heres Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Asa e,ai dreptate,am gresit eu.Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) daca cineva are totusi o toba(tobe) de vanzare pentru dominator,ceva in genul a ce fost in bazar(arrow) as pune ceva sport profi pe ea,sa sune mai puternic. suna frumos si asa cu tobe gaurite,dar nu destul de tare si de puternic pe cat as vrea. am avut arrow pe fosta yamaha xt si suna exceptional. Editat Decembrie 14, 2011 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Si eu am avut arrow pe o honda xr da nu mi so parut sa sune chiar asa de fain,aproape de cea originala,apoi am trecut pe un fmf,deci..nu am cuvinte sa explic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 http://ignitech.cz/english/aindex.htm ce ziceti de un cdi de la baietii astia.plus ca la 140-160 euro vine unul programabil.sincer imi face tare de tot cu ochiul unu de asta. a mai montat careva asa ceva?se poate pe domi monta? Am luat eu de la ei. E OK! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 daca cineva are totusi o toba(tobe) de vanzare pentru dominator,ceva in genul a ce fost in bazar(arrow) as pune ceva sport profi pe ea,sa sune mai puternic. suna frumos si asa cu tobe gaurite,dar nu destul de tare si de puternic pe cat as vrea. am avut arrow pe fosta yamaha xt si suna exceptional. la o tura mai lunga,,,,,nu cred ca o sa mai fie asa de incantator sunetul(zgomotul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Am luat eu de la ei. E OK! programabil sau nu?ajuta mult faptul ca poti regla avansul in functie de ture dupa bunul plac?sau e doar o chestie de fite? la o tura mai lunga,,,,,nu cred ca o sa mai fie asa de incantator sunetul(zgomotul) in nici un caz.sunt invatat cu zgomotul la ture lungi ca pestele cu apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 la o tura mai lunga,,,,,nu cred ca o sa mai fie asa de incantator sunetul(zgomotul) nici pentru el si nici pentru restul participantilor la trafic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 programabil sau nu?ajuta mult faptul ca poti regla avansul in functie de ture dupa bunul plac?sau e doar o chestie de fite? Din corespondenta avuta cu ei au zis ca pt. NX650 nu au programabil. Oricum cred ca e doar o chestie de fitze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 astazi am iesit la o tura si am mai observat o chestie.cateodata cutia parca ar avea simptome de lipsa de ulei.parca agata,freaca ceva in cutie si schimbatorul parca agata,spre ex cand ai oprit si ai ramas in a 4-a si vrei sa o scoti pe liber. deci doar cateodata face aceasta chestie,in mers nu se simte nimic. posibil sa fie de la ambreiaj,dar e curios ca face extrem de rar aceasta figura. uleiul e la nivel,am verificat si la capacul dreapta la surubul de nivel uleiul si e ok. ati mai patit asa ceva?e chestie tipic dominator sau doar al meu face fite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) e normal sa nu poti sa o scoti pe liber din treapta 4 decat daca misti motocicleta usor inainte/inapoi pana se sincronizeaza pinioanele (ce am spus e valabil doar daca motocicleta e oprita) ca o nota personala pot sa zic ca se simte diferenta la schimbat treptele de viteza si in functie de tipul/marca de ulei folosite. sa nu dati cu parul pentru ce am sa zic in continuare ulei prost: Motul, Agip ulei bun: Motorex, Bardahl(recomand, este cel mai bun ulei care l-am testat pana acum), Castrol din Germania/louis personal recomand cum a zis si switch 10w40 pentru toate anotimpurile... In legatura cu adaugarea unui radiator de ulei pentru racire suplimentara, daca va uitati la diagrama de ungere de la tenere o sa observati ca e acelasi circuit, ~ aceeasi cilindree, dar prin simplul fapt ca are un radiator de ulei in plus, schimbul se face la 6000km conform manualului utilizatorului. Din acest motiv tin sa cred ca prin adaugarea unui radiator de ulei poti sa prelungesti viata motorului dar si perioada intre schimburile de ulei. Voi ce ziceti !? Editat Decembrie 16, 2011 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 treaba cu agatatu,,,,,si io opinez ca e de vina uleiul e cea mai probabila dar si cea mai convenabila situatie merita incercat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 hmmmmmm aia e treaba de chinez batran,,,,,,,,,,,,, dar stiu ca ai avut ceva rabdare si vointa numa bine daca el a avut rabdare ce zici de CDI-ul ce ti l-am trimis eu ... apropo ai mai facut ceva cu el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 treaba cu agatatu,,,,,si io opinez ca e de vina uleiul e cea mai probabila dar si cea mai convenabila situatie merita incercat ulei am motul 5100 10W40.o fi de la el,nu zic nu.dar e dubios ca face extrem de rar chestia asta.in rest merge 'ca unsa' cutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 (editat) Doar uleiul motul ala ieftin ii de proasta calitate(experienta personala),mai ales 5100 care il ai tu e destul de bun,problema cu cutia poate fi si din alta parte,eu am patit ca atunci cand e oprita motoreta in loc si motoru mergea sa nu pot scoate din viteza,era ambreiaju dereglat si s-a rezolvat,am un prieten cu un dr 650 care de 2 ani si ceva numa agip baga in el si merge ft bine,Salut Editat Decembrie 17, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Doar uleiul motul ala ieftin ii de proasta calitate(experienta personala),mai ales 5100 care il ai tu e destul de bun,problema cu cutia poate fi si din alta parte,eu am patit ca atunci cand e oprita motoreta in loc si motoru mergea sa nu pot scoate din viteza,era ambreiaju dereglat si s-a rezolvat,am un prieten cu un dr 650 care de 2 ani si ceva numa agip baga in el si merge ft bine,Salut Zi-ne si noua ce era dereglat la ambreiaj. Din cate am vazut poti sa reglezi doar jocul de la maneta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 ce se poate deregla la ambreiaj sunt doar arcurile.in termeni populari se calca.adica nu mai au aceeasi lungime la destindere completa,deci nici aceeasi forta la un anumit nivel de apasare.acest lucru l-am observat si eu la ambriajul meu.2 arcuri sunt cu 1,5 mm mai scurte decat celelalte. le-am montat in cruce,adica arcurile cu aceeasi lungime diametral opus,dar cu siguranta nu cred ca e bine. probabil si de asta,uneori nu se ridica placa de presiune in plan perfect paralel cu placile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Pai da,regland jocu la maneta.De ex: daca jocu e prea mare s-ar putea sa nu decupleze ambreiaju si mobra sa nu se opreasca din mers,daca prea strangi cablu de la MANETA patineaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 daca el a avut rabdare ce zici de CDI-ul ce ti l-am trimis eu ... apropo ai mai facut ceva cu el ? la CDI-ul tau au muncit toti chinezii batrani dintr-un sat mare a fost la un mester,,,,,,s-a verificat tot,,,,,, se pare ca e de vina integratul am cautat la magazine de profil, dar nu am gasit nimic,,,,,,nici echivalent ti-l trimit inapoi? sau mai cautam? ce se poate deregla la ambreiaj sunt doar arcurile.in termeni populari se calca.adica nu mai au aceeasi lungime la destindere completa,deci nici aceeasi forta la un anumit nivel de apasare.acest lucru l-am observat si eu la ambriajul meu.2 arcuri sunt cu 1,5 mm mai scurte decat celelalte. le-am montat in cruce,adica arcurile cu aceeasi lungime diametral opus,dar cu siguranta nu cred ca e bine. probabil si de asta,uneori nu se ridica placa de presiune in plan perfect paralel cu placile. ca modalitate de montaj, ai procedat bine eu le-as fi intins, sa aibe toate aceeasi lungime, dar mai indicat este sa le schimbi pe toate nu sunt o avere, dar merge mobra mult mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 la CDI-ul tau au muncit toti chinezii batrani dintr-un sat mare a fost la un mester,,,,,,s-a verificat tot,,,,,, se pare ca e de vina integratul am cautat la magazine de profil, dar nu am gasit nimic,,,,,,nici echivalent ti-l trimit inapoi? sau mai cautam? Nu mersi nu am ce face cu el , am pierdut prea mult timp incercand sal repar, poate ai tu vreo sansa, voiam doar sa aflu daca a inviat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gestapo Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Sal baieti,ma puteti ajuta si pe mine cu sfaturi.motorul meu face figuri cand vreau sa il pornesc.un amic a zis ca este bendixul dus.nu prea ma pricep la mecanica dar as incerca eu sa ma bag.la ce pret s-ar ridica operatiunea de reparat si cat de dificil este.filmulet nu am pus cu el ca nu am avut la indemana.ce nu m-am exprimat corect intrebati-ma.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Sal baieti,ma puteti ajuta si pe mine cu sfaturi.motorul meu face figuri cand vreau sa il pornesc.un amic a zis ca este bendixul dus.nu prea ma pricep la mecanica dar as incerca eu sa ma bag.la ce pret s-ar ridica operatiunea de reparat si cat de dificil este.filmulet nu am pus cu el ca nu am avut la indemana.ce nu m-am exprimat corect intrebati-ma.multumesc Salut! Iti recomand sa incerci prima data sa incarci bine bateria, sau sa incerci sa pornesti motorul cu o baterie care e sigur buna. Eu cand am luat motorul am crezut ca are probleme grave in zona electromotor-bendix dar dupa ce am pus o baterie buna, care avea putere a mers super (si merge si acum) Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gestapo Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) bateria este noua.bujia la fel,am vazut pe youtube filmuletul tau de prin ianuarie parca.ceva in genul tau face.dau cheie dar ar vrea sa porneasca dar parca nu vrea sa cupleze ,ca si cum invarte in gol.mersi l.e. nu , la mine da in gol ,la tine cupleaza in filmulet.m-am exprimat gresit se aude ca in filmuletul acesta,la minutul 1.22,dar mie imi face incontinu asa. Editat Decembrie 18, 2011 de Gestapo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 din ce spui tu pare a fi rulmentul unisens.nu mai cupleaza,e uzat,ori s-a rupt arculetul ce tine bilele in rulment(un arc ce seamana cu cel de pe un simering) oricum trebuie data jos volanta si vazut ce e acolo. ca o idee:presa de volanta se poate face din prezon de roata de RABA sau de orice alt camion care are acelasi filet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 da. si io zic ca este vorba de freier,,,,,,cum zicea si prisihayabusa eu am folosit drept presa un element de pompa de injectie de raba merge la marele fix eu as desface neaparat, vazut despre ce e vorba, ca timp pana la o iesire,,,,,este destul poate scapi numai cu un curatat temeinic si un schimb de ulei de calitate chiar asa,,,,,nu ai un ulei prea vascos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gestapo Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 10w40 folosesc,nu stiu ce a avut inainte.multumesc tuturor. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.