Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. mam alaturat voua. astept putin ajutor de la voi. dupa ce voi studia topicurile. pfff. si am ce baga. daca am vreo nelamurire sau problema n voi ezita sa cer ajutor. asa cum am mai facuto. si pe care lam primit mai repede decit ma asteptam. va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca si http://www.motodiscount.ro

Eu inca astept comanda de la ei, mi-a spus omul ca inca asteapta uleiul de la furnizor si din cauza aia nu trimite coletul, in schimb a fost FOARTE amabil. Chiar daca nu este pe site, dai telefon si intrebi.

Mesaj completat

Tot pe site-ul asta am vazut si lant distributie pt domi, cu 200 lei. Marca DID.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum pot sa recomand http://www.motodiscount.ro/ :laugh:

Azi a ajuns comanda, pretul a fost ok (mult mai ieftin decat daca luam de la vre-un magazin din oras); discul pare sa fie cel potrivit, iar pretul a fost super(320 ron).

post-51492-1299966469_thumb.jpg

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece nu exista topic separat pt NX250 (ma refer la model, nu la utilizatorul omonim :laugh: ) si pt ca am si NX650, intreb si eu pe-aici despre una mare hiba la Domi mic (NX250).

 

Deeeci:

 

Dupa ce am umblat eu anul trecut pe la carb (pt curatat) am reusit sa stramb urat main-jet-ul. Dupa ce l-am indreptat si am montat carb-ul la loc, am observat ca avea un delay destul de mare cand era vorba sa coboare (liber) din ture mari la relanti. M-am gandit ca am reusit sa decalibrez main-jet-ul asa ca am cumparat un carburator de pe ebay.

 

Astazi am montat carburatorul nou si... tot asa face.

 

In plus, am remarcat si altceva (care, de fapt, se intampla si inainte, insa nu am dat atentie la momentul respectiv): dupa ce se incalzeste complet, se intampla ca la relanti sa se opreasca motorul, dupa care porneste mai greu (sau nu, variaza acest aspect) - respectiv porneste, insa se opreste imediat - iar daca ramane pornit si bag mana in gaz (fara sarcina) putin mai tare (nu cu disperare), motorul da sa se opreasca (sau chiar se opreste); in schimb, daca actionez lent acceleratia urca in ture. Daca depaseste pragul de 2000-2500 rpm, raspunde ok la accelerare brusca.

 

Ce sa fie? Bobina de inductie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cam asa imi facea domi (650) cand era carburatorul bolnav. Carbul de pe NX250 e tot cu diafragma? (CV carb? ). E totul ok la el? eventual mai incearca din surubul de aer sa il reglezi. La mine ezitarea de a accelera s-a rezolvat cu "reglarea" surubului de aer.

Mesaj completat

Carburatorul cumparat e nou nou sau e tot second? Incearca sa cumperi de undeva jet-urile (jigloare?). La domi de 650 parca sunt 3: slow, main si inca unul de care nu stiu cum se cheama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cam asa imi facea domi (650) cand era carburatorul bolnav. Carbul de pe NX250 e tot cu diafragma? (CV carb? ). E totul ok la el? eventual mai incearca din surubul de aer sa il reglezi. La mine ezitarea de a accelera s-a rezolvat cu "reglarea" surubului de aer.

Mesaj completat

Carburatorul cumparat e nou nou sau e tot second? Incearca sa cumperi de undeva jet-urile (jigloare?). La domi de 650 parca sunt 3: slow, main si inca unul de care nu stiu cum se cheama.

Nu, nu e cu diafragma, e cu "piston". Carb-ul e ok (se pare ca si al meu era ok, pana la urma). Carb-ul cumparat e SH, dar e curat. La surubul de aer parca n-as umbla. De exemplu, la carb-ul original, cand l-am curatat, am avut grija sa setez identic surubul de aer - asa cum era inainte sa-l desfac.

 

Acum deja am inceput sa-l fac bucati, sa-l dau la sablat/vopsit, reparat/vopsit carene. Dar strang idei pentru cand il voi reasambla. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut o problema similara la un XT si dupa ce am schimbat contactul de pornire (butucul) a mers ok; in prealabil verificasem si masurasem tot ce se putea (de la bobina la cablaj) si nu am gasit nimic in neregula; probeaza cu firele de contact pe direct preventiv...

Editat de lucay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog un manual de reparatii pt nx 650 din 2001

Foloseste-l pe cel din 88-89 cu incredere. E un mic dubiu pe la jocul supapelor, dar poti folosi pentru primii 3000km linistit manualul de 88. Cauta pe net.

 

Ceea ce e dubios e anul 2001. In multe locuri nu mai exista modele dicolo de 99. In altele zice si de 2003. Ce VIN ai (ma intereseaza FARA ultimele 6 cifre)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numaru de identificare, numaru de serie, seria sasiului sau cum dracu i-or zice mecanicii romani :D

Mesaj completat

Deoarece nu exista topic separat pt NX250 (ma refer la model, nu la utilizatorul omonim :P ) si pt ca am si NX650, intreb si eu pe-aici despre una mare hiba la Domi mic (NX250).

 

Deeeci:

 

Dupa ce am umblat eu anul trecut pe la carb (pt curatat) am reusit sa stramb urat main-jet-ul. Dupa ce l-am indreptat si am montat carb-ul la loc, am observat ca avea un delay destul de mare cand era vorba sa coboare (liber) din ture mari la relanti. M-am gandit ca am reusit sa decalibrez main-jet-ul asa ca am cumparat un carburator de pe ebay.

 

Astazi am montat carburatorul nou si... tot asa face.

 

In plus, am remarcat si altceva (care, de fapt, se intampla si inainte, insa nu am dat atentie la momentul respectiv): dupa ce se incalzeste complet, se intampla ca la relanti sa se opreasca motorul, dupa care porneste mai greu (sau nu, variaza acest aspect) - respectiv porneste, insa se opreste imediat - iar daca ramane pornit si bag mana in gaz (fara sarcina) putin mai tare (nu cu disperare), motorul da sa se opreasca (sau chiar se opreste); in schimb, daca actionez lent acceleratia urca in ture. Daca depaseste pragul de 2000-2500 rpm, raspunde ok la accelerare brusca.

 

Ce sa fie? Bobina de inductie?

Plecand de la ideea ca membrana de vacuum e ok in carburator(carburatoare), mie imi suna a carburatie varza. Daca dupa o accelerare fara sarcina, acul zaboveste in ture inainte sa revina, amestecul e ... aiurea. Din pacate, memoria mea de elefant confunda acuma amestecul bogat cu cel sarac asa cu nu pot sa iti zic in ce directie e varza. Am impresia ca ai amestec bogat (foarte). Cert e ca tre sa umblii la carburatie, pe circuitul de idle, in principiu. Surubul de aer trebuie reglat.

 

In principiu, reglajul se face simplu:

- incalzit motor (presupun ca poti sa-l lasi 10 min sa mearga si sa dai cateva ture pe strazi pana se incinge putin)

- repeti pasii urmatori pana nu mai poti imbunatati nimic:

> reglezi (din nou) relanti-ul conform manualului

> umblii la surubul de aer pana reusesti sa obtii cel mai ridicat relanti posibil

 

Recomandat sa mai dai si cate o tura cu mobra intre incercari, sa nu se afume prea rau bujia.

 

Procedeul asta functioneaza pefect la domi-u mare. Nu l-am testat pe NXul mic dar e relativ universal.

 

 

Atata timp cat scanteieste si scanteia e consistenta (nu 3 scantei si 2 pauze), nu prea ai de ce sa te uiti la aprindere. Mai ales ca iti merge bine-mersi. Singura chestie ar fi senzorul de aprindere din motor - masoara rezistenta lui la rece si la cald. Daca nu e in parametrii, il schimbi si gata. Daca nu ma insel, senzorul e legat direct la CDI. Daca banuiesti CDIul, iti fac rost de unul nou sa vezi daca iti mai face figuri.

 

Apropo, bobina ar trebui sa mearga si de pe NX650 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat si eu uleiul si simeringurile in furca, treaba mai simpla decat parea initial. Am o intrebare pt cei care au mai facut asta:

Sa consideram unul dintre cele 2 brate ale furcii. Deasupra arcului se asaza o saiba, un distantier iar apoi capacul (din aluminiu) cu o-ring. Saiba respectiva sta direct pe arc si distantierul pe ea sau distantierul se asaza pe arc iar apoi saiba intre distantier si capac? In manual in poza cu ansamblul general arata cum ca saiba ar fi pe arc (intre arc si distantier) dar mai apoi, la instructiunile de asamblare zice ca saiba se pune intre distantier si capac. :laugh:

Cand am desfacut saiba era conform schitei, respectiv intre arc si distantier. Asa am si pus-o la loc. Parerea mea e ca ar trebui 2 saibe, cate una in fiecare pozitie...

 

Inca o intrebare: Cum gasesc TDC(punctul mort superior) la compresiune? TDC e usor, aliniez volanta la T si gata. Dar odata e pe compresie iar apoi pe evacuare. Cum imi dau seama sigur?

 

@switch - mai zi despre senzorul ala de aprindere (detonatie)- parca am mai auzit undeva de el. Unde e in motor? Ce face exact? Si cum? :laugh:

 

Numai bine :laugh:

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat si eu uleiul si simeringurile in furca, treaba mai simpla decat parea initial. Am o intrebare pt cei care au mai facut asta:

Sa consideram unul dintre cele 2 brate ale furcii. Deasupra arcului se asaza o saiba, un distantier iar apoi capacul (din aluminiu) cu o-ring. Saiba respectiva sta direct pe arc si distantierul pe ea sau distantierul se asaza pe arc iar apoi saiba intre distantier si capac? In manual in poza cu ansamblul general arata cum ca saiba ar fi pe arc (intre arc si distantier) dar mai apoi, la instructiunile de asamblare zice ca saiba se pune intre distantier si capac. :laugh:

Cand am desfacut saiba era conform schitei, respectiv intre arc si distantier. Asa am si pus-o la loc. Parerea mea e ca ar trebui 2 saibe, cate una in fiecare pozitie...

 

Inca o intrebare: Cum gasesc TDC(punctul mort superior) la compresiune? TDC e usor, aliniez volanta la T si gata. Dar odata e pe compresie iar apoi pe evacuare. Cum imi dau seama sigur?

 

@switch - mai zi despre senzorul ala de aprindere (detonatie)- parca am mai auzit undeva de el. Unde e in motor? Ce face exact? Si cum? :laugh:

 

Numai bine :laugh:

 

Parerea mea:

- Distantierul probabil este dintr-un material plastic. Mi se pare mai fireasca pozitionarea saibei intre arc si distantier.

- Cu bujia montata la locul ei, punctul mort superior pe compresiune il vei simti la mana. La evacuare supapele de evacuare sunt deschise si motorul il vei roti lejer. Sau da jos capacele de la culbutori si urmareste miscarea acestora in timp ce rotesti ambielajul.

- Senzorul de aprindere trebuie sa fie undeva pe capacul de la generator, montat langa statorul generatorului (probabil magnetou). Rotorul generatorului (volanta) are niste neregularitati pe care senzorul le simte in timp ce se invarte rotorul. Astfel ii transmite CDI-ului cand sa dea scanteie. De fapt cand sa comande bobina care se va descarca prin bujie, care va da scanteie :D

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare: Cum gasesc TDC(punctul mort superior) la compresiune? TDC e usor, aliniez volanta la T si gata. Dar odata e pe compresie iar apoi pe evacuare. Cum imi dau seama sigur?

Daca nu dai jos bujia, risti sa rastorni mobra pana ajungi la TDCul compresiei, daca invarti in sensul corect (normal) de rotatie. E relativ simplu sa iti dai seama. In plus, cunoscand cei patru timpi ai motorului si ordinea in care se succed, iti poti da seama relativ simplu cand sunt actionate care supape.

 

 

@switch - mai zi despre senzorul ala de aprindere (detonatie)- parca am mai auzit undeva de el. Unde e in motor? Ce face exact? Si cum? :laugh:

E un amarat de senzor hall cred, pus in sub capacul din dreapta (sub pompa de ulei), care da un impuls la fiecare rotatie a volantei. Prin asta se masoara atat RPMul motorului cat si momentul exact in care trebuie data scanteia. Stiu vreo doua cazuri in care senzorul dadea impedanta corecta la rece, dar ceva total aiurea la cald. Simptomele generale erau ale unui motor care merge de mai bine nu s-ar invarti. Rateuri, pocnituri, proniri fff grele etc. si toate doar la cald.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...