Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Pai faza e ca la supape ai:

 

- FMX: 0.10 / 0.10

- FX Vigor: 0.10 / 0.10

- SLR: ?

- NX: ?

 

Pun ? si la Dominator pentru ca am dat peste o nota de service Honda pentru modelele RD08 care specifica jocul supapelor 0.10mm pe evacuare. Incerc sa lamuresc problema.

Mesaj completat

Totodata, conform unor site-uri de fishe tehnice, avem aceeasi axa cu came la modelele 92-94, aceeasi la 95-98 si o a treia axa cu came la 99+. Nu am info referitoare la cele mai vechi de 92.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cineva zicea ca este 70 lei mie miau zis 150

poate au inteles ca faci identificarea la masina , dar la mine in oras anu trecut am dat 30 ron :bigstar: deci mi se pare extrem de mult

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cati OHMI are bobina inductie la dominator?

 

uite aici:

post-51492-1297944590_thumb.jpg

 

acum cu ocazia asta m-am uitat in manual la sectiunea asta si am observat ca nu e completa. mai precis sectiunea 17 ar trebui sa aiba 7 pagini (conform cuprinsului) dar la mine are doar 4. are cineva varianta completa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici:

post-51492-1297944590_thumb.jpg

 

acum cu ocazia asta m-am uitat in manual la sectiunea asta si am observat ca nu e completa. mai precis sectiunea 17 ar trebui sa aiba 7 pagini (conform cuprinsului) dar la mine are doar 4. are cineva varianta completa?

Nici eu n-am varianta completa. E putin probabil sa o aiba cineva, deoarece cred ca toti avem acelasi manual, respectiv "88-89_Repair_Manual". Daca are cineva un alt manual (eventual mai nou), face un pustiu de bine? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu addendum-ul de 97+ (RD08); nu il postez pana nu pot confirma ca nu au scris belituri pe acolo astia de la Honda.

 

Pag 5-6-7 de la sectiunea 17 nu am, ca si eu tot de pe net iau manualele :bigstar:

 

@purice: mai bine fa-ti evacuare pe comanda. Eu cochetez cu ideea galerii noi (cu 2mm mai groase) + toba Vick + toba falsa cu capac si incuietoare. Din ciclul "ar fi fain sa am daca as pastra mobra" :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin. cele 3 pagini care credeam ca lipsesc consider ca sunt o gresala in cuprinsul de la sectiunea respectiva. cele 3 titluri se gasesc toate, inclusiv continutul pana la pagina 4 inclusiv.

 

switch... ai manual pt '97+ si nu spui nimic? ce e diferit inafara de reglajul supapelor de la evacuare cu 0.10 in loc de 0.12 ?

 

aia am observat si eu.La SLR, Vigor, FMX si la XR650L supapele se regleaza toate la 0.10; probabil o sa incerc treaba asta sa vad daca scap de sunetul ciudat si dubios care se aude doar la cald din zona aia. (sunetul a aparut dupa ce am facut eu primul schimb de ulei, si am reglat supapele) Cand am luat dominatorul nu facea asa ( si a avut vreme sa se incalzeasca pt. ca l-am adus din partea opusa a orasului, intr-a I-a pe trotuar; ca nu aveam nici numar si nici casca)

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am luat dominatorul nu facea asa ( si a avut vreme sa se incalzeasca pt. ca l-am adus din partea opusa a orasului, intr-a I-a pe trotuar; ca nu aveam nici numar si nici casca)

 

Scuteristu! Scuteristuu! Scuteeeriistuu! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

switch... ai manual pt '97+ si nu spui nimic? ce e diferit inafara de reglajul supapelor de la evacuare cu 0.10 in loc de 0.12 ?

Nimic important. Acu ma zbat de ceasu mortii sa aflu daca acel 0.10 e o gresala sau e ceva recomandat de Honda. Care ar explica de ce tzacane motoarele RD08 comparativ cu cele RD02. Dupa ce clarific ce si cum, postez manualul pe net peste tot pe unde prind.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a venit o idee: sa curat galeriile si sa le vopsesc, negru mat. Are cineva idee de unde si ce anume trebuie sa cumpar? Ce solutie pt curatat galeriile de trecerea timpului, si unde gasesc vopsea termo rezisetenta? (parca mai facuse cineva asta anul trecut)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ switch si cine face galerie de evacuare completa ?

Vorbisem cu un baiat in Constanta, care si-a facut la chopper. Se uitase la domi si a zis ca e simplu de facut. Nu costa extrem de mult, insa nu-i mocca.

 

Mie mi-a venit o idee: sa curat galeriile si sa le vopsesc, negru mat. Are cineva idee de unde si ce anume trebuie sa cumpar? Ce solutie pt curatat galeriile de trecerea timpului, si unde gasesc vopsea termo rezisetenta? (parca mai facuse cineva asta anul trecut)

Detartrant pentru curatire, apoi ceva vopsea termorezistenta; asta a doua nu stiu de unde o iei, dar galeriile in fatza se incing FOARTE tare (sute de grade lejer).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... galeriile in fatza se incing FOARTE tare (sute de grade lejer).

 

Pot sa confirm, ieri dupa ce am verificat daca urca uleiul la culbutori (da urca), am vrut sa pun cheia de 12 la loc in trusa si am atins evacuarea cu degetul, motorul era pornit de 2 minute (dupa ce statuse afara vreo ora). Rezultatul este o basica frumoasa, care sper sa treaca cat de curand.

Asta ca sa nu mai spun ca la dominatoriada anul trecut, am masurat temperatura tot in zona aia a esapamentului cu genunchiul, si rezultatul a fost o arsura de gradul III care s-a vindecat cam in 2 luni, asta cu tratament local.

Deci evacuarea este fierbinte, foarte fierbinte in fata :bigstar:, merge vopsita cu bronzaluminiu (vopseaua cu care se da pe elementele metalice ale sobelor) doar ca e gri, si nu neagra. (eu am dat pe evacuarea de la masina, si pana acum e ok)

Mesaj completat

Ce solutie pt curatat galeriile de trecerea timpului?

 

Tinand cont ca vrei sa vopsesti galeriile, iti recomand o perie de sarma pe un flex, si 20 min de lucru, cu atentie sa acoperi toata suprafata. Apoi un smirghel de 150-200, cureti cu diluant si dai cu vopsea.

Mesaj completat

ca sa fie mai bine protejate la coroziune, poti sa dai cu un decapant inainte sa vopsesti, exact cum, scrie pe ambalajul lui; eu gasisem la policolor (sau romcolor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimb kitul de lant. Acum am un pinion spate mai mare decat cel original, din cate am inteles de la fostul proprietar. Nu stiu care e raportul.

 

Ce kit de lant recomandati? Sa pastrez raporturile originale sau sa pun alt pinion/foaie?

 

Merg cu ea 90% in bucuresti.

 

Ati vorbit mai sus de limitare... a mea are in carte 29kw/6000. Asta inseamna38cp ...Nu se incadreaza in valorile 33cp 42cp.. e limitata sau nu?

Editat de Salmonelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimb kitul de lant. Acum am un pinion spate mai mare decat cel original, din cate am inteles de la fostul proprietar. Nu stiu care e raportul.

 

Ce kit de lant recomandati? Sa pastrez raporturile originale sau sa pun alt pinion/foaie?

 

Merg cu ea 90% in bucuresti.

 

Ati vorbit mai sus de limitare... a mea are in carte 29kw/6000. Asta inseamna38cp ...Nu se incadreaza in valorile 33cp 42cp.. e limitata sau nu?

 

intra pe louis: http://www.louis.de/_2036b9660b541687cc4d6...hp?topic=bikedb si introdu modelul si anul fabricatiei. Apesi show products, si o sa ai o lista cu mai multe chestii... printre ele ar trebui sa fie 2 kituri de lant, mai precis DID si REGINA. Din cate am citit e mai bun DID dar si mai scump. In principiu cred ca raportul standard e cel mai ok in mod uzual. Eu am pinioane 15/48 si nu imi prea place ca mi se pare ca merge prea turat cand merg cu 90.... raport 15/43 au incercat altii si nu le-a placut pt ca accelera prea greu.

 

puterea si la mine la fel scrie 29 kw, sau in talon 30 (de ce este diferenta intre CI si talon nu stiu) dar cam asa scriu astia de la RAR. Nu prea cred ca a mea e limitata...m-am tinut bine dupa toata lumea la dominatoriada....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a venit o idee: sa curat galeriile si sa le vopsesc, negru mat. Are cineva idee de unde si ce anume trebuie sa cumpar? Ce solutie pt curatat galeriile de trecerea timpului, si unde gasesc vopsea termo rezisetenta? (parca mai facuse cineva asta anul trecut)

"solutia de curatat galeriile" = flex cu perie de sarma, la turatie mica

vopsea termo rezistenta am folosit tip spray din comert, vreo 30 de lei bucata si se gaseste negru mat sau gri metal, vopseaua respectiva se fixeaza la temperatura (150 grade) si are un miros bizar pana se coace iar ca temperatura trebuie sa fie in jur de 6-700 grade

 

caut o toba Arrow pentru mobra mea, sh de preferinta, ieftina daca se poate - daca auziti pe careva va rog un PM

Editat de lucay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !! Poate sa-mi spuna cineva care este codul corect al bateriei pt. Domiul meu ? Pe bateria mea, care a cedat, nu scrie absolut nimic si nici puna in ziua de azi nu am reusit sa gasesc o carte tehnica.(ma bucur ca inca nu am avut nevoie :bigstar: ) Va multumesc !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...