Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am uitat sa mentionez: si benzina in antigel. Deci la Domi iese benzina in atmosfera, pe la chiulasa. Cum se numeste asta: pierderea compresiei? Asta e treaba: la motoarele racite cu aer nu te prinzi imediat ca ai probleme pentru ca ai refolosit garnitura de chiulasa. Ti se pare ca merge fara probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus: la Yamaha XTZ. Era tot din foi de metal. Le-am curatat, aranjat, etc. Strans chiuloasa cu cheie dinamometrica. Totul OK pana cand brusc a aparut fum alb la evacuare, scadere drastica a puterii si pornire foarte grea. Am desfacut chiuloasa si am gasit antigel in cilindru si benzina in antigel.

Pe vremuri refoloseam garnitura de chiuloasa la un MZ ETZ. Garnitura tot din metal. Fiind racit cu aer si in 2T nu am avut simptomelede la XTZ. Doar lipsa de putere care o puneam pe seama uzurii harbului de motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca atunci cand ar aparea o scapare de compresie din cauza garniturii s-ar vedea o urma de arsura,s-ar auzi un fasait ceva la imbinarea chioulasei cu cilindrul.

In fine,o sa o folosesc asa iar daca or aparea probleme o sa iau una noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai,la Domi intra aer.

nu intra nimic si nu iese nimic daca ai putina grija cand o montezi si la stransul suruburilor, o reverificare vizuala dupa cativa kilometri eventual mers putin mai fortat este indicata, in rest merge bine refolosita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi mi s-a confirmat ca segmentii sunt in tara si saptamana viitoare ar trebui sa-mi ajunga.

Cercetand putin manualul tehnic am vazut ca pentru intinzatorul lantului de distributie exista o scula care il tine tensionat pentru montarea chioulasei.

De alt fel tare ma mai chinuia montarea intinzatorului,cu o lama de cutit taiata si facuta V in capat...etc

Analizand problema si sapand prin magnificul internet am gasit o alta varianta de scula facuta din sarma otelita.

Am sa atasez poze cu scula profesionala HONDA si scula facuta de mine.

post-16384-0-80894400-1361528071_thumb.jpg

post-16384-0-27345100-1361528092_thumb.jpg

post-16384-0-33813400-1361528115_thumb.jpg

post-16384-0-60906500-1361528132_thumb.jpg

post-16384-0-97709400-1361528151_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi cat sa cer pe o sarma indoita?....nimic

Cum mai am putin timp,poate in we o sa mai fac una si sa ti-o trimit.

Lasa-mi pe PM adresa,eventual poate gasesc pe cineva care ajunge in iasi dar mai putin probabil.



Ieri am reusit sa ridic segmentii de la magazin,si cum a afost o zi superba cu 10 grade plus si soare m-am gandit sa montez mobra la loc.

Garnitura de chioulasa am siliconat-o cu un strat fin de silicon VICTOR REINZ.

La fel si garnitura metalica de la capacul culbutorilor.

A pornit la prima cheie foarte frumos,probabil si din cauza ca am incalzit motorul cu o aeroterma sa fiu sigur ca se usuca siliconul in vro 3 ore.

Concluzia:

-garnitura de chioulasa nu scapa nicaieri

-gazele nu mai au miros a dulce,semn ca ar mai consuma ulei dar ramane de vazut

-lustruirea galeriei de evacuare si finisarea bavurilor la admisie nu par a face cine stie ce,dar o sa vad la drum dupa rodaj daca a dat roade.

Cred ca aprox 1000 de km de mers mosnegeste i-ar ajunge de rodaj,dar va tin la curent cu evolutia mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o pompa de ulei+pinion+conducta domi 88 model cu kick ?

cred ca se potriveste si de la ceilalti ani, este modelul cu conducta care trece pe sub pinionul pompei si nu pe deasupra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut caut un motor complet in stare buna de functionare pt honda XL 600 am inteles ca ar fi acelasi si pe domi . al meu este si electric si cu pedala .

ofer aproximativ 100 150 euro pe un motor complet .

 

Motivu : am luat un xl cu supapa infipta in piston si distrus tot ce a prins in cale .

 

astept oferte in prv sau aici . Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , am vrut sa pornesc dominatoru , a invartit de cateva ori si la un momendat a inceput sa pocneasca starteru , am schimbat bateria cu una noua si aceasi problema intra acel pacanit si nu invarte electromotoru , sa fie vreun scurt sau sa defectat starteru ?



am pus pe direct cablurile si nu se mai misca electromotoru , probabil o fi obosit si el :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, poate cineva sa ma lumineze si pe mine de la ce anume se poate opri motorul in mers? O patesc aleator... uneori merge zile in sir ok, alte ori mi se opreste de 4-5 ori pe km... Porneste de fiecare data in 2 secunde daca apas pe buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, poate cineva sa ma lumineze si pe mine de la ce anume se poate opri motorul in mers? O patesc aleator... uneori merge zile in sir ok, alte ori mi se opreste de 4-5 ori pe km... Porneste de fiecare data in 2 secunde daca apas pe buton.

 

La al meu pateam ceva asemanator odata la cateva sute de km. Dupa ce-am desfacut toate mufele de la instalatia electrica (mai ales in zona CDI-ului) si le-am curatat cu spray de contacte n-a mai facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare , am vrut sa pornesc dominatoru , a invartit de cateva ori si la un momendat a inceput sa pocneasca starteru , am schimbat bateria cu una noua si aceasi problema intra acel pacanit si nu invarte electromotoru , sa fie vreun scurt sau sa defectat starteru ?

 

am pus pe direct cablurile si nu se mai misca electromotoru , probabil o fi obosit si el :)

Am avut si eu aceiasi problema, nu pornea si doar se auzea "clank" si atata:)

La mine s-a rezolvat prin schimbarea carbunilor. Cel mai bine e sa-l dai jos si sa verifici.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nelamurire la domi meu? am dus motocicleta la un mecanit sa imi verifice jocul la tacheti , am aduso acasa si cand o pornesc dupa cateva zile scoate fum alb mai mult te toba din dreapta? fumul doar la prima pornire . nu a reglat bine jocul la supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...