phreak_or Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Foarte posibil ca asta sa fie vitorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 eu am gasit altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Cum e TKC - ul? Cam de cati km il ai? Cat crezi ca va tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 eu am gasit altceva Foarte frumos Prin ce zona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 pe undeva pe langa lacul rosu, vf de 1790m, mai mult nu zic e bun tkc, pe viraje tine ca o guma de strada, in schimb il consumi cat mergi pe strada pana ajungi la forestiere il am de la 63.300km si acum am cam 68.200km cred, daca te uiti bine ai sa vezi ca e cam gata, nu mai are caramele... ca sa il duc pana in panza/sarma ii mai dau 3000km maxim, dar pe km astia deja nu mai musca in offroad ca la inceput, caramele laterale iti ofera oricum stabilitate si grip pe noroi/pietris afanat. concluzia: pentru un cauciuc prins la oferta 300ron ofera distractie maxima pe forestiere, stabilitate maxima pe uscat, pe ud nu va recomand pentru ca nu tine deloc, durata de viata mica... faceti si voi un calcul urmatoarea anvelopa va fi un k60 scout sau k60simplu, daca are banda pe mijloc pe dimensiune de 120/90-17. ar fi o varianta si de karooT dar sunt prea scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Ai spus chiar prea multe Mai pune poze cand mai ajungi pe undeva asa frumos Chiar voiam sa te intreb de ce nu te-ai infipt la KarooT. E un compromis bunicel intre durata de viata si aderenta in offroad. Cu k60 nu prea ai cum sa dai gres, desi pe noroiala iti garantez personal ca nu e combinatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 eu am trecut printr-o mlastina/izvor cu bagaj pe motor, slick pe fata si tkc80 pe spate, fara frica, putin avant si fuge bine cateva panarame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) Eu inca ma pregatesc: Editat August 29, 2012 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 De la ce motoare ar merge un alt carburator pe dominator din 1996 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 De la ce motoare ar merge un alt carburator pe dominator din 1996 ? Dominator dupa 95. Altfel trebuie modificat CEVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Dezmembrez Dominator din 1990. RD02. Motorul se afla in Timisoara acum dar voi veni pe el in Bucuresti in curand dupa care bucati bucati. PM daca e cineva interesat de ceva. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 e modelul cu kick? motorul cati km reali are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 motorul cati km reali are ? :crack: Daca a crapat, probabil peste 150.000 fara sa i se faca niciodata distributia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Dezmembrez Dominator din 1990. RD02. Motorul se afla in Timisoara acum dar voi veni pe el in Bucuresti in curand dupa care bucati bucati. PM daca e cineva interesat de ceva. Merci! da vreau CDI-ul. si mai vedem.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 S-a dat cu totul. Nu mai e nimic. Nu e modelul cu kick, cat despre km reali ... el motorul stie, eu nu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 salut,de ceva vreme cand pornesc motoru la rece(si o perioada buna dupa) se aude o bataie de rezonanta mai joasa pe partea cu decompresoru,la supapa aia,zgomotu nu se aude asa ritmic dupa cum merge motoru,mai face cate-o pauza de 2-3 secunde intre batai,se aude gros si cam tare,sa nu fie reglata bine supapa pe care ii decompresoru?orice idee e binevenita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Ti-am zis sa nu scapi saibele alea in motor!?!?! ...serios acu, ai grija sa nu se fi futelizat vreun arc din cele de la decompresor. Sau, mai simplu, sa nu fi uitat sa strangi vreun surub fie sub rezervor fie la scut Editat Septembrie 3, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 are cineva un motor de domi cu kick la vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Reiterez: De vanzare: HONDA NX 650 DOMINATOR - fara probleme (tehnic impecabil, estetic ok, acte ok) - motorul l-am luat cu 34.000km pe bord; nu pot garanta pentru ei - stiu doar ca vreo 7-8000 sunt facut in RO - am facut cam 23.000km cu el (+/- 1-2 mii km) - motor, bujie, carburator, filtre, tobe - Honda OEM sau echivalent - consumabile schimbate putin inainte de termen (fiecare 2500km +/- 200km) - upgrade tehnic: radiator de ulei cu kit profesional (capacitate ulei => ~2300ml de la 1900ml) - upgrade tehnic: frana fata supermoto - kit profesional cu disc 320mm + adaptor si furtun de frana nou - modificare: bord electronic VAPOR in loc de cel standard - ca sa ai indicator de viteza si turometru - modificare: ghidon ProTaper pe 28mm + suporti Renthal pe 28mm - reconditionat dpdv estetic (inclusiv cadru si alte fiare) - husa de rezervor BAGSTER Bonus: - cateva foi (42-47z) si un pinion sau doua (15-16z) pt lant; uzate dar folosibile - discul originalde frana (256mm), inca bun pentru vreo 10-20mii km - suporti laterali pt genti textile - genti textile MotoDetail - un al doilea set de carene - ceva topcase simplu - ceva husa simpla - orice mai gasesc legat de motocicleta asta prin casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 salut,de ceva vreme cand pornesc motoru la rece(si o perioada buna dupa) se aude o bataie de rezonanta mai joasa pe partea cu decompresoru,la supapa aia,zgomotu nu se aude asa ritmic dupa cum merge motoru,mai face cate-o pauza de 2-3 secunde intre batai,se aude gros si cam tare,sa nu fie reglata bine supapa pe care ii decompresoru?orice idee e binevenita. ce descrii tu acolo,,,,,eu am trait,,,,, a fost lantul de distributie dus, plus patina fixa terminata dar,,,,la modul barbar fara pic de cauciuc sau plastic, ce o fi fost,,,, ca toata lumea care a ascultat motoru zicea ca e de la boltul pistonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 cota 1 la honda slr este de 100.25 cota 2 la honda slr este de 100.5 cota 1 la honda xr este de 101 cota 2 la honda xr este de 102.41 acum intrebare, distanta de la capul pistonului la centrul boltului este aceeasi la ambele modele!? nu de alta dar un cota 1 la slr ma ajunge 1000RON si la XR e 650RON, plus ca pistonul de XR poti sa il alegi in functie de ce compresie vrei 8.7 sau 10.5 si camasa oricum o faci dupa piston cu 0.02-0.05mm mai larga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Deci vorbim de compresie geometrica, adica raportul intre volumul cilindrului cu piston la PMI (BDC) si volumul cilindrului cu piston la PMS (TDC). Distanta de la bolt la piston este cea care da raportul de compresie (si am impresia ca raportul creste odata cu distanta aia). Coroborat cu scobiturile cilindrului, evident. Asa se explica faptul ca poti infige in acelasi cilindru piston pentru compresie 8.3 (domi stock), 9.5:1,10:1, 10.5:1, sau 11:1. De mentionat ca nu stiu ce merge pe SLR Bafta la reglat carburatorul stock pentru compresie mare Eu nu as incerca asta Editat Septembrie 10, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 din ce am citit aseara daca pui piston de compresie 10.5 11 nu mai merge carburatorul ca nu face destula presiune negativa sa traga amestecul si e nevoie de injector care sa pulverizeze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Merge; dar nu carburator stock Domi-ul cu 60cp si 70Nm e cu FCR de 40 parca. Si are compresie 11, hotcams stage 2, evacuari goale si supradimensionate... ...iar cilindrul avea volum de ~720cc parca. Editat Septembrie 11, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 am fost si am masurat cilindrul si pistonul, culmea ca pistonul e perfect 100 dar cilindru are in unele locuri 100.15, iar limita maxima admisa este de 100.10 nu am desfacut degeaba, aveam o bataie la rece cam vreo 15 minute pana se dilata pistonul sa ocupe zona uzata... boltul e perfect atat in piston cat si in biela, se incadreaza in cotele normale de functionare asadar voi fi nevoit sa trec la cota 1, si daca tot fac treaba asta eram curios daca se merita sa pun un piston de compresie mai mare, si daca se potriveste cu cel original, in sensul sa nu imi atinga supapele in capul pistonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.