switch Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 O sa fac un video weekendul asta, inainte sau dupa ce vin din tura, poate asa ne dam seama ce e... Acum am fost la un test drive scurt si merge foarte ok, intr-a 1-a se da pe o roata daca trag de gaz mai tare la ~3500 rpm, intr-a 2-a doar decelerez un pic pe la 4000rpm iar apoi cand dau gaz se salta pe o roata, totul pare in regula; oare mi se pare mie ca face galagie, si ea face normal? O fi tacanitul de la ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 si la mine tacanea la fel,dar cand o anclinam sre dreapta nu se mai auzea,am schimbat decompresorul si arcul ala mic si nu mai are nici un fel de zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 si la mine tacane pana se incinge uleiu (20w50 MOTOL 7100) dupa care merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 daca ne uitam la toate uitam sa ne mai dam cu ele ,la mine rezervoru mai face galagie da cine il baga in sama.... Â Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Pentru cei din vest, si nu numai, vreau sa fac maine o tura pe la Arieseni, Albac, Rosia Montana, poate Iara, Belis, Huedin. Daca e cineva interesat sa treaca prin zona, poate clujeni... poate vine Dorinel de la Sibiu... Am facut un film dimineata cand am pornit mobra: video Un film si dupa aprox 100 km, deci motorul cald: video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 (editat) da,ai dreptate,ceva tzacane acolo,asculta bine si vezi daca nu cumva se aude din zona unde se imbina chiuloasa cu cilindru.si la mine cand ii rece tare motoru se aude o tzacaneala acolo,dar pana se incalzeste un pic. daca imi aduc bine aminte tu ai desfacut acuma nu de mult tare motoru,nu?de atunci au inceput problemele? Editat Iunie 9, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Nu, facea si inainte, e principalul motiv pt care am desfacut. Problema e ca nu reusesc sa imi dau seama exact de unde vine sunetul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 mie imi suna normal ai incercat sa faci supapele la 0.15 sa vezi daca iti dispare sunetul la cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Doar cele de evacuare am incercat. Parca era un pic diminuat, dar nu mi-am dat seama sigur, eventual mai incerc sa le fac pe toate 0.15 sa vad ce iese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Filetele din chiulasa sunt in regula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Da, si totul e strans la cuplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Da, si totul e strans la cuplu... Ciudat. Pentru ca am auzit de doua ori zgomotul asta (la rece normal, la cald tzacane subtire): - odata la mine cand era scutul prins numai cu surubul din fatza, si ala doar jumate (celelalte cazusera ca le pusesem cu mana si uitasem sa le strang) - odata la un prieten cand din 13 suruburi in chiulasa numai vreo 7 mai aveau filet (restul le scoteai cu mana si iesau cu tot cu spirele filetului Am mai auzit de un singur alt zgomot care apare la cald si anume ceva bataie in capac, cauzata de uzura unui tachet sau ceva. Era insa un tacanit mai gros decat ce aud eu la tine. Cine are in plus o pereche de suruburi si arcuri de prindere pt scaritele pilotului? Se pare ca am ramas fara ale mele undeva peste iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Cand lantul de distributie este la inceputul uzurii, nu rapaie ca in mod normal, ci scoate acest sunet asemanator cu al unei supape nereglate. Regleaza toate cele 4 supape la distanta indicata de manual si asculta din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 (editat) Cand lantul de distributie este la inceputul uzurii, nu rapaie ca in mod normal, ci scoate acest sunet asemanator cu al unei supape nereglate. Regleaza toate cele 4 supape la distanta indicata de manual si asculta din nou. Mihai are distributia NOUA (adica lant + patina + arcuri noi) si din cate am inteles, e tot aia (=acelasi zgomot) cu jocul facut corect, facut dupa principii consacrate sau facut mai mare decat trebuie. Mie imi suna a problema nelegata de jocul la supape sau lant. Cel mai probabil uzura la decompresor sau cama aferenta. Editat Iunie 11, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Pai nu stiu care 13 suruburi zici tu ca au probleme, eventual cele care tin camasa pe carcasa cutiei, dar la alea nu am umblat. Pareau in regula, la mine chiuloasa e tinuta de 6 suruburi dispuse in jurul pistonului... Sau poate nu am inteles eu corect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 soruburiile de la capacu de pe chiuloasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 aaa, sigur, alea sunt in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Bucuresteni, vrea cineva ceva de pe www.heidenau.ro? Eu o sa fac o comanda (rapida) cel tarziu miercuri, astfel ca daca vrea cineva ceva impreuna cu mine... iesim mai ieftin la transport. In rest... Romani, mai vine cineva la aceste eveniment soft-enduro: /index.php?/topic/672806-festival-moto-cu-caracter-soft-enduro/? Pe scurt: 15-16-17 iunie 2012 in Muntii Sureanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Uimitor ) Si vinerea asta am examen cu acelasi profesor (alta materie) cu care am avut si anul trecut in vinerea cand am plecat spre transalpina ) De data asta nu stiu daca pot sa vin... voi vedea pe sfarsitul saptamanii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 am modificat putin tobele (le-am chiuretat)sa imi sune mai gros,dar acuma am amestecu prea sarac,(nu stiu daca din cauza asta),cand il accelerez brusc pusca sau se opreste,cand ii motoru mai rece nu se ambaleaza vre-o 5 minute pana cand se incalzeste cat de cat,,ce e de facut?se poate da benzina din carburator?se poate modifica nivelu de la plutitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 http://www.4strokes.com/tech/honda/xr650lcarbmods/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Iti trebuie jicloare mai mari. Eu cu tobe nemodificate, si filtru de aer k&n am gasit ca merge mai bine si mai rece cu jiclor de 155 fata de 145 stock, dar nu facea figuri dinastea nici cu 145 decat foarte rar la decelerare dadea cate un "poc". Iti recomand sa incepi cu un jiclor principal cel putin cu 2 marimi mai mari. Ca sa determini daca amestecul e bun poti folosi "roll off technique" pe care am descris-o in engleza cu cateva pagini in urma. Un jiclor principal e 20-25 lei, va trebui inevitabil sa cumperi 2-3, pentru a putea sa faci un amestec decent. Mai trebuie sa ajustezi si surubul pilot, dar pt ca zici ca face asa urat, s-ar putea sa ai nevoie de slow jet mai mare, din pacate unul dinala e vreo 75 lei. Cel standard e de 50, probabil iti trebuie de 55-60. Iti recomand sa nu mergi asa cu mobra, pt ca o sa se supraincalzeasca si ai toate sansele sa se desprinda unul sau mai multe scaune de supape, si alte uzuri urate... Pacat ca nu ai intrebat inainte sa umblii la tobe... Din cate stiu si "Dave's Mod" presupune schimbarea jicloarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 @phreak, da presupune si schimbarea jigloarelor pe langa alte operatii de chiuretare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 am jiclor de 155,cu asta face asa si la decelerare da niste explozii de ma speriu si eu cate-o data,asta ii singura metoda de reglat?schimbare de jicloare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 DA. Singurul surub de reglaj e pt amestecul la ralanti, dar nu cred ca poti compensa atat de mult fara sa schimbi slow jet. Iar pt amestecul in mers jiclorul principal trebuie schimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.