Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Rostesc adevarul baietii de mai sus. Este nasol pt cine are un dominator in stare buna (estetic + mecanic), pt ca nu il da la un pret decent. Este nasol si pt cei care vor sa cumpere, pt ca nu pot intelege ca un dominator bun face mult. La banii pe un domi bun prefera sa isi ia ceva mai nou, care in timp va necesita totusi investitie mare. Un domi ieftin, este ieftin pt ca nu este ingrijit, si din nou va necestia in viitorul prea apropiat investitie invers proportionala cu pretul de achizitie.

Domi bun e scump, dar face toti banii.

Si da, eu sunt un tip disperat sa il vanda, insa nu la juma din cat face.

Bafta la cumparare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Update CDI Ignitech:

- pentru achizitionare CDI, pretul e 134e unit-ul + 15e transport = 149 euro in cap (plata prin transfer bancar sau paypal, livrare la posta romana)

- trebuie mentionat modelul (capacitate, an fabricatie) si culorile firelor ce duc la mufa cu 2 pini a CDIului existent

- se indica mentionarea faptului ca motocicleta este sau nu limitata (33cp vs 42cp)

- mai trebuie mentionat daca se doreste limitarea electronica a turatiei (stock = 8000rpm, recomand 7500rpm ca deja avem motoare batrane)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update CDI Ignitech:

- pentru achizitionare CDI, pretul e 134e unit-ul + 15e transport = 149 euro in cap (plata prin transfer bancar sau paypal, livrare la posta romana)

- trebuie mentionat modelul (capacitate, an fabricatie) si culorile firelor ce duc la mufa cu 2 pini a CDIului existent

- se indica mentionarea faptului ca motocicleta este sau nu limitata (33cp vs 42cp)

- mai trebuie mentionat daca se doreste limitarea electronica a turatiei (stock = 8000rpm, recomand 7500rpm ca deja avem motoare batrane)

 

Ok, ma bag la CDI! Acum! :)

Domi mea este cea care a fost a lui Axa, dupa cum scria si el la inceputul acestui forum, dupa seria ei este fabricatie 1993, cei din rar au trecut pe talon 1992. Limitat iau dupa recomandare. Cat despre culorile firelor trebuie sa ajung la garaj sa vad :D va mai dura ceva zile

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ma bag la CDI! Acum! :)

Domi mea este cea care a fost a lui Axa, dupa cum scria si el la inceputul acestui forum, dupa seria ei este fabricatie 1993, cei din rar au trecut pe talon 1992. Limitat iau dupa recomandare. Cat despre culorile firelor trebuie sa ajung la garaj sa vad :laugh: va mai dura ceva zile

 

numai bine!

 

Limitat e doar din flansha de admisie. A lu' axa nu era limitat si daca ar fi fost, l-ar fi delimitat Gabi. Baietii m-au intrebat mai mult informativ. Astept sa-mi zici cum e cu firele.

 

Intre timp, care se mai baga la CDI nou nout sa sara cu anu de fabricatie, capactiatea (cc) si culoarea firelor. Faceti transportul pe din cati sunteti :D Cu livrarea in tara fac io cinste daca e :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rostesc adevarul baietii de mai sus. Este nasol pt cine are un dominator in stare buna (estetic + mecanic), pt ca nu il da la un pret decent. Este nasol si pt cei care vor sa cumpere, pt ca nu pot intelege ca un dominator bun face mult. La banii pe un domi bun prefera sa isi ia ceva mai nou, care in timp va necesita totusi investitie mare. Un domi ieftin, este ieftin pt ca nu este ingrijit, si din nou va necestia in viitorul prea apropiat investitie invers proportionala cu pretul de achizitie.

Domi bun e scump, dar face toti banii.

Si da, eu sunt un tip disperat sa il vanda, insa nu la juma din cat face.

Bafta la cumparare!

am avut pegaso. am auzit si eu de la cine se pricepe ca sint bune. si nu vreau la juma de pret ca alai jaf motoru clar. intrebam. astept oferte. daca sint ok discutam. nu caut chilipire. vreau un moto bun la bani ok. va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bafta la cumparare :D

 

@ switch - citisem pe forum cum ca la slr se poate sa fie limitata puterea din cdi, si daca schimbi ceva fire scapi de ea, de limitare :) .

la domi nu e valabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@purice: Trailtech Vapor?

 

@phreak: nu prea cred; la 44cp si 55Nm, SLRul are fix specificatiile domi-ului +/- 10%

 

Limitarile motocicletei sunt cauzate de raportul mic de compresie - numai 8.3 : 1. Daca pui piston de compresie 10 : 1 si carburator mai jmecher, imediat sari in 55-60cp si 60Nm. Daca pui capacitate cilindrica mai mare si compresie 11 : 1 poti sa-l aproapii de 60 cai cu 70Nm. Cele mai impresionante cifre pe care le-am vazut au fost 63cp si 69Nm. Fara turbo si fara modificari la aprindere.

Mesaj completat

 

Cilindru + piston + segmenti = 300e

Camshaft jmecher = 250e

Carburator = 250e

Rectificare carter = 50-100e maxim

... adica 800~900e

 

Din pacate, asta iti trage fiabilitatea in zona hard-enduro, adica schimburi (foarte) dese de ulei si fiabilitate relativ scazuta.

 

Practic, compromiti fiabilitatea domi-ului pentru performanta maxima posibila. Sunt de parere ca dupa astfel de modificari, un domi e mai putin fiabil decat un LC4. Si un domi la 1500e + 1000e modificari duce in 2500e, adica putin sub pretul unui LC4 in mintile lui. Nu stiu daca renteaza.

 

 

Mesaj completat

@purice: cat se fac supapele la SLR?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici am vazut: link

e vorba de limitarea la 25kw (pt incepatori)

si eu stiam ca in general daca se limiteaza se pune un obturator partial pe admisie... in cazul mobrelor cu carburatie, iar la celelalte e electronica sjmecheria.

 

de modificat motorul nu cred ca are rost. pana la urma e mai eficient de schimbat evacuarea sa scapi de 20 kg, pui dynojet, reglat bine sa ai amestecul in regula, si apoi bagi benzina si faci km. castigi 5 cai din evacuare, filtru aer, si dynojet, si ai moto mai usoara. deci se simte :)

 

chiar, merita kitul dynojet pt domi? gasisem doar pt 95 parca.... ala merge si la domi mai tinere? (ex: '97)

aici cam la 1/3 din lista. 54euro

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dynojet nu se merita. Oricum castigi 2-3 cai maaaxim. Cine crede ca-s mai multi, sa vina cu dyno charts before and after :)

 

ok, dar in ideea ca schimbi evacuarea. teoretic amestecul e mai sarac (Ca pui evacuare mai permisiva, nu mai restrictiva) si atunci trebuie sa compensezi. dynojet e o solutie sa schimbi jeturile prin carb, si chiar si acul. altfel sa cumperi jeturi mai mari cat costa? eventual si acul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ switch

da trailtech vapor + panoul cu 4 indicatoare

0.10 admisia 0.12 evacuarea

la SLR e alta axa cu came de aici are mai putina putere ca un Domi(exista in schimb si ceea ce zice phreak, o versiune care e limitata electronic la 25kw dar se poate delimita cu inversarea a 2 fire din CDI.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai faza e ca la supape ai:

 

- FMX: 0.10 / 0.10

- FX Vigor: 0.10 / 0.10

- SLR: ?

- NX: ?

 

Pun ? si la Dominator pentru ca am dat peste o nota de service Honda pentru modelele RD08 care specifica jocul supapelor 0.10mm pe evacuare. Incerc sa lamuresc problema.

Mesaj completat

Totodata, conform unor site-uri de fishe tehnice, avem aceeasi axa cu came la modelele 92-94, aceeasi la 95-98 si o a treia axa cu came la 99+. Nu am info referitoare la cele mai vechi de 92.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva zicea ca este 70 lei mie miau zis 150

poate au inteles ca faci identificarea la masina , dar la mine in oras anu trecut am dat 30 ron :bigstar: deci mi se pare extrem de mult

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cati OHMI are bobina inductie la dominator?

 

uite aici:

post-51492-1297944590_thumb.jpg

 

acum cu ocazia asta m-am uitat in manual la sectiunea asta si am observat ca nu e completa. mai precis sectiunea 17 ar trebui sa aiba 7 pagini (conform cuprinsului) dar la mine are doar 4. are cineva varianta completa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici:

post-51492-1297944590_thumb.jpg

 

acum cu ocazia asta m-am uitat in manual la sectiunea asta si am observat ca nu e completa. mai precis sectiunea 17 ar trebui sa aiba 7 pagini (conform cuprinsului) dar la mine are doar 4. are cineva varianta completa?

Nici eu n-am varianta completa. E putin probabil sa o aiba cineva, deoarece cred ca toti avem acelasi manual, respectiv "88-89_Repair_Manual". Daca are cineva un alt manual (eventual mai nou), face un pustiu de bine? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu addendum-ul de 97+ (RD08); nu il postez pana nu pot confirma ca nu au scris belituri pe acolo astia de la Honda.

 

Pag 5-6-7 de la sectiunea 17 nu am, ca si eu tot de pe net iau manualele :bigstar:

 

@purice: mai bine fa-ti evacuare pe comanda. Eu cochetez cu ideea galerii noi (cu 2mm mai groase) + toba Vick + toba falsa cu capac si incuietoare. Din ciclul "ar fi fain sa am daca as pastra mobra" :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...