Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

50bani te anscrii an cursa spre Cluj an Mai? Poate ca e prea devreme sa te exprimi dar din Otelu-Rosu am merge ampreuna fiind doar noi din CS cred!

treaba e cam nasoala, la 1 mai sunt la Garnic - Rocker`s festival ca si in anii precedenti, iar in iunie am alte doua locuri in care trebuie sa fiu prezent asa ca nu cred ca-mi va putea permite bugetul si la sfarsitul lui mai... dar nu se stie inca e devreme pentru a ma pronunta sigur.

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Unui prieten cu o Honda XL 600 ia cazut surubul de reglaj ralanti din carburator (pilot screw), acela cu arc, s-ar potrivi de la Dominator? Daca nu de unde ar putea face rost de unul?

Nu stiu daca se potriveste. Dar cel mai simplu intra pe site-ul asta, da-le un telefon si intreba cat costa reperul respectiv pentru motocicleta in cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unui prieten cu o Honda XL 600 ia cazut surubul de reglaj ralanti din carburator (pilot screw), acela cu arc, s-ar potrivi de la Dominator? Daca nu de unde ar putea face rost de unul?

XL600? E ceva mai antic. Poti incerca, daca ai unul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spunea lumea pe aici ca nu e tocmai bine sa faci wheely cu domi pt ca s-ar strica ceva la pompa de ulei...

intrebarea mea este: ce e diferit la FMX ? ca vad pe TUB pe toti dandu-se pe o roata, fara sa declare cineva probleme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spunea lumea pe aici ca nu e tocmai bine sa faci wheely cu domi pt ca s-ar strica ceva la pompa de ulei...

intrebarea mea este: ce e diferit la FMX ? ca vad pe TUB pe toti dandu-se pe o roata, fara sa declare cineva probleme....

stai ca FMX e inca nou in comparatie cu Domi, dar cand or incepe si la ei "bubele" atunci vor striga si ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spunea lumea pe aici ca nu e tocmai bine sa faci wheely cu domi pt ca s-ar strica ceva la pompa de ulei...

intrebarea mea este: ce e diferit la FMX ? ca vad pe TUB pe toti dandu-se pe o roata, fara sa declare cineva probleme....

Sunt multi prosti dar nu tre sa-i bagi pe toti in seama.

 

Nu-i nimic diferit intre cele doua. Daca tii un FMX pe-o roata strici tot ce inseamna distributie (ungerea in capac se face strict gravitational; daca motorul e ridicat mai mult de x grade, nu mai ajunge sa curga ulei si pe la evacuare). Pe urma se vinde cu 3000e la numai 9000km pe bord ca "aproape nou"; nu de alta, dar mecanicu a zis ca e praf deja.

 

Idem Dominator, idem XR-L (astea aircooled), idem SLR/Vigor, idem XL-uri vechi.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles :P multumesc de lamurire :)

deci wheelie doar pe distante foarte mici, sau poate nici macar pana la punctul de echilibru...

oricum o sa vad eu cum e facuta ungerea cand umblu pe la supape/distributie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, nu-i problema sa o salti o data-de doua ori cativa metri. Sa nu o tii pe-o roata sau sa te dai f des. Si vezi sa nu faci asta cu motoru rece - nu-i face bine sarcina mare cand nu e la temp. optima.

 

In viteza 1 din gaz 100%, intr-a doua tre sa tragi un picut de ea iar a treia doar din ambreiaj. Si vezi la aterizarea dupa ce o ridici calumea; are tendinta sa te fure daca ai hibe la furca/rulmenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, nu-i problema sa o salti o data-de doua ori cativa metri. Sa nu o tii pe-o roata sau sa te dai f des. Si vezi sa nu faci asta cu motoru rece - nu-i face bine sarcina mare cand nu e la temp. optima.

 

In viteza 1 din gaz 100%, intr-a doua tre sa tragi un picut de ea iar a treia doar din ambreiaj. Si vezi la aterizarea dupa ce o ridici calumea; are tendinta sa te fure daca ai hibe la furca/rulmenti.

 

Astazi nu m-am dat pe-o roata. Doar pe doua. Vreo 30km ca sa incalzesc gumele. :) Ce sa va mai zic in rest? E foarte misto! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi nu m-am dat pe-o roata. Doar pe doua. Vreo 30km ca sa incalzesc gumele. :) Ce sa va mai zic in rest? E foarte misto! :P

Eu m-am plimat ieri cu BMWul insa. Prin curte :)

 

Domi-ul meu se tot plimba prin Bucuresti. A suferit interventii de mentenanta avansate si acum probabil va consuma ca o motocicleta normala.

 

Apropo, daca vi se pare ca se aduna mazga pe partea inferioara a carburatoarelor si motocicleta consuma mult, s-au puscat garniturile si trebuie inlocuite. In cazul meu, nu m-a costat mare lucru ca am facut rost de un carburator in stare mult mai buna.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am plimat ieri cu BMWul insa. Prin curte :P

 

Domi-ul meu se tot plimba prin Bucuresti. A suferit interventii de mentenanta avansate si acum probabil va consuma ca o motocicleta normala.

 

Apropo, daca vi se pare ca se aduna mazga pe partea inferioara a carburatoarelor si motocicleta consuma mult, s-au puscat garniturile si trebuie inlocuite. In cazul meu, nu m-a costat mare lucru ca am facut rost de un carburator in stare mult mai buna.

 

deci l-ai dat pe domi pana la urma?? :)

 

 

ce garnituri zici ca se strica? de referi la diafragma care ridica cilindrul si acul?

 

vis-a-vis de wheelie - eu am patit doar o data sa ridic roata din fata din gaz intr-a I-a si aia din gresala.... cu pasager in schimb si intr-a 2-a s-a ridicat (si aia din gresala) in schimb, am incercat ieri... din ambreiaj intr-a I-a...ca deh mi-e oarecum teama sa fac chestia asta doar din acceleratie... la "aterizare" nu a facut de loc urat, chiar daca de cateva ori a fost mai violenta (aterizarea)...

 

ps: am coborat si scari, deocamdata doar vreo 10-12 dintr-o bucata... si merge ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci l-ai dat pe domi pana la urma?? :)

 

 

ce garnituri zici ca se strica? de referi la diafragma care ridica cilindrul si acul?

 

vis-a-vis de wheelie - eu am patit doar o data sa ridic roata din fata din gaz intr-a I-a si aia din gresala.... cu pasager in schimb si intr-a 2-a s-a ridicat (si aia din gresala) in schimb, am incercat ieri... din ambreiaj intr-a I-a...ca deh mi-e oarecum teama sa fac chestia asta doar din acceleratie... la "aterizare" nu a facut de loc urat, chiar daca de cateva ori a fost mai violenta (aterizarea)...

 

ps: am coborat si scari, deocamdata doar vreo 10-12 dintr-o bucata... si merge ok

auzi la el,,,,,,,,,,,,asta se apuca de stunt,,,,,,,,,,,, :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, daca vi se pare ca se aduna mazga pe partea inferioara a carburatoarelor si motocicleta consuma mult, s-au puscat garniturile si trebuie inlocuite. In cazul meu, nu m-a costat mare lucru ca am facut rost de un carburator in stare mult mai buna.

Cat te-a costat carbul? Intreb doar de curiozitate, al meu functioneaza perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am plimat ieri cu BMWul insa. Prin curte :)

 

Domi-ul meu se tot plimba prin Bucuresti. A suferit interventii de mentenanta avansate si acum probabil va consuma ca o motocicleta normala.

 

Apropo, daca vi se pare ca se aduna mazga pe partea inferioara a carburatoarelor si motocicleta consuma mult, s-au puscat garniturile si trebuie inlocuite. In cazul meu, nu m-a costat mare lucru ca am facut rost de un carburator in stare mult mai buna.

acuma zici ? cat costa si de unde iau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum intrebare care ma doare : a desfacut careva vreodata farul de DOMINATOR RD02 daca da cum se procedeaza ca al meu are "bube" mari cu oglinda aia, joaca de zici ca dau blitzuri continuu si mai vede si doar varfurile copacilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Cine stie de unde pot face rost de un CDI pt Dominator, '92 - '93, sh, functionabil si necarpit (am deja unul carpit), va rog sa ma anuntati... astpet din noiembrie si tot nu am reusit sa gasesc

 

Multunesc anticipat, numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te-a costat carbul? Intreb doar de curiozitate, al meu functioneaza perfect.

Nu m-a costat nimic :P L-am lasat pe al meu la schimb. Acum am carb de 88-89; partea misto e ca alea aveau cam 2-3 cp in plus :) Cum, nu stiu, ca motoru e identic :)

 

Inca nu am vandut.

 

Garniturile buclucase erau mai toate: garnitura paharului (la jumatea carbului), garnitura surubului de aer, garnitura axului clapetei. Practic mi-ar fi trebuit un kit de reparatie fara membrana si ac (astea erau ok).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...