Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

sa nu-mi spui ca erai prin intunericul ala pe acolo :moto:

 

 

io nu ca nu-mi place barul ala a lor de rockeri. in plus am ceva rupt pe la sistemul osos si eram si plecat din zona. oricum nu merg acolo ca nu-mi place locatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ,am si eu o intrebare ,care aveti parbriz sau cum ii zice,sunt bune la ceva,am si eu un domi din 98 si as vrea sa-mi pun unu dar nu stiu merita investitia ma dau mai mult pe astfalt dar si off???

 

ps..si cat ar costa unul? :moto:

 

Va multzumesc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Sunt proaspat posesor de Domi :blink: sunt foarte bucuros de achizitia facuta ( moto din '91 impecabil aproape din toate punctele de vedere )

 

Necazul este urmator: nu imi merg semnalizarile absolut deloc! nici fata spate st sau dreapta... Becurile nu sunt arse evident. Ma gandesc probabil o fi de la releul de semnalizare sau ceva electric de la butonul de semnalizare.

 

Stie careva unde este releul de semnalizare, exista asa ceva la Domi? am cautat pe manualul de reparatie pe care-l am eu si nu imi apare asa ceva. Sunt cam nelinistit tinand cont ca peste cateva zile trebuie sa merg cu motorul la RAR ;)

 

 

Motorul este in stare impecabila, mai putin semnalizarea, in rest nu trebuie decat sa schimb consumabilele.. ar fi pacat sa ma plafonez la asa ceva :D

 

Puteti careva sa ajutati un nou venit cu Dominator, cu un sfat prietenesc si ceva manuale de reparatie?

 

Va multumesc tuturor anticipat, si sper sa ne vedem la drum! Numai bine va doresc :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,am si eu o intrebare ,care aveti parbriz sau cum ii zice,sunt bune la ceva,am si eu un domi din 98 si as vrea sa-mi pun unu dar nu stiu merita investitia ma dau mai mult pe astfalt dar si off???

 

ps..si cat ar costa unul?

 

Va multzumesc!!!

 

Daca o sa te uiti pe la pagina 60 o sa vezi un dominator model ca al tau cu parbriz. Eu sunt posesorul sau, insa pe moment nu il pot folosi pentru ca l-am crapat la o cazatura... in parcare :angry: Una peste alta e destul de bine cu parbriz, nu te mai bate asa rau vantul (iarna se simte enorm treaba asta) insa are si un neajuns: daca ai casca proasta, iti arunca tot vantul la baza ei si s-ar putea sa vajaie mai tare. Totusi pentru drumuri lungi e foarte fain sa ai dupa ce sa te ascunzi :D

 

Se gaseste Givi la United Motors, vreo 45e ultima data cand am verificat eu. Daca esti in pom cu banii si ai chef de reparat plexiglas, ti-l dau pe al meu la reducere :D

 

 

Salutare!

 

Sunt proaspat posesor de Domi sunt foarte bucuros de achizitia facuta ( moto din \'91 impecabil aproape din toate punctele de vedere )

 

Necazul este urmator: nu imi merg semnalizarile absolut deloc! nici fata spate st sau dreapta... Becurile nu sunt arse evident. Ma gandesc probabil o fi de la releul de semnalizare sau ceva electric de la butonul de semnalizare.

 

Stie careva unde este releul de semnalizare, exista asa ceva la Domi? am cautat pe manualul de reparatie pe care-l am eu si nu imi apare asa ceva. Sunt cam nelinistit tinand cont ca peste cateva zile trebuie sa merg cu motorul la RAR

 

 

Motorul este in stare impecabila, mai putin semnalizarea, in rest nu trebuie decat sa schimb consumabilele.. ar fi pacat sa ma plafonez la asa ceva

 

Puteti careva sa ajutati un nou venit cu Dominator, cu un sfat prietenesc si ceva manuale de reparatie?

 

Va multumesc tuturor anticipat, si sper sa ne vedem la drum! Numai bine va doresc :blink:

Sa-l stapanesti mult si bine!

 

Probabil defectiunea e ori pe releul de semnalizare (destul de probabil) ori pe la firele/mufele care duc la releu. Nu stiu cum e la modelul \'91, dar la cel \'96 releul e un paralelipiped de vreo 3x2x1cm (chestie mica rau!) aflat in spatele carenei dreapta fatza, un pic mai jos de bord. E imbracat intr-un fel de camasa de cauciuc si e agatat cumva de un suport metalic pe acolo. Daca faci 2-3 poze cu chestiile de sub bord, ascunse de carenele fata, cred ca sunt destui oameni pe aici care ar putea identifica releul respectiv! Sau, mai simplu: urmaresti unde se duc firele de la semnalizatoarele fatza ;)

 

Manuale... vezi aici: http://s6.transfer.ro/storage/Honda_NX650_...nator-75257.rar Ai owner\'s manual si repair manual. Nu stiu exact daca scrie de releu sau nu, pentru ca la mine l-am identificat usor, duap ce vreo doua saptamani am mers cu el atarnat pe dupa carena (nu-l vazusem), de nu stiam ce trancane pe acolo.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-5582-1241758982_thumb.jpgasta-i releul de semnalizare.

Poti sa verifici si comutatorul se la semnalizare si sa-l cureti ca sa fii sigur ca nu e de acolo buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa verifici si comutatorul se la semnalizare si sa-l cureti ca sa fii sigur ca nu e de acolo buba.

 

Apropo, am eu un bloc de semnale stanga care momentan sta degeaba. Daca vrei, trec cu el pe la tine si asa poti sa te asiguri ca nu e de la comenzi problema :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o sa te uiti pe la pagina 60 o sa vezi un dominator model ca al tau cu parbriz. Eu sunt posesorul sau, insa pe moment nu il pot folosi pentru ca l-am crapat la o cazatura... in parcare :angry: Una peste alta e destul de bine cu parbriz, nu te mai bate asa rau vantul (iarna se simte enorm treaba asta) insa are si un neajuns: daca ai casca proasta, iti arunca tot vantul la baza ei si s-ar putea sa vajaie mai tare. Totusi pentru drumuri lungi e foarte fain sa ai dupa ce sa te ascunzi :blink:

 

Si eu zic ca merita varianta inalta de parbriz.

Am reusit sa rezolv efectul nasol de "vant in casca". Am marit unghiul parbrizului. Daca esti interesat pot sa-ti trimit o fotografie cu modul in care am rezolvat eu problema.

Daca esti mai mic de statura nu e nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu e sa bagi stutzul de la un spray de WD40 in comanda de semnalizare si sa dai pana curge pe jos (ca s-ar putea sa nu faca contact acolo). Unii or sa zica acum ca nu-i bine cu WD40 ci sa dai cu solutie de-aia de curatat circuite electronice. Ma rog,,, take your pick.

Releul e cel mai simplu sa-l verifici schimband temporar cu unul functional de pe alt motor.

Altfel, daca nu-i nici una nici alta cam nasol, ca trebuie verif tot circuitul.

 

Apropo, am eu un bloc de semnale stanga care momentan sta degeaba. Daca vrei, trec cu el pe la tine si asa poti sa te asiguri ca nu e de la comenzi problema :angry:
Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as fi zis ca mai usor se incepe cu comutarorul, si ca sa fii sigur ca e el de vina, se baga o sirmulita in mufa in care se baga blocul de comanda (cu tot cu faruri, claxon & stuff)

 

@francisc: asa-i ca nu esti din Bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are chef de o Dominatura weekendul viitor (16-17 mai)?

Traseul cel mai probabil va fi Bucuresti - Targoviste (popas la Dealu'?) - Rucar - Satic - cab. Garofita - forestier pe la marginea rezervatiei - Plaiu Foii - retur pe cheia, pe Rucar - Bran sau pe Sibiu (NXR :angry:).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are chef de o Dominatura weekendul viitor (16-17 mai)?

Traseul cel mai probabil va fi Bucuresti - Targoviste (popas la Dealu'?) - Rucar - Satic - cab. Garofita - forestier pe la marginea rezervatiei - Plaiu Foii - retur pe cheia, pe Rucar - Bran sau pe Sibiu (NXR :angry:).

 

Suna foarte bine,dar la retur nu am putea sa o luam pe transalpina? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Sunt proaspat posesor de Domi :blink: sunt foarte bucuros de achizitia facuta ( moto din '91 impecabil aproape din toate punctele de vedere )

 

Necazul este urmator: nu imi merg semnalizarile absolut deloc! nici fata spate st sau dreapta... Becurile nu sunt arse evident. Ma gandesc probabil o fi de la releul de semnalizare sau ceva electric de la butonul de semnalizare.

 

Stie careva unde este releul de semnalizare, exista asa ceva la Domi? am cautat pe manualul de reparatie pe care-l am eu si nu imi apare asa ceva. Sunt cam nelinistit tinand cont ca peste cateva zile trebuie sa merg cu motorul la RAR ;)

 

 

Motorul este in stare impecabila, mai putin semnalizarea, in rest nu trebuie decat sa schimb consumabilele.. ar fi pacat sa ma plafonez la asa ceva :D

 

Puteti careva sa ajutati un nou venit cu Dominator, cu un sfat prietenesc si ceva manuale de reparatie?

 

Va multumesc tuturor anticipat, si sper sa ne vedem la drum! Numai bine va doresc :angry:

 

Si eu zic sa incepi cu comutatorul, acum 2 zile l-am desfacut si eu pe al mea. NU facea bine contact acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de .......23 august, mai ungeti-va cablurile de acceleratie, ambreiaj si kilometraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are chef de o Dominatura weekendul viitor (16-17 mai)?

Traseul cel mai probabil va fi Bucuresti - Targoviste (popas la Dealu'?) - Rucar - Satic - cab. Garofita - forestier pe la marginea rezervatiei - Plaiu Foii - retur pe cheia, pe Rucar - Bran sau pe Sibiu (NXR :angry:).

 

domnu speram la asta dar cand ma asteptam sa-mi dea jos legatura de la umeri, am aflat ca trebuie sa mai stau legat inca doua sapt aproape... aflu joi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti ce cauciuc sa-mi pun pe spate eu acum am mt60(pirelli)imi place foarte mult cum merge pe asfalt cand e uscat,dar nu-mi place in off parca nu vrea deloc mai ales pe moale,,,deci as vrea ce va mai bun in off DAR sa mearga bine si pe asfat la drmuri lungi,va multzumesc! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna fratilor de motoare. Am inceput sa imi fac planuri pentru schimbarea tuturor consumabilelor. M-am oprit la uleiuri, am cautat pe topic dar nu am gasit nimic concret.

As vrea sa-mi schimb uleiul, voi ce ati pus (vascozitate) si ce marci.....de ce si de cum? :angry: ........ abia astept sa ies cu el !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SilviuR: Heidenau K60, un bun raport calitate-pret, destul de zgomotoase, 40off-60on.

 

cam acelasi profil il are si Metzeler Enduro 3 Sahara, dar la alt pret. mai hardcore, probabil de 50off-50on e Metzeler Karoo si Continental TKC 80 (ultimul incalta multe vaci BMW boxer plecate in offroad).

 

@l_francisc: yacoo mvx500 semisintetic 15W50 vara.

 

se mai recomanda si Motul 5100 10W40, Motorex 10w40. simt ca iar o sa se nasca o polemica sintetic vs mineral, 20w40 vs 15w50. :angry:

 

folositi cu (mare) incredere functia search (stanga jos).

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna foarte bine,dar la retur nu am putea sa o luam pe transalpina? :angry:

Avand in vedere ca Transalpina are punctul de maxim putin mai sus decat Transfagarasanul... parerea mea ca e cam multa zapada. Cunosc oameni care la sfarsitul lui octombrie au folosit nr. de inmatriculare ca sa... sape santuri in zapada ca sa poa' sa treaca cu motoretele.

 

Parerea mea: dupa ce se deschide Transfagarasanul ne mai gandim apoi si la Transalpina :blink:

 

Baieti ce cauciuc sa-mi pun pe spate eu acum am mt60(pirelli)imi place foarte mult cum merge pe asfalt cand e uscat,dar nu-mi place in off parca nu vrea deloc mai ales pe moale,,,deci as vrea ce va mai bun in off DAR sa mearga bine si pe asfat la drmuri lungi,va multzumesc! :D

 

Recomand cu incredere Heidenau K60, chiar daca sunt putin zgomotoase pe asfalt. Cei care si-au cumparat (la sugestia mea), ce parere aveti de aderenta pe asfalt? Dar off, a incercat cineva (in afara de mine)? Raportul calitate/pret mi se pare excelent (in continuare).

 

Buna fratilor de motoare. Am inceput sa imi fac planuri pentru schimbarea tuturor consumabilelor. M-am oprit la uleiuri, am cautat pe topic dar nu am gasit nimic concret.

As vrea sa-mi schimb uleiul, voi ce ati pus (vascozitate) si ce marci.....de ce si de cum? :D ........ abia astept sa ies cu el !!!

Felicitari pentru achizitie! Sa-l stapanesti sanatos si... noroi intre crampoane! ;)

 

Referitor la problema semnalizarii, verifica atat la blocul de semnalizare (daca-l desfaci, in primul rand iti dai seama vizual daca e vorba despre contacte oxidate/murtare si, in plus, poti testa daca face cotact cum trebuie, dupa care poti trage concluzia ca ar putea fi releul). Pe traseu (cablajul) este putin probabil sa fi aparut o problema atat de "extinsa".

 

In privinta uleiului, eu am folosit in permanenta Motul semi-sintetic (5100), iar ca si vascozitate am folosit pana acum numai 10W40 (fie frig, fie cald), insa pentru sezonul de vara cred ca voi merge pe aceeasi marca, insa 15W50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand cu incredere Heidenau K60, chiar daca sunt putin zgomotoase pe asfalt. Cei care si-au cumparat (la sugestia mea), ce parere aveti de aderenta pe asfalt? Dar off, a incercat cineva (in afara de mine)? Raportul calitate/pret mi se pare excelent (in continuare).

Hehe, tocmai ce m-am intors dintr-o tura cu 220km de autostrada, vreo 100 de drum judetean, 60 de macadam si 20 de forestier de munte. Gumele s-au comportat exemplar si la dus pe uscat si arsita mare, si la intors cand in afara de autostrada, a picurat, a plouat, a baut gindina... in fine, un drum cand ud, cand uscat, cand plin de namoale, cand cu pietris si fleshcaraie. In offroad, nu prea am avut probleme cu aderenta decat cand am trecut cu 30 la ora printr-un vad micut, plin cu pietre si crengi. Dar s-a redresat instant :angry: Ah, si eu sunt incepator, deci in mainile cuiva cu experienta ar fi niste gume foarte tari :blink:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, tocmai ce m-am intors dintr-o tura cu 220km de autostrada, vreo 100 de drum judetean, 60 de macadam si 20 de forestier de munte. Gumele s-au comportat exemplar si la dus pe uscat si arsita mare, si la intors cand in afara de autostrada, a picurat, a plouat, a baut gindina... in fine, un drum cand ud, cand uscat, cand plin de namoale, cand cu pietris si fleshcaraie. In offroad, nu prea am avut probleme cu aderenta decat cand am trecut cu 30 la ora printr-un vad micut, plin cu pietre si crengi. Dar s-a redresat instant :blink: Ah, si eu sunt incepator, deci in mainile cuiva cu experienta ar fi niste gume foarte tari ;)

 

 

... si consumul, domnule, consumul? ulei si benzina, fireste. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5% pe autostrada la 100-110 constant + ceva drum national, 5% la drum intins (drum national, sate peste sate, ceva serpentine) combinat cu offroad (macadam parcurs la 60-70 la ora + forestier parcurs in ritm alert). Ulei nu stiu; tocmai ce completasem un pic, sa stea spre sfertu superior al baghetei, dar acolo nu-i stiinta precisa.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...