Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare, am si eu o nedumerire in legatura cu ghidonu la capra, cea de la USERU SACAL unde e aceleratia si frina mi se pare ca e stramb catre spate adica in stanga am mana intinsa iar in dreapta mana indoita un pic, asa am avut la primu dominator si l-am schimbat , oare asa sa vina din fabrica sau e din cazatura ? :scratch:

 

Salutare , mai ai dominatorul de la Irinel vad ca il ai la avatar .(buna mobra mi-a placut de "dansa") stima . ( un vecin motociclist de-a lu" Irinel .) :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , mai ai dominatorul de la Irinel vad ca il ai la avatar .(buna mobra mi-a placut de "dansa") stima . ( un vecin motociclist de-a lu" Irinel .) :friends:

o mai am, dar am avut acident cu ea acum 2 luni , ii trebuie carene fata si tlescoape, buna nu am avut nici o problema cu ea dar am luat alta mai noua si cu asta a lui YRY nustiu ce am sa fac cu ea sa vad ce bani imi da asigurarea

 

 

inlegatura cu ghidonu am rezolvato la dominator, umblasem eu la juguri de am inaltato la max si se deraglase :bounce:

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea ca mai e o posibilitate: furca (jamba) stamba. Astfel ghidonul e perfect paralel cu jugul superior si eventual cu cel inferior (daca acesta din urma nu e stramb), insa una sau ambele jambe nu mai sunt perfect drepte si roata calca putin stramb. Stiu cel putin doua exemple din astea. E relativ comuna treaba, insa daca te dai destul se stramba in asa fel incat pare drept :crack:

 

 

Atunci poate stai tu stramb in sha :P

dupa ce ai remarcat aici am stat si ma-m ganddit ca am umblat la ele si dadusem peste roata viind virata la max stanga cu suruburile slabe la juguri :makeout:

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,cat poate costa asa aprox o patina intinzatoare la domi?

 

 

http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=NX650&Y=1994&L=HO-NX650R&O=CAM%20CHAIN/TENSIONER&F=HO-NX650R-OV&L2=HO-NX650P-OV sau in tara pe dillypoint.ro cu un adaos de 5-10 euro + taxe curier

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot iti face figuri? Vezi ca e posibil sa nu bata chiar supapa. Da-i si tu cu un filmulet cu zgomotu.

 

Tocmai am vorbit cu un prieten care avea un duduit idiot in capac. Ziceai ca ii bate toaca in mers. Desfacem capacul (cu motoru inclinat in jos in cadru, altfel nu se putea umbla) si ce surpriza avem? Din 13 suruburi pe capac, petru sunt duse (am desfacut jumate si apoi am incercat sa trag USOR in sus de surub, si a iesit cu filet cu tot. Filetul original, nu ceva insertie. Dupa prima patanie, am constatat ca 6 din 13 suruburi sunt duse (nu mai au filet). Capacul nu mai era - practic - bine fixat pe chiulasa si astfel asa cu came si tot ansamblul distributiei isi cam faceau de cap pe acolo (toate astea depind de buna fixare a capacului).

 

E prima data cand injur inginerii Honda pentru design. Insa imi dau seama ca problema nu e la ei: cine a umblat inainte la capac a strans suruburile "la ureche" - lucru care NU se face. Dinamometrica buna si 10Nm per surub de 6, 12 la 7 (sau cat o fi in manual - acu vorbesc din amintiri).

 

Inca nu si-a rezolvat nimic, dar stiu cum duduia capacu lui inainte. Daca se rezolva prin strangere la cuplu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa pun si filmulet cu mobra,am in vecini un service de masini si eram cu ea pe drum si so uitat pe langa ea si cand am pornit-o o zis''vezi ca bate o supapa'',o zis ca se poate face cu ceva pilitura si o bormasina ca sa invartesti supapa,nu stiu exact daca chiar asa se face da no...,sorubaraiele is stranse bine, lantu de distributie e ok,e intins f bine,bataia se aude din zona de unde e garnitura de chiuloasa,si chiar aia din dreapta fatza,am incercat sa strang mai tare tachetu dar tot asa,se poate aleza scaunu de la supapa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca uzura nu e mare, si e relativ uniforma, se pot rectifica scaunele supapelor, ba chiar si supapele cu pasta abraziva si bormasina (vezi

si
)

 

Daca deja uzurile sunt mai mari, si exista jocuri mari intre piese trebuie facuta rectificare profesionala, e o intreaga poveste... si in cazul asta trebuie schimbate si ghidajele supapelor, chiar si supapele.

 

Din cate stiu eu interventiile asupra supapelor se fac ori la toate (4 in cazul asta) ori deloc.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pana la urma nu s-a rezolvat bataia cu saiba respectiva? Daca a reaparut dupa un timp si e numai la rece iti mai zic o data si pt ultima oara schimba lantul de distributie indiferent cat de intins ti s-a parut tie. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In atentia posesorilor de Honda :)

Carpati Motor ofera o verificare gratuita a motocicletei indiferent de varsta sau stare in perioada 05.09-28.10.2011. Mai multe detalii in linkul de mai jos:

 

http://www.honda.com.ro/promotiimoto.php

ce bafta pe voi Bucurestenii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!is foarte fericit :bounce: ca mi-am reparat dominatoru,sa vedeti inainte nu puteam sa o fac sa-si tine relantiu si acum,dupa ce i-am pus supapa si scaun la supapa{240lei :angryfire: } de evacuare,minune.....,isi tine relantiu,toarce ca un motan,deci,aveam scaunu la supapa de evacuare fisurat si scapa compresia si din cauza ata nu reuseam sa ii fac relantiu!chiar daca nu mai am banuti mai trb.sa ii fac asigurare ca nu mai am!asfalt uscat si bafata la repararea mobrelor,cei care le au stricate

 

mai am o problema,in mers se opreste deodata cum nu ar mai avea curent,!din ce cauza?dar isi revine imediat,ma gandesc sa fie de la cdi?cine ar putea sa-mi dea un sfat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am avut si eu problema cu opritu-l,era din cdi,mufa aia care e pe cdi era fisurata pe langa ea si se tot misca si nu mai dadea curent,cu niste poxipol am rezolvat problema,nu stiu cat de bine dar momentan mo salvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este servisabil telescopul desi s-ar putea sa fie unii care sa spuna ca l-au reparat. Nu a fost conceput pentru a fi reparat, unul nou costa vreo 450 de euro, ar mai fi varianta wilbers pe la 350 sau unul second hand intre 50 si 70 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am o intrebare: am vazut un Domi din 91/92 pt un prieten si are telescopul spate decedat. Este servisabil telescopul? Sau se schimba cu totul? Un pret eventual. Va multumesc frumos anticipat.

Cum bine zice mzrider, uu e servisabil, dar unii au improvizat. Improvizatia merge... insa nu stiu in ce masura se apropie de o suspensie ca la carte.

 

O suspensie noua e intre 300 si 500 de euro. Una S-H e ieftina, insa probabil nu are viata lunga.

 

Se mai poate face o inginerie, daca ai cap - suspensie spate de XR mai vechi, servisabila, luata la s-h, servisata si pus arcul de la domi. E mai complicat dar e cea mai ieftina varianta pentru ceva de calitate (~100-150eur).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...