heres Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Salut,o bataie de supapa cum se poate rezolva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Tot iti face figuri? Vezi ca e posibil sa nu bata chiar supapa. Da-i si tu cu un filmulet cu zgomotu. Tocmai am vorbit cu un prieten care avea un duduit idiot in capac. Ziceai ca ii bate toaca in mers. Desfacem capacul (cu motoru inclinat in jos in cadru, altfel nu se putea umbla) si ce surpriza avem? Din 13 suruburi pe capac, petru sunt duse (am desfacut jumate si apoi am incercat sa trag USOR in sus de surub, si a iesit cu filet cu tot. Filetul original, nu ceva insertie. Dupa prima patanie, am constatat ca 6 din 13 suruburi sunt duse (nu mai au filet). Capacul nu mai era - practic - bine fixat pe chiulasa si astfel asa cu came si tot ansamblul distributiei isi cam faceau de cap pe acolo (toate astea depind de buna fixare a capacului). E prima data cand injur inginerii Honda pentru design. Insa imi dau seama ca problema nu e la ei: cine a umblat inainte la capac a strans suruburile "la ureche" - lucru care NU se face. Dinamometrica buna si 10Nm per surub de 6, 12 la 7 (sau cat o fi in manual - acu vorbesc din amintiri). Inca nu si-a rezolvat nimic, dar stiu cum duduia capacu lui inainte. Daca se rezolva prin strangere la cuplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 @ switch ai gasit cumva cum se masura uzura la lantul de distributie? distanta intre 10 pini sau cat era ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Robyb si cum dau de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 O sa pun si filmulet cu mobra,am in vecini un service de masini si eram cu ea pe drum si so uitat pe langa ea si cand am pornit-o o zis''vezi ca bate o supapa'',o zis ca se poate face cu ceva pilitura si o bormasina ca sa invartesti supapa,nu stiu exact daca chiar asa se face da no...,sorubaraiele is stranse bine, lantu de distributie e ok,e intins f bine,bataia se aude din zona de unde e garnitura de chiuloasa,si chiar aia din dreapta fatza,am incercat sa strang mai tare tachetu dar tot asa,se poate aleza scaunu de la supapa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Daca uzura nu e mare, si e relativ uniforma, se pot rectifica scaunele supapelor, ba chiar si supapele cu pasta abraziva si bormasina (vezi si ) Daca deja uzurile sunt mai mari, si exista jocuri mari intre piese trebuie facuta rectificare profesionala, e o intreaga poveste... si in cazul asta trebuie schimbate si ghidajele supapelor, chiar si supapele. Din cate stiu eu interventiile asupra supapelor se fac ori la toate (4 in cazul asta) ori deloc. Editat Octombrie 6, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Deci pana la urma nu s-a rezolvat bataia cu saiba respectiva? Daca a reaparut dupa un timp si e numai la rece iti mai zic o data si pt ultima oara schimba lantul de distributie indiferent cat de intins ti s-a parut tie. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 In atentia posesorilor de Honda Carpati Motor ofera o verificare gratuita a motocicletei indiferent de varsta sau stare in perioada 05.09-28.10.2011. Mai multe detalii in linkul de mai jos: http://www.honda.com.ro/promotiimoto.php ce bafta pe voi Bucurestenii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuci_uer Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 salut!is foarte fericit ca mi-am reparat dominatoru,sa vedeti inainte nu puteam sa o fac sa-si tine relantiu si acum,dupa ce i-am pus supapa si scaun la supapa{240lei } de evacuare,minune.....,isi tine relantiu,toarce ca un motan,deci,aveam scaunu la supapa de evacuare fisurat si scapa compresia si din cauza ata nu reuseam sa ii fac relantiu!chiar daca nu mai am banuti mai trb.sa ii fac asigurare ca nu mai am!asfalt uscat si bafata la repararea mobrelor,cei care le au stricate mai am o problema,in mers se opreste deodata cum nu ar mai avea curent,!din ce cauza?dar isi revine imediat,ma gandesc sa fie de la cdi?cine ar putea sa-mi dea un sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Salut,am avut si eu problema cu opritu-l,era din cdi,mufa aia care e pe cdi era fisurata pe langa ea si se tot misca si nu mai dadea curent,cu niste poxipol am rezolvat problema,nu stiu cat de bine dar momentan mo salvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Salutare. Am o intrebare: am vazut un Domi din 91/92 pt un prieten si are telescopul spate decedat. Este servisabil telescopul? Sau se schimba cu totul? Un pret eventual. Va multumesc frumos anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Nu este servisabil telescopul desi s-ar putea sa fie unii care sa spuna ca l-au reparat. Nu a fost conceput pentru a fi reparat, unul nou costa vreo 450 de euro, ar mai fi varianta wilbers pe la 350 sau unul second hand intre 50 si 70 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Salutare. Am o intrebare: am vazut un Domi din 91/92 pt un prieten si are telescopul spate decedat. Este servisabil telescopul? Sau se schimba cu totul? Un pret eventual. Va multumesc frumos anticipat. Cum bine zice mzrider, uu e servisabil, dar unii au improvizat. Improvizatia merge... insa nu stiu in ce masura se apropie de o suspensie ca la carte. O suspensie noua e intre 300 si 500 de euro. Una S-H e ieftina, insa probabil nu are viata lunga. Se mai poate face o inginerie, daca ai cap - suspensie spate de XR mai vechi, servisabila, luata la s-h, servisata si pus arcul de la domi. E mai complicat dar e cea mai ieftina varianta pentru ceva de calitate (~100-150eur). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Multumesc pt ajutor domnilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 daca ai cap - suspensie spate de XR mai vechi, servisabila, luata la s-h, De ce-i dai idei ? Asta inseamna ca pe viitor, cand mai ies cu Patrick, tre' sa stau cu ochii pe XR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 (editat) Pai de la a lu Yzu nu merge sa iei suspensia Editat Octombrie 11, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Salutare. Am o intrebare: am vazut un Domi din 91/92 pt un prieten si are telescopul spate decedat. Este servisabil telescopul? Sau se schimba cu totul? Un pret eventual. Va multumesc frumos anticipat. este servisabil, depinde ce e decedat Cum bine zice mzrider, uu e servisabil, dar unii au improvizat. Improvizatia merge... insa nu stiu in ce masura se apropie de o suspensie ca la carte. O suspensie noua e intre 300 si 500 de euro. Una S-H e ieftina, insa probabil nu are viata lunga. Se mai poate face o inginerie, daca ai cap - suspensie spate de XR mai vechi, servisabila, luata la s-h, servisata si pus arcul de la domi. E mai complicat dar e cea mai ieftina varianta pentru ceva de calitate (~100-150eur). suspesia spate servisabila de xr e la fel si la dominator/slr... doar ca pe amortizorul de domi/slr scrie ca nu e servisabil(pt profit) btw, aveam si eu un tzacanit puternic si am schimbat mai multe in ea: rulmenti axa cu came arc decompresor semeringuri supape segmenti cota 0 lant distributie arc intinzator lant distributie diverse oringuri A disparut tzacanitul Acum sunetul e altul pt ca am curat cei 5mm de calamina din capul pistonului, am refacut supapele trage de rupe motoru, momentan merg catinel cat ii fac rodajul "vreo 2000km" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 picura ulei din el. M-am balansat pe spatele motoruli si nimic, nici o reactie decat sarituri din arc. Dar e important sa stim daca se poate face ceva cu telescopul pt ca si de el depinde cumpararea mobrei, dat fiind ca nu e o piesa ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 picura ulei din el. M-am balansat pe spatele motoruli si nimic, nici o reactie decat sarituri din arc. Dar e important sa stim daca se poate face ceva cu telescopul pt ca si de el depinde cumpararea mobrei, dat fiind ca nu e o piesa ieftina. RD08 iti fac eu rost de unul. RD02 n-am. Garantie... nush ce sa zic. Cum iti e bafta. La mine mergea ok Altfel, vezi ce zisesem mai devreme, de modificat plecand de la amortizorul de XR. Daca vrei, pot sa ma bag sa te ajut (ca si pe mine ma batea gandul intr-o vreme)... da nu esti din Buc deci mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Stie cineva cum se amorseaza pompa de ulei la dominator. Dupa demontare-montare a motorului nu imi vine ulei de la filtru (pe unde se prinde conducta ce duce uleiul sus). Am facut ce scrie in manual si am bagat ulei si in filtru pe la gaura respective si si pe unde primeste filtrul ulei. Pompa functiona inainte si nu s-a umblat la ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 @mzrider poate te ajuta, eu dupa ce am montat tot motorul am invartit motorul la mana prin fereastra din stanga motorului(de unde se pune la punct pentru reglajul supapelor), ulterior i-am dat la automat 30 secunde fara bujie, dupa care am pornit motorul si am desfacut putin surubul de la conducta care intra in capacul chiloasei. Aveam presiune la ulei ca mi-a borat pe la conducta instant. Poate "doamne fereste" ti-a intrat vreun gunoi la pompa sau pe undeva, ai verificat sitele inainte sa inchizi motorul? cat ulei ai bagat dupa ce l-ai inchis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Am verificat tot, nu are de unde sa aiba mizerie. Am mai desfacut motoare si nu a trebuit sa amorsez, dar de data asta am dat motoru jos din cadru, deci am desfacut conducta de unde primeste pompa ulei din cadru. Am pus cam 1,3 l in cadru si restu pana la 2 l in motor pe sus si prin prinderea de jos a conductei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 (editat) O sa iti blestemi zilele cu amorsatu pompei de ulei. EDIT: De ce vrei sa o amorsezi? Ai desfacut-o? In mod normal doar daca dai jos motorul de pe cadru, nu-i problema, il reconectezi si nu trebe re-amorsata. Doar daca o demontezi [pompa in sine] sau invarti motorul in gol fara ulei la intrare se dezamorseaza. Altfel nu-i bai. Iar daca ai pus doar 2L dupa dezasamblare motor, esti cam la minim. Intra vreo 2,4L conform manualului, iar experienta zice ca asta iti duce nivelul pe joja putin sub jumate. Editat Octombrie 12, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 la motor complet desfacut am pus 2.7litri si e 2cm peste nivelul maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Stiu ca ii la minim cu 2 l dupa dezasamblare da tot tre sa tasneasca ulei atata timp cat are in cadru, ori din cadru nu il trage (pe joja ii peste maxim) deci nu mai am unde sa ii pun. Ma gandesc ca pompa trebuie amorsata pt ca a fost data jos si bineinteles ca a curs uleiu din ea (motoru a fost crapat in doua). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.