitung.pdf

Daca nu exista pe stoc dupa Paste iti pot da eu unul sa verifici.

Spor,

Mae

PS Il recomand pe cel de la Ktmteamwest.

multumesc Mae,trec maine sa iau comutatorul de la tine si sa vedem ce-o fi...mersi mult!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cat de frumos m-am purtat cu iapa asta,ar trebui macar la inceput sa o lase mai moale cu surprizele...cate pofte sa-i mai fac?MAE stie cate mici atentii i-am facut. e adevarat ca din injuraturile mele au reiesit niste insinuari atunci cand ma lasa balta in depasire,dar sex nu fac cu ea pt nimic in lume ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hrubi in momentul cind schimbi viteza se actioneaza doua comutatoare:

cel de pe maneta de ambreiaj si cel din cutia de viteze (comutatorul care spune calculatorului in ce viteza esti).

Dupa parerea mea cu cel din maneta este simplu, demontezi il prinzi linga maneta si gata este scos din circuit cit despre celalalt trebuie inlocuit sa te lamuresti.

Despre acesta este vorba: http://ktmteamwest.com/oxid/out/anleitunge...geanleitung.pdf

Daca nu exista pe stoc dupa Paste iti pot da eu unul sa verifici.

Spor,

Mae

PS Il recomand pe cel de la Ktmteamwest.

al tau nu merge fiind de 950! MULTUMESC pt intentia de a ma ajuta.ne vedem dupa sarbatori sa-ti returnez piesa! PASTE FERICIT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm ... cam asa se intampla cu LC8-urile astea ! ... trebuiesc imblanzite prima data, altfel si'o iau in cap ! Este exact ca un mustang salbatic ... intai iti scoate cativa peri albi, apoi va imprieteniti si totul este ... ca'n filme ! :D

 

La fel am patit si eu, cand am adus acasa ,,rinocerul" ! Ba se ardea vre'o siguranta, ba se orea motorul inexplicabil, ba nu mai functiona ambreiajul, ba faceam trei pene de caiciuc pe zi, ba ramaneam fara pompa de benzina, ba mi se ardea becul de la far ..... si asa a tinut vre'o luna jumate - doua luni, dar dupa ce m-am documentat temeinic si l-am despuiat de cateva ori ... ne-am imprietenit si totul a decurs perfect ! ....... pana l-am vandut !

Dupa ce l-am vandut ... stupoare ! A inceput cu naravul din nou ! Martor imi este Mircea (@indi - aici pe forum) ... ba i se oprea in mers, ba ramanea fara ambreiaj, ba nu mai functiona pompa de benzina ... in final cred la imbanzit si el ca nu ma mai sunat ! :huh:

 

In concluzie - LC8-urile astea nu sunt ,,doar motociclete", ci sunt ... motociclete posedate, fiecare cu caracterul sau bine definit ! Unele sunt mai ascultatoare, unele mai glumetze, insa unlele sunt capoase rau de tot ! Insa va pot sfatuii asa : Fiti rabdatori, calmi, respirati adanc, zambitii de fiecare data, nu-l certati, nu-l injurati, mangaiati-l pe graban, satisfacetii toate poftele si ...... va va rasplatii, iar rasplata va va depasii toate asteptarile voastre ! Credeti-ma ...... !

 

Hai bafta mare si sper sa ma revad cu cei pe care ii cunosc deja, sau sa cunosc noi posesori de mustangi ! :blink:

 

P.S. ... si nu uitati ! ... LC8 rules !

 

 

Sa te uiti un pic sa vezi ce ai pierdut :)

/index.php?showtopic=505819

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor ,sunt proaspat posesor de 990 Adventure ,mai exact l-am cumparat pe al lui " bubache " .Am apucat sa ne cunoastem doar pe parcursul a 400 km ,nu o sa incep cu laude ,ca pe astea le stie toata lumea ,am constatat cateva minusuri pe care va rog sa ma ajutati sa mi le explic si eventual rezolva :

- la anumite viteze daca iau mainile de pe ghidon intra in "minivoblaj" ;

- in ultima parte a "preludiului" mi s-a oprit de 3 ori in mers la schimbatul vitezei ,si a inceput sa nu mai mearga fluent ,sa ma scuture la viteza mica constanta ( in oras ) ,fostul proprietar a dedus ca ar fi benzina proasta ,mentionez ca am alimentat de la Petrom benzina de 95 - chiar asa de sensibila este ,ii trebuie numai benzina de 98-100 ?

- am mers noaptea cu ea si vreau sa spun ca am orbecait ,nu vedeam mai nimic ,lumina era disipata nu concentrata ,nu era nici o diferenta intre faza scurta si cea lunga

- cu cricul lateral are o pozitie aproape verticala ,si o adiere de vant este suficienta sa o darame ,trebuie cu mare grija sa-ti alegi locul de parcare.

Rog sfaturi de rezolvare de la posesori de 990 adv si nu numai ,multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri Petrica ,azi am mai bagat 140 km cu ea ,am bagat benzina de 99 si tot mi s-a mai oprit o data in mers la schimbarea treptelor ,iar acceleratia are doar pozitie on-off ,la viteze mici in oras-sat ,nu ai nici o sansa s-o tii la viteza constanta ca te scutura rau ,ori mergi in acceleratie ( ceea ce te duce la cresterea vitezei de deplasare ) ,ori o lasi pe frana de motor ( ceea ce te opreste ) . Am mai strans lantul ca era slab ,poate ca si asta contribuia la acest efect ,ramane sa vad la urmatoarea iesire . Cat despre cric am sa-l intreb pe Radu ( bubache ) ,daca a coborat-o el din setari , voi la ce setari a-ti optat, la cele de fabrica s-au " driving confort / driving sport " ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri Petrica ,azi am mai bagat 140 km cu ea ,am bagat benzina de 99 si tot mi s-a mai oprit o data in mers la schimbarea treptelor ,iar acceleratia are doar pozitie on-off ,la viteze mici in oras-sat ,nu ai nici o sansa s-o tii la viteza constanta ca te scutura rau ,ori mergi in acceleratie ( ceea ce te duce la cresterea vitezei de deplasare ) ,ori o lasi pe frana de motor ( ceea ce te opreste ) . Am mai strans lantul ca era slab ,poate ca si asta contribuia la acest efect ,ramane sa vad la urmatoarea iesire . Cat despre cric am sa-l intreb pe Radu ( bubache ) ,daca a coborat-o el din setari , voi la ce setari a-ti optat, la cele de fabrica s-au " driving confort / driving sport " ?

 

Pare a fi o problema cu injectia daca asa sta treaba. In orice caz ii problema legata de electrica.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri Petrica ,azi am mai bagat 140 km cu ea ,am bagat benzina de 99 si tot mi s-a mai oprit o data in mers la schimbarea treptelor ,iar acceleratia are doar pozitie on-off ,la viteze mici in oras-sat ,nu ai nici o sansa s-o tii la viteza constanta ca te scutura rau ,ori mergi in acceleratie ( ceea ce te duce la cresterea vitezei de deplasare ) ,ori o lasi pe frana de motor ( ceea ce te opreste ) . Am mai strans lantul ca era slab ,poate ca si asta contribuia la acest efect ,ramane sa vad la urmatoarea iesire . Cat despre cric am sa-l intreb pe Radu ( bubache ) ,daca a coborat-o el din setari , voi la ce setari a-ti optat, la cele de fabrica s-au " driving confort / driving sport " ?

 

 

Salutare,

 

problema cu voblatul ghidonului am avut-o si eu, apoi s-a mai inrautatit un pic. Asa ca am fost la cineva sa o traga in spite janta fata +spate. Problema s-a rezolvat abia cand am fost sa-mi indrept janta ( era stramba pe o distanta de 3cm -batea in interior), latoatea acestea mai adaugi cauciucul si cam asta este.

Lumina am rezolvat-o cu proiectoare de 250ROn super bune si cu reglarea corespunzatoare a pozitiei. Proiectoarele merita fiecare leut.

 

Bafta si sa ne vedem pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

P.S. ... scuze ! Rectific ! ... @rockhchris :love:

ce naiba Petrica,ne pierdem in amanunte?...nu-i bai. Iar pt proaspatul posesor de LC 8,FELICITARI si sa te poarte sanatos! daca mai gasim doi,trei proprietari carora li se opreste capra la schimbat vitezele putem sa o punem de un club. sigla sa fie un swich sau o maneta de ambreiaj :moto:in orice caz ,nici acum nu i-am d

at de capat acestei probleme... nici eu si nici cei de la KTM SERVICE. in leg cu luminile,pot sa spun ca sunt incantat de proiectoarele mele de la Touratech.schimba cu totul datele problemei.in rest e ok! daca afli care e solutia ,referitor la oprirea aceea in mers,te rog impartaseste aceasta implinire si cu altii!drum bun si poate ne vedem la Tulcea! lasa-mi nr de tel in pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...