andreizalau Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 ala cred ca e releul de incarcare CDI-ul e sub carena din dreapta, langa far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Din ciclul sa ne cunoastem motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 (editat) CDI = cutie mare (10x2x2 cm), neagra, fixata in fatza, in dreapta farului. Chiar langa el e releul de semnalizare (arata ca un releu de dacie asta). Releu de incarcare = cutie relativ mica, inconjurata de un radiator relativ imens. E pus sub coditza la modelele RD08 si pe spatele cutiei de aer la modelele RD02. Editat Iunie 1, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Sa inteleg ca Warn% vine de la ,,warning'' si ca eu in 40 de cuvinte pe care leam scris am reusit sa devin oaia neagra ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 offtopic - pai e normal sa iti apara la userul tau warn 0% asa banuiesc ca apare la toata lumea. in momentul in care ai zis ceva inadecvat, ai jignit pe cineva,etc moderatorul/moderatorii iti dau warn ...un anumit procent. ma gandesc ca atunci cand esti la 100% iei ban pe o oarecare perioada. ontopic- mersi de lamurirea in privinta cdi-ului. Mesaj completat @ andreizalau - daca vii in oradea pot sa te ajunt si eu, doar ca mobra mea e din 97 (rd08). ar fi 2 mentiuni: 1. in perioada asta am examene deci foarte putin timp liber. 2. in ideea ca vii, ziceai ca mobra ta face urat numai cand ploua... ca sa o incerci ce faci? torni apa pe cdi? ....eventual veridica contactele de la el, da cu un spray de contact. sau toarna/ pulverizeaza apa in zona aia si aflii daca de acolo e problema. bafta! Mesaj completat ps: am citit pe tuburile de wd40 ca e bun pt indepartarea apei...daca pulverizezi apa in zona cdi-ului (cu o pompa de-aia de la lichid de spalat gemuri) si vezi ca de acolo e problema incearca sa desfaci contacte, sau ce e acolo sa dai ori cu un spray de contacte ori cu wd40 (sa ma corecteze cineva daca zic rau) am si eu o intrebare... se poate strange furca pe cadru, ma refer la "jug" (Cred ca ii zice) locul unde e prinsa furca de cadru, ma gandesc cu 2 rulmeni si ceva saibe, piulite etc... merge usor ghidonul, dar in gropi bate, si cand franez cu fata se aude ca isi schimba pozitia iar dupa ce ma opresc din nou... imi trebuie ceva scula speciala acolo sau merge cu o cheie mai mare sau o franceza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Salutare Vreau sa schimb un led in bord. Daca doriti sa-mi spuneti cum desfac bordul... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristinadyanghel Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Problema, am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ??? PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie. Avetzi vre-un sfat pentru mine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Salutare Vreau sa schimb un led in bord. Daca doriti sa-mi spuneti cum desfac bordul... Multumesc daca vrei iti trimit un manual de service si te poti documenta de acolo, eu inca nu am desfacut bordul dar chiar ar trebui ca numai vreo 2 beculete de acolo mai merg... Problema, am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ??? PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie. Avetzi vre-un sfat pentru mine ? pai de unde ai desfacut? de unde ai dat jos cablurile? sau mai precis ce ai uns?' daca cablurile in sine merg usor ai de verificat 3 treburi: - sa nu frece mansonul de cauciuc pe blocul de contact de pe ghidon - mecanismul manerului de acceleratie in sine sa nu fie blocat - sa nu fie impiedicata miscarea furcii din carburator (e o furca mica care pana la 1/4 din acceleratie ridica acul si da drumul la benzina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Salutare Vreau sa schimb un led in bord. Daca doriti sa-mi spuneti cum desfac bordul... Multumesc Dai jos carenele din fatza si te lamuresti singur. Nu-i complicat. Problema, am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ??? PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie. Avetzi vre-un sfat pentru mine ? Sigur ai pus cablurile la loc cum trebuie? Daca se incaleca vor merge greu. Si daca strangi prea tare mansonul pe ghidon, iar o sa mearga greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Problema, am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ??? PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie. Avetzi vre-un sfat pentru mine ? Asa au mers si la mine dupa ungere...apoi le-am reglat din suruburile de reglaj (la nivelul carburatorului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Asa au mers si la mine dupa ungere...apoi le-am reglat din suruburile de reglaj (la nivelul carburatorului). Eu am presupus ca le-a reglat deja. E prima chestie pe care o faci dupa ce dai pui cablurile, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristinadyanghel Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 pai de unde ai desfacut? de unde ai dat jos cablurile? sau mai precis ce ai uns?' daca cablurile in sine merg usor ai de verificat 3 treburi:- sa nu frece mansonul de cauciuc pe blocul de contact de pe ghidon - mecanismul manerului de acceleratie in sine sa nu fie blocat - sa nu fie impiedicata miscarea furcii din carburator (e o furca mica care pana la 1/4 din acceleratie ridica acul si da drumul la benzina) -Mansonul nu freaca pe ghidon - problema pare sa fie de la mecanismul manerului de acceleratie (acea bucata de plastic alba) cred ca apasa cumva pe cabluri. Dar mai vin cu o intrebare : Este un fel de saiba (garnitura) parca din teflon foarte subtire , aia trebuie sa intre in interiorul mecanismului, sau pe exterior izoleaza mansonul de cauciuc de restul sistemului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) Sigur ai pus cablurile la loc cum trebuie? Daca se incaleca vor merge greu. Si daca strangi prea tare mansonul pe ghidon, iar o sa mearga greu. Ce am subliniat mai sus plus binecunoscuta ajustare a jocului. Editat Iunie 2, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Problema, am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ??? PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie. Avetzi vre-un sfat pentru mine ? si eu am intalnit aceeasi problema, dar s-a remediat cand am montat cu atentie manerul acceleratiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Am reusit sa desfac bordul si am observat ca doua leduri erau arse Nu am avut decat unul de acel tip, dat de 5 W fata de cel original care este de 1.7 w. E vreo problema daca am pus de 5 w? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Am reusit sa desfac bordul si am observat ca doua leduri erau arse Nu am avut decat unul de acel tip, dat de 5 W fata de cel original care este de 1.7 w. E vreo problema daca am pus de 5 w? Multumesc! O sa lumineze mai tare, si eu tot de 5 w am pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) becuri, sunt becuri chioare. sunt 275 mA x2. parca nu se suparau sigurantele doar din atat, nu? Am reusit sa desfac bordul si am observat ca doua leduri erau arse Nu am avut decat unul de acel tip, dat de 5 W fata de cel original care este de 1.7 w. E vreo problema daca am pus de 5 w? Multumesc! Editat Iunie 3, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Salut. Trist, dar vand/dezmembrez dominator. 0751185194 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 V-am spus eu ca incep toate sa crape...cred ca e de la chestia aia numita ''Global Warming''. Adica de la globalizare accelerata la cald:). Mama lor de chinezi...ca s-au inmultit ca sobolanii si acum sunt ieftini de nu ai cum sa-i refuzi...adica s-a confundat intentionat Japonia cu, China, atunci la inceputul anilor '90 cand au inceput sobolanii sa intre in expansiune. Atentie! Sa nu se simta nimeni ''lezat'' de aceasta fraza. Ca iar ma trezesc, cu urari de bine, inainte de ziua mea...norocoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Ultimul dominatorist sa Swith-off the light. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Ultimul dominatorist sa Swith-off the light. I beg your pardon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 ce a crapat la el? sau de ce nu iti mai place? e chiar asa de proasta mobra? poze, preturi orientative, "alea alea"... Salut. Trist, dar vand/dezmembrez dominator. 0751185194 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 ce a crapat la el? sau de ce nu iti mai place? e chiar asa de proasta mobra? poze, preturi orientative, "alea alea"... Scrie vreo ceva pagini mai in urma. Biela/bolt/piston/camasa, probabil si pe la distributie. Practic de la ambielaj in sus, majoritatea chestiilor. Probabil sunt bune cutia de viteze, cadrul, carenele, bordul, electricele, shaua, rotile, suspensiile si alte marutisuri din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Dupa cum a zis domnu' Switch, in afara de motor, adica: piston, segmenti, bolt si camasa, toate sunt in perfecta stare de functioanare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Dupa cum a zis domnu' Switch, in afara de motor, adica: piston, segmenti, bolt si camasa, toate sunt in perfecta stare de functioanare! Fa-ti si tu topic, cu poze cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.