Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Nu baga ATF, baga 10w. Aia e recomadnarea post-97.

 

Va rog sa imi permiteti o corectie. Stiam eu ce stiam, dar nu mai stiam complet.

 

Uitati acilea un studiu bine documentat: http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=14039375&postcount=1259

 

Pe scurt, la inceputul anilor 90, ATFul era cam tot una cu ule ide furca 10w dpdv al proprietatilor. Acum insa s-au mai schimbat treburile si se pare ca devine mai putin vascos (8w zic unii). Totodata, nu toate uleiurile de furca au aceeasi vascozitate.

 

Bottom line: 10w e stock. Icnercati ce vreti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am pus Motorex 10w si sunt foarte multumit :)

 

Exista vreo metoda sa schimb lantul fara presa? Daca nu, de unde pot sa cumpar o presa la un pret decent? Am vazut pe louis, la vreo 40 euro, numai pt lanturi D.I.D, stiti voi de altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista vreo metoda sa schimb lantul fara presa? Daca nu, de unde pot sa cumpar o presa la un pret decent? Am vazut pe louis, la vreo 40 euro, numai pt lanturi D.I.D, stiti voi de altceva?

 

Pai lantul tau nu are o zala cu siguranta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Motorex 10w si sunt foarte multumit :)

 

Exista vreo metoda sa schimb lantul fara presa? Daca nu, de unde pot sa cumpar o presa la un pret decent? Am vazut pe louis, la vreo 40 euro, numai pt lanturi D.I.D, stiti voi de altceva?

1. Lant deschis cu za cu siguranta - merge pus fara presa, evident.

2. Lant continuu - merge pus fara presa, dar trebuie data jos bascula. Bleah.

3. Lant deschis cu za de nitutit - trebe presa... sau inventivitate

- bagat pe la locasul pinionului, ca sa nu fie nevoie de dat jos bascula

- inchis cu ultima za

- adus nicovala langa motor sau motor langa nicovala

- folosit ciocan + dorn pentru nituire

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Lant deschis cu za cu siguranta - merge pus fara presa, evident.

2. Lant continuu - merge pus fara presa, dar trebuie data jos bascula. Bleah.

3. Lant deschis cu za de nitutit - trebe presa... sau inventivitate

- bagat pe la locasul pinionului, ca sa nu fie nevoie de dat jos bascula

- inchis cu ultima za

- adus nicovala langa motor sau motor langa nicovala

- folosit ciocan + dorn pentru nituire

In fine am vorbit putin cam in necunostinta de cauza , dar la mine si la Hondita si la Yamaha am did cu siguranta si la celelalte mobre am avut norocul sa prind (probabil de la ceilalti proprietari ) tot lanturi cu siguranta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am aparut si eu

aviz celor care zic:ce sa umblu eu cu genunchiere.

 

rezultaturl unui accident la viteza destul de mica:

 

94173653066843287768_thumb.jpg

Fata ce mai face , parca ziceai ca are umarul rupt ?! nu esti tipul care are si pe youtube un filmulet in care desfaci un carburator de domi ?

Ce parere aveti de lanturile de distributie marca MORSE , eu unul nu am mai auzit de ei dar au un pret atractiv , 227 de lei , desi nu as face rabat la citiva lei in favoarea calitatii . Sa caut D.I.D ? sau ce alte marci mai sunt care se ocupa de fabricarea lanturilor de distributie . in ceea ce priveste patinele sunt relativ greu de gasit sau nu stiu eu unde sa caut ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca bine zici.

 

Vand urmatoarele:

- amortizor spate RD08

- CDI RD08, adaptabil la RD02/XR650L

- Releu incarcare

- Airbox RD08

- Tobe RD08 adaptate pt cadru de RD02 (trebuie revopsite :rolleyes: ) - 100% stock, trec oricand de RAR

- cadru RD08

- rezervor RD02

- alte tampenii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pt cei care au schimbat kit-ul de lant:

Pinionul din fata se pune cu gulerul spre interior sau spre exterior? Pinionul vechi era cu gulerul spre interior, si la fel l-am pus si pe cel nou.

La RD08 pinionul din fata nu se prinde cu piulita, si are o siguranta prinsa cu 2 suruburi de pinion, lasand un mic joc intre pinion si ax, e normal? :-s

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pt cei care au schimbat kit-ul de lant:

Pinionul din fata se pune cu gulerul spre interior sau spre exterior? Pinionul vechi era cu gulerul spre interior, si la fel l-am pus si pe cel nou.

La RD08 pinionul din fata nu se prinde cu piulita, si are o siguranta prinsa cu 2 suruburi de pinion, lasand un mic joc intre pinion si ax, e normal? :-s

:cheers:

Raspuns 1: cum era ala vechi; te uiti din spate si vezi sa calce lantul drept in lungul slider-ului de plastic de pe bascula. Daca pui pinionu invers, o sa fie vizibil stramb. Daca nu ma insel, stramb spre interior, deci modu gresit e cu guler la exterior. Parca. Dupa cum am zis: se vede clar daca il pui aiurea.

Raspuns 2: e normal sa aiba un mic joc.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns 1: cum era ala vechi; te uiti din spate si vezi sa calce lantul drept in lungul slider-ului de plastic de pe bascula. Daca pui pinionu invers, o sa fie vizibil stramb. Daca nu ma insel, stramb spre interior, deci modu gresit e cu guler la exterior. Parca. Dupa cum am zis: se vede clar daca il pui aiurea.

Raspuns 2: e normal sa aiba un mic joc.

 

M-am uitat si eu, si era drept :P

Mersi de raspuns! M-am linistit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

planuiesc o iesire de cateva zile, la cort cu inca cativa prieteni motociclisti si nu numai, cu Transalpina si Transfagarasan in intinerariu; imi puteti recomanda campinguri/locuri de campat intre Sibiu - Sugag (prima noapte) si Novaci - Curtea de Arges (a doua noapte)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

planuiesc o iesire de cateva zile, la cort cu inca cativa prieteni motociclisti si nu numai, cu Transalpina si Transfagarasan in intinerariu; imi puteti recomanda campinguri/locuri de campat intre Sibiu - Sugag (prima noapte) si Novaci - Curtea de Arges (a doua noapte)?

Intre Sibiu si Sugag nu ai loc de campat. E DN si cam atat. Intre Novaci si C de Ag, la fel. Tot DN. Singurele zone de amplasat corturi sunt ceva mai aproape de partile alpine ale traseelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni va astept cu mic cu mare la BIKER`S WEEKEND, petrecere organizata la Iasi in perioada 19-21 August 2011 de doua mari cluburi locale EAST SIDE DOGS & MC TRUST.

locatia este una superba dupa cum se vede si in poze...

 

Mai multe informatii puteti gasi aici... aici... si aici...

 

 

afis.jpg

Editat de Purice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre Sibiu si Sugag nu ai loc de campat. E DN si cam atat. Intre Novaci si C de Ag, la fel. Tot DN. Singurele zone de amplasat corturi sunt ceva mai aproape de partile alpine ale traseelor.

am vazut ca ti-ai schimbat discurile de frina pe fata. ai pus mai mari. sint mai eficiente? se simte? de la ce ai pus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre Sibiu si Sugag nu ai loc de campat. E DN si cam atat. Intre Novaci si C de Ag, la fel. Tot DN. Singurele zone de amplasat corturi sunt ceva mai aproape de partile alpine ale traseelor.

 

Am gasit loc de campat la o pensiune in Capilna (la vreo 10-15 km de Sugag venind dinspre Sebes) si pentru a doua seara tot la o pensiune in curte, in Capatineni, aproape de Vidraru. Conditiile au fost ok: baie, dus, loc de mancat/gratar...

post-57286-0-34726600-1313833982_thumb.jpg

post-57286-0-76871900-1313834004_thumb.jpg

post-57286-0-09679300-1313834023_thumb.jpg

post-57286-0-63093300-1313834039_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o intrebare , intinzatorul lantului distributiei nu trebuie sa fie fix? din cite stiu e pe un sistem de clichet . In mina se blocheaza pe ax deci nu se invirte decit intr-un sens dar odata pus la loc , incercind sa string surubul pinionului axului cu came , am observat ca lantul se descoarda atita timp cit aplic forta , iar apoi revine inpins de arc . Nu stiu cit de inteles m-am facut dar care stiti , despre ce e vorba va rog sa ma ajutati !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hopa ! Problema cu Dominator-ul. L'am spalat ieri , si n'a vrut sa porneasca nici impins. Am stat sa se uste , am scos si bujia (era uscata, chiar daca am dat la electromotor cu socul tras),golit carburatorul , nici un semn. A doua zi la prima cheie a pornit...Ce poate sa fie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hopa ! Problema cu Dominator-ul. L'am spalat ieri , si n'a vrut sa porneasca nici impins. Am stat sa se uste , am scos si bujia (era uscata, chiar daca am dat la electromotor cu socul tras),golit carburatorul , nici un semn. A doua zi la prima cheie a pornit...Ce poate sa fie ?

Sa-ti fie invatatura de mine - cine te-a pus sa speli frumusete de strat de jeg? Taman zicea lumea ca te dai enduro :moto:

 

Revenind.

- ce an este?

- daca ii pui contactul si din clapeta din drepta (on/off) dai pe off, invarte cand apesi butonu de demaror sau nu?

- scanteie avea?

- CDIu a facut vreodata figuri?

- bateria cum e? firele sunt stranse bine? contactele sunt ok?

- purtai chiloti...aaaa?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori nu facea bine contact fisa cu bujia, fisa cu bobina, un scurt in bobina, sau scurt in cdi, din cauza apei, evident.

Poti sa verifici si sa cureti contactul intre fisa si bujie &bobina, sa dai cu spray de contact pe ele, sau chiar cu wd40, si sa verifici si mufa de la CDI si sa aplici acelasi tratament.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...