Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, si totul e strans la cuplu...

Ciudat. Pentru ca am auzit de doua ori zgomotul asta (la rece normal, la cald tzacane subtire):

- odata la mine cand era scutul prins numai cu surubul din fatza, si ala doar jumate (celelalte cazusera ca le pusesem cu mana si uitasem sa le strang)

- odata la un prieten cand din 13 suruburi in chiulasa numai vreo 7 mai aveau filet (restul le scoteai cu mana si iesau cu tot cu spirele filetului

 

Am mai auzit de un singur alt zgomot care apare la cald si anume ceva bataie in capac, cauzata de uzura unui tachet sau ceva. Era insa un tacanit mai gros decat ce aud eu la tine.

 

Cine are in plus o pereche de suruburi si arcuri de prindere pt scaritele pilotului? Se pare ca am ramas fara ale mele undeva peste iarna... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand lantul de distributie este la inceputul uzurii, nu rapaie ca in mod normal, ci scoate acest sunet asemanator cu al unei supape nereglate. Regleaza toate cele 4 supape la distanta indicata de manual si asculta din nou.

Mihai are distributia NOUA (adica lant + patina + arcuri noi) si din cate am inteles, e tot aia (=acelasi zgomot) cu jocul facut corect, facut dupa principii consacrate sau facut mai mare decat trebuie.

 

Mie imi suna a problema nelegata de jocul la supape sau lant. Cel mai probabil uzura la decompresor sau cama aferenta.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu care 13 suruburi zici tu ca au probleme, eventual cele care tin camasa pe carcasa cutiei, dar la alea nu am umblat. Pareau in regula, la mine chiuloasa e tinuta de 6 suruburi dispuse in jurul pistonului... Sau poate nu am inteles eu corect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucuresteni, vrea cineva ceva de pe www.heidenau.ro? Eu o sa fac o comanda (rapida) cel tarziu miercuri, astfel ca daca vrea cineva ceva impreuna cu mine... iesim mai ieftin la transport.

 

In rest... Romani, mai vine cineva la aceste eveniment soft-enduro: /index.php?/topic/672806-festival-moto-cu-caracter-soft-enduro/? Pe scurt: 15-16-17 iunie 2012 in Muntii Sureanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uimitor :)) Si vinerea asta am examen cu acelasi profesor (alta materie) cu care am avut si anul trecut in vinerea cand am plecat spre transalpina :))

De data asta nu stiu daca pot sa vin... voi vedea pe sfarsitul saptamanii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am modificat putin tobele (le-am chiuretat)sa imi sune mai gros,dar acuma am amestecu prea sarac,(nu stiu daca din cauza asta),cand il accelerez brusc pusca sau se opreste,cand ii motoru mai rece nu se ambaleaza vre-o 5 minute pana cand se incalzeste cat de cat,,ce e de facut?se poate da benzina din carburator?se poate modifica nivelu de la plutitor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie jicloare mai mari. Eu cu tobe nemodificate, si filtru de aer k&n am gasit ca merge mai bine si mai rece cu jiclor de 155 fata de 145 stock, dar nu facea figuri dinastea nici cu 145 decat foarte rar la decelerare dadea cate un "poc".

 

Iti recomand sa incepi cu un jiclor principal cel putin cu 2 marimi mai mari. Ca sa determini daca amestecul e bun poti folosi "roll off technique" pe care am descris-o in engleza cu cateva pagini in urma.

 

Un jiclor principal e 20-25 lei, va trebui inevitabil sa cumperi 2-3, pentru a putea sa faci un amestec decent.

 

Mai trebuie sa ajustezi si surubul pilot, dar pt ca zici ca face asa urat, s-ar putea sa ai nevoie de slow jet mai mare, din pacate unul dinala e vreo 75 lei. Cel standard e de 50, probabil iti trebuie de 55-60.

 

Iti recomand sa nu mergi asa cu mobra, pt ca o sa se supraincalzeasca si ai toate sansele sa se desprinda unul sau mai multe scaune de supape, si alte uzuri urate...

 

Pacat ca nu ai intrebat inainte sa umblii la tobe...

 

Din cate stiu si "Dave's Mod" presupune schimbarea jicloarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am jiclor de 155,cu asta face asa si la decelerare da niste explozii de ma speriu si eu cate-o data,asta ii singura metoda de reglat?schimbare de jicloare?

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA. Singurul surub de reglaj e pt amestecul la ralanti, dar nu cred ca poti compensa atat de mult fara sa schimbi slow jet. Iar pt amestecul in mers jiclorul principal trebuie schimbat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o curiozitate,cu cat creste temperatura motorului daca pun toba sport si merg pe reglaje de fabrica?

de ce se sperie lumea asa tare de cazutul de scaune din chioulasa?au fost 2 cazuri din miile de dominatoare si asta inseamna ca daca imi pun toba sport o sa am toate sansele sa cada scaunele la chioulasa?

cand o incalzesti intr-un namol atunci ce se mai intampla?sau in oras cand asfaltu are 60 de grade si stai cate 2 minute la stop?

parerea mea e ca atat tip cat motoarele merg bine e sa le lasam asa.deranjeaza asa tare rateuri in tobe la decelerare?

la al meu motor dupa ce am spart tobele da si flacari pe tobe in decelerare.

la rece mi se pare normal sa dea in nas cand tragi de gaz,nu-i o problema.

in fine,ceea ce vreau sa zic e ca ne cramponam de prea multe problemute si ne dam putin cu motoarele,ca mai mult le ascultam decat sa le forjam.

parerea mea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic!

 

Cu jicloarele pe care le am, la 90-100 mers constant am 100 - 105 grade la ulei.

Pe namoale, si mers pe offroad am 80-90 culmea, nu am inteles de ce, dar asa se intampla. Chiar weekendul trecut am fost la o tura de 400+ km si am trecut prin padis, unde am gresit drumul si am inceput sa urc o panta cam de 35 de grade, prin noroaie, pietre si alte cele, afara erau vreo 25 grade. Temperaturile sunt conform termometrului de ulei pus in locul busonului de umplere din cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

termometrul arata temperatura uleiului din cadru care poate sa varieze in functie de cantitatea de ulei fierbinte ajunsa in cadru,care implicit variaza odata cu turatia motorului.

cel mai bine ai vedea cu un termometru infrarosu sa masori temperatura cilindrului,am testat si in namoale da eroare,termometru care masoara pana la 250 de grade....

in fine parerile is impartite,dar parerea mea ca acel termometru de ulei ar fi relevant daca ar fi in cartere nu in cadru care poate fi racit f tare de apa,noroi etc... si motorul sa fie incalzit f tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si faptul ca se simtea pe ralanti, ca scadea putin, ca si cand motorul e mai rece cum se explica? Temperatura uleiului nu poate sa difere substantial fata de cea a motorului, la orice turatie peste 1200-1400 uleiul circula foarte bine prin cadru si prin motor. Oricum, un lucru e cert... am citit de multe motoare pe ADV care au avut probleme cu supraincalzirea. Pt 100-150 lei cat costa sa aranjezi carburatia corect (adica daca o iei pe incercate si cumperi mai multe jicloare) nu merita sa uzezi aiurea un motor care altfel merge foarte bine cel putin 100 000 - 150 000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dau dreptate,nu merita pentru un jiglor sa strici motorul.dar intrebarea mea ramane chiar se uzeaza prematur din cauza unui jiglor mai mic?care e diferenta de temperatura ce poate surveni intre un jiglor si altul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in cazul meu, cu 145 la mers constant cum 90 am vazut si 120-125 grade. Cu 155 indiferent cum am mers, si cat m-am dat prin oras sau altceva nu a trecut de 110-115 grade.

 

Problema cea mai mare e ca dupa 120-130 gade uleiul se descompune foarte repede si nu mai asigura lubrifierea motorului.

O alta solutie e sa montezi un radiator de ulei => temp ulei mai mica, si capacitate mai mare de ulei.

Mie mi s-a parut mai simplu sa fac amestecul corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domi 96 la origine (motor si cam atat :) ), cadru de 91 revopsit, carenaj de 93 revopsit combinat cu carenaj de 96 revopsit, rezervor cu husa de piele, sha refacuta, suporti laterali pentru genti textile, ghidon pe 28mm, bord electronic cu martor de temperatura uleiului pe conducta principala din capac, frana cu disc de 320mm pe fatza, radiator de ulei conectat la circuitul de retur, baterie noua, releu semnale electronic...

 

...nu vand nimic, doar ma laud :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...