Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CDI = cutie mare (10x2x2 cm), neagra, fixata in fatza, in dreapta farului. Chiar langa el e releul de semnalizare (arata ca un releu de dacie asta).

 

Releu de incarcare = cutie relativ mica, inconjurata de un radiator relativ imens. E pus sub coditza la modelele RD08 si pe spatele cutiei de aer la modelele RD02.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic - pai e normal sa iti apara la userul tau warn 0% asa banuiesc ca apare la toata lumea. in momentul in care ai zis ceva inadecvat, ai jignit pe cineva,etc moderatorul/moderatorii iti dau warn ...un anumit procent. ma gandesc ca atunci cand esti la 100% iei ban pe o oarecare perioada.

 

ontopic- mersi de lamurirea in privinta cdi-ului.

Mesaj completat

@ andreizalau - daca vii in oradea pot sa te ajunt si eu, doar ca mobra mea e din 97 (rd08).

ar fi 2 mentiuni:

1. in perioada asta am examene deci foarte putin timp liber.

2. in ideea ca vii, ziceai ca mobra ta face urat numai cand ploua... ca sa o incerci ce faci? torni apa pe cdi? ....eventual veridica contactele de la el, da cu un spray de contact. sau toarna/ pulverizeaza apa in zona aia si aflii daca de acolo e problema.

bafta! :cheers:

Mesaj completat

ps: am citit pe tuburile de wd40 ca e bun pt indepartarea apei...daca pulverizezi apa in zona cdi-ului (cu o pompa de-aia de la lichid de spalat gemuri) si vezi ca de acolo e problema incearca sa desfaci contacte, sau ce e acolo sa dai ori cu un spray de contacte ori cu wd40 (sa ma corecteze cineva daca zic rau)

 

 

am si eu o intrebare... se poate strange furca pe cadru, ma refer la "jug" (Cred ca ii zice) locul unde e prinsa furca de cadru, ma gandesc cu 2 rulmeni si ceva saibe, piulite etc...

 

merge usor ghidonul, dar in gropi bate, si cand franez cu fata se aude ca isi schimba pozitia iar dupa ce ma opresc din nou...

imi trebuie ceva scula speciala acolo sau merge cu o cheie mai mare sau o franceza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema,

 

am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ???

 

PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie.

 

Avetzi vre-un sfat pentru mine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Vreau sa schimb un led in bord.

Daca doriti sa-mi spuneti cum desfac bordul...

 

Multumesc

 

daca vrei iti trimit un manual de service si te poti documenta de acolo, eu inca nu am desfacut bordul dar chiar ar trebui ca numai vreo 2 beculete de acolo mai merg...

 

 

Problema,

 

am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ???

 

PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie.

 

Avetzi vre-un sfat pentru mine ?

 

pai de unde ai desfacut? de unde ai dat jos cablurile? sau mai precis ce ai uns?' daca cablurile in sine merg usor ai de verificat 3 treburi:

- sa nu frece mansonul de cauciuc pe blocul de contact de pe ghidon

- mecanismul manerului de acceleratie in sine sa nu fie blocat

- sa nu fie impiedicata miscarea furcii din carburator (e o furca mica care pana la 1/4 din acceleratie ridica acul si da drumul la benzina)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Vreau sa schimb un led in bord.

Daca doriti sa-mi spuneti cum desfac bordul...

 

Multumesc

Dai jos carenele din fatza si te lamuresti singur. Nu-i complicat.

 

Problema,

 

am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ???

 

PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie.

 

Avetzi vre-un sfat pentru mine ?

Sigur ai pus cablurile la loc cum trebuie? Daca se incaleca vor merge greu. Si daca strangi prea tare mansonul pe ghidon, iar o sa mearga greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema,

 

am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ???

 

PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie.

 

Avetzi vre-un sfat pentru mine ?

 

Asa au mers si la mine dupa ungere...apoi le-am reglat din suruburile de reglaj (la nivelul carburatorului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa au mers si la mine dupa ungere...apoi le-am reglat din suruburile de reglaj (la nivelul carburatorului).

Eu am presupus ca le-a reglat deja. E prima chestie pe care o faci dupa ce dai pui cablurile, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de unde ai desfacut? de unde ai dat jos cablurile? sau mai precis ce ai uns?' daca cablurile in sine merg usor ai de verificat 3 treburi:

- sa nu frece mansonul de cauciuc pe blocul de contact de pe ghidon

- mecanismul manerului de acceleratie in sine sa nu fie blocat

- sa nu fie impiedicata miscarea furcii din carburator (e o furca mica care pana la 1/4 din acceleratie ridica acul si da drumul la benzina)

 

-Mansonul nu freaca pe ghidon

- problema pare sa fie de la mecanismul manerului de acceleratie (acea bucata de plastic alba) cred ca apasa cumva pe cabluri.

 

Dar mai vin cu o intrebare : Este un fel de saiba (garnitura) parca din teflon foarte subtire , aia trebuie sa intre in interiorul mecanismului, sau pe exterior izoleaza mansonul de cauciuc de restul sistemului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ai pus cablurile la loc cum trebuie? Daca se incaleca vor merge greu. Si daca strangi prea tare mansonul pe ghidon, iar o sa mearga greu.

Ce am subliniat mai sus plus binecunoscuta ajustare a jocului.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema,

 

am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ???

 

PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie.

 

Avetzi vre-un sfat pentru mine ?

si eu am intalnit aceeasi problema, dar s-a remediat cand am montat cu atentie manerul acceleratiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa desfac bordul si am observat ca doua leduri erau arse

 

Nu am avut decat unul de acel tip, dat de 5 W fata de cel original care este de 1.7 w. E vreo problema daca am pus de 5 w?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa desfac bordul si am observat ca doua leduri erau arse

 

Nu am avut decat unul de acel tip, dat de 5 W fata de cel original care este de 1.7 w. E vreo problema daca am pus de 5 w?

 

Multumesc!

O sa lumineze mai tare, si eu tot de 5 w am pus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becuri, sunt becuri chioare.

 

sunt 275 mA x2. parca nu se suparau sigurantele doar din atat, nu?

 

Am reusit sa desfac bordul si am observat ca doua leduri erau arse

 

Nu am avut decat unul de acel tip, dat de 5 W fata de cel original care este de 1.7 w. E vreo problema daca am pus de 5 w?

 

Multumesc!

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am spus eu ca incep toate sa crape...cred ca e de la chestia aia numita ''Global Warming''. Adica de la globalizare accelerata la cald:). Mama lor de chinezi...ca s-au inmultit ca sobolanii si acum sunt ieftini de nu ai cum sa-i refuzi...adica s-a confundat intentionat Japonia cu, China, atunci la inceputul anilor '90 cand au inceput sobolanii sa intre in expansiune.

 

Atentie! Sa nu se simta nimeni ''lezat'' de aceasta fraza. Ca iar ma trezesc, cu urari de bine, inainte de ziua mea...norocoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce a crapat la el? sau de ce nu iti mai place? e chiar asa de proasta mobra? :cheers:

 

poze, preturi orientative, "alea alea"...

 

Salut. Trist, dar vand/dezmembrez dominator.

 

0751185194

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce a crapat la el? sau de ce nu iti mai place? e chiar asa de proasta mobra? :what:

 

poze, preturi orientative, "alea alea"...

Scrie vreo ceva pagini mai in urma. Biela/bolt/piston/camasa, probabil si pe la distributie. Practic de la ambielaj in sus, majoritatea chestiilor.

 

Probabil sunt bune cutia de viteze, cadrul, carenele, bordul, electricele, shaua, rotile, suspensiile si alte marutisuri din astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...