50bani Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 acum ma apuc sa desfac tot tot CDI-ul, sa-l carpesc pe tot, azi a facut figuri... de abea il astept pe cel nou.. azi tot uitandu-ma la ea.. parca parca as mai tine-o... oare ma mai seduce si acest sezon? daca nu ai facut rost de CDI inca vezi poate te ajuta cu ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 (editat) eu sunt de parere sa bagi ulei recomandat pentru furca.ATF cred ca este cu totul altceva sa nu ai surpriza sa ati manance semeringurile ATF e tot un ulei hidraulic. Vascozitate mica, pe la 2w - 7w. Honda folosea initial un ATF echivalent cam cu 6w sau 7w. Mai tarziu au trecut la ulei hidraulic de 10w. Tocmai asta este. In manualul de domi scrie clar sa se foloseasca ATFMesaj completat Da, asa faceau pe vremuri. Intre timp au trecut la ulei clasic de furca. pt Switch:Salutare. Nu am nici nr tau de telefon, nici adresa de mail, asa ca trimit aici raspunsul cu CDI-ul, am spus ca azi, azi e acum ma apuc sa desfac tot tot CDI-ul, sa-l carpesc pe tot, azi a facut figuri... de abea il astept pe cel nou.. azi tot uitandu-ma la ea.. parca parca as mai tine-o... oare ma mai seduce si acest sezon? Lasa si tu 2-3 zile, poate nu e omu in Bucuresti sa-ti raspunda la mesaje @50cent -- nu m-as risca la CDIuri. Curba de avans sigur nu e aceeasi la domi si la TA. Editat Martie 6, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 (editat) @50: multumesc, dar nu ma risc. daca tot o sa dau banu macar sa dau pe ceva ce stiu ca e 100% bun. poate cel de TA functioneaza doar "temporar" (si nu ma refer la expirarea naturala) @switch: asa sunt eu cand mi se pune pata, disperat, stau scai pe capu' omului pana vad indeplinit > CDI-urile astea noi sunt ca si cele clasice? sau sunt "modernizate"... ar fi mai fiabil toate cele bune... de abea astept sa dam comanda pt CDI (cum funcioneaza kilometrajul de la bordul digital? cum citeste viteza si nr de km fara melc? doar ca si curiozitate, nu mai bag bani in fundu ei si pt podoaba asta, daca m-o calari mii de km pana sare kilometrajul si pana zic: gata nu mai pot, poate atunci ma mai gandesc) p.s: mai raynor, daca ai plecat cu Domi in acest w-end chiar te invidiez... Editat Martie 6, 2011 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Niet domi, si asa am prin o mazga pe A1 la intoarcere... Domi doar cand o fi vreme buna. Pana atunci trebe ABS KM digital (Koso, Trailtech, etc.) are un magnet prins pe discul de frana si un senzor hall prins pe etrier. Astfel se inregristreaza numarul de rotatii ale rotii fatza si, cunoscut fiind diametrul ei cu cauciuc cu tot, se caculeaza viteza de deplasare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 ce spuneti? FMX. Praf. La banii aia mai bine iei un supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 nu este FMX este domi modificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 (editat) Mda, ma rog. Nu-i chiar FMX dar a FMX arata. Oricum, in afara de toba nu vad nimic deosebit la motocicleta aia. Verifica asta afara: ...deci se poate sa ai un domi care chiar sa arate bine SM Editat Martie 7, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 este ok si asta dar are din cate vad eu bascula si rotile de CBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 este ok si asta dar are din cate vad eu bascula si rotile de CBR Pai daca faci ceva faci calumea sau te lasi, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 (editat) Arata interesant... ce imi place mie cel mai mult: frana fata, 2 discuri in rest, tot mai misto e design-ul clasic, aici iti fura ochii cu paint job. design clasic, revopsit cum trebuie, spite nu jante => o moto f frumoasa ( ca a mea > ) p.s: care e greutatea acesteia? banuiesc ca in afara de frana fata toate modificarile sunt strict estetice, asa e? (sau poate 1 cal in plus pt ca blocull motor e vopsit negru? am citit pe undeva de grozavia asta, e pe bune?) unde vreau sa ajung? domi e f misto si asa cum e ea de cand iese din fabrica ( pt ca nu are CDI, etc futut adica pt ca merge ) Editat Martie 7, 2011 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 stie cineva unde gasesc leviere (pt schimbat anvelope) la un pret ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 stie cineva unde gasesc leviere (pt schimbat anvelope) la un pret ok? La magazine de scule. Gen Praktiker, Bricostore, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 niste sfaturi va rog. la ce sa ma uit cind iau un domi? sa scap de probleme si investitii mari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 (editat) La cum se aude motorul, la cat de bine tine directia in mers, la cat de uzate sunt scaritele si prinderile lor (sta pe ele cand cade). Conteaza si cat de multa mizerie e pe carburator. Starea amortizoarelor e si ea foarte importanta. Cele fatza trebuie sa lucreze usor, fara sa agate, sa nu fie strambe iar cel spate trebuie sa functioneze normal, fara sa lase impresia de barca. Editat Martie 8, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 carei faza cu mizeria de pe carburatoare? de cazut i cazut aia stiu. o sa ma uit la jambe sa nu fie strimbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Mizerie pe carb = garnituri noi = 100e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 dominatorul la 1000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Am si eu un domi de 900e cu probleme la capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 din cei care au un carburator de domi pe acasa, se poate sa imi zica cineva ce diametru are gura la carburator(partea care intra in cotul ce da in airbox) multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 bobina domi . 100 ron . detalii PM . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 din cei care au un carburator de domi pe acasa, se poate sa imi zica cineva ce diametru are gura la carburator(partea care intra in cotul ce da in airbox)multumesc! Iti zic eu in juma de ora. Te intereseaza diametru exterior, pt prins filtru pe el? Mesaj completat Carburatorul, pe partea airbox-ului, are 62mm diametru exterior (sa fie vreo 2mm in carne) si o buza de 1mm pe care 'agata' gatul de la airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Mizerie pe carb = garnituri noi = 100e. Carburatorul pe domi meu era mega-jegos Si l-am curatat bine, iar cand l-am montat la loc am dat pe garnituri cu ulei proaspat 10w40 (de masina, ce-i drept)(mai era si Aral) si s-au inchis bine, din fericire... poate eu doar am avut noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 buna,am un domi din 1992 si la carburator la pistonasul de soc nu am cuiut este o garnitura de cauciuc si as vrea sa stiu daca este normal asa sau trebe cuiut.in manualul de 88 arata ca are.va rog sa imi spuneti daca are sau nu la modelul din 1992.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Carburatorul pe domi meu era mega-jegos Si l-am curatat bine, iar cand l-am montat la loc am dat pe garnituri cu ulei proaspat 10w40 (de masina, ce-i drept)(mai era si Aral) si s-au inchis bine, din fericire... poate eu doar am avut noroc. buna,am un domi din 1992 si la carburator la pistonasul de soc nu am cuiut este o garnitura de cauciuc si as vrea sa stiu daca este normal asa sau trebe cuiut.in manualul de 88 arata ca are.va rog sa imi spuneti daca are sau nu la modelul din 1992.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.