andreizalau Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 no bravo mai Mihai stiam eu ca o sa ii dai de cap,,,,, ma bucur ca iti merge asa cum vrei adica,,,,,perfect ca altfel nu accepti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 ce ziceti,se poate pune la dominator codita de ktm 2008?si doar o toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 no bravo mai Mihai stiam eu ca o sa ii dai de cap,,,,, ma bucur ca iti merge asa cum vrei adica,,,,,perfect ca altfel nu accepti Mersi Pai am bagat o groaza de bani, si o gramada de munca si normal ca ma astept sa iasa bine Acum sunt in revizie cu Kawa, sper sa termin maine, iar apoi strang bani de o iesala ce ziceti,se poate pune la dominator codita de ktm 2008?si doar o toba? De putut se pot face multe, dar nu cred ca merita efortul. O singura toba merita doar daca vrei sa ii reduci greutatea, numai ca daca ii schimbi toba trebuie sa ii "reglezi" si carburatia. Pe de alta parte, cu carenele normale si doar o toba nu arata bine, dar poti pune in partea opusa o trusa de scule care sa arate ca o toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 oricum am tobele sparte si chiuretate la maxim,am pus main de 165,nu cred ca mai trebe vre-o reglare la o toba sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 oricum am tobele sparte si chiuretate la maxim,am pus main de 165,nu cred ca mai trebe vre-o reglare la o toba sport Eventual reglat aerul dupa ce pui o toba. Daca te bagi la asa conversie, poti pune si plastice de enduroaica pur-sange, daca ale tale sunt muci. Altfel tine-le pana se duc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Problema, un prieten vrea sa cumpere un Domi iar problema e in felul urmator: am montat CDI-ul meu pe acel motor(al lui fiind mort) a pornit insa nu are nici o lumina si nici turometrul nu indica nimic. Care credeti ca ar fi buba ce ar trebui sa caut sau la ce sa se astepte sa trebuiasca sa cumpere pentru a rezolva "buba" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Problema, un prieten vrea sa cumpere un Domi iar problema e in felul urmator: am montat CDI-ul meu pe acel motor(al lui fiind mort) a pornit insa nu are nici o lumina si nici turometrul nu indica nimic. Care credeti ca ar fi buba ce ar trebui sa caut sau la ce sa se astepte sa trebuiasca sa cumpere pentru a rezolva "buba" vezi in primul rand sigurantele. ce ziceti,se poate pune la dominator codita de ktm 2008?si doar o toba? cam ce se poate face dintr-un dominator. Din ce vad acolo, cam tot este de pe un KTM. http://freeforumzone.leonardo.it/lofi/Honda-Dominator-Rothmans/D8816228.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Problema, un prieten vrea sa cumpere un Domi iar problema e in felul urmator: am montat CDI-ul meu pe acel motor(al lui fiind mort) a pornit insa nu are nici o lumina si nici turometrul nu indica nimic. Care credeti ca ar fi buba ce ar trebui sa caut sau la ce sa se astepte sa trebuiasca sa cumpere pentru a rezolva "buba" Cauze posibile: 1. incompatibilitate CDI cu bord (improbabil) 2. bord praf 3. mufe praf 3. instalatie electrica praf Nu recomand decat daca e super oferta si are cine sa ii bibileasca motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Cauze posibile: 1. incompatibilitate CDI cu bord (improbabil) 2. bord praf 3. mufe praf 3. instalatie electrica praf Nu recomand decat daca e super oferta si are cine sa ii bibileasca motoru motorul functioneaza perfect, nu tzacane nu se aude nimic incorect la el, am facut cateva ture cu el si merge perfect. 1. CDI-ul este din ala cu mufe albe si am montat cu firul de masa ca la mine deci nu cred ca ar fi asta buba, al meu DOMI e un RD02 alb-verde iar ala tot un RD02 albastru-verde cred ca sunt chiar unul dupa celalalt ca si fabricatie. 2.bordul zice omul ca a functionat si il cred avand in vedere ca tot ce a zis la telefon despre motor a fost asa cum a zis. 3.mufele le-am desfacut si nu erau oxidate nici una. 4.instalatia electrica nush ce sa zic, ideea e ca numai claxonul functioneaza. Ce ma tot gandeam e sa nu fie cumva de la releul de incarcare dar din cate stiu ar trebui sa functioneze daca am baterie pe motor. Omul zice ca a incercat sa porneasca motorul cu o baterie de foarte mare amperaj astfel a "ucis" si CDI-ul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 (editat) 4.instalatia electrica nush ce sa zic, ideea e ca numai claxonul functioneaza. Sigurante arse... Stopul, pozitia si bordul sunt pe acelasi circuit. Farul si semnalizarile parca pe al doilea, iar claxonul si motorul (aprinderea) pe al treilea. Stai ca verific acum. EDIT: Pusca... da, probabil sunt duse sigurantele. Conteaza cate sigurante ai si oricum in functie de an difera si ce siguranta duce la ce circuit. Trebuie verificat ca nu cumva sigurantele sa se arda "pe banda" adica imediat ce le montezi. CDI-ul... e tricky. Daca trebe unu nou e 150e si vine sigur pt modelul tau. Eu nu am reusit sa identific clar care e faza cu ele - de exemplu un CDI cu mufe verzi mie nu imi porneste un RD08 Editat Iulie 27, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 fratiilor mobrele voastre pornesc la automat cand is bagate in viteza?a mea pornea pana ce am dat ieri o tranta buna pe un deal,(ghidon indoit,picioare umflate si julite si etc)acuma nu mai porneste cand cuplez vre-o treapta de viteza,cand scot la liber porneste imediat,a voastre cum functioneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Vezi sa nu fie afectat senzorul de la cric, la mine cu ala jos si in viteza nu porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 eu nu am nici un senzor la cric la mobra,la mine nu o avut veci,altceva ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Salut, Exista un contactor care este apasat de maneta de ambreiaj. Ar trebui sa verifici daca este bun - masurat cu multimetru sau vazut daca are lamelele la locul lor. Sau este senzorul de neutral din motor defect. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Cui ii trebuie un NX650 RD02 bun, in stare f buna si destul de ieftin cu parbriz, suport de topcase si side-uri, 2 genti din material militar impermeabil, cu gume bune, de strada ambele. Il dau pt ca imi trebuie masina calumea, deci il schimb pe Mercedes, BMW, preferabil benzinare, Jeep, sau alt 4x4 sau pe un Mercedes Vito, sau VW Transporter ambele utilitare, ofer diferenta consistenta. Mai multe detalii pt cei interesati prin PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) nu imi pornea in viteza din cauza contactului de la maneta de ambreiaj,o fost rupte firele,am rezolvat,mersi acuma ca intre noi,as vrei sa-mi fac o idee cam cat ar valora dominatoru meu pentru o posibila vanzare,,in euro,voi stiti mai bine cum merg preturiile,NU ARE ACTE,ii doar de teren,cauciucuri de cross noi,motoru garantez pt el,lant distrbutie schimbat,setu ii facut nu de mult,semeringuri supape. Editat Iulie 29, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Vand dominatoru meu la 1300 euro si mai am inca un cadru cu acte la purtator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 (editat) are careva pe acasa vreun CDI "mort" si nu mai are ce face cu el, as avea nevoie de ceva piese de pe placa sa incerc sa readuc altul la viata. P.S. CDI-ul nu este cel din poza dar e acelasi model. Editat Iulie 30, 2012 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 no mai Ionut,,,,,, foaie verde de dai,,,,n-ai ma duc sa il caut pe ala de la tine,,,,, unde l-oi fi pus??????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 no mai Ionut,,,,,, foaie verde de dai,,,,n-ai ma duc sa il caut pe ala de la tine,,,,, unde l-oi fi pus??????????? Nu ai mai reusit sai faci nimic la ala ? asta care incerc sa il readuc la viata a fost "ucis" cu brutalitate de un ... cu o baterie de 100 amperi, ce am vazut pana acum sigur condensatorul ala e varza. daca reusesti sa il gasesti da-mi un semn te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Condensatorul il recunosc, cealalta piesa ce este? Vre-un integrat? Scrie ceva pe el? Da-le jos si mergi la un magazin specializat, s-ar putea sa gasesti, sau daca nu scrie-mi datele de pe ele si intreb aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Condensatorul il recunosc, cealalta piesa ce este? Vre-un integrat? Scrie ceva pe el? Da-le jos si mergi la un magazin specializat, s-ar putea sa gasesti, sau daca nu scrie-mi datele de pe ele si intreb aici. condensatorul nu mai inteleg ce scrie pe el ca e zgariat de cand am scos siliconul de pe langa iar a doua piesa e un transformator micut sau bobina, aia e mai cu cantec, nush sigur daca si aia e moarta dar condensatorul sigur e dus ca a pocnit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Nu ai mai reusit sai faci nimic la ala ? asta care incerc sa il readuc la viata a fost "ucis" cu brutalitate de un ... cu o baterie de 100 amperi, ce am vazut pana acum sigur condensatorul ala e varza. daca reusesti sa il gasesti da-mi un semn te rog Capacitatea bateriei n-are nici o legatura cu defectul CDI-ului... Daca a luat un curent prea mare, nu e din cauza acumulatorului, ci probabil vreo componenta din el s-a dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Parerea mea sincera e ca CDIul ala e o cauza pierduta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Capacitatea bateriei n-are nici o legatura cu defectul CDI-ului... Daca a luat un curent prea mare, nu e din cauza acumulatorului, ci probabil vreo componenta din el s-a dus. CDI-ul si toate becurile impreuna cu o siguranta au fost arse cand a incercat sa porneasca motorul cu o baterie de foarte mare amperaj, am mai vazut CDI-uri defecte dar asta deja avea o gaura in silicon in dreptul condensatorului. Eu sincer nu ma risc sa pornesc vreodata cu o baterie mai mare de 30 amperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.