Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Asa au mers si la mine dupa ungere...apoi le-am reglat din suruburile de reglaj (la nivelul carburatorului).

Eu am presupus ca le-a reglat deja. E prima chestie pe care o faci dupa ce dai pui cablurile, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai de unde ai desfacut? de unde ai dat jos cablurile? sau mai precis ce ai uns?' daca cablurile in sine merg usor ai de verificat 3 treburi:

- sa nu frece mansonul de cauciuc pe blocul de contact de pe ghidon

- mecanismul manerului de acceleratie in sine sa nu fie blocat

- sa nu fie impiedicata miscarea furcii din carburator (e o furca mica care pana la 1/4 din acceleratie ridica acul si da drumul la benzina)

 

-Mansonul nu freaca pe ghidon

- problema pare sa fie de la mecanismul manerului de acceleratie (acea bucata de plastic alba) cred ca apasa cumva pe cabluri.

 

Dar mai vin cu o intrebare : Este un fel de saiba (garnitura) parca din teflon foarte subtire , aia trebuie sa intre in interiorul mecanismului, sau pe exterior izoleaza mansonul de cauciuc de restul sistemului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ai pus cablurile la loc cum trebuie? Daca se incaleca vor merge greu. Si daca strangi prea tare mansonul pe ghidon, iar o sa mearga greu.

Ce am subliniat mai sus plus binecunoscuta ajustare a jocului.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema,

 

am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ???

 

PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie.

 

Avetzi vre-un sfat pentru mine ?

si eu am intalnit aceeasi problema, dar s-a remediat cand am montat cu atentie manerul acceleratiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa desfac bordul si am observat ca doua leduri erau arse

 

Nu am avut decat unul de acel tip, dat de 5 W fata de cel original care este de 1.7 w. E vreo problema daca am pus de 5 w?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa desfac bordul si am observat ca doua leduri erau arse

 

Nu am avut decat unul de acel tip, dat de 5 W fata de cel original care este de 1.7 w. E vreo problema daca am pus de 5 w?

 

Multumesc!

O sa lumineze mai tare, si eu tot de 5 w am pus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becuri, sunt becuri chioare.

 

sunt 275 mA x2. parca nu se suparau sigurantele doar din atat, nu?

 

Am reusit sa desfac bordul si am observat ca doua leduri erau arse

 

Nu am avut decat unul de acel tip, dat de 5 W fata de cel original care este de 1.7 w. E vreo problema daca am pus de 5 w?

 

Multumesc!

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am spus eu ca incep toate sa crape...cred ca e de la chestia aia numita ''Global Warming''. Adica de la globalizare accelerata la cald:). Mama lor de chinezi...ca s-au inmultit ca sobolanii si acum sunt ieftini de nu ai cum sa-i refuzi...adica s-a confundat intentionat Japonia cu, China, atunci la inceputul anilor '90 cand au inceput sobolanii sa intre in expansiune.

 

Atentie! Sa nu se simta nimeni ''lezat'' de aceasta fraza. Ca iar ma trezesc, cu urari de bine, inainte de ziua mea...norocoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce a crapat la el? sau de ce nu iti mai place? e chiar asa de proasta mobra? :cheers:

 

poze, preturi orientative, "alea alea"...

 

Salut. Trist, dar vand/dezmembrez dominator.

 

0751185194

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce a crapat la el? sau de ce nu iti mai place? e chiar asa de proasta mobra? :what:

 

poze, preturi orientative, "alea alea"...

Scrie vreo ceva pagini mai in urma. Biela/bolt/piston/camasa, probabil si pe la distributie. Practic de la ambielaj in sus, majoritatea chestiilor.

 

Probabil sunt bune cutia de viteze, cadrul, carenele, bordul, electricele, shaua, rotile, suspensiile si alte marutisuri din astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am desfacut bujia mi s-a parut ca are cam multe depuneri pe ea. o substanta neagra, in special pe partea de jos a filetului, pe electrod mai putin... din ce cauza poate fi? mentionez ca bujia are vreo 2000 km ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"ciocul" bujiei cum e? e si el negru? depunerea de pe inel e uleioasa sau doar neagra-funigine?

 

culoarea bujiei are relevanta dupa un drum mai lung (5km), dupa care tai contactul in ture (nu la relanti), astepti sa se raceasca si abia apoi scoti bujia. in trafic normal urban bujia o sa arate intotdeauna ca una de amestec bogat.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu scosesem bujia dupa ceva drum prin oras de vreo 5-10 km; am oprit la ralanti..nu turat.

 

era o depunere neagra, ca o funingine, nu era uleioasa de loc. ciocul bujiei parea curat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu scosesem bujia dupa ceva drum prin oras de vreo 5-10 km; am oprit la ralanti..nu turat.

 

era o depunere neagra, ca o funingine, nu era uleioasa de loc. ciocul bujiei parea curat...

Pai ciocul conteaza - daca ala e curat totul e ok. In rest se fac depuneri negre, chiar si pe jumate de filet.

Mesaj completat

Dominator alb-albastru de Tulcea... care esti? :lol: Salutari de la tancul care se strecura printre masini langa Obor :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroc domnilor, m-am apucat sa-mi aduc Domi-ul la stare optima si am nevoie de cateva informatii:

modelul e din 1992

1.Kit lant - am gasit pe net la un pret bun (80 EUR) un kit DID XRing, 110 zale tip 520. Stiu ca exista doua modele de kit, unul dintre ele are cu un dinte in plus la pinionul de la roata. voi va puteti da seama din specificatiile de mai sus cati dinti are pinionul final?

 

2.placute frana: discurile fiind din 92, foarte probabil ca sunt din otel, diferite de modelele care au aparut pe motocicletele de strada incepand cu 2000 (otel calit si tratat); ideea e ca stiu de cand cautam pt Fazer, ca la discuri din astea simple e recomandat sa pui placute organice, si nu sinterizate (astea din urma mananca mai repede discul). voi ce recomandare aveti: sinterizate sau organice?

si inca ceva..placute ceramice inseamna sinterizate..sau e o alta denumire pt cele organice?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroc domnilor, m-am apucat sa-mi aduc Domi-ul la stare optima si am nevoie de cateva informatii:

modelul e din 1992

1.Kit lant - am gasit pe net la un pret bun (80 EUR) un kit DID XRing, 110 zale tip 520. Stiu ca exista doua modele de kit, unul dintre ele are cu un dinte in plus la pinionul de la roata. voi va puteti da seama din specificatiile de mai sus cati dinti are pinionul final?

 

2.placute frana: discurile fiind din 92, foarte probabil ca sunt din otel, diferite de modelele care au aparut pe motocicletele de strada incepand cu 2000 (otel calit si tratat); ideea e ca stiu de cand cautam pt Fazer, ca la discuri din astea simple e recomandat sa pui placute organice, si nu sinterizate (astea din urma mananca mai repede discul). voi ce recomandare aveti: sinterizate sau organice?

si inca ceva..placute ceramice inseamna sinterizate..sau e o alta denumire pt cele organice?

multumesc

 

Kit de lant la 80e = ok. Probabil de la dilly, dupa pret si tip. Din ala am eu. Daca nu iti convine pinionul, am eu de 43, 45 si 46. La alegere, daca nu iti convine ala care vine dupa 5000-6000km :what:

 

Placute de frana organice. SBS la mymoto e recomandarea mea, numa vezi sa nu fie sinter. Am sinter pe spate si e aiurea daca nu franezi mult. Ceramicele sunt racing daca nu ma insel. Not useful.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un domi de vanzare,,,,,,,,

din 92, inmatriculat, nerulat in tara, gume de cros bunicele, 68 000 km

cere 1050 e dar a lasat pana la 3000 lei

nu are semnalizari fata si galeria de admusie, aia se cauciuc pare crapata

culoare,,,,rosu caramiziu parca

saua e originala, nu e crapata deloc, nici carenajul

daca e cineva interesat,,,,,,,,,,

omu raspunde la tel 0752907154

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema,

 

am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ???

 

PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie.

 

Avetzi vre-un sfat pentru mine ?

 

 

Am descoperit care era problema ... si anume ... este o bucata de plastic inauntru mecanismului de la manerul de acceleratie care ghideaza cablurile. Acel plastic era ros (uzat) si prinde cablu unul din cabluri de mecanism. Am inteles ca acel plastic este "consumabil" . Avetzi idee daca se poate cumpara doar bucata aia de plastic sau trebuie sa comand tot sistemul de la maneta de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit care era problema ... si anume ... este o bucata de plastic inauntru mecanismului de la manerul de acceleratie care ghideaza cablurile. Acel plastic era ros (uzat) si prinde cablu unul din cabluri de mecanism. Am inteles ca acel plastic este "consumabil" . Avetzi idee daca se poate cumpara doar bucata aia de plastic sau trebuie sa comand tot sistemul de la maneta de acceleratie.

Vezi daca te intelegi cu cineva care dezmembreaza. E mai ieftin. Se gaseste si doar bucata, dar e relativ scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...