emilian_rks Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Si eu vroiam sa cumpar aripa din aia cu aerisire, dar nu am gasit aici in TM. O sa incerc sa improvizez niste "gauri" cand am timp. FMX are si aripa mica pe roata, as ca nu o sa tai de tot partea din spate, ca ma stropeste in nas Legat de schimbarea jiclorului principal, pot sa il desfac sa vad de care am si sa cumpar cateva mai largi - o sa caut in TM jicloare, si daca nu gasesc - la urmatoarea comanda de la wemoto le pun si pe ele pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Si eu vroiam sa cumpar aripa din aia cu aerisire, dar nu am gasit aici in TM. Au la AUNER. Vreo 5-6 distribuitori in Romania. Si jet-urile tre sa stii sa le pui. Habar nu am cum se manifesta acum jucaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Au la AUNER. Vreo 5-6 distribuitori in Romania. Si jet-urile tre sa stii sa le pui. Habar nu am cum se manifesta acum jucaria. Nu mai imi cumpar alta, o modific pe asta. Ce e asa mare filosofie sa schimbi jicloare? Eu am experienta de la Dacie , am pus vreo 3 feluri de carburatoare, si m-am jucat cu jicloarele pana a mers "racing". Jucaria mi se pare ca se comporta bine. Eu nu am avut ceas de temperatura uleiului pana anul asta, si am mers cu Domi din primavara 2008 vreo 26.000km pe toate felurile de drumuri si nu mi-am facut griji de temp uleiului. Acum de cand am ceas de ulei ma ingrijorez un pic, dar poate e nejustificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Pai asta e faza, ceasu ala iti da dureri de cap cand motoru nu are nimic. Stiu asta de la BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Pai asta e faza, ceasu ala iti da dureri de cap cand motoru nu are nimic. Stiu asta de la BMW BMWu' are motorul mai expus si se raceste mai bine, plus ca are si un radiator mic de ulei. Dar e OK si la Domi - daca era asa problema mare cu incalzirea, poate puneau japoneJii un filtru . Editat Iunie 6, 2011 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Repet - stiu de la BMW ca un ceas de temperatura iti da mai multe batai de cap decat iti aduce avantaje. In 99.9% din situatii, nu ai nevoie de ceasu ala acolo. DOar sa iti faci griji aiurea ca vai domne ce cald e motoru. Da-l dracu, oricum asa e facut sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 1. pune motorex sta mai jos cu 10 grade De care Motorex pui in moto? Repet - stiu de la BMW ca un ceas de temperatura iti da mai multe batai de cap decat iti aduce avantaje. In 99.9% din situatii, nu ai nevoie de ceasu ala acolo. DOar sa iti faci griji aiurea ca vai domne ce cald e motoru. Da-l dracu, oricum asa e facut sa mearga. Asa e! Ceasul ala de temp e bun doar in cazul cand tragi tare de motor prin noroaie de exemplu si urca uleiul la temperaturi inalte - ca sa stii sa mai faci o pauza sa se raceasca. In rest la exploatare normala nu e necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Motorex Four Stroke 10W40 pe vreme mai rece, iar cand e cald 15W50 folosesc eu. Poti sa comanzi daca vrei de pe http://www.motodiscount.ro/ era 89 lei 4 L daca nu ma insel. Despre termometrul pt ulei nu stiu. Am fost si eu tentat sa imi iau, dar mi se pare foarte mult 30 de euro pt un termometru care si asa in cateva luni nu o sa mai aiba uleiul pt amortizare. De banii aia cred ca pot face rost de un radiator mic si sa pun un radiator pe ulei. Si asa macar nu mai trebuie sa fac pauza sa se raceasca Sau alta varianta - A incercat cineva sa puna un ventilator pe motor? cu o termocupla indesata undeva intre aripioarele de racire? Nu ar fi un mare consumator, iar atunci cand se merge cu viteza mica ar asigura un debit de aer suplimentar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Motorex Four Stroke 10W40 pe vreme mai rece, iar cand e cald 15W50 folosesc eu. Poti sa comanzi daca vrei de pe http://www.motodiscount.ro/ era 89 lei 4 L daca nu ma insel. Despre termometrul pt ulei nu stiu. Am fost si eu tentat sa imi iau, dar mi se pare foarte mult 30 de euro pt un termometru care si asa in cateva luni nu o sa mai aiba uleiul pt amortizare. De banii aia cred ca pot face rost de un radiator mic si sa pun un radiator pe ulei. Si asa macar nu mai trebuie sa fac pauza sa se raceasca Sau alta varianta - A incercat cineva sa puna un ventilator pe motor? cu o termocupla indesata undeva intre aripioarele de racire? Nu ar fi un mare consumator, iar atunci cand se merge cu viteza mica ar asigura un debit de aer suplimentar. Merci de info cu uleiul! Termometrul eu l-am luat cu 19 oiro. 30 nu dadeam nici eu Cealalta varianta exista la Buell ca sa raceasca cilindrul din spate. Tre sa investigam daca se poate adapta ceva si la Domi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Eu cu 100 ron mi-am facut radiator de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Eu cu 100 ron mi-am facut radiator de ulei Pai si ne tii in tensiune? Nu ne dai ceva info? poze? tips&tricks? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Astept testarea. Domi-ul meu nu are nici asigurare, nici ITP. Nici macar ulei in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 o schema cum se monteaza si un loc de unde sal luam se poate daca nui cu suparare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Cum am mai zis de nshpe ori pana acum, prefer sa astept sa-l testez inainte sa dau sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) OK. Gata! Trebuie sa imi fac si eu curaj. Dupa revizia pe care o am programata, peste 1000 km, cand voi desface si o parte din motor sa vad ce e cu sunetele interesante (distributie, decompresor etc), sa fac rost de un radiator de-ala mic si sa il montez ca sa tina motorul mai rece. A folosit cineva asa ceva: Dispozitv curatare/ungere lant ? Cum vi s-a parut? Fiind la oferta am comandat si eu unul, va ajunge maine. Editat Iunie 7, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Motorex Four Stroke 10W40 pe vreme mai rece, iar cand e cald 15W50 folosesc eu. Poti sa comanzi daca vrei de pe http://www.motodiscount.ro/ era 89 lei 4 L daca nu ma insel. Despre termometrul pt ulei nu stiu. Am fost si eu tentat sa imi iau, dar mi se pare foarte mult 30 de euro pt un termometru care si asa in cateva luni nu o sa mai aiba uleiul pt amortizare. De banii aia cred ca pot face rost de un radiator mic si sa pun un radiator pe ulei. Si asa macar nu mai trebuie sa fac pauza sa se raceasca Sau alta varianta - A incercat cineva sa puna un ventilator pe motor? cu o termocupla indesata undeva intre aripioarele de racire? Nu ar fi un mare consumator, iar atunci cand se merge cu viteza mica ar asigura un debit de aer suplimentar. motorex four stroke e un ulei de cacao, e foarte ieftin tocmai pentru a fi in ton cu piata si cu celelalte uleiuri cel mai bun ulei la teste de la motorex e formula 4T 15w50 care e de 2 ori mai scump decat motorex four stroke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 A folosit cineva asa ceva: Dispozitv curatare/ungere lant ? Cum vi s-a parut? Fiind la oferta am comandat si eu unul, va ajunge maine. Da, am eu asa ceva din 2008, E super! Cu un bidon de 5 litri de motorina speli lantul de vreo 10-12 ori si iasa curat! Al meu e deja obosit, periile sunt cam tocite si s-a rupt elasticul care tine partile impreuna, dar se poate folosi cu succes sarma motorex four stroke e un ulei de cacao, e foarte ieftin tocmai pentru a fi in ton cu piata si cu celelalte uleiuri cel mai bun ulei la teste de la motorex e formula 4T 15w50 care e de 2 ori mai scump decat motorex four stroke Merci de pont! O sa incerc si eu gama Motorex! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 motorex four stroke e un ulei de cacao, e foarte ieftin tocmai pentru a fi in ton cu piata si cu celelalte uleiuri cel mai bun ulei la teste de la motorex e formula 4T 15w50 care e de 2 ori mai scump decat motorex four stroke Foarte probabil ai dreptate. Si totusi, pana acum am folosit mai multe tipuri de ulei: -Repsol full sintetic 10w40 - oribil, motorul tacane si se schimba greu vitezele; -Castrol ActEvo 20w50 - a fost ok, motorul a mers bine, schimbatul vitezelor ok; -Silkolene Super4 10w40 & 20W50 - motorul avea un tacanit mai tare, schimbatul vitezelor destul de greoi (mai ales din 2 in 1); -Motorex 4 Stroke, pana acum cel mai ok. Arata bine, nu s-a consumat aproape deloc (nu e vizibila diferenta de nivel pe joja), am 2000km cu el, si planuiesc sa il tin cam inca vreo 700 km. Schimbatul vitezelor merge foarte bine si acum, cel mai bine de pana acuma. Probabil voi incerca odata si Motorex Formula 4T... Cu toate ca sunt de parere ca pretul e prea mare (precum si alte cazuri, vezi Motul, Valvoline etc) - totusi uleiul de regula sta cam 2500 km in mobra mea... Evident sunt lucruri discutabile . Sper sa avem cat de curand ocazia sa schimbam impresii la o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 salutare, am o intrebare, nu are cineva niste semnalizari in plus? cele de pe domi, transalp si africana cred ca sunt la fel...imi trebuiesc semnalizarile spate care cred ca au becuri de 21w. (neaparat sa fie de 21w) Daca aveti va rog pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 20-30 lei un releu de semnalizare de scuter si poti folosi orice combinatie de becuri de semnalizare. 43 lei un releu de semnalizare universal electronic, cu acelasi efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 20-30 lei un releu de semnalizare de scuter si poti folosi orice combinatie de becuri de semnalizare. 43 lei un releu de semnalizare universal electronic, cu acelasi efect. Sau 5-10 lei (depinde de unde) releu semnalizare dacie (cel cu carcasa de plastic, nu cel cu carcasa metalica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Referitor la radiator de ulei: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=500646 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Referitor la radiator de ulei: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=500646 De fapt si de drept: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=652313 Solutia adoptata de mine. Editat Iunie 8, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Foarte frumos Atata doar ca nu as vrea sa renunt la trusa de scule, ma gandeam sa gasesc o solutie sa il pun in partea dreapta, vis-a-vis de claxon. Problema cea mai mare e ca nu stiu de unde pot sa cumpar un astfel de radiator si deci nu ii cunosc dimensiunile iar astfel nu pot sa imi dau seama daca ar avea loc, daca as putea sa pun un scut termic intre radiator si evacuare etc. Deci... de unde pot achizitiona un radiator pt ulei? Editat Iunie 8, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Poti vorbi sa iti faci un radiator la comanda aici: http://www.ipeximradiatoare.ro/contact Iar schema ratiatorului Jagg o gasesti aici: https://picasaweb.google.com/lh/photo/DUxtpB8WlHZ4wVyQKOUfc_iDdhfOlRbvKi-ZmGTGqWQ?feat=directlink Doua probleme: 1. cum il montezi pe cadru 2. cum il protejezi de pietre Ambele pot fi rezolvate discutand cu GSMark pe forumul ADVRider (vezi linkul meu de mai sus). Nu e nevoie de scuturi termice decat daca il montezi aiurea Arpopo, voi aveti idee daca un astfel de radiator ajuta la ceva? Si asta vorbind la modul cel mai serios. Eu unul NU stiu daca MERITA. Editat Iunie 8, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.