switch Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Repet - stiu de la BMW ca un ceas de temperatura iti da mai multe batai de cap decat iti aduce avantaje. In 99.9% din situatii, nu ai nevoie de ceasu ala acolo. DOar sa iti faci griji aiurea ca vai domne ce cald e motoru. Da-l dracu, oricum asa e facut sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 1. pune motorex sta mai jos cu 10 grade De care Motorex pui in moto? Repet - stiu de la BMW ca un ceas de temperatura iti da mai multe batai de cap decat iti aduce avantaje. In 99.9% din situatii, nu ai nevoie de ceasu ala acolo. DOar sa iti faci griji aiurea ca vai domne ce cald e motoru. Da-l dracu, oricum asa e facut sa mearga. Asa e! Ceasul ala de temp e bun doar in cazul cand tragi tare de motor prin noroaie de exemplu si urca uleiul la temperaturi inalte - ca sa stii sa mai faci o pauza sa se raceasca. In rest la exploatare normala nu e necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Motorex Four Stroke 10W40 pe vreme mai rece, iar cand e cald 15W50 folosesc eu. Poti sa comanzi daca vrei de pe http://www.motodiscount.ro/ era 89 lei 4 L daca nu ma insel. Despre termometrul pt ulei nu stiu. Am fost si eu tentat sa imi iau, dar mi se pare foarte mult 30 de euro pt un termometru care si asa in cateva luni nu o sa mai aiba uleiul pt amortizare. De banii aia cred ca pot face rost de un radiator mic si sa pun un radiator pe ulei. Si asa macar nu mai trebuie sa fac pauza sa se raceasca Sau alta varianta - A incercat cineva sa puna un ventilator pe motor? cu o termocupla indesata undeva intre aripioarele de racire? Nu ar fi un mare consumator, iar atunci cand se merge cu viteza mica ar asigura un debit de aer suplimentar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Motorex Four Stroke 10W40 pe vreme mai rece, iar cand e cald 15W50 folosesc eu. Poti sa comanzi daca vrei de pe http://www.motodiscount.ro/ era 89 lei 4 L daca nu ma insel. Despre termometrul pt ulei nu stiu. Am fost si eu tentat sa imi iau, dar mi se pare foarte mult 30 de euro pt un termometru care si asa in cateva luni nu o sa mai aiba uleiul pt amortizare. De banii aia cred ca pot face rost de un radiator mic si sa pun un radiator pe ulei. Si asa macar nu mai trebuie sa fac pauza sa se raceasca Sau alta varianta - A incercat cineva sa puna un ventilator pe motor? cu o termocupla indesata undeva intre aripioarele de racire? Nu ar fi un mare consumator, iar atunci cand se merge cu viteza mica ar asigura un debit de aer suplimentar. Merci de info cu uleiul! Termometrul eu l-am luat cu 19 oiro. 30 nu dadeam nici eu Cealalta varianta exista la Buell ca sa raceasca cilindrul din spate. Tre sa investigam daca se poate adapta ceva si la Domi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Eu cu 100 ron mi-am facut radiator de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Eu cu 100 ron mi-am facut radiator de ulei Pai si ne tii in tensiune? Nu ne dai ceva info? poze? tips&tricks? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Astept testarea. Domi-ul meu nu are nici asigurare, nici ITP. Nici macar ulei in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 o schema cum se monteaza si un loc de unde sal luam se poate daca nui cu suparare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Cum am mai zis de nshpe ori pana acum, prefer sa astept sa-l testez inainte sa dau sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) OK. Gata! Trebuie sa imi fac si eu curaj. Dupa revizia pe care o am programata, peste 1000 km, cand voi desface si o parte din motor sa vad ce e cu sunetele interesante (distributie, decompresor etc), sa fac rost de un radiator de-ala mic si sa il montez ca sa tina motorul mai rece. A folosit cineva asa ceva: Dispozitv curatare/ungere lant ? Cum vi s-a parut? Fiind la oferta am comandat si eu unul, va ajunge maine. Editat Iunie 7, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Motorex Four Stroke 10W40 pe vreme mai rece, iar cand e cald 15W50 folosesc eu. Poti sa comanzi daca vrei de pe http://www.motodiscount.ro/ era 89 lei 4 L daca nu ma insel. Despre termometrul pt ulei nu stiu. Am fost si eu tentat sa imi iau, dar mi se pare foarte mult 30 de euro pt un termometru care si asa in cateva luni nu o sa mai aiba uleiul pt amortizare. De banii aia cred ca pot face rost de un radiator mic si sa pun un radiator pe ulei. Si asa macar nu mai trebuie sa fac pauza sa se raceasca Sau alta varianta - A incercat cineva sa puna un ventilator pe motor? cu o termocupla indesata undeva intre aripioarele de racire? Nu ar fi un mare consumator, iar atunci cand se merge cu viteza mica ar asigura un debit de aer suplimentar. motorex four stroke e un ulei de cacao, e foarte ieftin tocmai pentru a fi in ton cu piata si cu celelalte uleiuri cel mai bun ulei la teste de la motorex e formula 4T 15w50 care e de 2 ori mai scump decat motorex four stroke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 A folosit cineva asa ceva: Dispozitv curatare/ungere lant ? Cum vi s-a parut? Fiind la oferta am comandat si eu unul, va ajunge maine. Da, am eu asa ceva din 2008, E super! Cu un bidon de 5 litri de motorina speli lantul de vreo 10-12 ori si iasa curat! Al meu e deja obosit, periile sunt cam tocite si s-a rupt elasticul care tine partile impreuna, dar se poate folosi cu succes sarma motorex four stroke e un ulei de cacao, e foarte ieftin tocmai pentru a fi in ton cu piata si cu celelalte uleiuri cel mai bun ulei la teste de la motorex e formula 4T 15w50 care e de 2 ori mai scump decat motorex four stroke Merci de pont! O sa incerc si eu gama Motorex! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 motorex four stroke e un ulei de cacao, e foarte ieftin tocmai pentru a fi in ton cu piata si cu celelalte uleiuri cel mai bun ulei la teste de la motorex e formula 4T 15w50 care e de 2 ori mai scump decat motorex four stroke Foarte probabil ai dreptate. Si totusi, pana acum am folosit mai multe tipuri de ulei: -Repsol full sintetic 10w40 - oribil, motorul tacane si se schimba greu vitezele; -Castrol ActEvo 20w50 - a fost ok, motorul a mers bine, schimbatul vitezelor ok; -Silkolene Super4 10w40 & 20W50 - motorul avea un tacanit mai tare, schimbatul vitezelor destul de greoi (mai ales din 2 in 1); -Motorex 4 Stroke, pana acum cel mai ok. Arata bine, nu s-a consumat aproape deloc (nu e vizibila diferenta de nivel pe joja), am 2000km cu el, si planuiesc sa il tin cam inca vreo 700 km. Schimbatul vitezelor merge foarte bine si acum, cel mai bine de pana acuma. Probabil voi incerca odata si Motorex Formula 4T... Cu toate ca sunt de parere ca pretul e prea mare (precum si alte cazuri, vezi Motul, Valvoline etc) - totusi uleiul de regula sta cam 2500 km in mobra mea... Evident sunt lucruri discutabile . Sper sa avem cat de curand ocazia sa schimbam impresii la o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 salutare, am o intrebare, nu are cineva niste semnalizari in plus? cele de pe domi, transalp si africana cred ca sunt la fel...imi trebuiesc semnalizarile spate care cred ca au becuri de 21w. (neaparat sa fie de 21w) Daca aveti va rog pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 20-30 lei un releu de semnalizare de scuter si poti folosi orice combinatie de becuri de semnalizare. 43 lei un releu de semnalizare universal electronic, cu acelasi efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 20-30 lei un releu de semnalizare de scuter si poti folosi orice combinatie de becuri de semnalizare. 43 lei un releu de semnalizare universal electronic, cu acelasi efect. Sau 5-10 lei (depinde de unde) releu semnalizare dacie (cel cu carcasa de plastic, nu cel cu carcasa metalica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Referitor la radiator de ulei: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=500646 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Referitor la radiator de ulei: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=500646 De fapt si de drept: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=652313 Solutia adoptata de mine. Editat Iunie 8, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Foarte frumos Atata doar ca nu as vrea sa renunt la trusa de scule, ma gandeam sa gasesc o solutie sa il pun in partea dreapta, vis-a-vis de claxon. Problema cea mai mare e ca nu stiu de unde pot sa cumpar un astfel de radiator si deci nu ii cunosc dimensiunile iar astfel nu pot sa imi dau seama daca ar avea loc, daca as putea sa pun un scut termic intre radiator si evacuare etc. Deci... de unde pot achizitiona un radiator pt ulei? Editat Iunie 8, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Poti vorbi sa iti faci un radiator la comanda aici: http://www.ipeximradiatoare.ro/contact Iar schema ratiatorului Jagg o gasesti aici: https://picasaweb.google.com/lh/photo/DUxtpB8WlHZ4wVyQKOUfc_iDdhfOlRbvKi-ZmGTGqWQ?feat=directlink Doua probleme: 1. cum il montezi pe cadru 2. cum il protejezi de pietre Ambele pot fi rezolvate discutand cu GSMark pe forumul ADVRider (vezi linkul meu de mai sus). Nu e nevoie de scuturi termice decat daca il montezi aiurea Arpopo, voi aveti idee daca un astfel de radiator ajuta la ceva? Si asta vorbind la modul cel mai serios. Eu unul NU stiu daca MERITA. Editat Iunie 8, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Salut lume! merge dominatoru de rupe! mai am nevoie de mufe tata pentru semnalele din fata, care intra in mufele mama din instalatia electrica de la mama ei din japonia. Am cautat mufe dinalea pe la Hornbach si magazine de scutere si moto si nu gasesc, stiti cumva in Bucuresti unde as gasi asa mufe? Pt RD02. Asfalt uscat! sau macadam.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Poti vorbi sa iti faci un radiator la comanda aici: http://www.ipeximradiatoare.ro/contact Iar schema ratiatorului Jagg o gasesti aici: https://picasaweb.google.com/lh/photo/DUxtpB8WlHZ4wVyQKOUfc_iDdhfOlRbvKi-ZmGTGqWQ?feat=directlink Doua probleme: 1. cum il montezi pe cadru 2. cum il protejezi de pietre Ambele pot fi rezolvate discutand cu GSMark pe forumul ADVRider (vezi linkul meu de mai sus). Nu e nevoie de scuturi termice decat daca il montezi aiurea Arpopo, voi aveti idee daca un astfel de radiator ajuta la ceva? Si asta vorbind la modul cel mai serios. Eu unul NU stiu daca MERITA. Mersi foarte mult pt informatiile astea . De stiut sigur nu stiu nici eu, dar din cate am citit pe adw, si nu numai, s-ar parea ca merita. Avantajele ar fi mai multe: reduce (chiar daca putin) temperatura de functionare a motorului; in el intra o cantitate suplimentara de ulei, deci pe un interval intre schimburi ar fi mai mult ulei "proaspat" pt motor; nu lasa uleiul sa se altereze atat de repede intrucat il raceste imediat (aici depinde cum e montat). Aici intervine si nedumerirea mea: Spuneai de scuturi termice... te referi la "routerul" din oferta de pe adw? Eu ma gandisem la un fel de schimbator automat, dar e complicat. Tu cum l-ai montat? Pe traseul de revenire de la motor spre cadru? Salut lume! merge dominatoru de rupe! mai am nevoie de mufe tata pentru semnalele din fata, care intra in mufele mama din instalatia electrica de la mama ei din japonia. Am cautat mufe dinalea pe la Hornbach si magazine de scutere si moto si nu gasesc, stiti cumva in Bucuresti unde as gasi asa mufe? Pt RD02. Asfalt uscat! sau macadam.. Mufe dinalea gasesti la magazine specializate in componente electrice si electronice gen http://www.vitacom.ro/ sau poti sa comanzi de pe http://www.louis.de/ eventual impreuna cu alte produse (daca iti mai trebuie si altceva) Ma bucur ca merge dominatorul tau Editat Iunie 8, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Aici intervine si nedumerirea mea: Spuneai de scuturi termice... te referi la "routerul" din oferta de pe adw? Eu ma gandisem la un fel de schimbator automat, dar e complicat. Tu cum l-ai montat? Pe traseul de revenire de la motor spre cadru? Eu faceam referire la ce zisesei tu mai devreme... in fine. Montarea cu kitu lui GSMark de pe AdvRider se face intercaland cooler-ul pe retur, inainte de rezervor. E cam singurul loc unde il poti monta fara griji. Tot ce inseamna cooler de ulei, aftermarket sau OEM, la motoarele Honda RVFC (XL, XR, NX, SLR, FX, FMX) se monteaza acolo. Deci, eu zic k e ok. Ceea ce ma refer e daca intr-adevar, la motoru cuminte de domi, conteaza un astfel de cooler sau e mai mult frectie la picior de lemn (vezi ulei full sintetic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 EDIT: Se vede ca n-am dormit azi-noapte . Scutul termic.... eu am zis ca as vrea sa montez radiatorul undeva desaupra galeriilor de evacuare. Si din cauza aia m-am gandit sa stopez o parte din caldura radiata spre radiator (schimbatorul de caldura) folosind un deflector de genul cum este cel menit sa nu te arzi la piciorul drept. De dispozitivul ala cu care alegi daca sa treaca uleiul prin radiator sau "pe direct" ce zici? Merita asa ceva? Sau se poate evita? Scuze daca ma exprim greoi.... Sesiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Stai man linistit Deci un by-pass din ala... se merita. Dar e complicaciune mare. Raportul utilitate/complexitate e... tinde la zero: deci prea complex pt utilitate. Ah, daca il cumperi deja facut... da, ok, dar e relativ scump pt ce face. Mai ales unu automat (practic termostat cu bypass pt ulei - exista la unele modele moto). Deasupra galeriilor nu poti monta mai nimic (din cauza furcilor). Singurul loc unde mai ai loc de radiator e intre juguri. XR400 are asa ceva. Atentie insa, nu e compatibil cu subcadrul fatza de la domi Per total existenta, nu prea ai alternative. Am cautat si eu La cum e montat acum (vezi advrider, pozele lui gsmark), nu sunt probleme cu proximitatea evacuarilor. Radiatoru ala mai mult raceste decat sa se incalzeasca de la tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.