Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Dupa vizionarea inregistrarii , mi se pare ne concludenta diferenta de sunet , cred ca iti faci probleme degeaba ...

 

La temperatura camerei sa stii ca nu se aude mare diferenta, in schimb dupa ce a stat la soare si avea ~45 grade se auzea clar diferit... o sa vad... :scratch: :cheers:

 

@purice - mersi, o sa incerc sa masor asa :friends:

 

@switch - cum? de ce? cine? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

parerea mea este sa te duci cu ea la un specialist sa iti zica sigur cum sta treaba,asa doar pe presupuneri nu-i insama,si daca ar avea ceva vre-un scaun asa ochiometric nu iti dai seama de nimica,daca iti zice ca-i ok poti sa o pui linistit sus si scapi de o grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, cum facem sa ne punem marsarier la motociclete? Eu momentan am ramas fara jug superior din cauza ca nu am putut sa dau inapoi :D

hmmm

ciudat,,,,nu ai putut sa dai inapoi, dar ai reusit sa smulgi jugul,,,,,

cate kg zici ca ai??? 120?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-i de facut.......de desfacut..

 

Am si eu o problema de ceva timp cu masurarea nivelului la ulei.

Dupa ce ajung acasa,las motorul 1 minut la relanti,dupa opresc sa masor.Cand scot joja aud bal bac de 2 ori si nu mai ce sa masor,se vede cu ochiul liber cum se scurge uleiul in motor.Ulei e destul,are 2 l.

A mai patit cineva asa ceva,ce-i de facut presupun ca o valva e de vina nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am patit asa,am mai complectat cu ulei si nu am mai patit,

 

In alta ordine de idei am luat motoru jos din cadru si l-am desfacut bucatica cu bucatica,vreau sa zic ca inauntru era destul de curat sa zic asa insa printre pinioane am gasit 2 bucati din vechea patina cam de 1 cm patrat fiecare,altceva nu am gasit,se poate ca de la ele sa nu fi iesita din viteza?acuma am montat cutia si verificand cu mana merg vitezele excelent.

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Dupa ce ajung acasa,las motorul 1 minut la relanti,dupa opresc sa masor.Cand scot joja aud bal bac de 2 ori si nu mai ce sa masor,se vede cu ochiul liber cum se scurge uleiul in motor.Ulei e destul,are 2 l.

A mai patit cineva asa ceva,ce-i de facut presupun ca o valva e de vina nu?

 

Poate fi si vre-un simering, o-ring sau ceva similar...

 

...

In alta ordine de idei am luat motoru jos din cadru si l-am desfacut bucatica cu bucatica,vreau sa zic ca inauntru era destul de curat sa zic asa insa printre pinioane am gasit 2 bucati din vechea patina cam de 1 cm patrat fiecare,altceva nu am gasit,se poate ca de la ele sa nu fi iesita din viteza?acuma am montat cutia si verificand cu mana merg vitezele excelent.

 

Deci cum a patit si Andrei de la Zalau... Ar trebui sa fie ok acum.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-i de facut.......de desfacut..

 

Am si eu o problema de ceva timp cu masurarea nivelului la ulei.

Dupa ce ajung acasa,las motorul 1 minut la relanti,dupa opresc sa masor.Cand scot joja aud bal bac de 2 ori si nu mai ce sa masor,se vede cu ochiul liber cum se scurge uleiul in motor.Ulei e destul,are 2 l.

A mai patit cineva asa ceva,ce-i de facut presupun ca o valva e de vina nu?

 

nu e destul...

oameni buni 300ml e diferenta intre minim si maxim, nu va mai pacaliti cu 2L ca sunt suficienti, mai puneti mana si cititi

daca schimbati uleiul cu tot cu filtru trebuie bagat 2.2L, daca ati desfacut motorul de tot va trebuie 2.5L

dupa atatia km facuti cu motorul pot sa va zic din experienta ca tzacanitul de supape apare cand nivelul de ulei este aproape de minim.

si verificarea nivelului se face dupa ce ati mers in prealabil cu motorul pana s-a incalzit ~10min, apoi il tineti drept, fara cric pentru 2-3min la relantiu, dupa toate astea verificati nivelul la ulei.

 

daca voi folositi doar 2L de ulei de la schimb la schimb puteti sa va bagati p... in ea chiulasa, intrucat in manual scrie ca motorul consuma 100ml la 1000km(adica de la 2.2-2.3 cat are full, abia dupa 3000km el ajunge pe minim, insemnand 1.9-2.l), daca voi porniti din start cu 2l si nu completati in timp, automat pompa nu mai are nivelul necesar de ulei sa il ridice in chiulasa, de unde vine si uzura prematura a motorului, albastrirea axului cu came si ovalizarea semeringurilor de supape, si dupa aia va intrebati dc scoate fum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal la un schimb de ulei puneam 2 litrii, era la nivelul maxim, verificat ca la carte.

In 3000 km cat tine un ulei nu a trebuit sa completez decat odata pt ca din aia 3000, vreo 1500 i-am facut in regim de mers 140-150... In rest in conditii normale nu a trebuit completat.

 

De regula verific uleiul tot la un plin de benzina, cateodata la 2 plinuri...

 

O observatie prvind uleiul ce urca la axul cu came: Atentie mare la simeringul din carcasa din dreapta, la mine era destul de uzat, inchidea, dar totusi era uzat, l-am schimbat si se vede ca debitul de ulei care ajunge pe conducta este mai mare.

Cu toate astea, domi meu nu a scos niciodata fum, nici la rece, nici la cald, iar axul cu came nu e albastrit :D

 

In privinta decompresorului: Am facut pe comanda o saiba mai groasa cu 0.2mm (jocul masurat era 0.35mm) decat cea ce intra normal pe axul cu came intre pinionul distributiei si decompresor. Urmeaza sa asamblez axul, sa il pun in un vas cu ulei si sa il incalzec la 100 grade, si sa verific ca se poate roti decompresorul, respectiv ca se poate misca usor cama cu belea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Dave`s carb mod cu jiglor de 195

http://www.spritmonitor.de/en/detail/396037.html

 

consum facut pe o distanta de 50km, mers in oras, cu trafic si incalzit motorul in prealabil, consum de 6.00L%

 

consum facut pe o distanta de 124km cu pasager, la drum intins regim 100km/h si 50km/h(pe forestier), consum de 5.35L%

 

in conditiile in care cu un jiglor de 165 cat este stock pe SLR si fara alte modificari la carburator consumul era de:

- 5.8-6.2 intern, mers in gaz cu incalziri dimineata

- 4-4.6 extern in functie de pasager/bagaj/vant din fata

 

Concluzii:

- intern am acelasi consum, pb pentru Iasi este ca avem blvd scurte impanzite de semafoare si tot orasul este in lucru, nu ai unde sa te strecori si de multe ori ramai blocat in trafic pentru ca se merge oglinda la oglinda.

- extern consuma mai mult, dar motorul merge mai degajat(este mai "elastic"), treapta 5 nu mai este treapta de touring, devine treapta de atac, nu mai am ceasul de temperatura ca sa va zic daca motorul este mai rece sau nu, dar treptele par mult mai lungi acum.

 

@switch, da consumul e cu 1L in plus mai mare dar numai pe extern.

as incerca un jiglor de 180 pentru ca observ cum da in nas pe decelerare si de multe ori face pocnituri scurte(inca am tobe cu filtre)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am patit asa,am mai complectat cu ulei si nu am mai patit,

 

In alta ordine de idei am luat motoru jos din cadru si l-am desfacut bucatica cu bucatica,vreau sa zic ca inauntru era destul de curat sa zic asa insa printre pinioane am gasit 2 bucati din vechea patina cam de 1 cm patrat fiecare,altceva nu am gasit,se poate ca de la ele sa nu fi iesita din viteza?acuma am montat cutia si verificand cu mana merg vitezele excelent.

nu bucatile alea mari au fost de vine ca nu a iesit din viteza, ci una mica, care a blocat clichetul schimbatorului,,,ala de la harta

daca e ok acum,,,,,drum bun si numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal la un schimb de ulei puneam 2 litrii, era la nivelul maxim, verificat ca la carte.

In 3000 km cat tine un ulei nu a trebuit sa completez decat odata pt ca din aia 3000, vreo 1500 i-am facut in regim de mers 140-150... In rest in conditii normale nu a trebuit completat.

 

De regula verific uleiul tot la un plin de benzina, cateodata la 2 plinuri...

 

O observatie prvind uleiul ce urca la axul cu came: Atentie mare la simeringul din carcasa din dreapta, la mine era destul de uzat, inchidea, dar totusi era uzat, l-am schimbat si se vede ca debitul de ulei care ajunge pe conducta este mai mare.

Cu toate astea, domi meu nu a scos niciodata fum, nici la rece, nici la cald, iar axul cu came nu e albastrit :D

 

In privinta decompresorului: Am facut pe comanda o saiba mai groasa cu 0.2mm (jocul masurat era 0.35mm) decat cea ce intra normal pe axul cu came intre pinionul distributiei si decompresor. Urmeaza sa asamblez axul, sa il pun in un vas cu ulei si sa il incalzec la 100 grade, si sa verific ca se poate roti decompresorul, respectiv ca se poate misca usor cama cu belea.

 

poti sa ne arati care e ala, eu nu stiu despre ce vb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta poza mai clara nu am, dar se vede cat de cat... l-am incercuit cu rosu: post-51492-0-16847100-1340569545_thumb.jpg

 

Am gasit la dimensiunea aia si in magazin de rulmenti/simeringuri, dar ei zic ca rezista pana pe la 100 grade, asa ca am comandat pe original, a costat vreo 20 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-as zice sa faci comanda pe original, sau sa gasesti in magazin ceva rezistent macar pana la 150 grade. Nu merita riscul pe banii aia... Daca nu mai ajunge ulei la axul cu came in cateva minute e "rezolvata" treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fun facts legat de domi-uri:

I suspect it’s due to the cylinder head bolts.

First, there are two different lengths, 93 and 110mm long (nr 7 and 8), if you mix them up it will lead to a blown gasket.

 

honda-nx650-1988-usa-cylinder-head_bighu0319e0200_b098.gif

 

And second, the bolts look like as if they are anti-fatigue bolts (or reduced bolts – what is the correct English term?), intended for one use only. Unfortunately the factory manual does not mention if that is the case, to be on the safe side, I would always use new bolts

 

bolt-flange-9x83_big90081MN9000-01_df06.jpg

 

And something else. A loose valve seat is unfortunately very common with early NX650 such as the US Version. The reason is the oil pump, which was changed several times. For your US-version an improved oil pump with oil seal is available (more infos: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=766897&highlight=langer )

 

oelpumpenutfsz8kqir.jpg

 

 

Pe scurt, baietii explica ceva legat de pompele de ulei, care ar fi prost proiectate la mai multe modele de NX/FX/FMX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesc explicatie logica pentru ce se intampla la mine la motor cu uleiul asa ca am sa fac un schimb astazi sau maine chiar daca am doar 1800 de km cu uleiul actual,un repsol 10W40 offroad de care nu-s f multumit,cutia agata putin iar motorul e mai galagios fata de motul.

Parca nici motul n-as mai pune,5100 am pus si nu prea mi-a placut.

Am un amic care are magazin de piese auto si mi-a recomandat un ulei RAVENOL,cica nemtesc care ar fi foarte bun.

A mai folosit cineva ulei din asta,mai ales 10W40?

Ce parere avei de marca asta de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu folosesc tot Motorex,,,,si as zice ca e bunicel

 

 

Hai sa facem un top ale celor mai bune uleiuri folosite la dominatoare , ar fi indicat si un pret , insotit de plusuri si minusuri gasite in timpul folosirii acestor uleiuri

 

(ex:) Eu acum am ulei Elf 15w50 , a costat in jur de 80 lei 4litrii , se descurca binisor in temperaturi inalte , doar că uneori ''agata'' la schimbatul vitezei pe loc (la plecare si la scosul din vitze cu motorul oprit )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...