dodomotox Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Vrei sa zici "producator", nu "vanzator", corect? Acum... la care te referi: la Honda sau la Motul? prietene ma refer la multe care nu mi se par ok ...poate nu se completau cu profilul meu de om...fiecare isi stie perimetrul de referinta, aria de corectitudine...chiar cu unele aparente ce induc in eroare unora... ma intelegi. am incredere ca stii ce vorbesc. noroc pt . tine si cei asemeni tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Eu am pus anul trecut pe spate placute SBS. Anul asta, inainte sa vin in Orsova, am pus tot SBS si pe fata. Sunt foarte multumit de ele. Pe cele de pe spate nu mai stiu cati bani am dat, insa joia trecuta am platit 102 lei pe setul pentru fata. ce cod au cele de fata ca nu mai reusesc sa inteleg pe netul asta si de unde ai cumparat te rog (daca ai ceva adresa de magazin unde le pot comanda online). Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 ce cod au cele de fata ca nu mai reusesc sa inteleg pe netul asta si de unde ai cumparat te rog (daca ai ceva adresa de magazin unde le pot comanda online). Multumesc Din ce an e Domi al tau? Al meu e din 96 si cu siguranta avem placute diferite. Daca imi spui anul, merg la magazinul de la care le-am cumparat si vad daca au pe stoc si la ce pret. Pot sa te sun si, daca totul e ok, te pun in legatura cu oamenii si stabiliti detaliile livrarii. Eventual, pot sa ti le cumpar eu si ti le trimit prin posta sau curier. Sa iti pot spune ce cod au (dupa ce aflu) si il intrebi tu pe Luci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) 50bani are 88-91, ca al lui Dorin. Domi72, tu ai 96, cal al meu, cu frane Nissin. Aveti acelasi fel de placute Editat Mai 10, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 mai, la mine mi se pare ca se aude un tacanit, pare sa varieze cu turatia motorului. la rece nu prea se aude, incepe sa se auda mai evident dupa ce se infierbanta. la supape m-am uitat, am reglat si parca nu a mai facut nimic, dar foarte repede dupa aceea a inceput din nou. cum se imbunatateste vremea fac si un film in care sper sa se auda..poate imi dati si voi idei :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Vezi sa nu ai vreo saiba mai libera asa. De obicei zornaie alea la scarite spate. Asa credeam eu ca imi bat supapele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Observatie personala: rulmentii de jug Honda sunt pe bile, cei de schimb, de la Dilly, sunt pe role. Am inteles ca ar fi mai buni, pentru ca se mai pot strange dupa ce apare o oarecare uzura, spre deosebire de cei pe bile. Da, am rulmenti japonezi noi de jug S-a chinuit o gramada Florin_VaRu' sa il scoata pe cel inferior, dar pana la urma a iesit. Editat Mai 11, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Dezmembreaza o fata un Domi din 93. Are o toba faina, Arrow Din ce stiu, sunt date partea din fatza (pazea, domnu Domi72 ), senzorul de cric si cred k o semnalizare spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) uite am revenit cu filmele promise. sper sa imi puteti da indicatii sau macar sa ma linistiti (daca de fapt nu e nimic) 1) pornire la rece (de data asta foarte frumos) 2) m-am oprit dupa ce am alergat un pic pe coclauri (ceva dealuri cu drumuri de tara) dar evident in oras dupa plimbare 3) dupa ce am scapat de cursuri, am facut cateva ture prin oras si apoi la semafor... semafor multumesc Editat Mai 11, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Deci ori sunt eu surd, ori se aude impecabil. Motorul are un zgomot specific, infundat, care se aude extrem de clar in toate filmuletele. Nu am auzit niciun fel de zgomot parazit. Zgomote parazite de la supape sunt extrem de usor de distins: suna ca si cum cineva ar bate cu o surubelnita in cilindru, foarte ritmat (practic, la jumate din turatia motorului). Zgomot de la distributie se aude ca un lant tras peste ceva metalic. Sau ca un lant de transmisie neuns. De obicei scapi de zgomotul ala cand accelerezi. Daca e vreun suierat sau vuiet, probabil e de la ceva rulemnt sau cuzinet. Partea proasta e ca sunt putini si importanti. Nu cred ca un aparat ieftin poate inregistra fiabil suieratul asta. Eu l-am auzit recent la un domi cu motor gripat sau aproape gripat. Inearca sa faci urmatoarea chestie: iei 2 carpe groase (prosoape vechi) si, cu motoru la rece, pornesti si pui pe cineva sa astupe esapamentul cu carpele. Intre timp, tu filmezi pe o parte a motorului. Nu sta mult cu esapamentu astupat. Lasi putin motoru sa respire, turezi putin, apoi astupi iar si filmezi pe partea ailalta. Prin astuparea tevilor se separa zgomotul esapamentului de zgomotul motorului in sine. Editat Mai 11, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 uite am revenit cu filmele promise.sper sa imi puteti da indicatii sau macar sa ma linistiti (daca de fapt nu e nimic) 1) pornire la rece (de data asta foarte frumos) 2) m-am oprit dupa ce am alergat un pic pe coclauri (ceva dealuri cu drumuri de tara) dar evident in oras dupa plimbare 3) dupa ce am scapat de cursuri, am facut cateva ture prin oras si apoi la semafor... semafor multumesc In filmarea 1, la rece, este socul tras si, deci, turatia motorului este mai mare. De aceea ti se pare ca merge mai lin, fara pacanituri, etc... In rest, pare OK. Cel putin pt mine, ne-posesor de Dominator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 salut ! ce crezi, ce stii, se potriveste roata spate de Domi pe TA ? si in aceeasi idee, are cineva o roata de dat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 mie mi se pare ca suna ok motoru. apai din inregistrare prea multe nu iti dai seama decat aproximativ. sunetele mici nu se aud prin inregistrare de amator. daca ti se pare ceva suspect, sigur e cineva care stie sa asculte motorete prin zona si te duci la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) stie cineva ceva de amortizor central aftermarket care sa se potriveasca la nx650 ? ceva pe gaz cu reglaj ?link me ia incearca aici man ... bike revival oricum, ie scumpii bine tare :-| Editat Mai 12, 2010 de stifferu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Bai, asa iti gasesc si eu monoshock NEKO, dar nu garantez ca tine daca dai intr-o groapa la 70 la ora. Pana mea. Cea mai buna solutie posibila: amortizor de CR/XR, refacut si adaptat (schimbat arcul cu cel de la domi si opritorul de cursa cu unul mai lung). Pe langa amortizor, costa 60e plus manopera de refacere toata povestea. Si rezultatul e un amortizor reglabil superior oricarui monoshock OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 pai daca arcu' e mort la intrare (in groapa) ce rost are sa muncesti sa pui un arc fleshcait ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Pai mah, nu arcu se duce, ci uleiu si gazu din amortizor. Alea confera componenta dinamica a amortizarii. Daca ar fi arcul piesa de baza, ar oscila suspensia 10 minute dupa ce iei o groapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi! dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston. sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Pai mah, nu arcu se duce, ci uleiu si gazu din amortizor. Alea confera componenta dinamica a amortizarii. Daca ar fi arcul piesa de baza, ar oscila suspensia 10 minute dupa ce iei o groapa. uleiul intra in actiune pe revenire, puterea de sustinere o ofera arcul, iar daca arcul este obosit motoreta se lasa, mai ales cu greutate (bagaj + pasager) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 what about this /? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/83-Honda-XR...s#ht_500wt_1182 or this http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1983-1984-1...s#ht_500wt_1182 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston. sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine. Ei bine, s-o stapanesti sanatos si s-o pregatesti cat mai repede pentru drum lung si accidentat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston. sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine. Felicitari! Sa ai noroc de ea si sa dai de baut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 e pe aici B 650 DOM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston. sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine. FELICITARI !!! Ai facut o achizitie excelenta. Dominatoarele sant niste motoare deosebite (mai ales astea din 92" )iar posesorii lor niste oameni mai mult decat deosebiti. SA-L STAPANESTI sanatos !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston. sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine. sa te poarte sanatos si sa aveti grija unu de altu , ai facut o alegere buna ca vorba aia HONDA E NR1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.