Vlad S Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) Nu ii chiar ca si cel de pe Dominator, dar ii pe aproape. Din pacate e cam rupt din partea de sub bascula care ma interesa pe mine. Ofer maxim 25lei, mai mult nu mi se pare rentabil. Editat Noiembrie 10, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual. Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit. Ce sa fie, ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual. Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit. Ce sa fie, ce sa fie? Ai tradus descrierea asta cu Google? "Eventual" din germana in romana? Ca zau ca nu inteleg exact cum si ce s-a intamplat. Doar ca a pornit si a facut si POC. Dar inainte a facut "nimic", apoi "eventual"... Hai mai, Switch, respira adanc, mai zi o data, da' scrie cu un deget ca sa nu o ia cuvintele inaintea degetelor Hai ca daca povestesti frumos, poate-ti fac rost de-un pai diseara cand bem un suc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual. Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit. Ce sa fie, ce sa fie? Ai bagat cumva gazolina? Asa se comportau Daciile prietenilor mei care bagau gazolina.Autoaprindere si nu se mai oprea si apoi rateu.Probabil de la benzina....zic si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) Ma pregateam sa opresc azi la munca... accelerez intr-a-ntaia, iau viteza pentru cei 20m de mers pana in fundu gradinii, scot la N si tai motorul din buton si... NIMIC. Motorul merge! Se opreste eventual. Ii dau din nou la buton si prima chestie pe care o face e sa dea un POC - o mama de rateu. Apoi pleaca linistit. Ce sa fie, ce sa fie? Explic mai clar, ca era dimineata atunci: - abia scosesem la N - motorul era turat inca pe la vreo 3000 - am taiat aprinderea din buton (engine run switch - off) - motorul INCA mergea, ~1100rpm - dupa cca 10-15 sec a murit - la prima pornire dupa, a dat un mega-rateu Ce dracu s-a intamplat? Benzina aveam de la Petrom sau OMV cred. Editat Noiembrie 12, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Explic mai clar, ca era dimineata atunci: - abia scosesem la N - motorul era turat inca pe la vreo 3000 - am taiat aprinderea din buton (engine run switch - off) - motorul INCA mergea, ~1100rpm - dupa cca 10-15 sec a murit - la prima pornire dupa, a dat un mega-rateu Ce dracu s-a intamplat? Benzina aveam de la Petrom sau OMV cred. Asa da Te-ai invartit de-un pai diseara Ia desfa tu frumusel si curata cu renumitul WD40 switch-ul in cauza (adica... nu tu, Switch, ci intrerupatorul in cauza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Nu ii chiar ca si cel de pe Dominator, dar ii pe aproape. Din pacate e cam rupt din partea de sub bascula care ma interesa pe mine. Ofer maxim 25lei, mai mult nu mi se pare rentabil. nu se potriveste la Domi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Dominatoarele merg foarte bine si pe zapada, nu le trebuie garaj. Asta e semn sa o lasi in garaj pana la primavara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 se dezmembreaza un dominator aici http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...mp;#entry333674 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) Dap, vazuram. Unii cel putin In alta ordine de idei, revin la ce zicea domnu Domi72 mai demult: un schimb de ulei se lasa fara pic de pata, un schimb de ulei se lasa cu flescaiala peste tot. Regula de aur. ...si uite ca tocmai ce-am facut al cincelea schimb de ulei la mobra mea. O singura data am depasit 3000km cu uleiul, de vreo doua ori schimbat la termen (2500) si de doua dati la vreo 2000. Acum nu cred ca am sarit de 1800, dar se cam ingroasa gluma la zero grade noaptea si eu cu 15w-50... Ceea ce ma intriga e ca au iesit aproape 2L de ulei din motor (am schimbat si filtrul). De ce ma intriga? Pai ultima data am bagat fix 2L si inainte tot atat (cu tot cu schimb de filtru). Manualul da capacitatea 1,9L fara filtru si 1,95L cu filtru. Pai nene, dracu asta impielitat nu consuma ulei deloc!? Il conserva chiar asa de bine? Editat Noiembrie 16, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Dap, vazuram. Unii cel putin In alta ordine de idei, revin la ce zicea domnu Domi72 mai demult: un schimb de ulei se lasa fara pic de pata, un schimb de ulei se lasa cu flescaiala peste tot. Regula de aur. ...si uite ca tocmai ce-am facut al cincelea schimb de ulei la mobra mea. O singura data am depasit 3000km cu uleiul, de vreo doua ori schimbat la termen (2500) si de doua dati la vreo 2000. Acum nu cred ca am sarit de 1800, dar se cam ingroasa gluma la zero grade noaptea si eu cu 15w-50... Ceea ce ma intriga e ca au iesit aproape 2L de ulei din motor (am schimbat si filtrul). De ce ma intriga? Pai ultima data am bagat fix 2L si inainte tot atat (cu tot cu schimb de filtru). Manualul da capacitatea 1,9L fara filtru si 1,95L cu filtru. Pai nene, dracu asta impielitat nu consuma ulei deloc!? Il conserva chiar asa de bine? Dupa 55000 de km nu ii nevoie sa completez nici o picatura de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Nici eu nu completez nici o picatura peste cei 4 litri pe care ii bag de la un schimb la altul )))))))))))) 2 litri odata si apoi cate putin cate putin restul de 2. Dupa 55000 de km nu ii nevoie sa completez nici o picatura de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Si inca o chestie dubioasa la dominatorul meu: De vreo cateva luni bune de zile, cand ma apropii de mobra dupa ce a stat pe loc mai mult timp, simt un usor iz de benzina. Azi m-am uitat mai atent pe langa carburator, si... e destul de murdar. Mazga care il acopera pe ici-colo are miros de benzina. Acu vine si dintrebarea: de unde si de ce? Pierd pe vreundeva? Garnitura proasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Nu cumva mai picura de pe la recuperatorul de ulei? depinde si cum il ai bagat pe acolo. sau se mai evapora benzina prin furtunul de prea-plin al carbului. Cat timp nu se goleste rezervorul de la pierderi nu mi-as face griji. Si inca o chestie dubioasa la dominatorul meu: De vreo cateva luni bune de zile, cand ma apropii de mobra dupa ce a stat pe loc mai mult timp, simt un usor iz de benzina. Azi m-am uitat mai atent pe langa carburator, si... e destul de murdar. Mazga care il acopera pe ici-colo are miros de benzina. Acu vine si dintrebarea: de unde si de ce? Pierd pe vreundeva? Garnitura proasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Nu cumva mai picura de pe la recuperatorul de ulei? depinde si cum il ai bagat pe acolo.sau se mai evapora benzina prin furtunul de prea-plin al carbului. Cat timp nu se goleste rezervorul de la pierderi nu mi-as face griji. Chiar si dupa o saptamana, nu se vede nici un fel de balta sub sau pe langa motor, deci nu cred k imi curge pe vreundeva. Ulei nu este; are un miros pronuntat de benzina. Oricum nu-i ceva nou si oricum n-am ce-i face. Insa chiar sunt curios ce si cum... Editat Noiembrie 18, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Salutare popor, oare cati posesori de Baby Dominator suntem prin tara? In Cluj suntem cel putini 2... Putem sa ne prezentam aici,cu poze si tot tacamul sau se face un topic separat? Mandra mea: Honda NX 250 Dominator Bj:1991,MD21,Km actuali 27.800,stare generala buna,motorul trage bine, are viatza in el,cutie e ok,dupa cum umeaza: -schimb de ulei la 6000km, costa 75lei (1.6L ulei Repsol 10W40, 26lei/L la Cora+Filtru de ulei Champion de la Louis) -placutze de frana EBC Red Stuff (aprox 100lei) -kit de lant RK Racing (100Euro) -consum: vara 3% in oras, cam 2.5% in afara/iarna: 3.5% in oras,spre 3% in afara. -manevrabilitate,fun factor si placere de condus...nelimitate -probleme?nu prea are. Sa inteleg ca te-ai hotarat sa nu-l mai vinzi? M-as bucura sa fie asa In consecinta: sa-l stapanesti sanatos in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Big, Manly Woman Un singur NX250 stiu in Bucuresti: il are o gagica, BooBoo parca-i zice. ...care apropo, nu a vrut sa vina in vara la dominatoristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Grija cu schimbul ala la 6000. S-ar putea sa fie cam mare intervalul... Salutare popor,Honda NX 250 Dominator Bj:1991,MD21,Km actuali 27.800,stare generala buna,motorul trage bine, are viatza in el,cutie e ok,dupa cum umeaza: -schimb de ulei la 6000km, costa 75lei (1.6L ulei Repsol 10W40, 26lei/L la Cora+Filtru de ulei Champion de la Louis) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 NX250-ul are racire pe apa. Nu stiu ce zice manualul, dar probabil ca nu impute uleiul asa repede ca un NX650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator foxbat Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Grija cu schimbul ala la 6000. S-ar putea sa fie cam mare intervalul... da. nx650 ( vigor, slr, dominator, fmx) - 3000 km schimbul de ulei ( dupa manual ) la 6000..e circ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 stiu ca acum ceva timp cauta cineva un rezervor de dominator - link piese pentru dominatoare pe ebay din anglia si germania gasiti aici sub forma de RSS Feed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Benzineste, scinteieste, aereste, uleieste De ce MM nu porneste? Am ramas acu vreo 2-3 saptamini cu mobra pe dealul de la Academie (cu fata spre deal). Dupa ce am chinuit-o impinsa, scos bujie, pus bujie, golit baterie, golit 'robot pornire', si daca nu ma opream, probabil ca storceam de viata si o baterie de Tico, am decis ca nu se mai misca de acolo 'picioarele ei' asa ca am adus-o acasa in masina. la acea vreme simptomele erau: -nu mergea motorul 'rotund', pina la Academia Militara am fost nevoit sa o pornesc de vreo 10-12 ori, cam la fiecare stop din drum pentru ca la decelerare se oprea. -pe deal am reusit sa o pornesc de vreo citeva ori impinsa insa nu mergea decit superturata si cind incercam sa mai reduc din gas, se oprea. dupa ce a tot stat in spatele bloculuidin lipsa de timp propice de mestereala am incercat si we trecut sa o pornesc. Avea scinteie, avea benzina nu facea poc. Am consumat atunci doua baterii si "robotul de pornire" si a trebuit sa ma opresc din incercari. WE asta am reusit sa trag masina linga coada motorului si simbata de la 2 pina pe la 6 am storso pe toate partile. Am reusit sa obtin de la ea numai pocnituri zgomotoase si dupa ce am reusit sa asigur scinteie la bujie niste sunete de sticla careia ii dai un deget peste gura. Dupa ce am sunat vreo 2-3 oameni si le-am cerut parerea am lasat-o moale si m-am dus sa ma incalzesc. Ieri am luat-o de la capat cu forte noi. Scinteie este. Am verificat si doar cu fisa si cu bujia pusa. Cit cautam bujia de scinteie nu am simtit miros de benzina cum intreba Dorian. Da' nici nu am cautat sa vad daca miroase ATUNCI. Ieri am mai scos odata bujia, e frumoasa si curata. S-a vehiculat ideea ca din cauza ca e un Iridium ..dpr..9 nu ar da scinteie OK pentru vremea asta. O sa iau si un dpr8 si un dpr7 sa am in trusa. Benzina este. Vreo jumatete de rezervor. Am deschis nitel surubelul de la prea-plin si curge semn ca in carburator ajunge. Nu stiu acuma daca trece de carburator. Desi am scos carburatorul si l-am spalat, nu am desfacut toate jiglerele sa le suflu, curat, verific. Aer este. (asta e omniprezent intre noi fie vorba). Am desfacut cutia filtrului, am constatat ca nu-i chiar jegos deci nu e cazul sa-l invinuim. Am incercat sa pornim si fara filtru, eu am incercat si cu capacul scos. Ulei este. E completat de mine simbata ca mi-am inchipuit ca e mai bine sa fie si chestia asta eliminata de pe lista de buguri. per total am incercat sa o pornesc: impinsa ('setari" clasice) impinsa in doi, cu filtru impinsa in doi, fara filtru cu cric, fara cric, cu ambreiaj tras, cu choke, fara choke, de la baterie, de la robotul de pornire, de la masina turata, de la masina neturata. Din toate chestiile astea nu am reusit sa scot nici macar un poc de 'motor care merge da' are un reglaj prost'. ATIT vreau in momentul asta sa zica. Dup-aia facem ce reglaje mai vrea/trebuie. Help ca m-am plictisit de 'conserva'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Benzineste, scinteieste, aereste, uleiesteDe ce MM nu porneste? Am ramas acu vreo 2-3 saptamini cu mobra pe dealul de la Academie (cu fata spre deal). Dupa ce am chinuit-o impinsa, scos bujie, pus bujie, golit baterie, golit 'robot pornire', si daca nu ma opream, probabil ca storceam de viata si o baterie de Tico, am decis ca nu se mai misca de acolo 'picioarele ei' asa ca am adus-o acasa in masina. la acea vreme simptomele erau: -nu mergea motorul 'rotund', pina la Academia Militara am fost nevoit sa o pornesc de vreo 10-12 ori, cam la fiecare stop din drum pentru ca la decelerare se oprea. -pe deal am reusit sa o pornesc de vreo citeva ori impinsa insa nu mergea decit superturata si cind incercam sa mai reduc din gas, se oprea. dupa ce a tot stat in spatele bloculuidin lipsa de timp propice de mestereala am incercat si we trecut sa o pornesc. Avea scinteie, avea benzina nu facea poc. Am consumat atunci doua baterii si "robotul de pornire" si a trebuit sa ma opresc din incercari. WE asta am reusit sa trag masina linga coada motorului si simbata de la 2 pina pe la 6 am storso pe toate partile. Am reusit sa obtin de la ea numai pocnituri zgomotoase si dupa ce am reusit sa asigur scinteie la bujie niste sunete de sticla careia ii dai un deget peste gura. Dupa ce am sunat vreo 2-3 oameni si le-am cerut parerea am lasat-o moale si m-am dus sa ma incalzesc. Ieri am luat-o de la capat cu forte noi. Scinteie este. Am verificat si doar cu fisa si cu bujia pusa. Cit cautam bujia de scinteie nu am simtit miros de benzina cum intreba Dorian. Da' nici nu am cautat sa vad daca miroase ATUNCI. Ieri am mai scos odata bujia, e frumoasa si curata. S-a vehiculat ideea ca din cauza ca e un Iridium ..dpr..9 nu ar da scinteie OK pentru vremea asta. O sa iau si un dpr8 si un dpr7 sa am in trusa. Benzina este. Vreo jumatete de rezervor. Am deschis nitel surubelul de la prea-plin si curge semn ca in carburator ajunge. Nu stiu acuma daca trece de carburator. Desi am scos carburatorul si l-am spalat, nu am desfacut toate jiglerele sa le suflu, curat, verific. Aer este. (asta e omniprezent intre noi fie vorba). Am desfacut cutia filtrului, am constatat ca nu-i chiar jegos deci nu e cazul sa-l invinuim. Am incercat sa pornim si fara filtru, eu am incercat si cu capacul scos. Ulei este. E completat de mine simbata ca mi-am inchipuit ca e mai bine sa fie si chestia asta eliminata de pe lista de buguri. per total am incercat sa o pornesc: impinsa ('setari" clasice) impinsa in doi, cu filtru impinsa in doi, fara filtru cu cric, fara cric, cu ambreiaj tras, cu choke, fara choke, de la baterie, de la robotul de pornire, de la masina turata, de la masina neturata. Din toate chestiile astea nu am reusit sa scot nici macar un poc de 'motor care merge da' are un reglaj prost'. ATIT vreau in momentul asta sa zica. Dup-aia facem ce reglaje mai vrea/trebuie. Help ca m-am plictisit de 'conserva'. Urata treaba. Si nu esti singurul care a patit chestia asta urata, se pare ca si dsorinmihail trece prin aceleasi chinuri ca si tine... Din cate am inteles, ai obtinut scanteie putenica, da? Caci altfel puteai suspecta urmatoarele: probleme la CDI, fisa de la bujie intrerupta sau scurcircuitata, probleme la alternator, bobina defecta sau scurcircuitata, probleme la generatorul de puls. Daca esti sigur ca elementele de mai sus functioneaza cum trebuie, mai ramane de verificat compresia. Daca e mai mica decat normal, sunt mai multe cauze posibile. Odata ar fi uzura la cilindru si/sau segmenti. Sau - mai 'eftin - vreo valva blocata pe deschis, sau cama de la decompresor blocata sau... mai sunt si alte cauze. Intrebarea este: ai cum sa verifici compresia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Eu ti-am zis serbane: am vorbit cu un tip (Laur - il stie si Domi72), numai tu sa ai timp sa vina sa-ti vada troaca. Eventual daca poti sa i-o duci la Garaj prin Crangasi in zona podului, se poate ocupa. Mesaj completat Eu am fost unu din oamenii sunati in weekend. Destul de nasol, zic eu. Suspectez deja compresia, mai exact decompresorul automat. Au venit frigurile si s-o fi ancrasat ceva la mecanismul ala. Mie de exemplu mi se f*tuse carburatorul vineri: se blocase axul care inchidea admisia in carb, si curgea intr-o veselie benzina de cate ori nu era motorul turat. Amcrasat de la mizerie. Dat jos, curatat, facut ceva reglaje, acu merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) Urata treaba. Si nu esti singurul care a patit chestia asta urata, se pare ca si dsorinmihail trece prin aceleasi chinuri ca si tine... Din cate am inteles, ai obtinut scanteie putenica, da? Eu zic ca are scinteie. Nu prea stiu eu exact cum trebuie sa arate dar a vazut-o si Traian si nu a catalogat-o ca slabaCaci altfel puteai suspecta urmatoarele: probleme la CDI,are scinteie dar mi se mai sufla in casca ca e posibil sa fie defazata si asta sa fie cam aiurea fisa de la bujie intrerupta sau scurcircuitataintrerupta nu, scurtcircuitata slabe sanse, probleme la alternatornaiba stie, de la ce, ce implicatie sa aiba asta; doar ca nu ar incarca dar curent am tot luat si de colo si de colo deci trebuia sa mearga si sa nu incarce, nu sa nu porneasca, bobina defecta sau scurcircuitataAia de sub sa? Pai aia ce naiba sa aiba, nu imi aduc aminte sa fi umblat pe la ea prin zona sa o fi deranjat, probleme la generatorul de pulsasta banuiesc ca e ala de sub rezervor. Sau erau invers? Dar, la fel, nu cred ca le-am facut ceva sa le deranjeze. Doar sa fie o rana mai veche si acu sa se fi spart puroiul. Daca esti sigur ca elementele de mai sus functioneaza cum trebuie, mai ramane de verificat compresia. Daca e mai mica decat normal, sunt mai multe cauze posibile. Odata ar fi uzura la cilindru si/sau segmenti. Sau - mai 'eftin - vreo valva blocata pe deschis, sau cama de la decompresor blocata sau... mai sunt si alte cauze.tocmai ce i-am reglat tachetii cu o zi inainte. A mers de la Republica pina in DrTaberei, a stat peste noapte, a mers luni 10km pina la munca, a mai mers si vreo 6-7 inapoi psre casa insa cu poticnelile de care ziceam. Dupa ce m-a lasat pe deal am reusit sa o pornesc la automat, am mai mers cu ea pina a trebuit sa frinez iar pina la oprire si atunci a murit de tot Intrebarea este: ai cum sa verifici compresia? nuprea. Doar sa pun gura pe teava de evacuare Ceva compresie este, zic eu, ca se simte cind scuipa aerul afara pe toba In seara asta mi-am luat gindul de la ajuns acasa la o ora rezonabila asa ca nu pot sa incurc pe nimeni. Maine pot sa aflu ce sanse am sa ajung acasa cit mai devreme si sa pot negocia o adunare la lumina de felinar (nici prea multa lumina nu am in zona parcajului si d-aia urasc muncitul dupa programul de la servici). Aseara am lucrat la 'frontale' si niste lumina de neon ca sa fie atmostfera mai treaza. Daca dadeam drumul a proiectoare sau faruri mi-e ca ne bagam surubelnitele in degete; da' macar ne incalzeam.....uite ca nu ar fi fost totusi o idee prea rea . Editat Noiembrie 23, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.