Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Mi-am adus si eu vaca acasa. S-a lasat greu pornita insa o iert ca la cite i-am dereglat pe ici pe colo se justifica. Bine ca nu s-a gasit niciun vecin sa cheme politia ca la cite rateuri a tras puteai sa juri ca e razboi de strada.

Nu am apucat sa-i fac proba la suportii laterali ca a durat mult procesul de pornire si stapinii plecau undeva si a trebuit sa incarc repede bagajelul si sa ma car INSA o sa-l testez cit de curind ca ma duc sa-mi iau restul de catrafuse din garaj. Vopseala aiesit nasol, urit, oribil dar numai eu am voie sa-i zic asa :-). Nu-i mai fac nimic anul asta, asa ma duc la ITP cu ea. Tobele au iesit fain, poate ca prin unele locuri trebuia sa mai insist cu un strat, doua de vopsea ca sa arate uniform. O sa o mai plimb nitel si dup-aia mai fac o evaluare a aspactului. Momentan galeriile cam pina in aparatoarea de picior s-au facut un negru-mat spre gri si restul pina la evacuare sunt negru-lucios. De la umblat la ele, au inceput sa sune cam ciudat. O sa mai umblu nitel pe ici pe colo poate nu am strins bine pe undeva vreun colier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitari! La cati mai multi km si... noroi intre crampoan! :)

 

 

domnu Sebi, Honda NX 650 e un motor pentru drumuri judetene...asa ca, noroi cat mai putin sub roti, noroiul de ''calitate'' sta in zone geologic diversificate si atunci si greutatea motorului in noroi o sa fie peste puterea soft enduristului de a-l tine pe roti :friends: :cheers: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate dorm, asteapta sa vina vara :moto:

CINE DUARME DOM'LE? :kiss: Al meu se trezeste devreme, se duce la servici.... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde, unde, ca azi la 11 nu era acolo...?

O si fost sa faca shushu :angry:

(e acolo de azi de la 8, nu l-ai remarcat tu. Defapt e ascuns dupa stilp si, fiind asa mic si ALB, nu se vede)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O si fost sa faca shushu :angryfire:

(e acolo de azi de la 8, nu l-ai remarcat tu. Defapt e ascuns dupa stilp si, fiind asa mic si ALB, nu se vede)

Era totusi o duba cu tzigani prin preajma :angry:

 

EDIT: Rog conducerea forumul sa fie intelegatoare cu aceste offtopicuri... macar pentru cateva zile :baldy:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tovarasi de suferinta.

 

Am fost absent de pe forum ca am avut ceva probleme cu bestia mea.

 

Deci problema mea era ca nu sta la relanti....si am gasit asta.

 

nr 1 pentru ca este rea o poza nud ca sa o fac de ras.

 

nr 2 si 3 carb.

 

nr 4 flansa.

 

Acum dupa ce am curatat carburatorul si schimbat flansa m-am pregatit sa schimb uleiul si am trecut la urmatoarea patanie.

Motocicleta mea avea ulei mineral in ea 10w40 si am cumparat motul 7100 fullsintetic 10w40 la sfatul lui ravenitza (multumesc).Am cumparat si o substanta care curata motorul de la motul si ajuta sa nu se amestece doua tipuri de ulei(mineral si sintetic pentru ca face spuma uleiul nou).

 

Procedura a fost asa :

 

1.Am adaugat lichidul pentru curatare si am asteptat sa mearga 15 min la relanti (nu ai voie sa mergi cu ea DELOC)

 

2.Cu motorul pe cric se desface surubul de pe cadru (cheie de 14 ...ai grija sa nu pierzi saiba de cupru) si astepti sa se scurga tot ce este in cardu.

 

3.Apoi pe partea stanga laga pedala de la schimbator este surubul pentru uleiul din cutie(ai nevoie de o tubulara de 12 ...daca nu se desface incearca sa il mai strangi un pic si apoi o sa il poti desface mai usor) astepti sa se scurga tot si treci la urmatorul pas.

 

4.Flitrul de ulei (folositi un spray deblocant ca sa nu rupeti suruburile acelea pentru ca sunt foarte sensibile) desfaceti putin cate putin fiecare surub si scoateti capacul.Sa puneti o carpa pe motor pentru ca o sa mai curga ulei din filtru.Aveti grija sa nu pierdeti arcul si sa schimbati garnitura de cauciuc de pe capac(la filtrele Champion vine filtrul si garnitura noua in cutiuta si costa 4 euro la louis) daca o sa comparati vechea garnitura cu cea noua o sa vedeti ca s-a inmuiat si nu mai inchide perfect.La montaj pui arcul*filtrul*garnitura noua pe capac*capacul trebuie asezat la un semn.

 

5.Dupa care puneti suruburile la loc strangeti bine la mana(nu exagerati) si adaugati 1l de ulei pe la joja(NU PORNITI MOTORUL pentru ca in general sunt vechi si au foarte multi km peste 60000...chiar si cele de asa zise"30000"

 

6.Puneti contactul dar nu dati RUN ,strangi joja si dai la automat 10 secunde dupa care mai completezi cu ulei(faci asta maxim de 2 ori)dupa ce pui 2 l de ulei pui run si il pornesti.Lasa motorul sa mearga la relanti si uita-te sa nu curga pe la suruburi sa pe la filtru ulei,daca totul este ok mai adaugi 200ml si verifici uleiul.

 

*******************************************************************************************************************************************

 

Acum probelema mea este ca lichidul de la motul a facut treaba prea buna pentru mine( a curatat depunerile de calamina de pe supapele de la evacuare si a inceput sa faca un tacanit usor) lucru care ma inebunea.

Asa ca am fost la Honda si IONUT ALEXANRU(super baiat Recomand a reglat jocul la supape si acum merge super)cost interventie 50lei honda 20lei Ionut iar din discutiile avute cu el am inteles ca este bun acest tratament si ca pe supape era un strat de calamina care a fost curat si de acolo si micul zgomot(sunt tolerante mici la supape 0.10 si 0.12 ) nu stiu care sunt la admisie si care la evacuare.

 

Per TOTAL a zis ca motorul nostru este praf din punct de vedere al performantelor dar este cam indistructibil :angry: si sa schimb mai des uleiul ceva gen 2500km cu ulei bun si tot timpul sa verific nivelul de ulei.

post-41186-1237407042_thumb.jpg

post-41186-1237407063_thumb.jpg

post-41186-1237407070_thumb.jpg

post-41186-1237407089_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un ulei semisintetic schimbat mai des e mai bun decat un ulei sintetic si scump. mai ales ca domiul e "tractoras", cu maxim 7200 rpm, nu "ascutitoare" [vitezana] de 15000 rpm. sinteticul a fost gandit pentru motoarele de ture, ca sa nu rupa filmul de ungere, sa nu se prajeasca asa usor... etc. "radio santu" spune ca un sintetic e mancat mai repede de motor pentru ca e mai subtire ca un semisint... dar deh, nu am explicatia stiintifico-tehnica pentru afirmatia asta.

 

alt topic despre motul semisint vs sint

 

capacul de la filtrul de ulei are sistem "anti-prost" (sau rusesc :angryfire:): nu merge pus altfel (cel putin asa e la mine, o singura pozitie e posibila pentru strangerea suruburilor).

 

nu stiu ce e "o substanta care curata motorul de la motul si ajuta sa nu se amestece doua tipuri de ulei". e un oil flush ("ulei de spalare")? nu stiu daca nu era util sa te uiti si la cele doua site care funtioneaza pe post de filtru care se mai afla pe circuitul uleiului (sunt mentionate la schimbul de ulei din manualul de domi din 88-89). daca sunt murdare s-ar putea sa iti "fure" si ele din volumul normal de ungere.

 

dar oricum... motorul de domi e, precum ai spus, relativ eficient, DAR indestructibil! :angry:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tovarasi de suferinta.

 

Am fost absent de pe forum ca am avut ceva probleme cu bestia mea.

 

Deci problema mea era ca nu sta la relanti....si am gasit asta.

 

nr 1 pentru ca este rea o poza nud ca sa o fac de ras.

 

nr 2 si 3 carb.

 

nr 4 flansa.

 

Acum dupa ce am curatat carburatorul si schimbat flansa m-am pregatit sa schimb uleiul si am trecut la urmatoarea patanie.

Motocicleta mea avea ulei mineral in ea 10w40 si am cumparat motul 7100 fullsintetic 10w40 la sfatul lui ravenitza (multumesc).Am cumparat si o substanta care curata motorul de la motul si ajuta sa nu se amestece doua tipuri de ulei(mineral si sintetic pentru ca face spuma uleiul nou).

 

Procedura a fost asa :

 

1.Am adaugat lichidul pentru curatare si am asteptat sa mearga 15 min la relanti (nu ai voie sa mergi cu ea DELOC)

 

2.Cu motorul pe cric se desface surubul de pe cadru (cheie de 14 ...ai grija sa nu pierzi saiba de cupru) si astepti sa se scurga tot ce este in cardu.

 

3.Apoi pe partea stanga laga pedala de la schimbator este surubul pentru uleiul din cutie(ai nevoie de o tubulara de 12 ...daca nu se desface incearca sa il mai strangi un pic si apoi o sa il poti desface mai usor) astepti sa se scurga tot si treci la urmatorul pas.

 

4.Flitrul de ulei (folositi un spray deblocant ca sa nu rupeti suruburile acelea pentru ca sunt foarte sensibile) desfaceti putin cate putin fiecare surub si scoateti capacul.Sa puneti o carpa pe motor pentru ca o sa mai curga ulei din filtru.Aveti grija sa nu pierdeti arcul si sa schimbati garnitura de cauciuc de pe capac(la filtrele Champion vine filtrul si garnitura noua in cutiuta si costa 4 euro la louis) daca o sa comparati vechea garnitura cu cea noua o sa vedeti ca s-a inmuiat si nu mai inchide perfect.La montaj pui arcul*filtrul*garnitura noua pe capac*capacul trebuie asezat la un semn.

 

5.Dupa care puneti suruburile la loc strangeti bine la mana(nu exagerati) si adaugati 1l de ulei pe la joja(NU PORNITI MOTORUL pentru ca in general sunt vechi si au foarte multi km peste 60000...chiar si cele de asa zise"30000"

 

6.Puneti contactul dar nu dati RUN ,strangi joja si dai la automat 10 secunde dupa care mai completezi cu ulei(faci asta maxim de 2 ori)dupa ce pui 2 l de ulei pui run si il pornesti.Lasa motorul sa mearga la relanti si uita-te sa nu curga pe la suruburi sa pe la filtru ulei,daca totul este ok mai adaugi 200ml si verifici uleiul.

 

*******************************************************************************************************************************************

 

Acum probelema mea este ca lichidul de la motul a facut treaba prea buna pentru mine( a curatat depunerile de calamina de pe supapele de la evacuare si a inceput sa faca un tacanit usor) lucru care ma inebunea.

Asa ca am fost la Honda si IONUT ALEXANRU(super baiat Recomand a reglat jocul la supape si acum merge super)cost interventie 50lei honda 20lei Ionut iar din discutiile avute cu el am inteles ca este bun acest tratament si ca pe supape era un strat de calamina care a fost curat si de acolo si micul zgomot(sunt tolerante mici la supape 0.10 si 0.12 ) nu stiu care sunt la admisie si care la evacuare.

 

Per TOTAL a zis ca motorul nostru este praf din punct de vedere al performantelor dar este cam indistructibil :angry: si sa schimb mai des uleiul ceva gen 2500km cu ulei bun si tot timpul sa verific nivelul de ulei.

 

 

http://video.google.com/videosearch?q=motu...emb=0&aq=f# sau daca nu merge cauta in www.video.google.com motul engine cleaner

post-41186-1237410039_thumb.jpg

post-41186-1237410046_thumb.jpg

post-41186-1237410054_thumb.jpg

Editat de RD 02 ALX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai gasit sea foam in Romania????

 

btw: eu raman fan Yacco MVX 500 semisint 15w50 (ca doar vine vara). mai e cineva pe aici care il foloseste? ca doar e un ulei recunoscut ca "face bine" la enduroaice.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa m-ati zapacit cu uleiul vostru sintetic sau semisintetic de ....

Eu am 10.000 numai cu full sintetic de la motul, si merge motorul struna! bestial! nu se aude nimic ciudat! trage si se schimba vitezele f bine...in carte scrie clar ca e recomandat si unul si altul. Ramane la decizia fiecaruia si la felul in care se prezinta motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raven: ulei full synth e frectie la picior de lemn pentru dominator/slr; atata tot. Merge si pe mineral motorul asta la fel de bine. Sa bai full synth inseamna sa arunci bani pe geam. Dar decat sa ii faci un schimb la 3000km cu full synth, mai bine ii faci 2 schimburi la 1500 cu ulei mineral ( si mai schimbi si filtrul la 3000 tot in banii aia). E mai sanatos pentru motor.

 

@harciog: eu inca pun 10-40, pentru ca e frig afara si nu vreau sa stresez pompa de ulei; voi trece probabil pe 20-50 la vara pentru ca 1. nu voi mai da de temperaturi sub 10 grade orice as face si 2. in oras e bine sa am un indicativ de 50 ca si asa nu am radiator. 15w-50 ar fi un soi de strutzocamila dar nu rpea ii vad sensul. Oricum honda recomanda si 15wX si 20wX la peste 10 grade, deci mare diferenta nu e. Iar un 20w50 are un raport mai bun fata de 15w50, deci e mai stabil in timp.

 

@alex: posibil sa ma bag eu pentru valea doftanei, doar sa vii pe acilea cu detalii din timp :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca tuseste domi-ul pe mineral? :angryfire:

 

nu. dar inca e tanar, verde... si il mai tin pe "licori alese" :baldy: :angry:

 

la sfarsit il treci pe mineral multigrad, apoi pe monograd... si apoi te uiti daca vrea sa mearga si cu ulei de amestec de 2T.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inca traiesc cu iluzia ca mobra mea are doar cei 35 de mii de km de pe bord. In cazul asta, cred ca inca merge sa folosesc uleiuri minerale (20-40, 20-50), cel putin vara. Iarna, semisint. Peste 60-70k incolo deja ma gandesc serios sa trec pe full synth.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Usual shit: 15W50 Yacco MVX500

Winter shit: 10W50 5100 Motul... nu prea incantat cam agatza

 

Full synt in Domi ajuta la ungerea sufletului :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...