Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Eu am K&N, sunt multumit de el, nu stiu acuma cat costa dar cand l-am luat era cat 2 filtre normale, de atunci si-a scos banii, l-am spalat o data (ca am vrut eu, nu era necesar)

 

M-am uitat pe louis, este la oferta la 23 euro, unul normal e cam 10 euro. Daca te hotarasti, sa iti comanzi si un set de curatat si uns (e 18 euro, dar iti ajunge cativa ani fara probleme)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Review ulei Yacco 15w50 semisintetic. Pret 108RON 4Litri.

Se subtiaza repede, ambreiajul aluneca, iasa greu la neutral la semafor, pe vremea asta destul de racoroasa. Bad bad bad.... :(

De care ai luat? Ca si eu am avut la fel (Yacco MVX 15w50) si era extraordinar. Dupa Motorex pe locu' 2.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o problema cu Dominatorul meu :(

S`a stricat ambreiajul electromotorului si nu mai porneste la buton.

De 1 sapt am facut ditamai picioru` de la pedala :))

Detine cineva acea piesa?

O zi buna

ia legatura cu mzrider

sanse mari sa aibe el piesa aia

0740581956,,,,,,,,vedeti voi ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.yacco-lub.ro/mvx-500-4t-15w50.html

 

asta e uleiul, MVX 500. Daca nu se subtiaza este excelent, azi de exemplu, la 20C afara si ploaie, nu a avut probleme. Doar cand e cald, soare, si mai prinzi 2-3 semafoare incepe sa cedeze.

 

Daar am cumparat un radiator de ulei, sa vad unde il montez/cum il inseriez in circuit, o sa fie alta viatza atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.yacco-lub.ro/mvx-500-4t-15w50.html

 

asta e uleiul, MVX 500. Daca nu se subtiaza este excelent, azi de exemplu, la 20C afara si ploaie, nu a avut probleme. Doar cand e cald, soare, si mai prinzi 2-3 semafoare incepe sa cedeze.

 

Daar am cumparat un radiator de ulei, sa vad unde il montez/cum il inseriez in circuit, o sa fie alta viatza atunci.

 

Dap, acela. Mie nu mi-a facut figuri si l-am avut vara. In Bucuresti. :angryfire: < that kind of hot :)

 

Pentru inserarea unui radiator, iti recomand sa "decupezi" vreo 4-5cm din conducta de retur, in zona cotului de dinspate de jug. Apoi folosind furtune adecvate de cauciuc cu insertie si camasa protectoare si cate doua cleme cu filet de calitate buna, poti fixa foarte usor radiatorul.

 

Uite ce-au facut altii: http://gsmark.smugmug.com/Motorcycles/Honda-XR650L-Oil-Cooler/13245660_LHcMW#!i=1771311118&k=xG3Kc3x Pacat ca nu e detaliata procedura de fixare pe conducta de retur. Iti recomand sa cauti pe advrider post-urile lui "GSMark".

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  eu bag 10w40 motul si trag pe ea in regim de enduro de se incalzeste de frigi oua pe capacu de ambreiaj dar nu aluneca ambreiaju si iesa lejer la liber,am deja 5 iesiri si nu o scazut nici un gram de ulei,in plus,merge super pe-o roata. App,ieri mi s-a dus spatele intr-o curba si am aterizat nu prea placut,se repara... 

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am mai citit azi pe net, zice lumea ca vine carburatorul setat pentru consum mic-benzina putina in amestec (sa treaca norme), si merge too lean, si ca de-aia se incalzeste tare. Si mai zic oamenii sa schimb jeturile, sa fie mai multa benzina. Ma gandesc ca poate si din cauza asta se subtiaza asa rau uleiul?... tot timpul in bucuresti am avut problema cu scosul la neutru, vara. Am avut Procycle, Motul 10.40, Motorex semisintetic 15/50 si acum yacco 15.50... poate e dus ambreiajul meu?, cine stie...

 

Later edit: am vorbit cu un prieten, mecanic, zice ca 100% discurile metalice din ambreiaj sunt duse, si sa schimb tot. Deci i'll be back dupa ce schimb, vedem atunci cum tine uleiul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu m-as baza doar pe parerea cuiva, nu ca nu ar putea fi adevarata. Cu ulei mai prost am avut si eu probleme cu ambreiajul, l-am desfacut, si am masurat fiecare disc in vreo 3-4 pozitii, si erau cu mult peste limita de uzura admisa. Am schimbat uleiul si a fost ok :) Nu zic sa nu verifici, dar zic sa verifici inainte sa cumperi piesele...

 

Acum ca am termometru de ulei am decis sa incerc sa pun jiclor mai mare, respectiv de la 145 sa trec la 150 si in functie de rezultate, la 155 sau inapoi la 145 (daca e consumul cu mult mai mare)

 

Iarasi, treaba cu consumul e discutabila. Dupa o limita daca pui jiclor mai mic consumul va creste pt ca timpul cat va trebui trasa tare acceleratia este mai mare... trebuie gasit un echilibru unde temperatura, puterea, consumul, noxele sa fie acceptabile. In cazul nostru daca scoatem noxele din ecuatie este probabil ca un jiclor mai mare sa fie mai bun.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarasi, treaba cu consumul e discutabila. Dupa o limita daca pui jiclor mai mic consumul va creste pt ca timpul cat va trebui trasa tare acceleratia este mai mare... trebuie gasit un echilibru unde temperatura, puterea, consumul, noxele sa fie acceptabile. In cazul nostru daca scoatem noxele din ecuatie este probabil ca un jiclor mai mare sa fie mai bun.

 

consumul poti sa il "manipulezi" si in functie de raportul final al transmisiei

eu am avut si 14/42 si vreau sa zic ca mi-a crescut consumul cu pana la ~1l in oras.

am tot citit diverse pareri legate de schimbarea jigloarelor si mai toti zic ca fara o evacuare permitiva nu faci decat sa cresti consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I hate stock

I hate socks.

 

 

Dupa cum ziceai si tu, un raport 'de cuplu' poate sa scada simtitor consumul la viteze reduse (oras, offroad).

 

 

 

Iar un jicler mai mare va creste consumul. Desigur, daca vorbim de evacuari permisive si carburatie complet rebalansata (nivel, jicler mare, clapeta, jicler relanti, amestec, arcuri carburator, membrana) etc., atunci e posibil ca si cu un jicler principal mult mai mare, consumul sa scada.

 

Sunt convins ca putini dintre noi au evacuari din astea sport. Pentru ca ma refer la galerii primare de diametru mare (+3mm), galerii intermediare fie 2-1 fie normale dar mai groase (+5mm) si tobe finale de tip "burlan gol". Cu astfel de dichisuri si carburatie corecta, vor creste si cuplul si puterea. In culise va exista insa si o crestere a eficientei - care automat implica un consum mai bun.

 

 

 

Ca fapt divers, un piston de compresie mare (domi are din fabrica 8.3 : 1; se poate merge pana la 11 : 1, desi e cu cantec. 10:1 e fezabil si fiabil) va creste eficienta din start cu 20%. Eficienta mare = consum mic.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca putini dintre noi au evacuari din astea sport. Pentru ca ma refer la galerii primare de diametru mare (+3mm), galerii intermediare fie 2-1 fie normale dar mai groase (+5mm) si tobe finale de tip "burlan gol". Cu astfel de dichisuri si carburatie corecta, vor creste si cuplul si puterea. In culise va exista insa si o crestere a eficientei - care automat implica un consum mai bun.

 

marind diametrul galeriilor nu faci decat sa pierzi cuplul la turatii joase, in schimb ai de castigat pe mid si high range.

 

la galerii tip burlan nu stiu ce sa zic, e necesara pe evacuare o presiune de minim 0.3atm pentru a mentine un flow corect al gazelor.

eu am gasit alta varianta, 2 tobe de pe ktm 950SM, fiind pentru o motocicleta de capacitate mai mare clar sunt mai permisive decat cele stock.

am materiale dar nu am om care sa imi faca traseul galeriilor :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marind diametrul galeriilor nu faci decat sa pierzi cuplul la turatii joase, in schimb ai de castigat pe mid si high range.

 

la galerii tip burlan nu stiu ce sa zic, e necesara pe evacuare o presiune de minim 0.3atm pentru a mentine un flow corect al gazelor.

eu am gasit alta varianta, 2 tobe de pe ktm 950SM, fiind pentru o motocicleta de capacitate mai mare clar sunt mai permisive decat cele stock.

am materiale dar nu am om care sa imi faca traseul galeriilor :P

 

Cand ai compresie geometrica cu 25% peste stock, crede-ma ca ai nevoie de galerii MULT mai permisive. Nu discut de inlocuirea tobelor sau galeriilor la un motor nemodificat; aia e pur si simplu o prostie din punctul meu de vedere. Nu ai mare lucru de castigat, afara doar de zgomot.

 

Si in plus, cand ai un midrange de exceptie iti permiti sa pui raport mai orientat spre cuplu (chair cu mult, as putea zice). Oricum nu mergi cu domi-ul sub 2500 ture, nici cu motor stock nici cu motor modificat. Deci lipsa de suflu pe ture joase nu ar fi chiar o problema.

 

 

Pe scurt:

- cu motor nemodificat, nu prea ai ce face cu consumul in afara de modificarea raportului de transmisie (presupunand ca nu ai bube gen flansa crapata sau membrana varza)

- cu motor modificat (si aici vorbesc de tuning la nivel de piston/cilindru sau chiar umblat la axa), oricum trebuie tobe permisive si carburatie recalibrata (probabil cu alt carburator); toate modificarile alea pot fi orientate spre performanta (se poate sa ajungi la 65cp si 70Nm cu un domi) sau sa reconfigurezi totul astfel incat sa ai un consum mult mai bun (e posibil, cel putin teoretic).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. Dar kit-ul ala e oarecum de serie. Vazusem pe unii cu 63-64cp/69Nm la un NX din 199x (nu mai stiu exact - nu avea carene :P)

 

 

...sa fiu al naibii daca mai stiu unde. Nu mai gasesc link-urile. Probabil undeva intre xrsonly/egu/advrider/dominator650.it/xrv.co.uk.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce te referi cand zici "compresie geometrica" ?

Cand ai compresie geometrica cu 25% peste stock, crede-ma ca ai nevoie de galerii MULT mai permisive. Nu discut de inlocuirea tobelor sau galeriilor la un motor nemodificat; aia e pur si simplu o prostie din punctul meu de vedere. Nu ai mare lucru de castigat, afara doar de zgomot.

 

Si in plus, cand ai un midrange de exceptie iti permiti sa pui raport mai orientat spre cuplu (chair cu mult, as putea zice). Oricum nu mergi cu domi-ul sub 2500 ture, nici cu motor stock nici cu motor modificat. Deci lipsa de suflu pe ture joase nu ar fi chiar o problema.

 

 

Pe scurt:

- cu motor nemodificat, nu prea ai ce face cu consumul in afara de modificarea raportului de transmisie (presupunand ca nu ai bube gen flansa crapata sau membrana varza)

- cu motor modificat (si aici vorbesc de tuning la nivel de piston/cilindru sau chiar umblat la axa), oricum trebuie tobe permisive si carburatie recalibrata (probabil cu alt carburator); toate modificarile alea pot fi orientate spre performanta (se poate sa ajungi la 65cp si 70Nm cu un domi) sau sa reconfigurezi totul astfel incat sa ai un consum mult mai bun (e posibil, cel putin teoretic).

 

Nu stiu daca vreunul dintre voi a avut ocazia sa intre intr-n laborator de cercetare pe specialitatea de termotehnica... Procesele care au loc intr-un motor sunt mult mai complicate decat par. Dinamica curgerii la gaze si lichide functioneaza pe baza unor legi foarte complicate, aflate doar la indemana specialistilor. Optimizarea randamentelor e la fel o treaba foarte complicata.

Cand se proiecteaza un motor sau un accesoriu se iau in considerare o multime de factori. Solutia finala e un compromis care duce la o optimizare, ceva intre performanta maxima, fiabilitate maxima si consum minim. Apoi, daca proiectantul se numeste Honda, situatia e si mai serioasa.

Deci, eu zic ca discutia asta e interesanta din punct de vedere teoretic, dar din punct de vedere practic ramane in domeniul numit "folclor tehnic".

Editat de NX250
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca vreunul dintre voi a avut ocazia sa intre intr-n laborator de cercetare pe specialitatea de termotehnica... Procesele care au loc intr-un motor sunt mult mai complicate decat par. Dinamica curgerii la gaze si lichide functioneaza pe baza unor legi foarte complicate, aflate doar la indemana specialistilor. Optimizarea randamentelor e la fel o treaba foarte complicata.

Cand se proiecteaza un motor sau un accesoriu se iau in considerare o multime de factori. Solutia finala e un compromis care duce la o optimizare, ceva intre performanta maxima, fiabilitate maxima si consum minim. Apoi, daca proiectantul se numeste Honda, situatia e si mai serioasa.

Deci, eu zic ca discutia asta e interesanta din punct de vedere teoretic, dar din punct de vedere practic ramane in domeniul numit "folclor tehnic".

 

Da, ai dreptate, fenomenele care se inatampla in realitate sunt mult mai complexe. Dar din ce invat pe la scoala asta de ingineri pot sa spun ca in 99% din cazuri o metoda simplificata va avea rezultate cu valori apropiate de una foarte complexa.

De aici am tras o concluzie simpla. Amestec mai bogat => motor mai rece; consumul o sa il vad...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate, fenomenele care se inatampla in realitate sunt mult mai complexe. Dar din ce invat pe la scoala asta de ingineri pot sa spun ca in 99% din cazuri o metoda simplificata va avea rezultate cu valori apropiate de una foarte complexa.

De aici am tras o concluzie simpla. Amestec mai bogat => motor mai rece; consumul o sa il vad...

ai sa te cauti prin portofel :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...