Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

A folosit cineva asa ceva: Dispozitv curatare/ungere lant ?

Cum vi s-a parut? Fiind la oferta am comandat si eu unul, va ajunge maine. :) :cheers:

 

Da, am eu asa ceva din 2008, E super!

Cu un bidon de 5 litri de motorina speli lantul de vreo 10-12 ori si iasa curat!

Al meu e deja obosit, periile sunt cam tocite si s-a rupt elasticul care tine partile impreuna, dar se poate folosi cu succes sarma :D

 

motorex four stroke e un ulei de cacao, e foarte ieftin tocmai pentru a fi in ton cu piata si cu celelalte uleiuri

cel mai bun ulei la teste de la motorex e formula 4T 15w50 care e de 2 ori mai scump decat motorex four stroke

Merci de pont!

O sa incerc si eu gama Motorex!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

motorex four stroke e un ulei de cacao, e foarte ieftin tocmai pentru a fi in ton cu piata si cu celelalte uleiuri

cel mai bun ulei la teste de la motorex e formula 4T 15w50 care e de 2 ori mai scump decat motorex four stroke

 

Foarte probabil ai dreptate. Si totusi, pana acum am folosit mai multe tipuri de ulei:

-Repsol full sintetic 10w40 - oribil, motorul tacane si se schimba greu vitezele;

-Castrol ActEvo 20w50 - a fost ok, motorul a mers bine, schimbatul vitezelor ok;

-Silkolene Super4 10w40 & 20W50 - motorul avea un tacanit mai tare, schimbatul vitezelor destul de greoi (mai ales din 2 in 1);

-Motorex 4 Stroke, pana acum cel mai ok. Arata bine, nu s-a consumat aproape deloc (nu e vizibila diferenta de nivel pe joja), am 2000km cu el, si planuiesc sa il tin cam inca vreo 700 km. Schimbatul vitezelor merge foarte bine si acum, cel mai bine de pana acuma.

 

Probabil voi incerca odata si Motorex Formula 4T... Cu toate ca sunt de parere ca pretul e prea mare (precum si alte cazuri, vezi Motul, Valvoline etc) - totusi uleiul de regula sta cam 2500 km in mobra mea...

Evident sunt lucruri discutabile :). Sper sa avem cat de curand ocazia sa schimbam impresii la o bere :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

am o intrebare, nu are cineva niste semnalizari in plus? cele de pe domi, transalp si africana cred ca sunt la fel...imi trebuiesc semnalizarile spate care cred ca au becuri de 21w. (neaparat sa fie de 21w)

Daca aveti va rog pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20-30 lei un releu de semnalizare de scuter si poti folosi orice combinatie de becuri de semnalizare.

 

43 lei un releu de semnalizare universal electronic, cu acelasi efect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20-30 lei un releu de semnalizare de scuter si poti folosi orice combinatie de becuri de semnalizare.

 

43 lei un releu de semnalizare universal electronic, cu acelasi efect.

 

Sau 5-10 lei (depinde de unde) releu semnalizare dacie :P (cel cu carcasa de plastic, nu cel cu carcasa metalica)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos :) :ok:

Atata doar ca nu as vrea sa renunt la trusa de scule, ma gandeam sa gasesc o solutie sa il pun in partea dreapta, vis-a-vis de claxon.

Problema cea mai mare e ca nu stiu de unde pot sa cumpar un astfel de radiator si deci nu ii cunosc dimensiunile iar astfel nu pot sa imi dau seama daca ar avea loc, daca as putea sa pun un scut termic intre radiator si evacuare etc.

 

Deci... de unde pot achizitiona un radiator pt ulei?

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti vorbi sa iti faci un radiator la comanda aici:

 

http://www.ipeximradiatoare.ro/contact

 

Iar schema ratiatorului Jagg o gasesti aici:

 

https://picasaweb.google.com/lh/photo/DUxtpB8WlHZ4wVyQKOUfc_iDdhfOlRbvKi-ZmGTGqWQ?feat=directlink

 

 

Doua probleme:

1. cum il montezi pe cadru

2. cum il protejezi de pietre

Ambele pot fi rezolvate discutand cu GSMark pe forumul ADVRider (vezi linkul meu de mai sus).

 

Nu e nevoie de scuturi termice decat daca il montezi aiurea ;)

 

Arpopo, voi aveti idee daca un astfel de radiator ajuta la ceva? Si asta vorbind la modul cel mai serios. Eu unul NU stiu daca MERITA.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut lume!

merge dominatoru de rupe! :)

 

mai am nevoie de mufe tata pentru semnalele din fata, care intra in mufele mama din instalatia electrica de la mama ei din japonia. Am cautat mufe dinalea pe la Hornbach si magazine de scutere si moto si nu gasesc, stiti cumva in Bucuresti unde as gasi asa mufe? Pt RD02.

 

Asfalt uscat! sau macadam.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti vorbi sa iti faci un radiator la comanda aici:

 

http://www.ipeximradiatoare.ro/contact

 

Iar schema ratiatorului Jagg o gasesti aici:

 

https://picasaweb.google.com/lh/photo/DUxtpB8WlHZ4wVyQKOUfc_iDdhfOlRbvKi-ZmGTGqWQ?feat=directlink

 

 

Doua probleme:

1. cum il montezi pe cadru

2. cum il protejezi de pietre

Ambele pot fi rezolvate discutand cu GSMark pe forumul ADVRider (vezi linkul meu de mai sus).

 

Nu e nevoie de scuturi termice decat daca il montezi aiurea

 

Arpopo, voi aveti idee daca un astfel de radiator ajuta la ceva? Si asta vorbind la modul cel mai serios. Eu unul NU stiu daca MERITA.

 

Mersi foarte mult pt informatiile astea :cheers:. De stiut sigur nu stiu nici eu, dar din cate am citit pe adw, si nu numai, s-ar parea ca merita.

Avantajele ar fi mai multe: reduce (chiar daca putin) temperatura de functionare a motorului; in el intra o cantitate suplimentara de ulei, deci pe un interval intre schimburi ar fi mai mult ulei "proaspat" pt motor; nu lasa uleiul sa se altereze atat de repede intrucat il raceste imediat (aici depinde cum e montat).

 

Aici intervine si nedumerirea mea: Spuneai de scuturi termice... te referi la "routerul" din oferta de pe adw? Eu ma gandisem la un fel de schimbator automat, dar e complicat. Tu cum l-ai montat? Pe traseul de revenire de la motor spre cadru? :scratch:

 

Salut lume!

merge dominatoru de rupe!

 

mai am nevoie de mufe tata pentru semnalele din fata, care intra in mufele mama din instalatia electrica de la mama ei din japonia. Am cautat mufe dinalea pe la Hornbach si magazine de scutere si moto si nu gasesc, stiti cumva in Bucuresti unde as gasi asa mufe? Pt RD02.

 

Asfalt uscat! sau macadam..

 

Mufe dinalea gasesti la magazine specializate in componente electrice si electronice gen http://www.vitacom.ro/ sau poti sa comanzi de pe http://www.louis.de/ eventual impreuna cu alte produse (daca iti mai trebuie si altceva)

 

Ma bucur ca merge dominatorul tau :peace:

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici intervine si nedumerirea mea: Spuneai de scuturi termice... te referi la "routerul" din oferta de pe adw? Eu ma gandisem la un fel de schimbator automat, dar e complicat. Tu cum l-ai montat? Pe traseul de revenire de la motor spre cadru? :scratch:

Eu faceam referire la ce zisesei tu mai devreme... in fine.

 

Montarea cu kitu lui GSMark de pe AdvRider se face intercaland cooler-ul pe retur, inainte de rezervor. E cam singurul loc unde il poti monta fara griji. Tot ce inseamna cooler de ulei, aftermarket sau OEM, la motoarele Honda RVFC (XL, XR, NX, SLR, FX, FMX) se monteaza acolo. Deci, eu zic k e ok.

 

Ceea ce ma refer e daca intr-adevar, la motoru cuminte de domi, conteaza un astfel de cooler sau e mai mult frectie la picior de lemn (vezi ulei full sintetic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EDIT:

 

Se vede ca n-am dormit azi-noapte :baldy:. Scutul termic.... eu am zis ca as vrea sa montez radiatorul undeva desaupra galeriilor de evacuare. Si din cauza aia m-am gandit sa stopez o parte din caldura radiata spre radiator (schimbatorul de caldura) folosind un deflector de genul cum este cel menit sa nu te arzi la piciorul drept.

 

De dispozitivul ala cu care alegi daca sa treaca uleiul prin radiator sau "pe direct" ce zici? Merita asa ceva? Sau se poate evita?

 

Scuze daca ma exprim greoi.... Sesiunea :what:

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai man linistit :cheers:

 

Deci un by-pass din ala... se merita. Dar e complicaciune mare. Raportul utilitate/complexitate e... tinde la zero: deci prea complex pt utilitate.

 

Ah, daca il cumperi deja facut... da, ok, dar e relativ scump pt ce face. Mai ales unu automat (practic termostat cu bypass pt ulei - exista la unele modele moto).

 

 

 

 

Deasupra galeriilor nu poti monta mai nimic (din cauza furcilor). Singurul loc unde mai ai loc de radiator e intre juguri. XR400 are asa ceva. Atentie insa, nu e compatibil cu subcadrul fatza de la domi :(

 

Per total existenta, nu prea ai alternative. Am cautat si eu :) La cum e montat acum (vezi advrider, pozele lui gsmark), nu sunt probleme cu proximitatea evacuarilor. Radiatoru ala mai mult raceste decat sa se incalzeasca de la tobe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coolere de firma? Pai pe varianta asta, daca vrei preturi bune, cumpara de la GSMark de pe advrider kitul complet (radiator, kit montare, furtune). E cea mai avantajoasa oferta (mi se pare ca vine 220 dolari cu totul, ceea ce e cam cat un simplu cooler aici).

 

Daca iti convine un radiator simplu, no-name, care face acelasi lucru, vorbeste la Brasov ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiatorul e facut din aluminiu sau cupru? Oare daca folosesc teava de cupru pot fi probleme? (Stiu ca la instalatiile de apa cupru cu aluminiu nu se prea inteleg - formeaza ceva gaze parca). Ca tocmai mi-a venit ideea ca as putea sa fac o spirala din teava de cupru, pe care sa o protejez cu ceva si sa treaca uleiul prin ea.

Care va pricepeti la chimie? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

phreak_or ce vrei sa sti

 

Ce probleme apar daca in aceeasi instalatie folosesc si cupru si aluminiu? Va trece ulei prin ea. Nu stiu daca va fi in contact direct aluminiu cu cupru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiatorul e facut din aluminiu sau cupru? Oare daca folosesc teava de cupru pot fi probleme? (Stiu ca la instalatiile de apa cupru cu aluminiu nu se prea inteleg - formeaza ceva gaze parca). Ca tocmai mi-a venit ideea ca as putea sa fac o spirala din teava de cupru, pe care sa o protejez cu ceva si sa treaca uleiul prin ea.

Care va pricepeti la chimie? :scratch:

Radiatorul e din aluminiu, ca tot restu chestiilor neplastice de pe acolo...

 

Nu iti recomand asa improvizatii. Bagi ulei mai scump si gata :)

 

Ca fapt divers, Al + Cu + apa (antigel) = bad. Asta stiu sigur.

 

Tu ai luat unul de la ei gata facut? sau ai comandat unul cu specificatiile din poza ce ai pus-o pe picassa?

Le dai specificatiile si se descurca.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp nu trece apa prin ele nu sunt probleme. La calorifere reactii oricum se produc intre Cu si Al dar sa stii ca in interiorul caloriferului de Al mai exista si nipluri de otel iar in instalatia de Cu mai exista si fitinguri de bronz.

Deci o reactie intre un electrolit (apa din instalatie mai mult sau mai putin pura) si 4 metale.

Sa sti ca se poate produce curent electric infingand un electrod de Cu si unul din Al intr-o lamaie.

Si cum uleiu nu e electrolit nu vad sa fie probleme.

Cum a zis si switch, nu iti recomand asa improvizatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, imi creste inima cand vad cate pregatiri puneti voi la cale pentru motoretele voastre. Eu promit ca nu o sa fac nimic in plus in afara de programul de intretinere standard, care imi asigura un regim de functionare multumitor, indiferent de conditiile de exploatare (astfalt fierbinte + trafic de Bucuresti, in afara localitatii, sus pe munte la izvor etc).

 

In alta ordine de idei, cu atatea pregatiri la activ, care dintre voi participa la Dominatoriada care va avea loc in perioada 17-19 iunie 2011 in Muntii Cindrel?

Mai multe detalii despre Dominatoriada 2011 gasiti aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiatorul e din aluminiu, ca tot restu chestiilor neplastice de pe acolo...

 

Nu iti recomand asa improvizatii. Bagi ulei mai scump si gata :)

 

Ca fapt divers, Al + Cu + apa (antigel) = bad. Asta stiu sigur.

 

 

Le dai specificatiile si se descurca.

 

Decat ulei mai scump parca mai bine schimb uleiul tot la 1500 km :D

 

M-am mai uitat la pozele lui GSMark si am o intrebare: Cand schimbi uleiul, cum iese uleiul uzat din radiator (si furtune)? Racordurile sunt ambele in sus...

 

Cat timp nu trece apa prin ele nu sunt probleme. La calorifere reactii oricum se produc intre Cu si Al dar sa stii ca in interiorul caloriferului de Al mai exista si nipluri de otel iar in instalatia de Cu mai exista si fitinguri de bronz.

Deci o reactie intre un electrolit (apa din instalatie mai mult sau mai putin pura) si 4 metale.

Sa sti ca se poate produce curent electric infingand un electrod de Cu si unul din Al intr-o lamaie.

Si cum uleiu nu e electrolit nu vad sa fie probleme.

Cum a zis si switch, nu iti recomand asa improvizatii.

 

Mersi de raspuns :cheers:

Stiam de faza cu lamaia, si de altfel cam cu orice alt fruct, leguma, tubercul etc(dar nu la fel de eficient).

 

 

Probabil ca tot radiator va fi. Am facut un mic calcul si nu merita improvizat pt ca ma costa mult fitting-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...