Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

no bravo mai Mihai

stiam eu ca o sa ii dai de cap,,,,,

ma bucur ca iti merge asa cum vrei

adica,,,,,perfect

ca altfel nu accepti

:friends:

 

Mersi

Pai am bagat o groaza de bani, si o gramada de munca si normal ca ma astept sa iasa bine :friends:

Acum sunt in revizie cu Kawa, sper sa termin maine, iar apoi strang bani de o iesala :D :cheers:

 

ce ziceti,se poate pune la dominator codita de ktm 2008?si doar o toba?

 

De putut se pot face multe, dar nu cred ca merita efortul. O singura toba merita doar daca vrei sa ii reduci greutatea, numai ca daca ii schimbi toba trebuie sa ii "reglezi" si carburatia.

Pe de alta parte, cu carenele normale si doar o toba nu arata bine, dar poti pune in partea opusa o trusa de scule care sa arate ca o toba :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum am tobele sparte si chiuretate la maxim,am pus main de 165,nu cred ca mai trebe vre-o reglare la o toba sport

Eventual reglat aerul dupa ce pui o toba.

 

Daca te bagi la asa conversie, poti pune si plastice de enduroaica pur-sange, daca ale tale sunt muci. Altfel tine-le pana se duc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema, un prieten vrea sa cumpere un Domi iar problema e in felul urmator: am montat CDI-ul meu pe acel motor(al lui fiind mort) a pornit insa nu are nici o lumina si nici turometrul nu indica nimic. Care credeti ca ar fi buba ce ar trebui sa caut sau la ce sa se astepte sa trebuiasca sa cumpere pentru a rezolva "buba"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema, un prieten vrea sa cumpere un Domi iar problema e in felul urmator: am montat CDI-ul meu pe acel motor(al lui fiind mort) a pornit insa nu are nici o lumina si nici turometrul nu indica nimic. Care credeti ca ar fi buba ce ar trebui sa caut sau la ce sa se astepte sa trebuiasca sa cumpere pentru a rezolva "buba"

 

vezi in primul rand sigurantele.

 

ce ziceti,se poate pune la dominator codita de ktm 2008?si doar o toba?

 

cam ce se poate face dintr-un dominator. Din ce vad acolo, cam tot este de pe un KTM.

http://freeforumzone.leonardo.it/lofi/Honda-Dominator-Rothmans/D8816228.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema, un prieten vrea sa cumpere un Domi iar problema e in felul urmator: am montat CDI-ul meu pe acel motor(al lui fiind mort) a pornit insa nu are nici o lumina si nici turometrul nu indica nimic. Care credeti ca ar fi buba ce ar trebui sa caut sau la ce sa se astepte sa trebuiasca sa cumpere pentru a rezolva "buba"

Cauze posibile:

1. incompatibilitate CDI cu bord (improbabil)

2. bord praf

3. mufe praf

3. instalatie electrica praf

 

Nu recomand decat daca e super oferta si are cine sa ii bibileasca motoru ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauze posibile:

1. incompatibilitate CDI cu bord (improbabil)

2. bord praf

3. mufe praf

3. instalatie electrica praf

 

Nu recomand decat daca e super oferta si are cine sa ii bibileasca motoru ;)

motorul functioneaza perfect, nu tzacane nu se aude nimic incorect la el, am facut cateva ture cu el si merge perfect.

1. CDI-ul este din ala cu mufe albe si am montat cu firul de masa ca la mine deci nu cred ca ar fi asta buba, al meu DOMI e un RD02 alb-verde iar ala tot un RD02 albastru-verde cred ca sunt chiar unul dupa celalalt ca si fabricatie.

2.bordul zice omul ca a functionat si il cred avand in vedere ca tot ce a zis la telefon despre motor a fost asa cum a zis.

3.mufele le-am desfacut si nu erau oxidate nici una.

4.instalatia electrica nush ce sa zic, ideea e ca numai claxonul functioneaza.

Ce ma tot gandeam e sa nu fie cumva de la releul de incarcare dar din cate stiu ar trebui sa functioneze daca am baterie pe motor.

Omul zice ca a incercat sa porneasca motorul cu o baterie de foarte mare amperaj astfel a "ucis" si CDI-ul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4.instalatia electrica nush ce sa zic, ideea e ca numai claxonul functioneaza.

Sigurante arse... Stopul, pozitia si bordul sunt pe acelasi circuit. Farul si semnalizarile parca pe al doilea, iar claxonul si motorul (aprinderea) pe al treilea. Stai ca verific acum.

 

 

EDIT: Pusca... da, probabil sunt duse sigurantele. Conteaza cate sigurante ai si oricum in functie de an difera si ce siguranta duce la ce circuit. Trebuie verificat ca nu cumva sigurantele sa se arda "pe banda" adica imediat ce le montezi.

 

 

CDI-ul... e tricky. Daca trebe unu nou e 150e si vine sigur pt modelul tau. Eu nu am reusit sa identific clar care e faza cu ele - de exemplu un CDI cu mufe verzi mie nu imi porneste un RD08 :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratiilor mobrele voastre pornesc la automat cand is bagate in viteza?a mea pornea pana ce am dat ieri o tranta buna pe un deal,(ghidon indoit,picioare umflate si julite si etc)acuma nu mai porneste cand cuplez vre-o treapta de viteza,cand scot la liber porneste imediat,a voastre cum functioneaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Exista un contactor care este apasat de maneta de ambreiaj. Ar trebui sa verifici daca este bun - masurat cu multimetru sau vazut daca are lamelele la locul lor.

Sau este senzorul de neutral din motor defect.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cui ii trebuie un NX650 RD02 bun, in stare f buna si destul de ieftin cu parbriz, suport de topcase si side-uri, 2 genti din material militar impermeabil, cu gume bune, de strada ambele. Il dau pt ca imi trebuie masina calumea, deci il schimb pe Mercedes, BMW, preferabil benzinare, Jeep, sau alt 4x4 sau pe un Mercedes Vito, sau VW Transporter ambele utilitare, ofer diferenta consistenta. Mai multe detalii pt cei interesati prin PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi pornea in viteza din cauza contactului de la maneta de ambreiaj,o fost rupte firele,am rezolvat,mersi

 

acuma ca intre noi,as vrei sa-mi fac o idee cam cat ar valora dominatoru meu pentru o posibila vanzare,,in euro,voi stiti mai bine cum merg preturiile,NU ARE ACTE,ii doar de teren,cauciucuri de cross noi,motoru garantez pt el,lant distrbutie schimbat,setu ii facut nu de mult,semeringuri supape.

post-67454-0-52987600-1343555631_thumb.jpg

post-67454-0-11585100-1343555643_thumb.jpg

post-67454-0-22433500-1343555652_thumb.jpg

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva pe acasa vreun CDI "mort" si nu mai are ce face cu el, as avea nevoie de ceva piese de pe placa sa incerc sa readuc altul la viata.

P.S. CDI-ul nu este cel din poza dar e acelasi model.

post-28564-0-86130600-1343657639_thumb.jpg

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no mai Ionut,,,,,,

foaie verde de dai,,,,n-ai

ma duc sa il caut pe ala de la tine,,,,,

unde l-oi fi pus???????????

Nu ai mai reusit sai faci nimic la ala ? asta care incerc sa il readuc la viata a fost "ucis" cu brutalitate de un ... cu o baterie de 100 amperi, ce am vazut pana acum sigur condensatorul ala e varza. daca reusesti sa il gasesti da-mi un semn te rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condensatorul il recunosc, cealalta piesa ce este? Vre-un integrat? Scrie ceva pe el? Da-le jos si mergi la un magazin specializat, s-ar putea sa gasesti, sau daca nu scrie-mi datele de pe ele si intreb aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condensatorul il recunosc, cealalta piesa ce este? Vre-un integrat? Scrie ceva pe el? Da-le jos si mergi la un magazin specializat, s-ar putea sa gasesti, sau daca nu scrie-mi datele de pe ele si intreb aici.

condensatorul nu mai inteleg ce scrie pe el ca e zgariat de cand am scos siliconul de pe langa iar a doua piesa e un transformator micut sau bobina, aia e mai cu cantec, nush sigur daca si aia e moarta dar condensatorul sigur e dus ca a pocnit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai mai reusit sai faci nimic la ala ? asta care incerc sa il readuc la viata a fost "ucis" cu brutalitate de un ... cu o baterie de 100 amperi, ce am vazut pana acum sigur condensatorul ala e varza. daca reusesti sa il gasesti da-mi un semn te rog

 

Capacitatea bateriei n-are nici o legatura cu defectul CDI-ului...

Daca a luat un curent prea mare, nu e din cauza acumulatorului, ci probabil vreo componenta din el s-a dus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacitatea bateriei n-are nici o legatura cu defectul CDI-ului...

Daca a luat un curent prea mare, nu e din cauza acumulatorului, ci probabil vreo componenta din el s-a dus.

CDI-ul si toate becurile impreuna cu o siguranta au fost arse cand a incercat sa porneasca motorul cu o baterie de foarte mare amperaj, am mai vazut CDI-uri defecte dar asta deja avea o gaura in silicon in dreptul condensatorului. Eu sincer nu ma risc sa pornesc vreodata cu o baterie mai mare de 30 amperi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...