snow68 Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Salut Mzrider, Am descris mai sus simptomele pe care le are motorul precum si tot ce i-am facut pana acum. Daca ai o sugestie pentru mine te rog mult posteaz-o. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 pai inainte sa dau capacu de chiuloasa jos batea ca dracu si la cald si la rece,am pus ala acolo si dupa ce am montat tot sus o disparut bataia,in rest nu m-am atins de nimic....totusi sper sa nu bata din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Imi plac ingineriile astea. Pacat de fiabilitatea motorului Aveti motoare care au mers fara ulei si s-au uzat prematur. Ce? Nu stiu, dar nu pare sa fie remediabil usor. Problema e la chiulasa. Nu stiu unde. E ceva uzat iremediabil. Asteptam feedback legat de cum merge motoru cu saibe la distributie. Dupa 1000km, dupa 3000km, dupa 10.000km. Editat Septembrie 28, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Salut,stie careva ce rulmenti trebuie pe spate la domi?un numar sau dimensiuniile,sa dau comanda din timp sa nu stau cu roata luata jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Salut,stie careva ce rulmenti trebuie pe spate la domi?un numar sau dimensiuniile,sa dau comanda din timp sa nu stau cu roata luata jos. Te duci la SKF si au pe stoc. Sunt parca 23+17+17, daca nu ma insel. RON. CODURI (sa iei capsulati si de mare precizie; sunt 1-2 RON niste rulmenti similari de precizie foarte mica!): - 1x 6204UU (OEM 14e, vreo 20-30 ron la SKF) - 2x 6203UU (OEM 12e, vreo 15-25 ron la SKF) Sfat: desi cumperi rulmenti capsulati, merita sa desfaci CU GRIJA capsula si sa te asiguri ca au vaselina din belsug (nu trebuie sa fie plin de vaselina, dar trebuie sa fie destula) pe acolo. Am gasit o singura data unul fara unguent pe dinauntru (desi trebuia sa aiba). Unul din vreo 10-15 plus alte zeci instalate de un prieten, toti luati de la acelasi magazin SKF din Bucuresti. Editat Septembrie 28, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Merci,am patit si eu asa cu ungentu in rulment la alta mobra si dupa o saptamana so spart,era uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 salutare, am si eu o nedumerire in legatura cu ghidonu la capra, cea de la USERU SACAL unde e aceleratia si frina mi se pare ca e stramb catre spate adica in stanga am mana intinsa iar in dreapta mana indoita un pic, asa am avut la primu dominator si l-am schimbat , oare asa sa vina din fabrica sau e din cazatura ? Salutare , mai ai dominatorul de la Irinel vad ca il ai la avatar .(buna mobra mi-a placut de "dansa") stima . ( un vecin motociclist de-a lu" Irinel .) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 (editat) Salutare , mai ai dominatorul de la Irinel vad ca il ai la avatar .(buna mobra mi-a placut de "dansa") stima . ( un vecin motociclist de-a lu" Irinel .) o mai am, dar am avut acident cu ea acum 2 luni , ii trebuie carene fata si tlescoape, buna nu am avut nici o problema cu ea dar am luat alta mai noua si cu asta a lui YRY nustiu ce am sa fac cu ea sa vad ce bani imi da asigurarea inlegatura cu ghidonu am rezolvato la dominator, umblasem eu la juguri de am inaltato la max si se deraglase Editat Septembrie 29, 2011 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Pai bine ma, asa evidenta solutie iti gasesti? Nici nu m-am gandit la ea : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Culmea ca mai e o posibilitate: furca (jamba) stamba. Astfel ghidonul e perfect paralel cu jugul superior si eventual cu cel inferior (daca acesta din urma nu e stramb), insa una sau ambele jambe nu mai sunt perfect drepte si roata calca putin stramb. Stiu cel putin doua exemple din astea. E relativ comuna treaba, insa daca te dai destul se stramba in asa fel incat pare drept Atunci poate stai tu stramb in sha dupa ce ai remarcat aici am stat si ma-m ganddit ca am umblat la ele si dadusem peste roata viind virata la max stanga cu suruburile slabe la juguri Editat Septembrie 30, 2011 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 (editat) Salut,cat poate costa asa aprox o patina intinzatoare la domi? Editat Octombrie 2, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Salut,cat poate costa asa aprox o patina intinzatoare la domi? 30-50 euro, din amintiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Salut,cat poate costa asa aprox o patina intinzatoare la domi? http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=NX650&Y=1994&L=HO-NX650R&O=CAM%20CHAIN/TENSIONER&F=HO-NX650R-OV&L2=HO-NX650P-OV sau in tara pe dillypoint.ro cu un adaos de 5-10 euro + taxe curier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) Cine e din Timisoara si a pus anuntul asta? http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Dominator-nx-650-rd-02-cdi-unit-ecu-/280746917467?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415dd1fe5b Editat Octombrie 4, 2011 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Cine e din Timisoara si a pus anuntul asta? http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Dominator-nx-650-rd-02-cdi-unit-ecu-/280746917467?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415dd1fe5b Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 In atentia posesorilor de Honda Carpati Motor ofera o verificare gratuita a motocicletei indiferent de varsta sau stare in perioada 05.09-28.10.2011. Mai multe detalii in linkul de mai jos: http://www.honda.com.ro/promotiimoto.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Salut,o bataie de supapa cum se poate rezolva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Tot iti face figuri? Vezi ca e posibil sa nu bata chiar supapa. Da-i si tu cu un filmulet cu zgomotu. Tocmai am vorbit cu un prieten care avea un duduit idiot in capac. Ziceai ca ii bate toaca in mers. Desfacem capacul (cu motoru inclinat in jos in cadru, altfel nu se putea umbla) si ce surpriza avem? Din 13 suruburi pe capac, petru sunt duse (am desfacut jumate si apoi am incercat sa trag USOR in sus de surub, si a iesit cu filet cu tot. Filetul original, nu ceva insertie. Dupa prima patanie, am constatat ca 6 din 13 suruburi sunt duse (nu mai au filet). Capacul nu mai era - practic - bine fixat pe chiulasa si astfel asa cu came si tot ansamblul distributiei isi cam faceau de cap pe acolo (toate astea depind de buna fixare a capacului). E prima data cand injur inginerii Honda pentru design. Insa imi dau seama ca problema nu e la ei: cine a umblat inainte la capac a strans suruburile "la ureche" - lucru care NU se face. Dinamometrica buna si 10Nm per surub de 6, 12 la 7 (sau cat o fi in manual - acu vorbesc din amintiri). Inca nu si-a rezolvat nimic, dar stiu cum duduia capacu lui inainte. Daca se rezolva prin strangere la cuplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 @ switch ai gasit cumva cum se masura uzura la lantul de distributie? distanta intre 10 pini sau cat era ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Robyb si cum dau de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 O sa pun si filmulet cu mobra,am in vecini un service de masini si eram cu ea pe drum si so uitat pe langa ea si cand am pornit-o o zis''vezi ca bate o supapa'',o zis ca se poate face cu ceva pilitura si o bormasina ca sa invartesti supapa,nu stiu exact daca chiar asa se face da no...,sorubaraiele is stranse bine, lantu de distributie e ok,e intins f bine,bataia se aude din zona de unde e garnitura de chiuloasa,si chiar aia din dreapta fatza,am incercat sa strang mai tare tachetu dar tot asa,se poate aleza scaunu de la supapa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Daca uzura nu e mare, si e relativ uniforma, se pot rectifica scaunele supapelor, ba chiar si supapele cu pasta abraziva si bormasina (vezi si ) Daca deja uzurile sunt mai mari, si exista jocuri mari intre piese trebuie facuta rectificare profesionala, e o intreaga poveste... si in cazul asta trebuie schimbate si ghidajele supapelor, chiar si supapele. Din cate stiu eu interventiile asupra supapelor se fac ori la toate (4 in cazul asta) ori deloc. Editat Octombrie 6, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Deci pana la urma nu s-a rezolvat bataia cu saiba respectiva? Daca a reaparut dupa un timp si e numai la rece iti mai zic o data si pt ultima oara schimba lantul de distributie indiferent cat de intins ti s-a parut tie. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 In atentia posesorilor de Honda Carpati Motor ofera o verificare gratuita a motocicletei indiferent de varsta sau stare in perioada 05.09-28.10.2011. Mai multe detalii in linkul de mai jos: http://www.honda.com.ro/promotiimoto.php ce bafta pe voi Bucurestenii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuci_uer Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 salut!is foarte fericit ca mi-am reparat dominatoru,sa vedeti inainte nu puteam sa o fac sa-si tine relantiu si acum,dupa ce i-am pus supapa si scaun la supapa{240lei } de evacuare,minune.....,isi tine relantiu,toarce ca un motan,deci,aveam scaunu la supapa de evacuare fisurat si scapa compresia si din cauza ata nu reuseam sa ii fac relantiu!chiar daca nu mai am banuti mai trb.sa ii fac asigurare ca nu mai am!asfalt uscat si bafata la repararea mobrelor,cei care le au stricate mai am o problema,in mers se opreste deodata cum nu ar mai avea curent,!din ce cauza?dar isi revine imediat,ma gandesc sa fie de la cdi?cine ar putea sa-mi dea un sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.