Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Va salut! Am si eu o nelamurire cu un dominator. Cand e motorul rece, pana se incalzeste, ~7-8 km, merge brici( aici ma refer la intrat si iesit din viteze). Dupa ce se incalzeste intra si iese mai greu, trebuie sa bruschez pedala. La fel si cand o scot pe neutru cu motorul pornit (cald). Daca opresc motorul e ok.

Am verificat ambreiajul si este ok. Chiar si cu ulei nou se comporta la fel.

Motocicleta are 38000 km. Aveti idee ce ar putea fi? E normal la dominatoare sa se intample asta?

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut florine!

 

Din cate stiu eu, ce zici tu acolo poate fi cauzat de o problema la sistemu de ungere. Ce ulei ai pus in el? Ai pus cat trebuie, de calitate etc? Iti merge pompa de ulei (stii sa verifici asta?)? Ar mai fi de luat in calcul ca posibila cauza si ambreiajul dar aici las pe cineva cu mai multa experienta sa se pronunte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Multumesc

Intre timp am aflat ca motorul e intr-adevar de 500, nu de 650 :cheers:

O fi bine, o fi rau?...

 

L-ai gasit in Austria ?

Acolo exista multe variante de 500 cmc ale modelelor de 600/650 - Kawasaki GPZ500R, ZZR500, Yamaha XT500, Honda CBR 500.

Acum multi ani, pe vremea taxelor, Austria era o mica mina de aur.

Eu am avut Gpz 500 R. La Kawasaki-ul meu diferea doar forma pistoanelor. Suprafata acestora, in loc sa fie plata, ca la modelele de 600/650, era convexa. In rest, totul era absolut identic.

Partea proasta este ca un motor de 500 cmc nu functioneaza asa de bine pe un ansamblu gandit pentru 600 cmc. Greutatea motocicletei il pune in dificultate.

Desi monocilindrele sunt mai usoare inclin sa cred ca si aici se va simti lipsa puterii si a cuplului.

Plus ca acum nu ne mai limiteaza nimic in materie de costuri de inmatriculare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am si eu o nelamurire cu un dominator. Cand e motorul rece, pana se incalzeste, ~7-8 km, merge brici( aici ma refer la intrat si iesit din viteze). Dupa ce se incalzeste intra si iese mai greu, trebuie sa bruschez pedala. La fel si cand o scot pe neutru cu motorul pornit (cald). Daca opresc motorul e ok.

Am verificat ambreiajul si este ok. Chiar si cu ulei nou se comporta la fel.

Motocicleta are 38000 km. Aveti idee ce ar putea fi? E normal la dominatoare sa se intample asta?

multumesc!

 

nu e normal sa se comporte asa cutia. trebuie sa consulti un om care se pricepe in detaliu si care are experienta. un dominator nu are voie sa faca asa. la cald de obicei trebuie sa fie mai usor de manevrat. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru baiatu asta cu dominatoru care vrea sa l cumpere ala de 500

 

 

 

 

 

ia altul:

 

 

HONDA DOMINATOR,AN 96,40000 KM,950 EURO+TRANSPORT DIN JERMANIA

HONDA XL 500,AN 89-90?,KM?1100 EURO modificata in jermania pt cros cu foare multe piese noi etc........

MZ BAGHERA motor XT 660 ,AN 2001 ,20000 KM?, 1500 EURO

+GECI,PANTALONI DE PIELE DE DAME, PROTECTIE SPATE CU BRIU SI BRETELE(30 EURO)

 

MAI MULTE INFORMATII PE TEL: 0745648091 sau mess:punky_istul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HONDA DOMINATOR,AN 96,40000 KM,950 EURO+TRANSPORT DIN JERMANIA

 

MAI MULTE INFORMATII PE TEL: 0745648091 sau mess:punky_istul

Ce zici, dsorinmihail? :cheers:

 

Eu zic asa: de asta seara ma apuc de munca sa-mi repar carenele!!! :) In noaptea asta o sa-mi lipesc carena din dreapta (cea mai simpla lucrare) si o sa exersez tehnica mulajului, astfel incat zilele urmatoare sa pot sa mulez carenele care-mi lipsesc de la motorul lui Switch :) Azi mi-am cumparat tot ceea ce este necesar pentru (re)confectionarea carenelor din fibra de sticla si... sper sa-mi iasa :)

 

In curand o sa trec la elemente din fibra de carbon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai zis nimic astazi! Deci maine vin pe la tine cu mobra? :)

 

Avand in vedere ca mi-am crapat parbrizul, poate vedem cum facem cu niste fibra de sticla... :cheers:

N-am zis nimic azi, ca am fost la aprovizionare (fibra, alea-alea), apoi am fost chemat la o interventie si tot asa...

 

Din testele din seara asta a rezultat ca preluarea mulajului este o operatiune de durata (din pdv tehnologic: timp de uscare, intarire etc). Asa ca sa nu te grabesti cand vii cu ea la mine.

 

Vedem si cu parbrizul tau, dar sa nu-ti imaginezi ca produsul rezultat din fibra de sticla este transparent, clar etc. Arata exact ca un butoi din fibra de sticla, insa suprafata de la exterior este mult mai bine finisata (cand o scoti din matrita). Astfel ca nu cred ca la un parbriz transparent cum e la Domi se poate face ceva (frumos si estetic) cu fibra de sticla. De fapt, o sa vezi tu despre ce e vorba...

 

Te sun maine (dupa ce fac toti ochii) ca sa vedem ce si cum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am si eu o nelamurire cu un dominator. Cand e motorul rece, pana se incalzeste, ~7-8 km, merge brici( aici ma refer la intrat si iesit din viteze). Dupa ce se incalzeste intra si iese mai greu, trebuie sa bruschez pedala. La fel si cand o scot pe neutru cu motorul pornit (cald). Daca opresc motorul e ok.

Am verificat ambreiajul si este ok. Chiar si cu ulei nou se comporta la fel.

Motocicleta are 38000 km. Aveti idee ce ar putea fi? E normal la dominatoare sa se intample asta?

multumesc!

Am atasat pagina manualului referitoare la schimbul de ulei. Ai acolo si o mica indicatie referitoare la verificarea functionarii corecte a sistemului de ungere. Mai precis, se incalzeste bine motorul apoi se opreste. Cu motocicleta dreapta (ar fi bine sa te ajute cineva aici) se desface surubul de dupa pedala de frana. Teoretic daca lubrifierea e buna, ar trebui sa ai ulei acolo, doar cat sa nu curga. Daca iti curge, ai un pic prea mult ulei. Daca nu ai ulei deloc acolo, inseamna ca ceva nu merge. Vreo gatuire, probleme la pompa etc. Ar mai putea fi si sita de ulei de vina (plina de mizerii), insa pentru a o curata trebe dat jos ceva piese prin dreapta.

post-42478-1234350381_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci verifica sita daca tot ai dat jos capacul ala. E pe partea dreapta, spre partea din spate a motorului. Sita se poate scoate: cum te uiti la ansamble, ar trebui sa vezi un surub mic ce fixeaza un fel de lamela. Daca il desfaci si tragi lamela aia, o sa constati ca e de fapt o sita. Daca aia ii murdara, nu prea circula uleiul. Cu toate ca simptomele descrise de tine nu prea se pupa cu o sita infundata...

 

@Domi72: ce faci? :cheers:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci verifica sita daca tot ai dat jos capacul ala. E pe partea dreapta, spre partea din spate a motorului. Sita se poate scoate: cum te uiti la ansamble, ar trebui sa vezi un surub mic ce fixeaza un fel de lamela. Daca il desfaci si tragi lamela aia, o sa constati ca e de fapt o sita. Daca aia ii murdara, nu prea circula uleiul. Cu toate ca simptomele descrise de tine nu prea se pupa cu o sita infundata...

Sita e curata. Tind sa cred ca e ceva din cutie pentru ca la ambreiaj nu e nimic uzat, stramb. Singurul lucru ce am gasit cand am desfacut capacul de la ambreiaj a fost span foarte fin pe generatorul de pulsuri, dar putin.

Am fost la Honda, si un mecanic mi-a spus ca ar trebui sa-mi fac probleme cand o sari din viteza. Nu stiu ce sa cred. Sa desfac cutia? Sa mai merg asa cu ea? Repet: de cand am luat-o se comporta asa.

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi super! Deja ma gandeam sa-l fac din fibra pe-al meu care desi e crapat, inca mai are forma normala :)

Aaaa, daca vrei sa-l faci din fibra, atunci e simplu. Dar stii ca o fata ramane "fibroasa", da? (si urataaa) Si daca tot te gandesti la fibra, de ce nu din... fibra de carbon? Nu de alta, da' sa dai mai cu sete in muste si bondari :) (dai un ban de 10 ori mai mult, da' stii de ce! :cheers: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa as vrea insa nu reusesc sa fac imitatia de masca (masca plus adaos), dupa care sa fac matritza in care sa "torn" masca cea noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca e cu bani nu mai facem! :huh: Lichim acilea si gata :hug:

 

pai da, o parte e si placerea mesteritului dar farul nu o sa'l poti face din fibra (nu vroiai tu sa il schimbi?) :agree:

 

oricum... farul dublu asimetric arata mortal ;)

 

ok. si inca o nelamurire. cum incap atatea scule in trusa mica de domi? eu nu o am (asa a venit, cu un patent si un briceag in cutia neagra), dar nu vad cum intra 6 chei fixe (sunt 6, nu?), 1 cleste, o cheie de bujii si 3 surubelnite in ea. :burnout: aveti o poza, o schema, ceva?

 

post-5125-1234463475_thumb.png

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...