Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Verificarea se poate face foarte simplu:

Scoate bujia si daca e afumata e amestecul prea bogat

Dar eu cred ca 6% in oras cu un motor de 650 nu e mult

Am un prieten cu Yamaha XT 600 cu consum de 6,5

 

metoda asta de verificare nu merge oricum. se aplica post-drumuri lungi ca sa zic asa (eventual cu taierea aprinderii inca dintr-un regim de turatie inalt).

 

in oras, chiar cu carburatie ca la carte/ca la fabrica bujia tot va fi neagra/afumata, nu va atinge aceea "frumoasa" culoare (asa cum spuneau clasicii, precum inginerul Mayer si alti batrani) de "corn de cerb", "piele de caprioara" [offtopic: ce ma enerveaza comparatiile astea: LCR ca apa de stanca, urina ca berea :unsure: ]

 

azi am plecat la drum intins, spre Calarasi via Oltenita. dupa ce am scapat de Bucuresti, a fost liber. fara reprize de offroad, fara prea mult offroad (2-3 iesiri de cateva sute de metri). am facut full-ul, la 220km dupa am intrat pe rezerva. :rock: regimul de mers a fost: localitate: 3000-4000 rpm in viteza a 4a, afara 3000-4000rpm intr-a 5a (adica 80-95km/h), 4-5 crize cu mers pana la 140km/h@6000rpm.

 

ma asteptam la un 4 jumatate-5 la drum lung, nu aveam pretentii ca la BMW f650 pe injectie care ar avea consumul de 3-3,8 L/100km.

 

oricum. bine ca merge, incarca bateria, trage ca turbata dupa 3000 rpm, sughite sub 2500 rpm, nu scoate fum, consuma putin ulei.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca vorbim de consumuri, asta-vara, la drum de munte, inclusiv off-road (Plaiul Foii-Zarnesti de mai multe ori), apoi Transfagarasn (de N la S), cu revenire in Bucuresti prin Campulung, Targoviste, cu Domi incarcat de bagaje + pasager, consumul a fost de aprox. 4.95 L la 100 km. Viteza maxima in afara localitatii 100-110 km/h cu mici depasi de pana la 130 km/h.

 

Pe de alta parte, am o intrebare: are cineva vreun Domi din '96?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu am un '96. Ce-i drept nu-l am de mult si n-am mers decat prin Bucuresti cu el...

 

 

 

Si ca veni vorba... am o mica problema la el: suruburile care fixeaza plasticele din fatza, care imbraca furca si farul, sunt cam subrede sau chiar lipsa. Are cineva idee de unde as putea face rost de niste suruburi calumea cu care sa le fixez? Mi-e ca daca folosesc metoda clasica de surub + piulita + shaiba + etc, una la mana ca risc sa mi se desfaca repede de la vibratii si doi la mana mi-e ca o sa manance in plasticu ala, tot de la vibratii.

 

Atasez si o poza cu surubul buclucas (e vb de cel cu cap negru din centrul pozei):

 

post-42478-1223891751_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu am un '96. Ce-i drept nu-l am de mult si n-am mers decat prin Bucuresti cu el...

 

 

 

Si ca veni vorba... am o mica problema la el: suruburile care fixeaza plasticele din fatza, care imbraca furca si farul, sunt cam subrede sau chiar lipsa. Are cineva idee de unde as putea face rost de niste suruburi calumea cu care sa le fixez? Mi-e ca daca folosesc metoda clasica de surub + piulita + shaiba + etc, una la mana ca risc sa mi se desfaca repede de la vibratii si doi la mana mi-e ca o sa manance in plasticu ala, tot de la vibratii.

 

Atasez si o poza cu surubul buclucas (e vb de cel cu cap negru din centrul pozei):

 

post-42478-1223891751_thumb.jpg

nu sunt sigur insa daca ai vreodata drum pe la Hornbach, intra la raionul de surubele si cred ca gasesti acolo un surub destul de apropiat de ala original (sub capul bombat are o "saiba" incorporata). Daca nu gasesti asaceva si ajungi la o solutie cu saiba, cred ca tot la astia gasesti si o saiba cu cauciuc pe o parte. E pentru acoperisuri si alte d'astea dar nu cred ca te deranjeaza. Un pic de vopsea ca sa treci de la argintiu la negru si problema e aproape rezolvata.

Am zis de aia pentru ca alte magazine care sigur au nu stiu. Tot la H puteti gasi suruburi cu cap imbus, aproape pentru orice aveti pe motor. (maner pasager, sa, filtru-aer, capace cut vit,....)

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca veni vorba... am o mica problema la el: suruburile care fixeaza plasticele din fatza, care imbraca furca si farul, sunt cam subrede sau chiar lipsa. Are cineva idee de unde as putea face rost de niste suruburi calumea cu care sa le fixez? Mi-e ca daca folosesc metoda clasica de surub + piulita + shaiba + etc, una la mana ca risc sa mi se desfaca repede de la vibratii si doi la mana mi-e ca o sa manance in plasticu ala, tot de la vibratii.

 

Atasez si o poza cu surubul buclucas (e vb de cel cu cap negru din centrul pozei):

Du-te la magazinul din Cotroceni (cel de pe colt, vis-a-vis - pe diagonala - de Gradina Botanica). Acolo sigur iti poti comanda, chiar daca e destul de scump (cativa euroi buni pe un astfel de organ de asamblare). Insa nu merita sa inlocuiesti cu alt sistem decat cel gandit de producator, deoarece sistemul propus si montat din fabrica este conceput astfel incat sa reziste la tipul de eforturi specifice locului pe care-l asambleaza (de exemplu vibratii, cum ai amintit si tu).

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la magazinul din Cotroceni (cel de pe colt, vis-a-vis - pe diagonala - de Gradina Botanica). Acolo sigur iti poti comanda, chiar daca e destul de scump (cativa euroi buni pe un astfel de organ de asamblare). Insa nu merita sa inlocuiesti cu alt sistem decat cel gandit de producator, deoarece sistemul propus si montat din fabrica este conceput astfel incat sa reziste la tipul de eforturi specifice locului pe care-l asambleaza (de exemplu vibratii, cum ai amintit si tu).

 

Ma astept sa ma jumuleasca la bani pt 4 suruburi :rock: Dar ce sa comand, mai exact? :unsure: Daca ma duc si le zic k vreau suruburi de plastice pt un Domi 96 nu risc sa se uite diagonal la mine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma astept sa ma jumuleasca la bani pt 4 suruburi :rock: Dar ce sa comand, mai exact? :unsure: Daca ma duc si le zic k vreau suruburi de plastice pt un Domi 96 nu risc sa se uite diagonal la mine?

Daca vrei doar 4 surubele nu cred ca tre sa cauti "originale honda dominator 96", la o adica poti sa iei si de la alte motociclete. Eu am vazut la ei in vitrina ca aveau suruburi de carena (pentru vitezane) si cred ca sunt acelasi model, poate sa difere filetul. Oricum, au niste fise si iti pot spune exact codul de la piese de cele mai multe ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma astept sa ma jumuleasca la bani pt 4 suruburi :rock: Dar ce sa comand, mai exact? :unsure: Daca ma duc si le zic k vreau suruburi de plastice pt un Domi 96 nu risc sa se uite diagonal la mine?

Nu, stai linistit, nu se uita. Eu am comandat un bec odata si a fost ok (un bec de semnalizare, de 21W, care a costat parca 3 sau 4 euroi). Oricum, daca mergi cu motorul acolo, e si mai simplu, deoarece le poti arata exact ce ai nevoie (vine vreun baiat la motor si se uita)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand o sa se k rau de tot pe ei de ras. Apoi daca vor fi oameni de bun simt te vor indruma spre un magazin de suruburi oarecare.

Asta cu "eforturi specifice" la carenaj ai pus-o la misto nu?

 

Ia suruburi de calitate, care sa nu fie facute din branza, cauta in magazinele specializate pana gasesti pe forma dorita si gata. Daca ai surub cu piulita si ti-e teama ca se desface, pune piulite autoblocatoare.

Probleme au fost de exemplu cu suruburile de Hornbach carora le-a pocnit filetul la 20 - 30 Nm desi pe ele scria 8.8. Deci da, daca vrei sa inlocuiesti suruburi de sustinere motor, de etrieri, etc... atunci trebuie sa ai grija ce cumperi.

Insa la carenaj nu cred ca strangi in cuplul asta.

 

 

Du-te la magazinul din Cotroceni (cel de pe colt, vis-a-vis - pe diagonala - de Gradina Botanica). Acolo sigur iti poti comanda, chiar daca e destul de scump (cativa euroi buni pe un astfel de organ de asamblare). Insa nu merita sa inlocuiesti cu alt sistem decat cel gandit de producator, deoarece sistemul propus si montat din fabrica este conceput astfel incat sa reziste la tipul de eforturi specifice locului pe care-l asambleaza (de exemplu vibratii, cum ai amintit si tu).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand o sa se k rau de tot pe ei de ras. Apoi daca vor fi oameni de bun simt te vor indruma spre un magazin de suruburi oarecare.

Asta cu "eforturi specifice" la carenaj ai pus-o la misto nu?

 

Ia suruburi de calitate, care sa nu fie facute din branza, cauta in magazinele specializate pana gasesti pe forma dorita si gata. Daca ai surub cu piulita si ti-e teama ca se desface, pune piulite autoblocatoare.

Probleme au fost de exemplu cu suruburile de Hornbach carora le-a pocnit filetul la 20 - 30 Nm desi pe ele scria 8.8. Deci da, daca vrei sa inlocuiesti suruburi de sustinere motor, de etrieri, etc... atunci trebuie sa ai grija ce cumperi.

Insa la carenaj nu cred ca strangi in cuplul asta.

Pai la carenaj asta e si ideea: sa nu le strangi pana se papa filetu' :unsure: E mult mai important sa aiba un oarecare grad de libertate, astfel incat sa se amortizeze vibratiile la punctele de prindere. E mult mai putin probabil sa se desfileteze piulita, insa e foarte probabil sa cedeze plasticu' daca e strans de mama focului intr-un loc in care producatorul a prevazut o prindere elastica. Daca te uiti cu atentie la modul de prindere al unei carene de langa rezervor, vei vedea ca se prinde in 3, 4 sau 5 locuri, insa fiecare sistem de prindere e diferit (si nu ma refer la faptul ca ar fi 3, 4 sau 5 tipuri/dimensiuni de suruburi - cu sau fara piulita), ci moduri diferite de asambalare. Tocmai in ideea de a face prinderea elastica, fara insa sa zdrangane :rock:

 

Da, e adevarat, se pot improviza si alte modalitati de prindere (inclusiv renumita sarma romaneasca, pe principiul "lasa, domne', ca sta si asa"), dar nu cred ca vrea sa faca cineva Dacie din Honda :D Vorbind de improvizatii, este foarte posibil ca unele solutii sa fie functionale si sa reziste in timp, insa ar fi bine daca s-ar urma principiul gandit de producator, chiar daca nu pui sistemul de prindere original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vin si eu cu o intrebare...Am tot citit pe forum despre reglarea supapelor, cum ca ar trebui sa fie facuta dupa un anumit numar de km.

Cum se manifesta aceasta problema, ce se intampla daca se merge asa fara reglajul supapelor, e dificila operatia?

 

Mentionez ca mobra mea are cam 40000km, nu stiu daca a avut probleme pana sa fie la mine, de aceea intreb.

 

:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vin si eu cu o intrebare...Am tot citit pe forum despre reglarea supapelor, cum ca ar trebui sa fie facuta dupa un anumit numar de km.

Cum se manifesta aceasta problema, ce se intampla daca se merge asa fara reglajul supapelor, e dificila operatia?

 

Mentionez ca mobra mea are cam 40000km, nu stiu daca a avut probleme pana sa fie la mine, de aceea intreb.

 

:disappointed:

Salut! Reglajul e indicat sa-l faci atunci cand motorul capata un tzacanit nou (nu la ghidon :(, ci in timpul functionarii); un tzacanit metalic (mai inalt ca si tonalitate), distinct de celalate sunete. Apare de obicei dupa ce motorul ajunge la temperatura de lucru, sau se incinge si mai tare (atunci zgomotul suplimentar se accentueaza si devine... inconfundabil).

 

La mobra mea a aparut pe la 37-38000km si am mai mers cel putin 1000km cu el asa; in principiu, daca de abia a debutat mai poti circula cu supapele nereglate, insa nu e indicat sa neglijezi foarte mult aspectul acesta. Si e recomandat sa faci operatia la un mecanic priceput; daca ai nevoie de informatii despre un mecanic bun, discutam pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurta intrebare de om suparat pe suruburi: la schimbul de ulei, a avut cineva probleme la desfacerea surubului de scurgere de pe partea stanga? E unu mic de 12, ascuns un pic dupa pedala schimbatorului. Eu am rupt doua chei in el aseara si nu a miscat nici un milimetru. Ma gandesc sa iau o tubulara zdravana si eventual un levier dar mi-e ca rup capu de filet si atunci m-am rupt in fericire... Am desfacut suruburile care tin rotile la masina mai usor :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurta intrebare de om suparat pe suruburi: la schimbul de ulei, a avut cineva probleme la desfacerea surubului de scurgere de pe partea stanga? E unu mic de 12, ascuns un pic dupa pedala schimbatorului. Eu am rupt doua chei in el aseara si nu a miscat nici un milimetru. Ma gandesc sa iau o tubulara zdravana si eventual un levier dar mi-e ca rup capu de filet si atunci m-am rupt in fericire... Am desfacut suruburile care tin rotile la masina mai usor :disappointed:

Eu personal n-am avut, desi s-a intamplat sa-l desfac mai greu uneori. O cheie de calitate si un brat al fortei mai lung te-ar ajuta cu siguranta. E destul de gros surubul, astfel incat sansele sa-l rupi (la desfacere) sunt destul de mici.

 

Eu am reusit asta-vara sa rup unul dintre cele 3 suruburi care tin capacul de la filtrul de ulei :( Am avut bafta si am reusit sa scot partea care ramasese inauntru. Le-am schimbat si pe celalte doua, pentru ca am constatat ca fusesera stranse in dusmanie de cel care umblase inaintea mea .Filetul era deja foooarte alongat in apropierea hexagonului si mi-era foarte clar ca si celelalte doua sunt expuse; bine ca cei de la Honda au gandit si aspectul asta si au pus acolo suruburi dintr-un material mai moale decat carterul, ca daca se manca filetul din carter... De aceea recomand, in general, utilizarea - pe cat se poate - a pieselor originale, inclusiv cand vine vorba de suruburi sau alte organe de asamblare (ca nu se stie ce-a gandit japonezu' cand a folosit exact piesa respectiva si nu alta, mai la indemana pentru utilizatorul de rand :( ).

 

P.S. Daca totusi se rupe, nu dispera, exista solutii de extragere a partii ramase inauntru. Daca chiar ti se va intampla, da-mi de veste :(

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurta intrebare de om suparat pe suruburi: la schimbul de ulei, a avut cineva probleme la desfacerea surubului de scurgere de pe partea stanga? E unu mic de 12, ascuns un pic dupa pedala schimbatorului. Eu am rupt doua chei in el aseara si nu a miscat nici un milimetru. Ma gandesc sa iau o tubulara zdravana si eventual un levier dar mi-e ca rup capu de filet si atunci m-am rupt in fericire... Am desfacut suruburile care tin rotile la masina mai usor :disappointed:

 

daca nu merge clasic mai bine cere ajutorul inainte. si sa il ceri cuiva care stie ce face.

eu am patit ceva similar: la surubul de care spui mi s-a rotunjit hexagonul

am fost in service si mi-a sudat o piulita peste hexagonul rotunjit si a reusit sa il scoata

 

problemele nu s-au terminat insa pentru mine ... cumparasem un surub de schimb de pe louis de care insa nu eram sigur

l-am propus si omul l-a acceptat dupa o comparatie vizuala

mi l-a montat insa ... suruburile erau diferite asa ca picura ulei

 

in final am pus surub genuine si sper ca filetul de pe motor sa nu fi fost afectat

 

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problemele nu s-au terminat insa pentru mine ... cumparasem un surub de schimb de pe louis de care insa nu eram sigur

l-am propus si omul l-a acceptat dupa o comparatie vizuala

mi l-a montat insa ... suruburile erau diferite asa ca picura ulei

 

in final am pus surub genuine si sper ca filetul de pe motor sa nu fi fost afectat

 

:disappointed:

De curiozitate: cat a costat surubul de pe Louis si cat a costat cel original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

You sure????

Eu am pus tot "surub de pe louis" si nu a picurat absolut nimic.

 

daca nu merge clasic mai bine cere ajutorul inainte. si sa il ceri cuiva care stie ce face.

eu am patit ceva similar: la surubul de care spui mi s-a rotunjit hexagonul

am fost in service si mi-a sudat o piulita peste hexagonul rotunjit si a reusit sa il scoata

 

problemele nu s-au terminat insa pentru mine ... cumparasem un surub de schimb de pe louis de care insa nu eram sigur

l-am propus si omul l-a acceptat dupa o comparatie vizuala

mi l-a montat insa ... suruburile erau diferite asa ca picura ulei

 

in final am pus surub genuine si sper ca filetul de pe motor sa nu fi fost afectat

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Scurta intrebare de om suparat pe suruburi: la schimbul de ulei, a avut cineva probleme la desfacerea surubului de scurgere de pe partea stanga? E unu mic de 12, ascuns un pic dupa pedala schimbatorului. Eu am rupt doua chei in el aseara si nu a miscat nici un milimetru. Ma gandesc sa iau o tubulara zdravana si eventual un levier dar mi-e ca rup capu de filet si atunci m-am rupt in fericire... Am desfacut suruburile care tin rotile la masina mai usor angryfire.gif "

 

 

 

 

Salut,weekendu' asta si eu am facut schimbul de ulei si la fel am avut greutati cu surubul ala....nu inteleg de ce naiba era asa de strans ca doar eu un simplu buson infiletat in aluminu :) .Oricum,eu l-am desfacut cu o tubulara zdravana cu prelungitor in care am batut cu podul palmei pana la invinetire si l-am dovedit.Te sfatuiesc sa incerci si varianta asta prin lovire.....ajuta si la descarcarea nervilor :)

Editat de DarkDrac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu lovitu am rupt doua chei: o tubulara mica si o cheie normala de 12. Mama lor. L-am dat gata cu o tubulara de 12 lei din Obor, si cu un tras-impins de am mutat motoru de pe loc. Asta dupa ce la surubu din fata de ulei era sa rastorn motoru pana sa-l desfac. In fine, noi sa fim sanatosi ca suruburile le defacem, cum-necum. :)

 

Ah, si am vb cu tipu care a schimbat uleiu ultima data si mi-a zis ca a fost atent sa NU stranga surubu cu pricina. Poate de la vibratii? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu lovitu am rupt doua chei: o tubulara mica si o cheie normala de 12. Mama lor. L-am dat gata cu o tubulara de 12 lei din Obor, si cu un tras-impins de am mutat motoru de pe loc. Asta dupa ce la surubu din fata de ulei era sa rastorn motoru pana sa-l desfac. In fine, noi sa fim sanatosi ca suruburile le defacem, cum-necum. :D

 

Ah, si am vb cu tipu care a schimbat uleiu ultima data si mi-a zis ca a fost atent sa NU stranga surubu cu pricina. Poate de la vibratii? :blink:

 

E posibil si asta...sper ca la urmatorul schimb sa fie mai cuminte.

 

Era sa uit....care stiti de unde pot cumpara o maneta de frana k am reusit sa o rup atunci cand am scapat mobra pe noroi.Cu ocazia asta mi-am dat seama ca am nevoie si de o protectie ceva pt ea(ma gandeam la ceva gen enduro)...nici pe asta nu stiu de unde sa o cumpar ...pls help :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi Dominatori,

 

Ne dam cu catemeu (KTM)? Adica sambata sau duminica la Ciolpani, drive test KTM? Detalii aici. Eu m-am dat weekend-ul trecut cu un cross de 125 si un enduro de 530 si a fost super.

 

Cu ocazia asta, cei care participam, avem ocazia sa ne si cunoastem personal, poate o mai punem de-o plimbarica impreuna, una-alta, un schimb de experienta, o prietenie noua etc...

 

Ce ziceti? Cine vine? Ne organizam cumva sa mergem impreuna sau sa ne vedem acolo? Idei, sugestii? :blink:

 

:D

 

E posibil si asta...sper ca la urmatorul schimb sa fie mai cuminte.

 

Era sa uit....care stiti de unde pot cumpara o maneta de frana k am reusit sa o rup atunci cand am scapat mobra pe noroi.Cu ocazia asta mi-am dat seama ca am nevoie si de o protectie ceva pt ea(ma gandeam la ceva gen enduro)...nici pe asta nu stiu de unde sa o cumpar ...pls help :rusinica:

Daca mai ai bucata care s-a rupt, o poti lipi cu succes (si cu rabdare) cu Poxipol; cel putin pana iti iei una noua. Nu dati cu biciul dupa mine ca am zis de lipit cu Poxipol, pt ca am vazut cu ochii mei tot la un Domi o maneta de frana lipita care a rezistat cu succes doua luni, inclusiv la frana de urgenta (si inca mai e acolo si acum). Poti comanda la mag. MyMoto de pe Cotroceni; tot de acolo poti sa te inspiri si de hand guards (protectiile la care cred ca te referi). In rest, mai poti incerca si la Louis sau Paula's Bikers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DarkDarc vezi k era un anunt deunazi cu unu de dezmembreaza un Domi'. Poate o avea o maneta! Dar cum naiba ai rupt-o? A mea am culcat-o la 50 la ora pe o parte (pe asfalt, ce-i drept) si sincer - nu stiu pe ce s-a sprijinit in partea din fatza, ca nu e zgariata pe nicaieri (handguardu era zgariat deja). Atata doar ca tot blocu cu maneta de ambreiaj/oglinda a prins un joc (il pot roti cu mana). Deocamdata zic eu k e "adjustable". :rusinica:

 

 

 

@KTM Ciolpani: bai eu unu as fi mers, dar am promis Ceahlaului ca ii fac o vizita (cu picioru, nu cu Dominatoru) si nu prea am cum sa mai dau inapoi acuma.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protectie ai de 2 feluri:

1 (simplu) noua maneta o crestezi la cam 1 sfert de varf (crestatura sa fie adanca cam jumate de material), iar data viitoare o sa se rupa acolo si nu de tot

2 (mai complicat) cumperi handguarduri complete (nu doar aparatoare de vant) (au am luat de-alea de pe Louis, ieftine)... s-au potrivit insa am ghidon inalt, la ghidonul normal de domi e cam greu de spus, nu cred ca o sa intre prinderile.

 

E posibil si asta...sper ca la urmatorul schimb sa fie mai cuminte.

 

Era sa uit....care stiti de unde pot cumpara o maneta de frana k am reusit sa o rup atunci cand am scapat mobra pe noroi.Cu ocazia asta mi-am dat seama ca am nevoie si de o protectie ceva pt ea(ma gandeam la ceva gen enduro)...nici pe asta nu stiu de unde sa o cumpar ...pls help :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...