Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

A mea are doar automat,dar cand am schimbat lantu de distributie si am dat capacu de pe ambreiaj jos am observat in capac un dop asa mai mic care se poate lua cred ca jos si pune mecanism de pornire la pedala,si inauntru in dreptu dopului respectiv avea o gaura asa ca o bucsa,voi ce parere aveti?

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la fel iam pus si eu pedala,pentru ca nu avea,dar eu iam pus si capacul cu tot cu rulment.Si anca ceva ca sa ai pui pedala trebuie sa ai schimbi acsul din cutie care sustine pinionul intermediar ce angreneaza pe ambreiaj pt ca nu este prelucrat pentru pinion.Trebuie sa ai pui ax de model 88,sa desfaci tot motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se porneste ff usor,se aude un chlik undeva pe la jumatea cursei pedalei, cand este pe decompresare si merge foarte usor,porneste chiar mai bine decat la automat mai ales can este frig.Tocmai deasta mi-am pus pedala,sau cand ati da semne de oboseala bateria,la rece este Sfanta pedala,ori tise antampla sa te lase electromotorul pe undeva sa o ampingi de unul singur este cam nasolsmile.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cum se porneste corect la pedala dominatorul?

Dai la pedala usor o data sau de doua ori pana opune rezistenta, insisti putin pana auzi acel "tzac" (daca dai la pedala mult prea lent nu intra decompresorul cum trebuie si e cu cantec), apoi revii cu pedala sus si ii dai sanatos la vale. Am pornit cu procedura asta un domi ce statuse nepornit o saptamana (asta vara). Si eu eram in tenisi. Concluzia e ca daca e motoru in toate mintile, porneste foarte usor.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la o tura prin zapada,am facut multe porniri / opriri ale motorului si am observat ca atunci cand dau la automat se aude un scartait de lant,doar atunci cand dau si invarte electromotoru si dupa dispare,sa fie de la electromotor / bendix? sa fie slabit lantu?intinzatoru parea ok,la fel si arcu.se aude in zona pe unde urca conducta de ulei,cam la mijlocu ei,ce poate fi?

post-67454-0-89353400-1327678180_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge unde nu e zapada asa mare,in rest se afunda tinand cont ca mi praf cauciucu pe spate,am scos aerul din el dar tot nu prea prinde,ma mai distrez in timpu liber.

 

Nu are nimeni idee despre fenomenul ala straniu care l-am descris mai insus?

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fie uzata vreo tija de supapa, sau vre-un simering sa nu inchida perfect, cel putin nu cand e frig tare si cauciucul e rigid. Se poate sa fie o uzura a segmentilor si la rece sa se comporte asa.

 

Era sa si uit...poate e proasta benzina. Intreaba-l pe Andrei din Zalau cum a fost dupa ce a alimentat de la Alirox (dupa bucea, spre cluj, pe dreapta). A 2-a zi dimineata am facut vreo 4 cu schimbul sa dam la pedala sa porneasca, si cand a pornit, a luat-o cu fum... Iar dupa ce a alimentat de altundeva, a fost totul ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai ce ziceam. Nu trebuie sa se observe consum de ulei, poate e vreo tija de supapa un pic zgariata, si cand se raceste motorul apuca sa curga o picatura de ulei in cilindru. La rece aia ia foc, si de acolo fum. Tinand cont ca nu e tocmai nou, si ca nu ai schimbat segmentii, si ca face fum doar la rece, as zice sa il lasi asa, dar tu stii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi sacartait l-am auzit si eu la a doua pornire dupa reconstructie,afara la -8 grade sau aprox.sa nu fie rulmentul unisens,ca locatia zgomotului nu e relevanta,se aude mai tare unde are loc de razonanta mai ok sunetul(nu stiu daca m-am exprimat chiar corect da se intelege sper).

pana la urma daca stam si analizam fiecare zgomotel nu ajungem nicaieri,sunt motoare destul de vechiute si nu le putem cere sa se auda exact ca la km zero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i mai fac nimic,am schimbat intinzatoru,l-am luat nou si nu se mai aude nimic,cat despre fumu la rece nu ma deranjeaza ca scoate doar cateva secunde si dispare,dar asta-vara nu scotea nimic,o inceput de acuma de cand o inceput sa scada temperatura mult sub zero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cluj am dat comanda de la romimoto-piese,nu il au pe stoc dar aduc la comanda si ti-l trimit acasa,am platit 170 de lei(tot intinzatoru).+ ceva taxe de transport,la mine arcu ala nu era prea bun dar l-am schimbat tot ca sa nu mai am de desfacut in graba.

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de consumul de ulei,,,,parca am gasint prin cartea tehnica a Domi-ului ca e normal un mic consum,,,,,vreo 100 gr la mie, daca nu ma insel,,,,,,

dar, cartea fiind editata prin "88,,,,,,,,nu stiu cum era cu uleiurile pe atuncea

nici acum nu m-ar deranja un asa consum

dar, ajungand la litru/mia de km,,,,,a devenit incomod

:scratch: oare de aia sa fi avut asa mic consum de zeama?????? 3,8 la suta de km

om trai si om vedea la prima tura mai lunga

aia cred ca a fi in jurul datei de 1 Mai (muncitoresc) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei. Consumul e ok, daca mai tii minte, cand am mers de la piatra craiului, in regimul ala de mers tu ai scos cam 3.8, iar eu cam 4.2, dar eu aveam pasagera, si ceva mai multe bagaje, inclusiv "torpilele" care sunt foarte aerodinamice.

 

Numa de-ar veni 1 mai ala, ca stam si ne imaginam ca au mobrele probleme in loc sa le calarim... :cheers: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inclusiv pentru cele pentru care s-au fabricat parbrize, montajul se facea tot pe carena frontala. Toata chestia ar fi sa fie prins in vreo 4 puncte, nu in 2 (parbrizul de carena).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa-mi recomandati si mie o baterie pentru un Domi din 92'.

Cod,curent de pornire.

Asta e buna ?

My link

 

Va multumesc !

e buna oricare are 8 Ah/12v si sa ti se potriveasca bornele si dimensiunea binenteles... aia e buna

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...