switch Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Asa au mers si la mine dupa ungere...apoi le-am reglat din suruburile de reglaj (la nivelul carburatorului). Eu am presupus ca le-a reglat deja. E prima chestie pe care o faci dupa ce dai pui cablurile, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristinadyanghel Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 pai de unde ai desfacut? de unde ai dat jos cablurile? sau mai precis ce ai uns?' daca cablurile in sine merg usor ai de verificat 3 treburi:- sa nu frece mansonul de cauciuc pe blocul de contact de pe ghidon - mecanismul manerului de acceleratie in sine sa nu fie blocat - sa nu fie impiedicata miscarea furcii din carburator (e o furca mica care pana la 1/4 din acceleratie ridica acul si da drumul la benzina) -Mansonul nu freaca pe ghidon - problema pare sa fie de la mecanismul manerului de acceleratie (acea bucata de plastic alba) cred ca apasa cumva pe cabluri. Dar mai vin cu o intrebare : Este un fel de saiba (garnitura) parca din teflon foarte subtire , aia trebuie sa intre in interiorul mecanismului, sau pe exterior izoleaza mansonul de cauciuc de restul sistemului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) Sigur ai pus cablurile la loc cum trebuie? Daca se incaleca vor merge greu. Si daca strangi prea tare mansonul pe ghidon, iar o sa mearga greu. Ce am subliniat mai sus plus binecunoscuta ajustare a jocului. Editat Iunie 2, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Problema, am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ??? PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie. Avetzi vre-un sfat pentru mine ? si eu am intalnit aceeasi problema, dar s-a remediat cand am montat cu atentie manerul acceleratiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Am reusit sa desfac bordul si am observat ca doua leduri erau arse Nu am avut decat unul de acel tip, dat de 5 W fata de cel original care este de 1.7 w. E vreo problema daca am pus de 5 w? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Am reusit sa desfac bordul si am observat ca doua leduri erau arse Nu am avut decat unul de acel tip, dat de 5 W fata de cel original care este de 1.7 w. E vreo problema daca am pus de 5 w? Multumesc! O sa lumineze mai tare, si eu tot de 5 w am pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) becuri, sunt becuri chioare. sunt 275 mA x2. parca nu se suparau sigurantele doar din atat, nu? Am reusit sa desfac bordul si am observat ca doua leduri erau arse Nu am avut decat unul de acel tip, dat de 5 W fata de cel original care este de 1.7 w. E vreo problema daca am pus de 5 w? Multumesc! Editat Iunie 3, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Salut. Trist, dar vand/dezmembrez dominator. 0751185194 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 V-am spus eu ca incep toate sa crape...cred ca e de la chestia aia numita ''Global Warming''. Adica de la globalizare accelerata la cald:). Mama lor de chinezi...ca s-au inmultit ca sobolanii si acum sunt ieftini de nu ai cum sa-i refuzi...adica s-a confundat intentionat Japonia cu, China, atunci la inceputul anilor '90 cand au inceput sobolanii sa intre in expansiune. Atentie! Sa nu se simta nimeni ''lezat'' de aceasta fraza. Ca iar ma trezesc, cu urari de bine, inainte de ziua mea...norocoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Ultimul dominatorist sa Swith-off the light. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Ultimul dominatorist sa Swith-off the light. I beg your pardon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 ce a crapat la el? sau de ce nu iti mai place? e chiar asa de proasta mobra? poze, preturi orientative, "alea alea"... Salut. Trist, dar vand/dezmembrez dominator. 0751185194 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 ce a crapat la el? sau de ce nu iti mai place? e chiar asa de proasta mobra? poze, preturi orientative, "alea alea"... Scrie vreo ceva pagini mai in urma. Biela/bolt/piston/camasa, probabil si pe la distributie. Practic de la ambielaj in sus, majoritatea chestiilor. Probabil sunt bune cutia de viteze, cadrul, carenele, bordul, electricele, shaua, rotile, suspensiile si alte marutisuri din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Dupa cum a zis domnu' Switch, in afara de motor, adica: piston, segmenti, bolt si camasa, toate sunt in perfecta stare de functioanare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Dupa cum a zis domnu' Switch, in afara de motor, adica: piston, segmenti, bolt si camasa, toate sunt in perfecta stare de functioanare! Fa-ti si tu topic, cu poze cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 cand am desfacut bujia mi s-a parut ca are cam multe depuneri pe ea. o substanta neagra, in special pe partea de jos a filetului, pe electrod mai putin... din ce cauza poate fi? mentionez ca bujia are vreo 2000 km ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 amestec bogat,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 (editat) "ciocul" bujiei cum e? e si el negru? depunerea de pe inel e uleioasa sau doar neagra-funigine? culoarea bujiei are relevanta dupa un drum mai lung (5km), dupa care tai contactul in ture (nu la relanti), astepti sa se raceasca si abia apoi scoti bujia. in trafic normal urban bujia o sa arate intotdeauna ca una de amestec bogat. Editat Iunie 5, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 eu scosesem bujia dupa ceva drum prin oras de vreo 5-10 km; am oprit la ralanti..nu turat. era o depunere neagra, ca o funingine, nu era uleioasa de loc. ciocul bujiei parea curat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 eu scosesem bujia dupa ceva drum prin oras de vreo 5-10 km; am oprit la ralanti..nu turat. era o depunere neagra, ca o funingine, nu era uleioasa de loc. ciocul bujiei parea curat... Pai ciocul conteaza - daca ala e curat totul e ok. In rest se fac depuneri negre, chiar si pe jumate de filet. Mesaj completat Dominator alb-albastru de Tulcea... care esti? Salutari de la tancul care se strecura printre masini langa Obor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 noroc domnilor, m-am apucat sa-mi aduc Domi-ul la stare optima si am nevoie de cateva informatii: modelul e din 1992 1.Kit lant - am gasit pe net la un pret bun (80 EUR) un kit DID XRing, 110 zale tip 520. Stiu ca exista doua modele de kit, unul dintre ele are cu un dinte in plus la pinionul de la roata. voi va puteti da seama din specificatiile de mai sus cati dinti are pinionul final? 2.placute frana: discurile fiind din 92, foarte probabil ca sunt din otel, diferite de modelele care au aparut pe motocicletele de strada incepand cu 2000 (otel calit si tratat); ideea e ca stiu de cand cautam pt Fazer, ca la discuri din astea simple e recomandat sa pui placute organice, si nu sinterizate (astea din urma mananca mai repede discul). voi ce recomandare aveti: sinterizate sau organice? si inca ceva..placute ceramice inseamna sinterizate..sau e o alta denumire pt cele organice? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 noroc domnilor, m-am apucat sa-mi aduc Domi-ul la stare optima si am nevoie de cateva informatii:modelul e din 1992 1.Kit lant - am gasit pe net la un pret bun (80 EUR) un kit DID XRing, 110 zale tip 520. Stiu ca exista doua modele de kit, unul dintre ele are cu un dinte in plus la pinionul de la roata. voi va puteti da seama din specificatiile de mai sus cati dinti are pinionul final? 2.placute frana: discurile fiind din 92, foarte probabil ca sunt din otel, diferite de modelele care au aparut pe motocicletele de strada incepand cu 2000 (otel calit si tratat); ideea e ca stiu de cand cautam pt Fazer, ca la discuri din astea simple e recomandat sa pui placute organice, si nu sinterizate (astea din urma mananca mai repede discul). voi ce recomandare aveti: sinterizate sau organice? si inca ceva..placute ceramice inseamna sinterizate..sau e o alta denumire pt cele organice? multumesc Kit de lant la 80e = ok. Probabil de la dilly, dupa pret si tip. Din ala am eu. Daca nu iti convine pinionul, am eu de 43, 45 si 46. La alegere, daca nu iti convine ala care vine dupa 5000-6000km Placute de frana organice. SBS la mymoto e recomandarea mea, numa vezi sa nu fie sinter. Am sinter pe spate si e aiurea daca nu franezi mult. Ceramicele sunt racing daca nu ma insel. Not useful. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 e un domi de vanzare,,,,,,,, din 92, inmatriculat, nerulat in tara, gume de cros bunicele, 68 000 km cere 1050 e dar a lasat pana la 3000 lei nu are semnalizari fata si galeria de admusie, aia se cauciuc pare crapata culoare,,,,rosu caramiziu parca saua e originala, nu e crapata deloc, nici carenajul daca e cineva interesat,,,,,,,,,, omu raspunde la tel 0752907154 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristinadyanghel Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Problema, am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ??? PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie. Avetzi vre-un sfat pentru mine ? Am descoperit care era problema ... si anume ... este o bucata de plastic inauntru mecanismului de la manerul de acceleratie care ghideaza cablurile. Acel plastic era ros (uzat) si prinde cablu unul din cabluri de mecanism. Am inteles ca acel plastic este "consumabil" . Avetzi idee daca se poate cumpara doar bucata aia de plastic sau trebuie sa comand tot sistemul de la maneta de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am descoperit care era problema ... si anume ... este o bucata de plastic inauntru mecanismului de la manerul de acceleratie care ghideaza cablurile. Acel plastic era ros (uzat) si prinde cablu unul din cabluri de mecanism. Am inteles ca acel plastic este "consumabil" . Avetzi idee daca se poate cumpara doar bucata aia de plastic sau trebuie sa comand tot sistemul de la maneta de acceleratie. Vezi daca te intelegi cu cineva care dezmembreaza. E mai ieftin. Se gaseste si doar bucata, dar e relativ scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.